کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

انتخابی مناسب در محدوه 100 میلیون تومان

کدخبر:۱۸۴۱یکشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶:۱۴۱۹۳۹۸ بازدید

بارها نوشته‌ایم و نوشته‌اند که صنعت خودروی کره بعد از ایران استارت زده است اما با سوء مدیریت کار به جایی رسیده که نه تنها کره‌ای‌ها از ما سبقت گرفته‌اند ...

بارها نوشته‌ایم و نوشته‌اند که صنعت خودروی کره بعد از ایران استارت زده است اما با سوء مدیریت کار به جایی رسیده که نه تنها کره‌ای‌ها از ما سبقت گرفته‌اند بلکه در این مسابقه 40 ساله، چند دور هم لپ شده‌ایم. اما باور کنید دست خودمان نیست، هر بار که یک محصول جدید از خودروسازان کره‌ای را معرفی یا تست می‌کنیم، این درد کهنه تازه می‌شود.

بگذریم! حالا هیوندای الانترای 2014 روانه بازار ایران شده است تا در کلاس سدان‌های کوچک خانوادگی هم نماینده هیوندای باشد. شاید این بخش از بازار که در سطح جهان نیز از فروش بالایی برخوردار است، در آینده پاشنه آشیلی برای موفقیت خودروسازان در بازار جهانی باشد. به همت یکی از دوستان و مخاطبین هفته‌نامه دنیای‌خودرو، فرصتی دست داد تا چند ساعتی را با الانترای جدید که رقیب کرولا و مزدا3 است سپری کنیم و ماحصل آن را تقدیم شما مخاطبین گرامی نماییم.

x1qqs7fzjk4pqpf11y6.png

طراحی

الانترا از سال 1990 تا به حال در پنج نسل تولید شده است و از این حیث خودروی کم سابقه‌ای نیست. یکی از نقاط قوت محصولات هیوندای در چند سال اخیر، روند رو به رشد طراحی آن‌هاست که استارتش با تولید جنسیس کوپه و سوناتا بود. هر چند در دهه‌های گذشته محصولات هیوندای و دیگر کره‌ای‌ها جذابیتی در مقوله طراحی نداشتند اما در سالیان اخیر در این حوزه حتی گوی سبقت را از بزرگان صنعت خودرو ربوده‌اند. نسل پنجم الانترا در سال 2010 به عنوان مدل 2011 وارد بازار جهانی شد. این خودرو شالوده زبان طراحی جدید هیوندای است. اگر از روبه‌رو نگاهش کنید، مانند یک موجود خشمگین است که با زبان بی‌زبانی می‌گوید: من هیوندای هستم، یکی از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین خودروسازان حال حاضر جهان. این صورت خشمگین حاصل گرافیک جالب چراغ‌ها و آن خط LED است که درون چراغ‌ها بکار رفته است.

حجم‌پردازی طراحان بر روی گلگیر و سپر هم با استفاده از خطوطی گرد و تیز، بیش از پیش بر خشم الانترا افزوده است.جلو پنجره و بخشی از سپر نیز در وسط نمای جلو به سبک آئودی در یک فضای خاص قرار گرفته‌اند. در نمای کنار خمیدگی زیاد ستون A رو به عقب را شاهد هستیم که در ستون C هم دیده می‌شود و در نهایت موجب بهبود آیرودینامیک این کره‌ای شده است. یک خط تیز از روی درب جلو آغاز می‌شود و با گذر از روی دستگیره‌های درها به بالای چراغ‌های زیبای عقب می‌رسد. در نمای جلو بخشی از چراغ‌ها از روی گلگیر به سمت عقب امتداد دارد به همین دلیل طراحان این رویه را در طراحی چراغ‌های عقب نیز رعایت کرده‌اند تا در نهایت، میان چراغ‌های جلو و عقب یک تناسب جالب برقرار شود. به نظر می‌رسد چراغ‌های عقب گویی با الگوبرداری از سوناتا طراحی شده‌اند.


70283g0uy249b72wa8.jpg

x1qqs7fzjk4pqpf11y6.png

کابین 

طراحی فضای کابین الانترا با استفاده از خطوطی شکل گرفته که در کابین دیگر محصولات هیوندای هم دیده می‌شود. در واقع بین طراحی بدنه و کابین نوعی هماهنگی برقرار است. در بالای داشبورد یک نمایشگر قرار دارد که علاوه بر نمایش اطلاعات مختلف در هنگام دنده عقب رفتن تصویر دوربین‌ها را به همراه خطوط راهنما نشان می‌دهد. دکمه‌های تنظیم سیستم صوتی در کنار و زیر این نمایشگر قرار دارد. سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگو و 2 تیوتر است. هیوندای در اقدامی عجیب یا به قول یکی از دوستان، ورودی‌های مختلف مثل USB و ... را در زیر یک کاور پلاستیکی قرار داده است که بیشتر شبیه آن را در کنار دوربین‌های عکاسی دیده بودیم.

در پایین داشبورد دکمه‌های تنظیم سیستم تهویه مطبوع خودکار در یک فضا مجتمع شده‌اند و دکمه دوار آن نیز در پایین قرار دارد. جمع‌آوری دکمه‌ها در یک فضا و ساختن اشکالی خاص با استفاده از ظاهر این دکمه‌ها سبکی است که ولوو نیز از آن استفاده می‌کند. شیفتر گیربکس شش سرعته تیپ‌ترونیک در پایین‌ترین سطح قرار دارد. دو خط با نمای چوب که البته جنسی از پلاستیک دارند، از پایین کنسول میانی تا بالای داشبورد امتداد یافته‌اند، در بالای داشبورد عریض‌تر شده و ناگهان قطع می‌شوند. مونتاژ این قطعات پلاستیک آنقدرها هم با دقت انجام نشده است و در نقطه اتصال لبه‌های بالایی با داشبورد، تلورانس زیادی وجود دارد. فرمان برقی است و بسیار دقیق و تیز عمل می‌کند. البته با افزایش سرعت، فرمان کمی سنگین‌تر می‌شود تا مانورها متعادل‌تر باشند. روکش فرمان چرمی نیست و این در حالی است که روکش چرمی فرمان حتی در بسیاری از خودروهای ارزان قیمت هم به صورت استاندارد وجود دارد. همچنین دکمه‌های تنظیم سیستم صوتی و کروز کنترل هم روی فرمان نصب شده‌اند. سیستم روشنایی خودکار است و چراغ‌های روز درون آن‌ها جای‌گذاری شده است. در ضمن می‌توانید با استفاده از دکمه‌های سمت چپ فرمان میزان و ارتفاع نور چراغ‌ها را تغییر بدهید. در میان نمایشگرهای سرعت و دور موتور یک نمایشگر کوچک تعبیه شده است که اطلاعاتی از قبیل مصرف سوخت لحظه‌ای، دمای مایع خنک‌کننده و ... را نمایش می‌دهد. برف پاک‌کن‌ها نیز مجهز به سنسور باران هستند. الانترا در نسل قبل توانسته بود فقط 3 ستاره ایمنی از EuroNCAP (موسسه استاندارد ایمنی اروپا) دریافت کند. به همین دلیل در نسل جدید الانترا، هیوندای تمام تلاشش را کرده تا ایمنی این خودرو را به سطحی بالا برساند. مجهز کردن این خودرو به ایربگ‌های پرده‌ای دو جانبه، سرنشینان جلو و جانبی باعث شده ضریب ایمنی این خودرو افزایش چشم‌گیری نسبت به نسل قبل پیدا کند. سیستم ترمز ABS +EBD به همراه سیستم پایداری ESC و TCS یا ترکشن کنترل باعث شده این بار پنج ستاره در کارنامه الانترا نقش ببندد.

صندلی‌ها که با دست تنظیم می‌شوند روکشی از چرم مصنوعی دارند و باید گفت از صندلی‌های مزدا 3 راحت‌ترند و کیفیت آن‌ها با صندلی‌های دیگر رقیب سر سخت الانترا یعنی تویوتا کرولا برابری می‌کنند. شیشه‌ها اجازه نمی‌دهند اشعه مضر آفتاب وارد کابین شوند. اگر علاقه دارید از هوای تازه هم استفاده کنید، الانترا برایتان یک سانروف تدارک دیده که اگر پرده آن را کنار بزنید نور خورشید به داخل کابین می‌تابد اما اشعه مضر آن نمی‌تواند از فیلتر شیشه سانروف عبور کند. در بین دو صندلی جلو دو جالیوانی وجود دارد. اگر شما هم مثل بیشتر ایرانی‌ها زیاد چای می‌نوشید، این جالیوانی‌ها برایتان نعمتی هستند! هیوندای دکمه‌های قفل مرکزی و تنظیم آینه‌های برقی را روی درب سمت راننده الانترا قرار داده است و در سقف هم علاوه بر چراغ مطالعه جاعینکی هم وجود دارد. در قسمت عقب کابین صندلی‌ها راحت هستند اما اگر سرنشینان جلو صندلی‌ها را کمی در ریلشان به عقب بکشند، مجبور می‌شوید خودتان را با فضای کم تطبیق بدهید. در واقع فضای کابین عقب به راحتی پرفروش‌ترین خودروی تاریخ یعنی کرولا و دیگر کره‌ای بازار یعنی سراتو نیست و می‌توان گفت با مزدا3 قابل مقایسه است. ستون عقب به رغم زاویه روبه عقب زیادش مشکل‌ساز نیست. ادوات کنترلی در کابین کاملاً در دسترس است و ارگونومی کابین نمره قبولی می‌گیرد. نکته‌ای که در مورد کابین الانترا وجود دارد نه به کیفیت که به طراحی آن باز می‌گردد. به طوری که بیننده بیش از آنکه به کیفیت مواد و مونتاژ آن‌ها دقت کند، اشکال و طرح بکار رفته در ساخت قطعات و شمای کلی کابین است که نظرش را جلب می‌کند. هرچند طراحی کابین این خودرو هیجان‌انگیزترین در بین خودروهای موجود در این کلاس آن هم در بازار ایران است اما در مورد کیفیت مواد بکار رفته در کابین باید بعدها قضاوت کرد. البته به نظر می‌رسد با گذر زمان، تویوتا کرولا که کم هیجان‌ترین کابین را در این کلاس دارد، کیفیتش را بهتر از الانترای پر هیجان حفظ کند.
 

qrxqzkazg0w5m49m388.jpg


x1qqs7fzjk4pqpf11y6.png

میانه‌رو و کم هیجان

در کابین الانترا دیدتان نسبت به اطراف کافی است. برای کمبود دید رو به عقب هم می‌توانید از دوربین دید عقب استفاده کنید. دکمه استارت یکی از آپشن‌های این خودرو تلقی می‌شود و خودروی مورد نظر ما فاقد آن بود. شاید کابین عقب این خودرو زیاد جادار نباشد اما هیوندای صندوق باری به حجم 420 لیتر به خریدار هدیه می‌کند که در سفرهای طولانی می‌تواند بسیار کارآمد باشد. با چرخاندن سوییچ، صدای خفیفی به گوش می‌رسد و موتور روشن می‌شود. پیشرانه‌ای که هیوندای در سینه این خودرو قرار داده است 1.8 لیتر حجم دارد و می‌تواند با بهره جستن از سیستم تزریق سوخت مستقیم در دور 6000 و پانصد 148  اسب‌بخار نیرو تولید کند که معادل نیروی تولید شده در پیشرانه 2 لیتری مزدا3 است. در ضمن اگر دور موتور را به 4 هزار و 700 برسانید، 178 نیوتن‌متر گشتاور در اختیارتان قرار می‌گیرد. البته بازده پیشرانه الانترا نسبت به تویوتا کرولا با 132 اسب‌بخار نیرو و 175 نیوتن گشتاور، بالاتر است اما در پس هموطن 157 اسبی‌اش یعنی کیا سراتو قرار می‌گیرد. هر چند قدرت تولیدی الانترا با اندازه مزدا3 است اما، مزدا3 به دلیل بهره بردن از گیربکسی با ضرایب دقیق‌تر که هماهنگی خوبی هم با موتور دارد، می‌تواند پیروز پیکار با الانترا باشد. در هنگام رانندگی با این خودرو فرمان دقیقش را تحسین خواهید کرد.

ترمزها نیز به کمک سیستم‌های مختلف به نحوی چشمگیر خوب عمل می‌کنند. سیستم تعلیق نسبت به تویوتا کرولا کمی خشک‌تر عمل می‌کند اما به هیچ‌وجه مثل مزدا3 به اتاق ضربه نمی‌زند و از صداهای ناهنجار برخورد لاستیک‌ها با زمین نیز خبری نیست. در واقع سیستم تعلیق این خودرو ضربات بزرگ‌تر را بهتر جذب و یا دمپ می‌کند و این ضربات کوچک هستند که آن‌ها را احساس می‌کنید. شتابگیری الانترا از حالت سکون ناامیدکننده است و طبق اعلام سازنده 10.2 ثانیه زمان نیاز دارد تا سرعتش به مرز 100 کیلومتر در ساعت برسد. این زمان برای تویوتا کرولا 11 ثانیه است و از این نظر الانترا می‌تواند بر کرولا غلبه کند. البته اگر پدال گاز را تا انتها بفشارید، گیربکس با تأخیری زیاد دنده را معکوس می‌کند و شتابگیری آغاز می‌شود اما اگر می‌خواهید با مزدا وMG6 پیکار کنید بهتر است پیروزی را فراموش کنید! الانترا در پیچ‌ها نیز خوب عمل می‌کند که ناشی از تقسیم وزن مناسب و سیستم تعلیق مستقل آن است.الانترا به خوبی مزدا3 نمی‌پیچد اما اگر از دیگر حریفانش قوی‌تر نباشد ضعیف‌تر هم نیست. احساسی که از راندن الانترا به شما دست می‌دهد شبیه به راندن سوناتایی است که طول و عرضش کمتر شده و سیستم تعلیقش هم کمی خشک‌تر عمل می‌کند. مصرف سوخت آن به صورت ترکیبی حدود 8.5 لیتر است که با توجه به شرایط آب و هوایی و ارتفاع در ایران باید دید چقدر قابل دستیابی است. برای پر کردن باک آن باید 48 لیتر بنزین ترجیحاً سوپر به خوردش دهید. 

این خودرو در بازار کشور کمتر از 108 میلیون تومان قیمت دارد که البته ممکن است با توجه به نوسانات بازار این رقم کمتر و یا بیشتر شود. در نهایت باید گفت: الانترا خودرویی است که در میانه جدول کلاس خود جای می‌گیرد. هر چند طراحی آن کمی اغواکننده و پر هیجان است اما، از نظر فنی این هیجان عملی نیست و شاید دلیلش عدم هماهنگی گیربکس اتوماتیک شش سرعته با موتور باشد. اگر به دنبال خودرویی هستید که سال‌ها آن را بدون مشکل برانید بهتر است به سراغ پیر دیراین کلاس یعنی تویوتا کرولا بروید و اگر دوست دارید کمی هیچان هم چاشنی رانندگی شما باشد، MG و مزدا3 گزینه‌های بهتری هستند.
 

itc443qdjeifnl1r1anc.jpg

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

fبی نام: 1392/8/1911:09:53،
313
32
خودروی چینی افتخار ملی (چینران خودرو)
چایپا مطمن ( گروه خودرو سازی چایپا )
آرش: 1392/8/1911:44:11،
175
36
خریداران احتمالی النترا مواظب باشند ، بسیاری از النترا های واراداتی تـــک ایربگ هستند.تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ...
حسام: 1392/8/1911:12:25،
256
30
كلا شما بگو ما تو چي استارت زديم كه به ثمر نشسته باشه؟
arsalan: 1392/8/1911:56:05،
236
40
جوابت آسونه
اعتیاد
بدبختی
اختلاس ...
حسن: 1392/8/1918:51:08،
66
37
البته اینجوری هم میشه پرسید :

کلا ما توی کدوم زمینه استارت نزده ایم ؟؟؟ !!!

از بس استارت زده ایم باتریمون خوابیده و دیگر یارای حرکت کردن نداریم ...
حسین: 1393/2/417:13:12،
32
17
در جواب حسام باید گفت در وارد کردن اشغال از اسیا دور بسیار خوب عمل کردیم
سیاوش: 1392/8/1911:19:26،
182
51
سلام آقا شما یا خیلی خوشی و وضعت خوبه یا اینکه نه سرتو کردی زیر برف و میگی اینجا همه تو رفاه زندگی میکنند ملت تو خریدن پرایدش موندن بعد شما خودروی 100 میلیونی تبلیغ میکنی بعدشم میگی انتخابی مناسب!!
یکم دورو ورتو نگاه کن تظاهرم نکن که ایجا همه چی خوبه
واقعا متاسفم
حم: 1392/8/1913:25:34،
74
49
انقدر هستند کسانی که با بدبخت کردن عوام سودهای کلان میبرند و این پولها براشون پول خورد و پول تو جیبی بچه هاشون حساب میشه.
چرا نخرند. چرا استفاده نکنن. بالاخره زحمت کشیدن و حق مردم را خوردن و بیت المال را بالا کشیدن و عوام را بیچاره کردن، باید روزی یه ماشین عوض کنن. برای بچه هاشون دو سه مدل اسپرت،شاسی بلند،کوپه و ... بخرند.
منطقی باش: 1392/8/2011:40:26،
50
30
تو اگه زورت به این خودرو ها نمی رسه برای چی اومدی تو این پیج کامنت میذاری خوب بنده خدا خواسته یه تحلیل فنی بده حالا تو زورت نمی رسه به بقیه چه کسی حق نداره خودروی 100 میلیونی سوار شه تو این که همه چی خوب نیست ما هم شک نداریم
هادی: 1392/8/1911:19:58،
79
75
ماشین هایی که در نگاه اول طراحی بامزه و جذابی دارن خیلی زود هم خسته کننده میشن.اصالت در طراحی ماشین مهمه
reza: 1392/8/1913:33:58،
53
89
خدا وکیلی تنها خودروی قدیمی ای که اصلا تکراری نمیشه به نظر من جیپ هست که تا به امروز هم خیلی ها هستن که سوار میشن و اسپورت میکنن
رضا: 1392/8/1917:35:02،
51
47
طراحی پیکان خوب بود بعد از حدود چهل سال هنوز حرف اول رو میزنه؟؟؟؟
کارن: 1392/8/1911:22:14،
111
34
من موندم چرا اسم ماشین چینی رو در مقابل النترا مطرح میکنید.توخود شانگهای تاکسیهاشون بنزه اون وقت ایران ما شده پراز ماشینهای زشته چینی.ملت توروخدا چینی نخرید...
الف : 1392/8/1911:25:03،
38
56
ما رو دیوانه کردی بالاخره بخریم یا نه
محمدحسین: 1392/8/1914:53:31،
45
46
بخر بخره بخر
من نمی خرم
بخر
Map: 1392/8/1911:26:47،
59
62
ماشينه خوبيه و درسال ٢٠١٢ لغب اقتصادى ترين ماشين رو كسب كرد ولى به جاى النترا اسمشو بايد سوناتا منگله يا سوناتا fake انتخاب مى كردن مثل ماشين چينى مى مونه كه سازنده از كمپاى هيوندا سوناتارو كپى بردارى كرده،در ايران علاوه بر مزدا٣ ژاپنى و سراتو رنو اسكالا هم انتخاب مناسبتر و بهترى است به شرط اراءه خدمات پس از فروش بهتر از نگين خودرو.
دهخدا: 1392/8/1917:37:21،
58
43
زين پس بنويسيم لقب نه لغب!!!!
benz tabriz: 1392/8/1911:40:18،
64
43
با اين درامد ماها اين ماشين 30 مليونم گرونه
emad: 1392/8/1911:48:14،
72
38
آخه ما ایرانیه کی می خواهیم ماشین خوب سوار شیم تولید داخل کیفیتش پایین وارداتی هم قیمتش 100 م به بالا
آرش: 1392/8/1911:55:18،
59
65
مزخرفه... مخصوصا طراحيش...
شهروز: 1393/9/3013:01:35،
20
12
آقایون به نظر من خیلی ماشین زیبا و شیک و با کلاسی هست خب وقتی پول ندارید بخرید برای چی میگین زشته مثل همین اقا :(
فرشاد: 1392/8/1912:03:30،
85
103
ماشین فقط ام جی 6 تو این رده بهترینه
مسعود : 1392/8/1912:18:41،
72
106
صاحب اول و اخر چینی فقط خودتی
سعید: 1392/8/1915:07:13،
47
110
ام جی بهترین ماشینه تو این قیمتا اونایی که منفی میدن اصلا نه ام جی رو میشناسن نه سوارش شدن نه اطلاعاتی ازش دارن در حالی که ام جی 6 با 100 میلیون به صدتا سوناتا 140 میلیونی می ارزه
امکاناتی داره که ازرا نداره
hamed: 1392/8/1916:10:54،
45
59
اونایی که میگن ام چی بده بدونن که اصلا سوار نشدن و هیچی دربارش نمیدونن بنده به کویت رفتم جالب هست بدونین امجی 6 قیمتش با سوناتا حدودا برابری میکنه درحالی که تو ایران ام جی 100 و سوناتا 150 میلیونه همچنین فکر کردید چرا اینقدر هیوندای و کیا
ham: 1392/8/1922:18:15،
50
71
آخه شماها که میگید ام جی فقط به سواریش فکر میکنید
برای یه ماشین خدمات/قطعات یدکی فراوان/بازار فروش و ... مهمه.
اگر یه تصادف پیش بیاد چقدر باید منتظر بمونی تا نمایندگی برات فلان قطعه بدنه/چراغ یا ... را بیاره؟
اگه یه روز تصمیم فروش بگیری چی؟ چقدر باید بچرخی تا مشتری گیر بیاری؟
همه این خصوصیات را توی ایران هیوندا و کیا دارند
شاهین tehran: 1392/8/1912:22:56،
53
43
ما اصلا صنعت خودرو نداریم. چرا صنعت خودروی کره رو با صنعت مونتاژ ایران مقایسه میکنید؟ این خودرو هم خوبه. ولی توی رنج 60 خوبه.
محمد: 1392/8/1912:43:57،
34
67
سلام جلوش که خیلی زشته ولی پشتش خیلی قشنگه
احسان: 1392/8/1912:53:52،
64
40
بله خب صد ملیون بده به ماشین 10000 دلاری انتخاب عالییه البته نه واسه خریدار
مهدي: 1392/8/1912:57:16،
121
33
تا پرايد ما هست كي اين آشغالا رو مي خره در ضمن يادتون نره شركت سايپا هم وانت كارا رو رونمايي كرده . . .
منتظر طرحهاي جديد سايپا باشيد
آس و پاس: 1392/8/1912:59:07،
99
38
یادش بخیر با صد میلیون هم میشد خونه خرید هم ماشین...
کمی هم پس انداز کرد...
صادق: 1392/8/1913:03:54،
34
42
آقا كسي قيمت دو گانه سوز داره بگه ثواب داره !!
محسن اصفونی: 1392/8/1913:13:56،
42
45
این ماشین تقریبا 110 میلیونه درست اطلاع رسانی کنید
رضا: 1392/8/1918:32:53،
33
43
با 92 تومن چندتا صفر 2014 میخوای برات گیر بیارم
شرکتی 104 هستش
نرگس: 1392/9/2710:11:42،
34
28
فولش حدود 105 تومن هست اونی که شما گفتی 90 تومن 1 یا 2 نیمه فولش هست
نرگس: 1392/9/2710:40:14،
23
27
فولش حدود 105 تومن هست اونی که شما گفتی 90 تومن 1 یا 2 نیمه فولش هست
سالار جاده: 1392/8/1913:19:41،
48
35
35 تومن باشه...میرزه به خریدنش
اشكان: 1392/8/1913:31:11،
51
42
اقا تا وقتي كه بازار خودرو مثل آش خاله باشه همين آشغالارو با قطعات چيني بايد سوار بشيم
دليلشونم اينه كه اگه وانت پيكان توليدش متوقف بشه هزار نفر بيكار ميشن
ولي توجيهي براي اين همه تصادف ، مصرف سوخت بالا و ... ندارن
يه مسئولي پيدا نشده جلوي اين خودرو ساز رو بگيره يا حداقل يه گيري بهشون بده !
بلكم يه كم اصلاح بشن !!
s.1: 1392/8/1914:57:20،
40
45
من به تازگی یکی ازش خریدم باید بگم این ماشین پر فروش ترین ماشین سال 2011 شد بعد ماشین سال امرکای شمالی 2012 شد الانم سومین ماشین پر فروش 2013 هست که من هم به شدت ازش راضی هستم. لازم به ذکره که این ماشین به راحتی mazda 3 می گیره خودم تست کردم تنها 0.3 با mazda 3 sky فاصله داره که اصلا در ایران نیست با 155 اسب گیربکس 6 سرعته
دومی: 1392/8/1915:00:54،
59
35
من موندم چرا تو کشور ما وقتی یه مدل جدید به فرض ۲۰۱۴ میاد جای ۲۰۱۳ قیمت ۲۰۱۴ ،۲۵٪ به ۲۰۱۳ اضافه میشه!!!!!!!!!
مگه همون قیمت و همون دلار آزاد ۳۰۰۰ تومان نیست؟کارخانه و تعرفه ها که همون هستن پس چرا یه چیزی روش میاد؟!
ایفن ۵ اس وقتی اومد ایران جای این که قیمتش بیاد جای ۵ بشینه ۵۰ ٪ گرون تر بود!!!!!!!
رضا: 1392/8/1915:08:04،
47
47
ماشينه شيك و با كلاسيه.كم مصرفه.
تو يه مقاله اي نوشته بود تو امريكا بعنوان سبزترين خودرو جهان انتخاب شده.من اگه پولشو داشتم ميخريدم:-(
ای دل غافل: 1392/8/1915:12:41،
62
26
عجب .....از این مدل تو مشهد کمه
S.1: 1392/8/1916:45:17،
38
33
در جواب دوست عزیزمان باید بگم همه جای دنیا مدل قبلی قیمتش کاهش پیدا می کنه مدل جدید با همون قیمت میاد معمولا سری ایراد های ریزش بر طرف می شه مثلا: النترا موتور با هندلینگ با بدنش بهتر شده نسبت به 2011 یا 2012 یا مزدا موتور با گیربکسش با مخصوصا مصرف سوختش بهتر شده که البته مدل مونتاژ هیچ تغییری نمی کنه
مجی: 1392/8/1916:48:35،
44
79
آخه این انصافه مزدا تری نیو 67 نا بود به زور جم کردیم شد 130 تا حالا با شصتا چی بخرم ؟؟؟؟؟؟
حسن: 1392/8/1919:06:30،
43
61
من با 45 یه پرشیا ای ال ایکس می خرم مشکل یدکی مدکی هم نداره مشخصات فنی اش هم کمتر از این کره ای نیست 55 تومن هم میمونه واسه خودم. حالا میدونم خیلی ها میگن اه اه ماشین ایرانی .ولی من 4 ساله دارم جز بنزین و روغن چیزی خرجش نکردم . فقط منبع عقب اگزوزش رو عوض کردم.
پرشیا: 1392/8/1922:11:48،
49
34
آره والا.ما هم پیکان داشتیم تو 10 سال به جز روغن و بنزین چیزی خرجش نکردیم.این آشغالا چیه آخه میسازن؟
tixan: 1392/8/2009:42:24،
54
45
دوست عزیز هر چهار چرخه ای که خرج کم داشت و راه رفت رو با ماشین هایی با امکانات روز
مقایسه نکنید ، دوره پارس و سمند و 206 دیگه تمومه . هر کی هم داره و میتونه به فکر تعویض میوفته ...
بعضی ها میخوان زنده بمونن ولی بعضی ها هم میخوان 《زندگی 》 کنن
الانترا: 1392/8/2113:07:22،
64
32
حسن اقا تو هزارتاش یکیش اینجوری درمیاد اونم از شانس شما... هیچوقته هیچوقت اینارو با هیوندای مقایسه نکن......
الانترا: 1392/8/2113:07:26،
37
26
حسن اقا تو هزارتاش یکیش اینجوری درمیاد اونم از شانس شما... هیچوقته هیچوقت اینارو با هیوندای مقایسه نکن......
حمید: 1392/8/1919:52:36،
53
53
زشت ، بد قیافه ، شبیه ماشین چینی ؛ بازم زشت ...
امیر : 1392/8/2012:26:35،
37
47
با خرید 100 میلیون به نظر من بهترین گزینه مزدا نیو می تونه باشه حداقل می دونی ژاپنی است و کیفیت خیلی بالایی داره من مزدا دارم و 70 هزارتا راه رفته یک بار هم تعمیرگاه برای تعمیر نرفتم.
هومن: 1392/8/2214:32:02،
36
33
طراحي جلو ش ، مشخص ميكنه كه جز ماشين هاي ارزون قيمت تره. اما طراحي عقبش خيلي بهتره. طراحي جلوش يه چيزي در حد ياريس مطرحش كره. اما عقبش زياد دست كمي از سوناتا و اپتيما نداره.
محمد حسین: 1392/8/2411:34:21،
27
70
به نظر من MG6 از این خیلی خیلی سر تره نصف آپشن های MG رو این نداره تازه MG لا اقل یه اسم انگلیس پشتش هست
کیفیت MG هم به مراتب از این بهتره
لا اقل بعد از 3 سال قیافش از ریخت نمی افته !!!!!!!
یوسف: 1392/8/2509:14:39،
45
40
به نظر من مفتش گرونه
سجاد: 1392/11/2212:57:04،
16
19
این ماشین واقعا کم نظیره با این قیمتش درسته صدمیلیون زیاده ولی هرکس پول داره نره مزدانیوبخره مفتشم گرونه نه قیافه داره نه امکانات اینو
وحید: 1392/12/900:56:25،
31
22
بسیار ماشین نرم و خوبیه
محمد امین : 1394/3/2912:23:46،
34
21
سلام دوستان باید بگم ماشین تولید داخل مفت هم گرونه اگه کسی پولشو داشته باشه و بتونه النترا بخره واقعا هم زندگی میکنه

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما