کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

ارزش خرید میتسوبیشی اوتلندر جدید در ایران

کدخبر:۱۸۳۹۰شنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳:۰۹۱۴۹۷۸ بازدید

خرید خودرو و انتخاب گزینه مناسب همیشه به سلیقه افراد بستگی دارد. هر چقدر هم که یک خودرو در تراز فنی خوبی باشد، آخر سر سلیقه ...

خرید خودرو و انتخاب گزینه مناسب همیشه به سلیقه افراد بستگی دارد. هر چقدر هم که یک خودرو در تراز فنی خوبی باشد، آخر سر سلیقه خریدار است که ملاک قرار می‌گیرد. منشا این سلیقه و جذب آن، می‌تواند پارامترهای بسیاری باشد. مسلما این روزها جذابیت و زیبایی یکی از ملاک‌های مهم در خرید است. برای همین است که در بازار ما چینی‌ها رشد خوبی دارند و با مشخصات فنی نه‌چندان پایدار و جذاب، ظاهر جذاب و زیبا را رعایت کرده و سهم خوبی را از بازار ایرانیان گرفته‌اند.

از طرف دیگر اکثر مردم و خریداران خودرو قبول دارند که اصالت خودرو عمر مهمی در انتخاب یک خودرو خوب است. در این میان ژاپنی‌ها با اصالت کافی در بازار ما حضور دارند. ولی همیشه در مورد اکثر ژاپنی‌ها این مساله صادق است که در کنار کارایی و استهلاک خوب، محصولات خاص با طراحی ویژه به بازار ارائه نمی‌دهند. چند سالی است کره‌ای‌ها بازار خودرو را قبضه کرده‌اند. آن‌ها خودروهایی با طراحی خاص و جذاب به بازار ارائه می‌دهند که روی کاغذ امکانات بسیار مناسبی را در باطن خود جای داده‌اند. ولی شاید زمان آن رسیده باشد که یک اصیل ژاپنی تعبیر خاص بودن را در سطحی از کمال به بازار جهانی و ایران معرفی کند. خودرویی که باب میل این روزهای بازار است و در رده شاسی‌بلندها جای می‌گیرد. خودرویی که برندی اصیل دارد و پارامترهای خوبی را در خود جای داده است؛ خودرویی که خاص بودن را با زبان میتسوبیشی بیان می‌کند. امروز زمان آن فرارسیده است تا اتولندر 2016 قد علم کند و پیامی از سرزمین آفتاب تابان به کره‌ای‌ها بدهد.
 


وقتی با اتولندر هم مسیر می‌شوید

شرکت آرین موتور روز شنبه، پنجم دی 94، برنامه‌ای را تدارک دید تا خودرونویسان نگرشی از اتولندر 2016 را در بررسی میدانی بدست آورند. از این رو در مجتمع خدماتی البرز گرد هم آمدیم و بررسی را در شمال‌شرق تهران آغاز کردیم. اولین گام، پیدا کردن تفاوت‌های نسخه 2016 فیس‌لیفت با مدل‌های 2014 و 2015 بود. در نگاه اول اتاق خودرو تفاوتی نکرده و همچنان ثابت است. ولی طراحی در بخش جلو و عقب تغییر کرده است. چراغ‌های جلو، سپر جلو، چراغ عقب و فرم سپر عقب تغییر کرده و با ظاهری جذاب ارائه شده است. کروم‌کاری روی سپر جلو جذابیت خاصی به این خودرو داده و باعث شده اصالتی ژاپنی را در بطن نگاه مشتری القا کند. چراغ‌های جلو از زنون ثابت به HID تبدیل شده و به چرخش چراغ‌های جلو مجهز شده است. چراغ‌های عقب هم فرم خطی زیبایی به خود گرفته و به نور LED طیفی مجهز شده است. چراغ‌شور جلو هم از امکاناتی خوبی است که با تغییر فرم ظاهری از مدل 2015 به 2016 به ارث رسیده است. چراغ‌های جلو به نور روشنایی روز مجهز شده است که با خطی سفید قسمتی از چراغ‌های جلو را پوشش می‌دهد و در ترکیبی کلی با کروم‌کاری روی سپر جذابیت خاصی را به خودرو می‌دهد. یکی از معایبی که از نمای کلی اوتلندر جدید می‌توان گرفت، فرم کروم‌کاری روی سپر جلو است که باعث شده، جلوترین قسمت خودرو با نمایی کروم‌کاری باشد و با توجه به نبود سنسور پارک جلو، امکان دارد در اوایل رانندگی، این تزیین زیبا را دچار آسیب کنید و به رخ خودرو صدمه بزنید. روی در‌های خودرو، ضربه‌گیر با حالت جدید طراحی شده و در نسخه هفت نفره خودرو، دور شیشه‌ها با قابی کروم‌کاری پوشیده شده است. همچنین در این مدل روف‌بار خودرو رنگی نقره‌ای دارد که جذابیتی خوبی را به نسخه‌های با رنگ متضاد می‌دهد. در نسخه پنج نفره خودرو، کروم‌کاری دستگیره و دور شیشه وجود ندارد و روف بار همرنگ خودرو طراحی شده است. از جمله تفاوت‌های نسخه پنج نفره با مدل هفت نفره، به جز ظاهر بیرونی می‌توان به نبود ساب، آمپلی فایر و دو باند در نسخه پنج نفره اشاره کرد. هم‌چنین تودوزی این نسخه مشکی بوده و به آینه تاشو هم مجهز است که در مدل هفت نفره وجود ندارد. رینگ‌های نسخه 2016 سایز 18 اینچی را دارد که به شکل آلیاژی و تراشکاری شده تولید می‌شود.



بعد از بررسی کلی داخل خودرو مسیری را برای داشتن نگاهی اجمالی در خصوص اتولندر 2016، پیمودیم. قبل از هر چیز باید گفت روی کاغذ تفاوتی را بین مدل 2015 و 2016 نمی‌توانید پیدا کنید. ولی به محض سوار شدن می‌توانید احساس کنید که گویا گیربکس CVT با تغییراتی همراه بوده است. مدل 2016 اوتلندر به گیربکس CVT تیپ C مجهز است که حدود 30 کیلوگرم از مدل‌های قبلی سبک‌تر است. این گیربکس حاصل همکاری نیسان با میتسوبیشی بوده که با در نظرگیری ضرایب بهتر، کشش و چالاکی بیشتری را نسبت به مدل‌های قبل به خودرو داده است. موتور خودرو، هم‌چنان 4/2 لیتری چهار سیلندر است که 170 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و با توجه به گیربکس بهتر، هماهنگی مناسبی را با اتاق احساس می‌کنید. سیستم چهار چرخ محرک این خودرو با دکمه‌ای به دسته‌دنده و ترمز دستی کنترل می‌شود و می‌توان حالت اتوماتیک یا دفلاک را بدین شکل کنترل کرد. در طراحی داخلی از تزئینات چوبی استفاده شده که زیبایی خوبی را به خودرو داده است. همچنین بخشی از فرمان حالت آبکاری مشکی دارد که حس اسپرت آن با دنده‌های پشت فرمان تکمیل می‌شود. صفحه نمایشگر اطلاعات خودرو هم نسبت به نسخه قبل بزرگ‌تر شده است و بین دو محفظه عقربه‌ای صفحه کیلومتر قرار دارد. صندلی راننده در هشت جهت قابل تنظیم بوده و صندلی‌های جلو به گرم‌کن و تهویه مجهز هستند. سنسور نور و باران هم در خودرو به صورت پایه وجود دارد که جزو امکانات رایج و خوب هر ماشین 200 میلیون تومانی محسوب می‌شود. سان‌روف خودرو به ردیف جلو خودرو محدود شده و چندان بزرگ طراحی نشده است. سیستم صوتی نسبت به نسل قبل، صفحه نمایشگر بزرگ‌تری دارد و به صورت تاشوی برقی قابلیت قرار دادن دیسک و مموری را فراهم کرده است. سیستم تهویه زیر مانیتور قرار دارد و به صورت دوگانه اتوماتیک قابل تنظیم بوده و نمایشگر مختص خود را در میان دکمه جا داده است. اوتلندر به استارت دکمه مجهز بوده و در صندوق خودرو به صورت برقی طراحی شده است که قابلیت باز شدن به صورت دستی را دارد. دریچه‌های هوا به شکل نامتوازن در داخل خودرو قرار گرفته که شکلی خاص را به اتاق اتلندر داده است. یکی از معایب طراحی داخلی اوتلندر، نبود دریچه‌ها برای پخش باد روی صورت سرنشینان عقب است. پخش باد در قسمت عقب خودرو از طریق کف اتاق صورت می‌گیرد که دریچه‌های آن زیر صندلی‌های جلو قرار دارد. تنظیمات کروزکنترل در سمت راست فرمان و تنظیمات سیستم صوتی در سمت چپ آن جایگیری شده است. 



وقتی با اوتلندر شروع به حرکت کردیم، اولین نکته مثبت صدای کم موتور و تقریبا بی‌سروصدایی گیربکس بود. گیربکس به شکل خوبی عمل می‌کرد و آن خنگی و تاخیر CVT‌های رایج در آن کمتر دیده می‌شد. وقتی در حال D گیربکس هستید، می‌توانید با فشردن پدال‌های پشت فرمان، به حالت تعویض دستی گیربکس بروید و شرایط دنده را به دلخواه انتخاب کنید. طبق اصول گیربکس‌های CVT نمی‌توانند حالت تعویض دستی را به شکل یک گیربکس اتوماتیک معمولی القا دهند و همیشه با ناله کردن‌هایی همراه است. ولی این مسئله تا حد زیادی در گیربکس تیپ C حل شده است و با قرار دادن آن در حالت دستی، می‌توان روی اوتلندر 2016 در شتابگیری و سبقت گرفتن حساب کرد. با نگه‌داشتن چند ثانیه‌ای پدال سمت راست هم می‌توانید از حالت دستی خارج شوید و به شکل تمام‌اتوماتیک گیربکس رانندگی کنید. فرمان خودرو برقی است و واکنش خوبی نسبت به سرعت دارد. به شکلی که در هر سرعتی می‌توان سطحی از عملکرد و سفتی فرمان را در آن احساس کرد. البته تکان‌های خودرو تا حد معقولی به اتاق منتقل می‌شود. ولی ویژگی این ژاپنی اصیل آن جا مشخص می‌شود که این تکان‌ها بدون سر و صدا به اتاق می‌رسد. سیستم کنترل شروع حرکت به خوبی در خودرو کار می‌کرد و با پدال خودرو قابل کنترل بود. در برخی پیچ‌ها شاهد آن بودیم که تعادل خودرو با پنج سرنشین به هم نمی‌خورد و تقریبا سیستم کنترل پایداری به صورت نامحسوس وارد عمل می‌شد. مسئله‌ای که در شاسی‌بلندها بسیار رایج است، سخت کنترل کردن خودرو در شرایط اضطراری بوده که در یک شیب این مسئله را بررسی کردیم. با ترمزگیری شاهد بودیم که خودرو با فرمان هماهنگ است، ولی تا حدی دماغه خودرو از کنترل خارج می‌شود و به سمت پایین افت می‌کند. وقتی بحث ایمنی می‌شود، اوتلندر 2016 به شکلی ظاهر می‌شود که تعریفی خوب از امنیت را تداعی می‌کند. به جز سیستم‌های نام‌برده که در بررسی به آن اشاره کردیم، این خودرو به هفت کیسه هوا که شامل ایربگ زانو راننده هم می‌شود مجهز شده است تا بتواند پنج ستاره ایمنی Euro Ncap را دریافت کند. 






نتیجه‌گیری کلی از بررسی دو ساعته و مختصر ما از اوتلندر 2016 این است که این خودرو به مراتب می‌تواند از برخی رقبای کره‌ای در جاده راحت‌تر و جذاب‌‌تر ظاهر شود. همچنین کیفیت کار شده در این خودرو، فاصله‌ای را بین اوتلندر و کره‌ای‌های حاضر بازار ایجاده می‌کند. اگر واقع‌بین باشیم، ردیف سوم این خودرو بیشتر مناسب کودکان طراحی شده، پس بهتر است اوتلندر را با فضای صندوق بیشتر بشناسید تا یک خودروی هفت نفره.با توجه به اینکه شرکت آرین موتور برای اوتلندر 2016 گارانتی پنج ساله یا 150 هزار کیلومتر ارائه می‌دهد، می‌توان تضمینی واقعی را برای کیفیت این خودرو دانست. در نگاه اول نمی‌توان اختلاف قیمت بین اوتلندر 2015 و 2016 را درک کرد و بهای 201 میلیونی را برای آن مناسب دانست. ولی بعد از برخورد از نوع نزدیک می‌توان فهمید که اوتلندر در صورت معرفی خوب به بازار می‌تواند تهدیدی برای بازار سانتافه و سورنتو 2016 ایجاد کند.

* روزنامه دنیای خودرو - حسین دلاور

همراه مکانیک



دیدگاه ها

حسین 2: 1394/10/1212:21:08،
199
30
فقط تحریمه که جواب میده و بس !!!!!
شاهی: 1394/10/1213:28:03،
91
46
به امید خدا قراره سال 95 تعرفه صفر بشه.
بهتون قول میدم (94/10/12)
شهاب: 1394/10/1213:48:43،
74
15
با این قیمت بازار به دست نمیاره نمی ارزه
واقعیت: 1394/10/1213:49:33،
64
14
مردم اینقدر گرفتاری و خرج و مخارج دارن که حالا حالاها کسی به ماشین وارداتی گرون روی خوش نشون نمیده
از ما گفتن بود: 1394/10/1213:59:38،
45
23
170 بیشتر فی بخوره کسی نمیخره
میلاد: 1394/10/1214:22:10،
33
14
امیدوارم این زه های ضربه گیر در رو دوباره همه کارخونه ها روی ماشین هاشون بزارن. چون نبودش روی ماشین هایی مثل مال من کاملا احساس میشه. کافیه یه جای یکم تنگ پارک کنید و حواستون نباشه, باز کردن در همان و خط افتادن رنگ ماشین همان. ولی ضربه گیر باشه نهایتش اون خط می افته که به چشم نمیاد و بعدا هم میشه راحت عوضش کرد.
تا حالا 300 تومن سر همین خط افتادن در ماشین پیاده شدم برای خط و خش گیری.
کمالی: 1394/10/1214:35:30،
28
11
لوازم مصرفی و خدمات پس از فروش و تعمیرگاه های این ماشینها را فراموش نکنید اونها هم در ارزش خرید یک ماشین موثر هستند.
حسن: 1394/10/1215:13:01،
40
14
واقعا میتسوبیشی دوام خوبی داره یدونه وانت مدل 91 داریم هنوز به صد نمونه وانت ایرانی صفر سر داره
z: 1394/10/1215:20:08،
36
37
برادرم راو ۴داره.ولی وقتی سانتافه یکی دوستانو سوار شدم واقعا لذت بردم.زیباست و نرم
ميثم: 1394/10/1216:22:00،
29
34
بعضي ها بدون تفكر و بدون مطالعه و حتي بدون اين كه بخونند بقيه چي نوشتن فقط كليك كليك مي كنند و مثبت و منفي ميدن. يه بنده خدايي داره آمار ميده راجع به خودروهاي كره اي و ژاپني ولي افراد متعصب هي بهش منفي ميدن منظورتون چيه؟ كلا صنعت خودرسازي ژاپن معتبرتر از كره است ولي اين دليل نميشه كه تك تك خودروهاي ساخت ژاپن هم از تك تك كره ايها بهتر باشه.مثلا رده بندی شرکتهای بزرگ دنیا بر اساس ارزش برند سال 2015 در مجله فوربس رو مطالعه كنيد. اين رده بندي كاملا نشان ميده كه يك برند در جذب و رضايت مشتري چقدر موفق عمل كرده. بهترين خودروساز در ليست تويوتا است با رتبه 8 نيسان هم در رتبه 75 هست از كره ايها هيونداي رتبه 64 و كيا رتبه 97 رو دارن ولي اصلا خبري از ميتسوبيشي در 100 تاي اول نيست. بنابراين اگر مقايسه با تويوتا صورت بگيره قطعا برند بهتري از كره ايها است ولي برند ميتسوبيشي از كره ايها ضعيف تره.
سس: 1394/10/1218:07:25،
18
24
یادت باشه ایم ماسین تو تایوان مونتاژ میشه؟؟؟؟؟؟
ناشناس: 1394/10/1218:18:22،
35
26
عزیزم اون سانتافه که تو امریکا و اروپاست موتور 2400 سوناتا نیست که تو سر بالایی بیایی پایین هلش بدی.اینا که تو ایران از 2013 به بعد اومد موتورش فوق العاده ضعیفه من صفرشو داشتم با 10 ملیون ضرر ردش کردم خیلی کم جون بود
امین: 1394/10/1222:39:11،
27
13
تو اسیا هرچی خودرو ساز هست (غیر ژاپن) میتسوبیشی انونو خودرو ساز کرده خصوصا کره ای ها!
میتسو بیشی حداقل 20 سال تکنولوژی موتورش از کره ها جلوتره!
پاسخ: 1394/10/1309:48:12،
20
12
کلهم یه چیزی تومایه های بنز معماریه
man: 1394/10/1714:17:31،
17
7
عزیزی که خیلی به کره می نازی, بهتره بدونی همین موتور هایی که روی هیوندای هست همه مال میتسوبیشی بوده و هیوندای فقط بهینه اشون کرده. از موتور های 1.6 بگیر تا 8 سیلندری که روی سنتنیال می بندن.
چرا راه دور بریم, تا همین 15 سال پیش هیوندای رسما ماشین های میتسوبیشی رو مونتاژ می کرد یه آرم هیوندای می چسبوند روش. نسل اول سنتنیال و ... همه ماشین های میتسوبیشی بودند که روشون یه آرم هیوندای چسبوندن.
هومن: 1394/10/2513:39:11،
16
7
فکر کنم شما بد جور عشق سانتافه ای جوری از سانتافه تعریف میکنی و تویوتا و میتسوبیشی و زیر سوال میبری و امار و ارقام میدی که من فکر کردم طراحش خودت باشی :))
کرمانشاه: 1394/10/1212:30:52،
77
205
خوشم نمیاد ازش
محصولات هیوندای(سانتافه)رو ترجیح میدم
benz: 1394/10/1213:44:35،
58
32
نشون دادی زیاد مطلالعه ندازی راجبه ماشین
محسن: 1394/10/1213:58:16،
37
31
خودروي بدي نيست هرجند كه اصلا اصلا اصلا به گرد پاي تويوتا هم نميرسه ولي در مقايسه با كره ايها يك حسن هائي اين داره يك حسن هائي اونها دارن . مثلا خوب از نظر بازار و پشتيباني با كره ايها خيالت راحت تره ولي خوب اين هم يك رگه هائي از تكنولوژي ژاپني رو داره كه آدم لذت ميبره.
جواب آقا محسن: 1394/10/1222:06:49،
33
13
دوست گرامی برادر من چرا ما عادت کردیم در مورد هر چیزی حتی بدون کمترین اطلاعات اظهار نظر کنیم ؟ واقعاً چرا ؟
( رگه هایی از تکنولوژی ژاپن داره ) ؟!!!
آقای محترم شرکت میتسوبیشی اگر از شرکت GM ( جنرال موتورز آمریکا بزرگتر نباشه ، کوچکتر نیست ، از بزرگترین صنایع مادر جهان و دارای بهترین آزمایشگاههای فنی و کنترل کیفیت است ، بعد رگه هایی از تکنولوژی ژاپن داره ؟!!!!!
ایوب: 1394/10/1300:12:11،
15
23
فقط رنو کولیوس ،خودرو نرم و خوش دست و پایداری بالایی داره از نظر استحکام هم از همه موارد بالا چیزی کم نداره
هومن: 1394/10/2513:49:57،
8
9
برادر من یه پورشه داره ولی سانتافه خیلی بهتره و نرم تره و خوشگل تر اصلا هیوندایی و کیا ماشین نمیسازن که صفینه میسازن :))
جواد: 1394/10/1212:43:23،
156
15
واقعا ماشینی با کیفیت و اصیله اما حیف که برای قشر متوسط و ضعیف جامعه رویایی بیش نیست....
شایان: 1394/10/1213:34:21،
27
29
قشر متوسط و ضعیف که هیچ قشر پولدار جامعه هم ازین محصولات به قول شما اصیل میتسوبیشی استقبال نمیکنن ، حالا علت چیه نمیدونم، شاید علتش ظاههر زشته محصولات میتوبیشیه
محسن: 1394/10/1215:05:02،
38
17
بنده از قدیم میتسوبیشی سوار بودم و هنوزم اگه مطمئن باشم ماشین در آینده به مشکل خدمات نمی خوره می خرم.
بعد از 23 سال عمر بیا سوار گالانت من بشو یه گاز و ترمز امتحان کن بعد برو سوار یه ماشین کره ای 23 ساله مثل هیوندای هایی که هست یا حتی رنو های 23 ساله بشو می فهمی میتسوبیشی یعنی چی.
محمد حسین: 1394/10/1212:57:59،
65
15
تو ایران همیشه میتسوبیشی به کیفیت و دوام معروف بوده ولی هیچوقت نتونست بازار داغی رو داشته باشه که فک کنم بخاطر تبلیغات و خدمات ضعیفیه که تو ایران داره.
هومن: 1394/10/1213:05:03،
46
13
یکه تاز و بی رقیب
هیچ چیزی کم نداره
فقط حیف گرونه دقیقا دو برابر ارزش واقعیش تو بازار جهانی
بابک: 1394/10/1213:08:53،
29
12
امثال ما باید بشینن و افسوس بخورن خرما بر نخیل و دست ما کوتاه
پوریا: 1394/10/1213:14:24،
59
12
درود بر خودروسازان ژاپنی از میتسوبیشی تا سوزوکی و تویوتا و....
که دغدغه شان رفاه و امنیت مصرف کننده است درست بر خلاف
خودروسازان بی تعهد و سمبل کار داخلی.!!
hesam: 1394/10/1213:19:12،
35
42
داشبوردش واقعا افتضاحه .انگار طراح دیرش شده بوده یه طرح کلی زده بعد اجزا رو هم پاشیده روش .میدونم ماشین خوبیه و خیلی با کیفیت تر از ماشینای کره ای هستش ولی چه طراحی بیرونی و چه داخلی به کره ای ها میبازه .من ماشین رو دوسال بیشتر نگه نمیدارم چه برسه به 150 هزارتا که تو اون دوسال هم کره ای ها کاملا جواب میدن تازه برا من و استفادم بیشتر هم اوکی هستن .من رو فور که طراحی پشت و داخلش بی روح هست رو ترجیح میدم چه برسه سانتافه که با ادم حرف میزنه .........
هالو: 1394/10/1213:24:11،
40
21
در همین سایت و به اعتراف بسیاری از کارشناسان خودرو ، خودروهای کره ای در طول زمان به مشتریان ثابت کردند که چیزی کمتر از خودروهای ژاپنی ندارند ! و هنوز تجربه ماشینهای پراید کره ای مدل 73 ، ورنا،آونته ،سوناتا، سانتافه ،توسان، اسپورتیج ، اپتیما جزء بیادماندی ترین خاطرات در بین مردم جاریست ؟
مسئله مهم در بین مشتریان این نیست که ماشین های ژاپنی کیفیت ندارند بلکه کاملا برعکس به آن ایمان دارند؟ اما چیزی که در آخرین لحظه برای تصمیم گیری به نفع کره ایها میانجامد وکمتر از ژاپنی هست " قیمت کمتر حداقل یک سوم، خدمات وسیعتر،بازار بورس مناسب است که فلسفه وجودی آنهاست که مردم بخوبی در بازار به آن رای مثبت دارند مثل خاصیت قهوه که همه میگویند تلخ آن خوب است اما آمار نشان داده که عموما شیرین مصرف میکنند؟؟؟؟
مهرداد: 1394/10/1213:25:00،
29
14
قیمتش بالاست رافور بهتره تویوتا مراکز خدمات پس از فروش خیلی بیشتری داره وحتی استهلاک و قیمت لوازم یدکی تویوتا خیلی کمتره در صورتی که قیمتش حدود 180 تا نهایتا 190 م میارزه نه بیشتر الان قیمتش توی سایت ارین موتور 206300000 شده توی این چندروز 5300 م اضافه کرده تازه اونم پیش فروش خوب چه کاریه رافور با این قیمت امادش را با این قیمت میشه خرید
M: 1394/10/1213:26:37،
19
49
صد در صد ساخت چین است حتی یک چرخش هم ساخت ژاپن نیست ایران جیب میتونه از گمرک استعلام کند
سلنا: 1394/10/1213:34:28،
18
51
من میخوام تیگو5 بخرم....اخه خسته شدم دارم پیر میشم...و صف داره میره جلو...صف بهشت زهرا....با 92 میلیون تیگو5 بخرم++++نخرم-------///کسانی که منفی دادین...چی بخرم؟؟؟؟؟
sina: 1394/10/1214:42:30،
21
40
جک اس5 بخر واقعا از محصولات چری بهتره . با یکم تحقیق میفهمی چی میگم.قدرتش هم خیلی از این بیشتره ... تازه اون 75 میلیون است . اگر اتوماتش بیاد خیلی بشه میشه85 میلیون.
خشایار: 1394/10/1215:36:35،
22
31
تیگو چیه اگه میخوای چینی بخری حداقل جیلی شاسی بلند بخر ازهمه چینی ها بهتره،
ژاپن : کره : 1394/10/1216:17:05،
32
20
حیف یه قرون که بدی ماشین چینی ...

به هزارو یک دلیل
امنیت صفرررررررر
گارانتی کشککککک
لوازم و قطعات خیلی بد گیر میاد و قیمتشون بالاست ...
اگه به تولید یا مونتاژ خودروی چینی در ایران نگاه کنی میبینی که کارخانه ها بعد چند سال تولید خودروی چینی اون رو به بهانه های مختلف از رده خارج میکنن ودر آخر میگن به علت فروش پایین از چرخه تولید خارج شد ..
ولی علت اصلی آن اینه که خودروی چینی روشون ارزون درمیاد و دوباره یکی خارج میکنن و یکی از نو وارد و تولید میکنن

برو خودروی دست دوم ژاپنی یا کره ای ( چندتا مدل ) که توی بازار خریدار داره بخر

چینی برای فروشش با مشکل و ضرر دهی مواجه میشی

چین ..: 1394/10/1216:17:48،
23
18
طرف خودروی چینی نرو
راننده : 1394/10/1309:20:30،
21
14
برو با 95 یه سوزوکی فول اتومات کم کار بخر . بعد میفهمی که یه ماشین اسخون دار کم استهلاک داری.
محمد رضا : 1394/10/1213:37:42،
21
16
ب نظر شما كداميك
سانتافه
راو ٤
اوتلندر
محمدl: 1394/10/1214:28:29،
31
53
شک نکن سانتافه
چون دارم بهت می گم
مطمئن باش همه اونهایی که می گن فقط ژاپنی اگه پول داشته باشن سانتافه می گیرن
جذاب تر جادارتر سواری بهتر چی از ماشین می خوای
برو راوفور بگیر که فولش یه سانروف کشکی داره با اون قیافه زمخت
حالا دوستانی که پول پراید هم ندارن مدام بیان بگن فقط ژاپنی
وحید@@@@: 1394/10/1216:45:27،
33
20
آقا محمد شما که اینقدر از سانتافه تعریف تمجید میکنی معلومه که از دوستان

آسان موتور هستی.والا همه میدونن که خودرو کره ای کجا و زاپنی کجا.
ناشناس: 1394/10/1218:24:29،
28
16
راو4 بخر.سانتافه صفر فول 2015 داشتم فروختم.موتور برا این ماشین ضعیفه به شدتم پر اصطحلاک.البته مال من 6000 تا کارکرده بود به خرج نبود ولی از اتاق قدیمش که داشتم راضی تر بودم.مصرفشم به شدت بالاست.راو4 چندتا سوار شدم خیلی بهتر از سانتافه هست.اگه به دوستان بر نخوره ماشین ژاپنی اخرش چیز دیگس فقط اپشن نداره ولی عوضش پول بالای ماشین میدی
ایوب: 1394/10/1300:16:57،
17
18
فقط رنو کولیوس ،خودرو نرم و خوش دست و پایداری بالایی داره از نظر استحکام هم از همه موارد بالا چیزی کم نداره ، قابلیتهای آفرود بالای این خودرو در این رنج قیمت تحسین برانگیزه
پوریا: 1394/10/1213:40:47،
20
15
دوستان بین این ماشین و تویوتا راو 4 به نظرتون کدومش مناسبتر هست؟
sina: 1394/10/1214:44:50،
25
19
از نظر جاداری و کیفیت رافور . از نظر قیافه من نظرم روی رافور است . از نظر خدمااات پس از فروووش راوفور . ولی از نظر قدرت فکر کنم دوتاشون یکی باشن.
سادین: 1394/10/1214:02:22،
18
13
کو پول؟؟؟؟؟
amir: 1394/10/1214:14:15،
26
14
کسی که 200 میلیون میده برای ماشین 40.50 ت بیشتر هم پول داره بده برای ماشین... منکه لکسوس رو به این ترجیح میدم.
پيام: 1394/10/1214:46:33،
24
14
يه ٢٠١٤ شو دارم خدمات پس از فروشش خيلي ضعيفه
علی: 1394/10/1217:34:25،
27
16
رنو کولیوس با موتور و گیربکس cvt نیسان و 170 اسب بخار و سیستم صوتی boss و فرمان برقی دور متغییر با قیمت 50 میلیون ارزانتر بسیار ارزنده تر از اوتلندر می باشد بنده 2014 اوتلندر را بررسی و رنو کولیوس را انتخاب و بسیار راضی هستم پیشنهاد بنده قبل از خرید اوتلندر حتما تویوتا رافور و رنو کولیوس را بررسی نمایید شاسی بلند های کره ایی فقط دارای ضاهر زیبا هستند ولی فاقد توانایی یک شاسی بلند واقعی
مرد پارسی: 1394/10/1219:47:14،
17
18
داشبورد زیبایی نداره .
Gmc: 1394/10/1219:56:39،
19
16
اکثر مردم هنگام خرید خودرو به طراحی ظاهری ماشین اهمیت میدهند تازه اگر از جزئیات فنی چیزی بدانند سراغ مشخصات فنی رو میگیرند در اکثر طراحی ها مثل هیوندا در ابتدای ورود خیلی جذاب هستند به مرور خیلی سریع عادی میشوند ولی در طراحی های مثل فولکس که ساده هستند از ابتدا کارا و چشم نواز هستند و سالها همینگونه می مانند کافیست چند ساعت صندلی عقب اسپورتیج بنشینید بعد از چند ساعت دیگه حاضر نیستید صندلی عقب بنشینید چون شیشه عقب بیش از حد کوچک است و نسبت درب به شیشه رعایت نشده
میعاد: 1394/10/1223:59:18،
22
14
شما عقب اسپورتیج بشینی چند ساعت ! ستون فقراتت تاب برداشته, از بس می کوبه ماشین.
باز سانتافه و توسان از این نظر ها راحتتر هستند نسبت به سورنتو و اسپورتیج.
اردلان: 1394/10/1223:33:06،
27
14
سلام ما كه خريديم خيلي هم ماشين خوبه،،،،هيچ جاي دنيا اندازه ايران از اشغالاي كره اي با چيني نميخرند،،،تمام محصولات ژاپني با الماني امريكايي بهترين هستن،،،من قبول ندارم واقعا اين ماشين عاليه بدون هيج تعصبي ميگم،،،نرفتين ببينين كه چه جور تو اسان موتور تو اطلس موتور ببينيد چقد ماشينايي كره اي ريختن حتي نگهبان دم درم ميدونه ميگه كمكش خرابه،،،،يا چيز ديگش،،،بخدا ماشيناي ايران خودرو بهتره كره اي هست زود قضاوت نكنين
محمد: 1394/10/1311:24:22،
24
14
خیلی جالبه همه کامنتها مربوط به مقایسه ژاپنی و کره ای شده!

اینو بگم اونی که میگفت "اونایی که میگن فقط ژاپنی پول پرایدم ندارن یا سانتافه سوار نشدن و ..." من علاقه ای به شاسی بلند ندارم و حقیقتش سانتافه یا اوتلندر را سواریشون را تجربه زیادی ندارم، ولی خودم کمری 2015 دارم و قبلا هم کمری 2010 داشتم... اصلا خدای ژاپنی ها با کره ای ها فرق داره. شما اگه کمری برونی یه مدت اصلا نمیتونی سواری سوناتا یا اپتیما رو تحمل کنی...
کمری بدون آپشن حتی با رینگ فولادی و بدون سانروف و... صد می ارزه به سوناتا یا اپتیما فول آپشن با 10 کیلو آپشن
حسن: 1394/10/1314:27:40،
18
16
باید با رنو کولیوس رانندگی کنید بعد متوجه اختلاف ان با سانتافه و اوت لندر و رافور خواهید شد نرمی و ارامش کابین کولیوس قابل مقایسه نیست
هومن: 1394/10/2513:54:11،
9
8
کولیوسم که تو کره مونتاژ میشه فرقی با این کره ایا نمیکنه
محمد: 1394/10/2221:29:51،
11
4
طراحي داخلي عتيقه اي داره
هومن: 1394/10/2513:56:11،
10
5
ماشین فقط ژاپن و المان حالا از هر برندی که باشه همشون عالین
امید: 1394/12/221:42:43،
7
10
ما پس از خرید سانتافه و رافور باضرر فروختیم و رنو کولیوس خریدیم تازه فهمیدیم تفاوت ان را با شاسی بلند های قبلی را پدرم اصلا حاضر به فروش رنو کولیوس نیست و میگوید یک جرخ ان را با سانتافه و رافور عوض نمی کنم
محسن: 1395/10/2023:15:59،
3
4
سلام دوستان
لطفا دوستانی که اطلاعات درست دارن راهنمایی کنن.
با هزینه 200 تا 250 دنبال شاسی بلندم.
بین اوتلندر و راو 4 موندم. کسانی که تجربه دارن ممنون میشم راهنمایی کنن کدوم از نظر دوام و قدرت و راحتی و سرعت و ایمنی و شتاب و مصرف بهترن
اهل تیک آف و ویراژ و لایی نیستم. بخاطر شرایط کاریم همش تو سفرم . تقریبا ماهی 10000 میلومتر تو جاده هام
فقط میخوام ماشینی باشه که تو سرما و برف و گرما راحت باشه و کولرش هم عالی باشه
یکسری از دوستان میگن راو4 تو دست انداز خیلی میکوبه و بعضیا میگن ائتلندر تو سبقت و سربالایی خصوصا با کولر خیلی لشه.
لطفا مغرضانه جواب ندید و راهنمایی کنید . ممنون از محبتتون

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بازاریاب تجارت فردا
بلیط هواپیما