کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

وزیر بهداشت: ثروتم حلال است

کدخبر:۱۸۳۳۳دوشنبه، ۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲:۲۷۱۹۳۲۸ بازدید

آنهایی که وزیر بهداشت را می شناسند حتما می دانند که او وضع مالی بسیار خوبی دارد و جزو ثروتمندترین پزشکان ایران ...
وزیر بهداشت: ثروتم حلال است

آنهایی که وزیر بهداشت را می شناسند حتما می دانند که او وضع مالی بسیار خوبی دارد و جزو ثروتمندترین پزشکان ایران محسوب می شود.

سوژه ای که سئوال مجری برنامه متن حاشیه شبکه سه از سید حسن هاشمی شد و او اینگونه جواب داد:” اشکالی ندارد و اگر محسوب هم بشوم از راه حلال به دست آورده‌ام یعنی هیچ کجا فردی نتوانست لکه ای پیدا کند که خارج از عرف و نرخ مصوب یا رانت، زمین و … دریافت کرده‌ام حتما زحمت کشیده ام و شفاف هم هست و دست تمام کسانی که از راه حلال درآمد کسب می‌کنند را می‌بوسیم بخشی اشکال دارد که خلاف باشد باید بررسی و رفع ظلم کنیم و این درست نیست که درآمد یک نفر مثل بنده را با یک پرستار یا ماما مقایسه کنید.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

reza: 1394/10/708:54:34،
897
288
نوش جانش
کوکی: 1394/10/709:07:55،
745
146
حلالش باشه.
خدا خیرش بده که ظرفیت این ثروت رو داره.
بعضی ها هستند که تحت هر شرایط و تو هر موقعیتی ذاتشون درسته.
بابک: 1394/10/709:35:09،
426
284
راست میگی حلاله؟!!!!
این تعرفه هارو که میگی درآمدت بر اساس اونه چه کسانی جزشما ها گذاشتن؟
۵ دقیقه ویزیت سی هزار تومان؟
مگر نه اینه که درآمد تو پزشک هم باید متناسب با درآمد متوسط مردم باشه؟ مثلا سه چهار حداکثر پنج برابر مردم؟
مگر تو و امثال تو از امکانات همین جامعه و دانشگاه های دولتی همین مردم فارغ التحصیل نشدید؟
امیدوارم خودتونو گول نزنید.مردم که بسیاری از حرف های شما را باور نمی کنن.
كوروش: 1394/10/709:58:16،
503
170
جز پنج چشم پزشك برتر دنياست! بايد ثروتمند باشه نوش جونش باشه
پویا: 1394/10/710:00:41،
233
100
بله ثروتش حلاله! پزشکان دیگر را ملزم می کنه در بیمارستانهای دولتی با 100 هزار تومان عمل کاتاراکت را انجام بدهند. در حالیکه در بیمارستان خودش به بهانه وارد کردن يک دستگاه جدید دیگه و عمل با اون دستگاه 6 میلیون تومان تیغ می زنه. باور ندارید سری به بیمارستانش و تعرفه هاش بزنید.
حسین: 1394/10/710:13:26،
187
54
تا بحث درآمد پزشکها مطرح میشه یه عده میگن دکتره دیگه جون مردومو نجات میده حقش بیشتر از اینها است . درجواب این افراد گفت پس یه خلبان که در روز چندین پرواز داره و جون 1000 نفر روزانه دستشه باید چندین برابر این پزشکها درآمد و حقوق داشته باشه . بدتر یه زورگیر که میتونه خفت گیرت کنه و جونتو بگیره باید بهش حقوق خیلی بالا بدیم . متاسفانه شکاف درآمدی توی کشور میره بحرانی درست کنه که خود پزشکها هم نه امنیت جانی داشته باشند و نه امنیت مالی و شغلی . شکاف دآمدی امنیت مالی و جانی و شغلی همه افراد جامعه را به خطر میندازه . باید از ژاپن درس بگیریم چگونه برنامه ریزی کرده که چنین معضلی نداره البته اولین شرطش نبودن فساد و رشوه و اختلاس توی کشورشونه .
mohammad: 1394/10/710:23:23،
163
34
اگر منظور آقای دکتر این است که درامد بالای خارج از عرف جهانی برای یک شغل تو یک کشور جهان سومی مثل ایران حلال است!!! پس همه افرادی از طریق رانت و ... سیستم غلط ایران به ثروتهای انچنانی رسیده اند هم حلال است. و اگر ایشان فکر میکنند که واقعا درامدی که دارند حلال است به یقین در اشتباه هستند!!!!!!!. متوسط درامد پزشک به کارگر در دنیا (اروپا - امریکا) 3 به 1 است. در حالی که این نسبت در ایران 50 به 1 است یعنی متوسط در امد پزشک 50 برابر درامد یک کارگر است. حال براساس چه معیاری تشخیص بدهیم درامد ایشان حلال است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن عدد ذکر شده متوسط است نه درامدهای نجومی پزشک و برخی مشاغل
الان برخی از هموطنان میگن که چی
همین که میبینی میشه یکی میشه 1000 میلیارد تومان سرمایه حالا
یکی دیگه میشه 0.00 میلیارد تومان سرمایه حلال
مهدی: 1394/10/710:23:34،
117
35
چرا تعرفه و درآمد یه پزشک باید انقدر نجومی باشه؟؟ چون مردم که بیمار میشن مجبورن و چاره ای ندارند و باید هرچی پزشک میگه پرداخت کنند؟؟
یاد یه تیکه از شروع فیلم ( مُلک سلیمان ) افتادم. ماجرا این بود که علمای یهود نزول میدادند و وقتی سلیمان اونها رو نهی میکرد میگفتن این حق ماست و خدا برا ما قرار داده! حکایت این پزشکان عزیز! است که یه نظام پزشکی راه انداختن و هرجور دوست دارند به خودشون حال میدن!!
کریم: 1394/10/710:31:29،
101
60
اره یکی ثروت تو حلاله یکی .... اا
يك دانشجوى پزشكى: 1394/10/711:22:40،
92
141
آقاى بابك و آقاى حسين وقتى با هزار بدبختى تو كنكور قبول شدى تازه شروع يه درس خوندن ١٥ سالست!!! با كلى استرس كه امتحانايى كه هر چند سال يه بار داريو پاس كنى چون افتادنشون يه جورايى مساوى مدرك نگرفتن!!! در نهايتم يه ٢ سال يراى عمومى يه ٤ سال براى تخصص بايد برى طرح يه دو سال ناقابلم كه سربازى... اگه شب بيدارى شيفتا با بيگاريايى كه ازت ميكشنم تو اون شرايطى كه وسط تمام بيماريا دست و پا ميزنى بزاريم كنار ٤٠ سالگيتم رد كردى و تا اون سن هم سر بار خانوادت شدى و همم نموتونى زندگى تشكيل بدى... با سن ٤٠ وارد بازار كار ميشى كه ديگه اگه به پوليم برسى حس و حال خرج كردنشون ندارى... از اين ديدم لطفاً نگاه كنين بعدش ببنين بازم نظره قبليتون دارين... با احترام براى تمام مشاغل...
ایران ۱۸: 1394/10/711:30:39،
86
135
دوستانی که میگن پزشکا نباید انقدر حقوق بگیرن و حقشون نیست و فلان و بهمان... شما که داری میبینی وضع پزشکا و درامدشون توی این مملکت چقدر خوبه ، این گوی و این میدان!
برو بخون ببینم میتونی پزشکی قبول شی،میتونی علوم پایه رو رد کنی،میتونی تخصص بگیری!
شما برای همین کامنت گذاشتن بدون فکر افریده شدید

کدام ساختار مملکت ما مثه بقیه دنیاس که شما توقع داری دستمزد پزشکاش مثه بقیه دنیا باشه؟
اون که بعله.: 1394/10/711:49:06،
97
30
مثل بقیه ایشان هم ثروت حلال دارد.

حضرت علی فرمود
هر کجا کاخی دیدید و فقیری در کنار آن، بدانید که ...........
البته ثروت ایشان حلال است، تبصره دارد.
جواب کوروش: 1394/10/712:10:40،
97
28
اخوی محترم.ببخشید شما میشه لطف کنید این منبع خبرت رو اعلام کنی.جز 5 چشم پزشک برتر دنیاست؟؟؟؟؟؟؟؟ اینکه الان با اینکه وزیره بطور فله ای اب مروارید عمل میکنه از دید پاپیولیستی خیلی جذابه ولی از دید حرفه ای نه. میشه دوستان حلال رو تعریف کنند ببینیم چیه.؟؟؟؟من خودم شغلم مربوط به چشمه.به روحانی هم رای دادم و اینبار هم میدم ولی.......دوستان عزیزم لطفا رو یک فرد تعصب بیخودی نداشته باشیم.همه افراد قابل نقد هستند.
سینا: 1394/10/712:24:59،
88
28
یک پزشک با تخصص ایشون در امریکا یا اروپا همین درآمد را داره؟ یا یک کارگر یا کارمند در ایران مثل کارگرای اروپا و امریکا دستمزد میگیره؟

در حالی که میدونیم در امریکا و اروپا درآمد پزشک ها یک پنجم تا یک سوم درآمد پزشک ها در ایران هست
و از طرفی درآمد کارگران و کارمندان ایران یک دهم درآمد کارگران و کارمندان کشورهای دیگه هست

این آقا از وقتی اومده ویزیت ها رو دو برابر کرده و درآمد ناچیز فقیر فقرا رو از اینی که هست بیشتر به سمت جیب پزشکان سرازیر کرده

در ایام قدیم که طبیب بود ، هرکس نسبت به بضاعتش به طبیب کالا میداد و خیلی ها هم نمیدادن و در هر صورت درمان میشدن
ولی الان چی؟
در همه جای دنیا شغل پزشکی یک شغل مقدس خدماتی با درآمد متوسط هست
و در ایران یک شغل برای ثروت اندوزی

در امریکا و اروپا مهندسین بیشترین درآمدها رو دران ، مخصوصا کامپیوتر
ولی در ایران بدبخت ترین و بیکارترین آدما مهندسین هستند
میلاد: 1394/10/712:41:55،
87
25
به دوستانی که میگن پزشکا درس خوندن و حقشون هست ، باید گفت که آیا دکترای رشته ی ادبیات و برق و کامپیوتر به اون اندازه درس نخوندن که یا بیکارن یا با درامد کارمندی زندگی رو میگذرونن؟

از طرفی اونی که زیاد درس نخونده و کارگر میشه ، سنگینی کارش و صدماتی که به جسمش میخوره رو باید تحمل کنه و در عوض پزشکا بجای انجام کارای سنگین ، مریض ها رو ویزیت میکنن

هر عقل سلیمی میگه که نباید تفاوت زیادی بین درآمد پزشک و کارگر باشه (در تمام کشورها همین قضیه صادق هست بجز ایران)

دولت فقط گیر داده به اینکه قیمت حامل های انرژی رو جهانی کنه ولی دستمزدها که نباید جهانی بشن، قیمت خودرو هم همینطور ، رفاه و آسایش مردم هم که نباید جهانی شه ، خدماتی که در قبال مالیات میدن رو هم که اصلا حرف از جهانی شدن حرامه
|:
آرمان: 1394/10/713:59:54،
32
22
ایشون که پلدارترین پزشک ایرانه و شرایطی رو داره که میتونه در رسانه ای اعلام کنه ثروتش حلاله و فلان و بیسار، ثروتش حلاله و همه قربون صدقش میرن ولی اون پزشکی که پولدار هست ولی حلال بودن ثروتش رو تو بوق و کرنا نمیندازه و نمیتونه بیاد تو یه رسانه اعلام کنه ثروتم حلاله، ثروتش از نظر مردم حرامه... خیلی جالبیم ما
ویتس: 1394/10/714:20:37،
26
69
اون دسته از آقایونی که میگن پولش حلال نیس یا 5 دقیقه ویزیت 30 هزار تومن واقعا باید به حالشون تاسف خورد.آقایی که این حرفو میزنی زمانی که این آقا 7 سال عمرش شبانه روز زحمت کشید و چه شبای که کشیک بوده و تا صبح پلک نزده شما کجا بودی که این حرفا رو میزنی؟اون استرسی که یه پزشک زمان جراحی یه مریض داره کی من و شما میتونیم درک کنیم؟این همه پزشکامون دارن زحمت میکشن ما فقط پول ویزیت میبینیم....البته قبول دارم کسانی هستند که از موقعیت و شغلشون سواستفاده میکنن ولی نباید کار اینارو با همه جمع ببندیم....و در ضمن ناشکر هم نباشیم چون بهترین پزشکارو داریم و دراین حال به نسبت سایر کشورای پیشرفته خیلی پول کمتری باید بدیم برای هزینه درمان
امين: 1394/10/714:47:19،
51
29
من نميفهمم چرا هيچ كس به بساز و بفروشي كه آپارتمان رو يرخي ميسازه ميره بالا سود ميلياردي هم ميبره گير نميده؟ كسي به صاحب كارخونه هاي مواد غذايي كه دارن آشغال واقعي ميريزن تو معده ي مردم گير نميده... كسي به اون بنگاه داري كه ميدونه خونه هه به درد نميخوره ولي به عنوان خوش ساخت ترين خونه ي منطقه ميندازه به يه زن و شوهر جوون كه پولشونو با قرض گرفتن گير نميده، كسي به بنگاه دار ماشيني كه با وجود رنگ بودن گلگير و كاپوت به عنوان بدون رنگ بودن ماشين اونو ميندازه به مشتري گير نميده، كسي به دفترخونه اي كه فقط با نوشتن يك صفحه كاغذ چندين مليون پول ميگيره گير نميده، به تعميركاري كه رو ماشينا قطعه ي كاركرده ميذاره ولي پول نوشو ميگيره گير نميدين، به بوتيكي كه همه ي جنساش رو از چين آورده ولي به قرآن و هزارتا چيز ديگه قسم ميخوره كه كار تركه گير نميدين و ...
اينا همش حلااااله فقط درآمد پزشك حرومه؟ متاسفم
مهدی: 1394/10/717:24:03،
27
13
توشهر کورهها آدم یه چشم پادشاس
دارویی که باعث کوری شده بود در دوره این آقا وارد شد اما صداش درنیاوردن اماکلن آدم بدی نیست یه چندتا عمل مجانی برای تبلیغات انجام داد
ارش: 1394/10/719:39:47،
38
22
من کاری به ثروت ایشون ندارم
اما دیروز رفتم دکتر,هر 5 دقیقه 35000 تومن میزد به جیب!!
این وسط یه بنده خدایی یه امپول زیر پوستی میخواست بزنه,گفت 50 تمون هزینه زدنه امپولته که 10 ثانیه طول کشید!!
شما فقط همین ویزیتارو حساب کنی متوجه میشی که راهی که یه پزشک متخصص تو یه ماه میره رو یه کارگر با زحمت بیشتر باید تو 20 تا 30 سال بره!!
دقتم کنین تا یه سال ویزیتاشون گرون نمیشه صداشون درمیاد
شما ببین اینا تحصیلکرده های جامعه و قسم خورده به خیلی چیزا هستن!!چه انتظاری از بقیه میشه داشت؟؟؟
عاشق امریکا: 1394/10/720:02:30،
28
14
پاسخ به ویتس
مثل اینکه تا حالا پایتان به بیمارستان باز نشده ، انشاالله که نشه ،
ولی اگر شد و زنده زنده پوستتان را کنند متوجه میشوید ، روز سه شنبه 3 بعد از ظهر وارد بیمارستانی در خیابان جم شدم
و فردا بعد از تزریق 122 هزارتومان دارو خارج شدم و حاضر به جراحی بیمارم نشدم و یک صورتحساب 19000000 ریالی جلوم گذاشتم دیدم این اتفاق در امریکا هم افتاد بیمه هم نبود بیمارم و 590دلار هزینه دادم متوجه شدم ، هزینه در بیمارستانهای خصوصی واقعا به نرخ فوب خلیج فارس محاسبه میشه ، و این مخترع داروی ام اس ول کرده به امان خدا
و میگه تو جادهها اینقدر کشته میشن کسی چیزی نمیگه ولی در بیمارستان در خیابان فاطمی کسی میمیره تو بوق و کرنا
میکنند ، شما از وجه مثال زدن و قیاس ، شخصیت این وزیر ناکارامد را حدس بزن که چه بلایی سر بهداشت و درمان نازل شده، انتخاب این وزیر کفاره گناهان ملت بود ،
معین: 1394/10/720:15:39،
25
16
30 تا 50 سال اخریه ک پزشکان اینطوری یکه تازی میکنن

به لطف رباتیک و هوش مصنوعی ایشالا نسل های بعد دیگه مثل الان اسیر حضرات حلال خور نمی شن
مهدي: 1394/10/720:17:01،
32
15
بهتره آقاي دكتر اگه معتقدند درامدشان حلال است إظهار نظامه مالياتيشون رو منتشر كند ببيتين هر سال چقدر درامدشان إعلام كردندو أيا ماليات واقعي داده يا خير.ايشون إز رانتهاي بيشمار برأي بيمارستانشان استفاده كردند.تكذيب كند تا افشا كنم.اول وزارت ايشان بيمارستان نور در ارزيابي درجه دو تشخيص داده شد.ظرف دو ماه و كاملا بر خلاف قانون تبديل شد به درجه عالي.
یک بنده خدا: 1394/10/800:24:30،
36
13
بنده یک سوال از اونهایی که هی میگن حلاله و نوش جوت و ... دارم.
چرا روند مهاجرت پزشکان معکوسه ؟
همه می دونن کسانی که مهندسی می خونن در صورتی که برای ادامه تحصیل در دانشگاه های اروپایی و آمریکایی خارج بشن از ایران, بسیار به ندرت دوباره به ایران بر میگردند.
اما اکثر پزشکان به خصوص اونهایی که تخصص می گیرن از خارج از کشور بلافاصله کوله بار رو جمع می کنن و بر میگردن به ایران. اونهایی هم که داخل درس می خونن علاقه ای به رفتن ندارند.
چرا ؟
جوابش خیلی سادست, بخاطر اینکه درآمد پزشکان در ایران به نسبت اروپا و حتی آمریکا بسیار بی در و پیکره. پولی که بعضی پزشکان در ایران در میارن ظرف 1 ماه, پزشکان اروپایی و آمریکایی ظرف 1 سال هم در نمیارن !!!!!!
کجایید امثال دکتر قریب و دکتر شیخ که ببینید شغل شریفتون به چه گندی کشیده شده !!!
محمد: 1394/10/811:44:35،
18
25
ایشون قبل از سمت وزارت مدتی را در هر سال در روستاها رایگاه ویزیت و عمل جراحی چشم انجام میدادند ، خدا خیرش بده
سامان: 1394/10/815:13:00،
20
14
من مسئول حسابداری یک بیمارستانم. حقوق ماهیانه چند پزشک رو بهتون میگم که این درآمد فقط از بیمارستان ما هست، حال بیمارستانهای دیگه و مطب شخصی، بماند و سپس خودتون قضاوت کنید.
پزشک عمومی: ماهیانه 4 تا 6 میلیون تومان
متخصص سونوگرافی و رادیولوژی : ماهیانه 80 میلیون تومان
متخصص ارولوژ : ماهیانه 30 میلیون تومان
جراح عمومی: ماهیانه 30 میلیون تومان
متخصص بیهوشی(تمام وقت) : ماهیانه 40 میلیون تومان
داروساز(روزی 4ساعت) : ماهیانه 5 میلیون تومان
متخصص آزمایشگاه(روزی 4ساعت) : ماهیانه 15 میلیون تومان
دندانپزشک(تمام وقت) : ماهیانه 40 میلیون تومان
دندانپزشک(هفته ای 35ساعت) : ماهیانه 15 میلیون تومان

و حالا پرستار و دیگر کارکنان که همه بار بیمارستان روی دوش اونهاست:
سرپرستار بخش(با 80 ساعت شبکاری و اضافه کاری) : ماهیانه 3میلیون تومان
پرستار(با 80 ساعت شبکاری و اضافه کاری) : ماهیانه 2میلیون و پانصد هزار تومان
سامان: 1394/10/815:15:00،
18
13
خدمات(با 120 ساعت اضافه کاری) : ماهیانه 2میلیون تومان
منشی بخش : ماهیانه 1.5 میلیون تومان
مدیر مالی : ماهیانه 3.5 میلیون تومان
مسئول حسابداری(با 40 ساعت اضافه کاری) : ماهیانه 2میلیون تومان
dadahamid: 1394/10/817:16:59،
16
13
ياد اون شعر پروين اعتصامي افتادم كه تو كتاباي مدرسه بود حالا شعرش دقيق يادم نيست ولي پادشاهي داشت با نوكراش از بين مردم رد ميشد و تاج قشنگي از الماس رو سرش بود يكي از تماشاچي ها از پيرزني پرسيد اون چيه رو سر يارو پيرزنه گغت اون اشك ديده من و خون دل شماس!!من خودم جزء كادر درمان هستن درسته پزشكان در راس تيم درمانن ولي تمام حمالي ها و شكايتها و توقع ها توبيخ ها مال ماست و 90% پولا بين پزشكا تقسيم ميشه به خدا قسم ما دونفريم حقوقمون تا پنجم ماه نميرسه ولي دكترا سوار بنز و لكسوس ميشن و اصلا عدالت معنيي نداره و همه چي پزشك سالاريه.بعزياشونم واقعا بي سواد هستن
جواب آقاي ويتس: 1394/10/912:56:12،
21
14
زحمت 7 ساله ؟مگه از يك كارگر ساختمان يا رفتگرو...امثال اين مشاغل بيشتر زحمت كشيده؟
ببخشيدا اگر به زحمت پول در ميومد الان قاطرو شتر.... بايد ميلياردر جهان باشند
آقاي عزيز يك كارگري كه 30 سال زحمت ميكشه و از كمر و قلب و ريه و...دچار بيماري ميشه و آخرش با هزار بدبختي به پايان خدمتش ميرسه و هنوز كاسه گدايي به دستشه پس چي ميگي؟ يعني حقش نيست ميلياردر بشه ؟
ماشاا... فقط هر كي قدرت تحرير يا بيان خوب داره اون درست ميگه.شديم كبك و سرمون و زير برف قايم كرديم
moein: 1394/10/708:58:52،
175
88
قیمت ۲ جفت رینگ و لاستیک این ماشین از کل قیمت ماشین ما بیشتره ... ما هم از راه حلال در میاریم ولی از ازمون میگیرین ... بله ... اگه همه چیز عادلانه بود الان اکثر مردم مثل شما سوار میشدن. شماها از فقیر بودن مردم لذت میبرین...
ll: 1394/10/709:24:34،
111
87
این حرفتون اصلا منطقی نیست ایا اون کسی که شب و روز درس خونده با کسی که تو مدرسه فکرش پیش شلوغی و ... بوده باید یه درامد داشته باشن
اگه اون طوری بود که همه پزشک میشدن اما کار هر کس نیست
عطا: 1394/10/709:46:03،
77
48
قرار نیست که همه مثل هم باشند. خوب معلومه اون زحمتی که بابت تحصیل و متخصص شدن کشیده خیلی بیشتر از افراد معمولیه.
در ضمن همه می تونن انتخاب کنن که پزشک بشن ولی هر کسی تواناییشو نداره که به هدف برسه
moein: 1394/10/710:10:48،
46
20
جناب ll: کی گفته باید درامد اونی که شب و روز درس خونده با کسی که زیاد درس نخونده یکی باشه ؟ بله این حرف درست ولی کسی که ۵۰ سال زحمت کشیده سختی کشیده و درآمد داشته نباید اینقدر با سختی و مشکلات اقتصادی سرمایش کم کم اب بره. ماشالله هر ماه یه مقدار به قبض ها اضافه میکنن. نفت ارزون میشه میان بنزین رو گرون میکنن ! همه چیزو گرون میکنن ! اون آقای ورزیر خودش میره تو صف بنزین ؟ خودش بنزین میزنه ؟ میره تعمیرگاه ماشینو ببره سرویس ؟ اصلا این چیزا تو ذهنشم نیست همین چیز های ساده و کوچیک هست که اینقدر زیاد میشن که دردسر ایجاد میکنه واسه مردم. الانم که باز لبنیات رو گرون کردن ... کسی که ۵۰ - ۶۰ سال زحمت کشیده کار کرده باید درآمد خوبی داشته باشه من نمیگم یکی که هیچ کاری نکرده پولدار باشه ! هرچند همین بچه و نوه های وزرا تازه به دوران میرسن یه ماشین آخرین سیستم میدن بهشون برن دور دور ...
رامین: 1394/10/720:39:49،
37
20
عزیزان پزشکی به نسبت خیلی از رشته های دیگه مهندسی که خلاقیت و هوش بالا می خواد, خیلی هم راحتتره.
از توی همون دبیرستانش هم یادمه ما که ریاضی و فیزیک می خوندیم باید با هزار معادله و انتگرال و مشتق و لگاریتم و ... سر و کله می زدیم, عزیزان تجربی راه می رفتن اسم حفظ می کردند.
همین رویه رو هم توی دانشگاه ادامه میدن.
حالا ایناش مهم نیست, اون که حس می کنن خیلی کار شاقی می کنن و برای بقیه منبر می رن که کار هر کسی نیست !!! اون خیلی خنده داره. شماها اصل کارتون که احترام گذاشتن و رسیدگی به مریض هست رو انجام نمی دید ! بنده آلمان بیمار شدم رفتم پیش پزشک بیشتر از 20 دقیقه برای ویزیت بنده وقت گذاشت و حرف زد راجع به جزئی ترین مسائل, توی ایران 20 ثانیه هم با مریض حرف نمی زنن و نگاهش نمی کنن !!!
بیاید یکسال جاتون رو با من که فوق برق می خونم عوض بفرمایید تا بفهمید سختی و درس خوندن یعنی چی !!!!
مردم: 1394/10/708:58:53،
141
167
درود بر شرف این مرد بزرگ
بهمن: 1394/10/708:59:12،
77
37
برو ی نگاهی به کارخانها بنداز ببین چی دارن به خورد مردم میدن
ظرط میبندم ی دفعه هم خیال رفتن به سرت نزده
ما این داستانها رو از بریم
راستی همش حرامه کسی هم راضی نیست
زیزو: 1394/10/708:59:48،
101
55
از نظر خودشان حلال،اقای وزیر بزار خدا راجع بهتون قضاوت کنه،اون موقع هم میگید حلال،
وحید: 1394/10/709:00:36،
109
119
انسان بسیار بزرگی است واقعا خدمت گذار هستند برای سلامتی چنین افرادی همیشه دعا کنید
بی سواد: 1394/10/712:40:34،
26
21
خدمتگزار نه خدمتگذار
عاشق امریکا: 1394/10/720:48:46،
27
20
بله ایشان واقعا ادم بزرگی هستند ، در حدود 190 سانتیمتر قد و 95 کیلو وزن دارند ، که جمعا جزء بزرگ جثه ها هستند
حق با شماست ،
از کامنتهای منفی که گرفتی مشخصا درست میفرمایید جناب درافشان ،،،،،،،،،،،،،،،،
پرستار: 1394/10/709:06:01،
165
50
اخه یکی نیس بگه پولی که تو میگی حلال از همین جیب مردم بد بخت اومده...تو مملکتی که خالی کردن جیب مردم و تلکه کردنشون قانونی باشه باید هم تو فرض کنی پولی که تو داری میگیری حلاله...
من خودم پرستارم مثلا با توهینی که به قشر ما کردی چیو خواستی نشون بدی؟؟؟
تمام شب بیداری و زحمت بیمار مراقبتش با ما هستش اون موقع پزشک میاد ویزیت میکنه درامدش صد و پنجاه برابر ماست...
سر کله زدن و اروم کردن همراه مریض اعصاب خوردیاش مال ماس اون موقع پولش ما پزشکا!!!
پرستار تو ICU ان جی و اینتوبه میکنه اون موقع پرکیسش میره تو جیب دکترااا.
وقتی ما خواستیم بگیم افزایش حقوق فقط با توهین به ما که پرستارت در حدی نیستن که درباره ی افزایش حقوق حرفی بزنن به ما توهین کردی...
با طرح اموزش پرستار یه ساله تو بیمارستان به ما خیانت کردی و فقط خواستی با این قانون فکر پرستارا رو در مورد افزایش حقوق مغشوش کنی!!!!خدا...
محسن: 1394/10/710:07:45،
47
33
خیلی هم این اقای وزیرو قبول ندارم ولی اگه همچین کارایی که میگی با شما پرستارا کرده باشه ، دمش گرم. چون واقعا 95 درصد شما پرستارا ادمایی عصبی، عقققده ای ، و بی احترام هستید. یه فشار مریضو میگیرید یا یه سرم میخاید بهش بزنید ، یه جوری میزنید انگار دارید به یه مرغ تزریق میکنید. حالی تونم نیست این مریض بنده خدا پیره ، کودکه...... شرط میبندم اگه یه نظرسنجی در موردتون بزارن ،آبروتون میره. یه کم خدا رو بشناسید. گناه دارن این مریضا. شاید یه روزی شما هم اونجوری شدید......
رضا: 1394/10/710:18:21،
57
29
حقوق پرستار ماهی سه میلیون به بالاست.قبل این وزیر حقوق پرستار ها با فرهنگی ها برابر بود ولی الان حداقل دو برابر شده....کار پرستارها فقط شده عریضه نویسی....خیلی هم پر ادعا هستن و. به جای تشکرشونه
اکبر: 1394/10/710:40:55،
33
19
سرکار خانم پرستار
با تشکر از زحمات شما بزرگواران اینجانب ضمن انتقاد از توهین جناب وزیر به شما زحمتکشان سلامت کشور فرمایش جنابعالی را در خصوص اینکه انجام کار طاقت فرسا بر عهده ی شماست و درامداموری که پرستاران عمل میکنند و پول آن به جیب پزشکان می رود را قبول دارم.
این هم نوعی حق کشی مثل سایر حق کشی ها در حق پرستاران هستش.درواقع من نام این عمل به ظاهر قانونی را دزدی پزشکان از پرستاران به جهت بورکراسی اداری می دانم.
یقین بدانید ملت عزیز ایران قدر زحمات پرستاران مخلص وو پر تلاشرا می دانند.
به اعتقاد بنده بندی در حکم شما با نام حق الحضور در مرکز درمانی تعلق بگیرد چرا که شما ها در محیط درمانی که خیلی ها علاقه ندارند باشندهستید و روزانه آن محیط پرتنش را تجربه می کنید.
حسام: 1394/10/709:06:18،
95
86
عمل جراحی که تو یک بیمارستان خصوصی در سال 92 13 میلیون تومان بود سال 94 به 6 میلیون و پانصد هزار تومان کاهش پیدا کرده. ایشون تحولی در نظام سلامت ایجاد کردند و هرچی بگه من به صداقتش شکی ندارم. درود بر شرف امثال تو و ظریف
ایرج: 1394/10/710:26:42،
39
26
بابا یه کارانه ماهانه دارن همین پزشکای عزیز متخصص که سلامتی ما دستشونه از قرار ماهی 60 الی 200 میلیون تومان !!!! تحول نظام سلامت یا تحـــــــــــــ!!!!ــــــــول درآمد پزشکان. مدیری جان کجایی که تلاشتو کور کردند.
یعنی یه پزشک و همسرش که اونم اکثر مواقع پزشکه روی هم با کار در مطبشون می تونن تا نیــــم میـــلیــــارد تــــومـــان درآمد داشته باشن. من نمیدونم اینا یه نوع مریضی چیزی از این بابت نمیگیرن. ای خدا!!!!!!!
حسینقلیخان: 1394/10/709:06:30،
83
104
ایشان از معدود افراد ثروتمند ایران است که تک تک ریالهایش از راه حلال بدست امده است .
از بیست سال قبل در بیمارسان نور و عمل لیزیک با ایشان اشنائی دارم و ایشان را انسانی شریف خاکی و مردم دار یافتم بر عکس 90 درصد جامعه پزشکی دیگر ایران .
ایرج: 1394/10/710:28:16،
43
17
شما چقدر ساده اید!!!!!
میثم: 1394/10/802:39:14،
26
14
همین که این آقا چشم شمارو لیزیک کرده ولی خودش عینک میزنه یه دنیااااااااااا حرف پشتشه !!!
چشم پزشکی حاذقتر و دلسوزتر از دکتر نبوی ندیدم تا به حال. ایشون زمانی که عمل چشم " مد " بود و بابتش دستمزد های میلیونی می گرفتند پزشکان به بنده گفتند خود دکترها عینک می زنن, شما به دنبال عمل چشمت نباش پسرم.
انشالله هر جا هستند در سلامتی کامل باشند و مردم بتونن از تخصص و تعهدشون استفاده لازم رو ببرند.
مجید: 1394/10/709:09:17،
53
65
حلالت باشه دکتر
پرستار: 1394/10/709:11:46،
52
15
یادم رفت در مورد تعرفه ها بگم...
یه سوال چرا درد مورد تعرفه ی پرستارا که تصویب شده بود دولت به بی پولی رسید اما یه سال بعدش تعرفه ی پزشک مطرح شد تعرفه ها کامل پرداخت شد...
در حالی که تعرفه ی پرستارا با تعرفه ی پزشکا با هم قابل مقایسه نبود...
ولی باز هم همین تعرفه رو برای پرستارای زحمت کش زیاد دیدین.
خدا ازتون نگزره...
شاید مردم نفهمن شما پزشکا رو مثل خدا بپرستن ولی ما ها که کنارتون کار میکنیم خیلی خوب میدونیم چه جوری پول در میارید...
علی: 1394/10/709:12:31،
41
22
کل سرمایش حدود 1000 میلیارد تومان است
من: 1394/10/709:51:47،
53
19
1000 میلیارد ؟؟؟
یعنی 330 میلیون دلار ؟؟؟؟؟؟؟؟
ثروت هنرپیشه های درجه اول هالیوودی هم در این حد و اندازه نیست, چه برسه به یک پزشک !!!
اگه واقعا ثروتش این اعداد و ارقام باشه شک نکنید مشکلی در کاره. در کل کسی که خودی نباشه که وزیر نمیشه. کسی هم که خودی باشه یه انحصار وارداتی, انحصار پخشی, انحصار نمایندگی ای و ... ای داره که اونم " حلال " نیست !
م م: 1394/10/709:14:11،
51
72
نوش جانش.... یک پزشک حاذق، مدیر کارکشته و از همه مهتر با معرفت و باشعور وانسان......
زندگی قشنگه: 1394/10/709:15:39،
50
56
نه انصافا ادم خوبیه.
مثل یکسر ی ها نیست!!!!!!!!!
آرش: 1394/10/709:15:57،
79
27
وزير بهداشت تنها وارد كننده لوازم چشم پزشكي به كشور هستند و اينمورد براي هيچكس جز ايشان مقدور نيست !!!!!!!
ایرج: 1394/10/710:34:10،
29
18
همشون مثل همن . چه اونی که با پیکان وانت میره رای بگیره و چه اونی که پورش !!!! هیچ فرقی ندارن با هم دادا. اگه فرقی بود باید خودشو تو وضع مردم نشون میداد. یه مهندس با 20 سال سابقه کار که خیلی بگیره 7 الی 15 میلیونه. یه دبیر با هزار تا کلاس خصوصی هم به 10 میلیون نمیرسه. یه کارمند هم که خودشو بکشه سر از سه چهار میلیون در بیاره!!!! اونوقت اینا راحت ماهی 150 میلیون فقط کارانه میگیرن
وحید: 1394/10/709:22:08،
32
48
ای کاش مثل ایشان چند نفر دیگر هم در دولت و مجلس و قوه قضاییه بود اونوقت اوضاع خیلی بهتر میشد امیدوارم خدا بهش بیشتر بده از شیر مادر حلال تره نوش جانش
آقا معلم: 1394/10/709:26:05،
41
16
بحث بر سر حلال بودن درآمد ایشان نیست بلکه مشکل توزیع نامناسب درآمد و ثروت در کشور ماست که یک پزشک از راه حلال به ثروت میرسه ولی اکثریت افراد جامعه با کمترین درآمد در حال گذران زندگی هستند مگه بقیه کار نمی کنن ؟
رضا: 1394/10/709:29:02،
42
22
البته هیچ کجای دنیا شکاف بین پزشک و پرستار انقدر زیاد نیس. البته اگه نظام پزشک سالاری حاکم نباشه!!!! اینم همه میدونن رشته هایی مثل چشم پزشکی قبول شدن خودش ی نوع رانته و همه رو راه نمیدن
ایران ۱۸: 1394/10/711:38:54،
19
27
شما تا حالا چندتا کشور رفتی که میگی هی کجای دنیا تفاوت درامد پزشک و پرستار انقدر نیست؟
عاشق امریکا: 1394/10/721:11:43،
14
13
حداقل بلد هیچ را هی ننویسه !!!!!!!!!
کاظم خان: 1394/10/709:30:57،
50
20
آقای دکتر با تمام احترامی که برای شما قایلم ولی جمله آخر شما که ”درست نیست درآمد یک نفر مثل بنده را با پرستار یا ماما مقایسه کنید”من رو اون آقایی انداخت که گفت مگه قراره من مثل شما پراید سوار شم
اميد: 1394/10/709:32:30،
40
14
بله جناب وزير شما با يك برستار و ماما يقينا فرق داري و حق هم هست بيشتر كسب درامد كنيد،اما أيا به اندازه هم ماليات برداخت ميكنيد مثل تمام كشورها...نه ...در أمريكا و كانادا و...بقيه كشورها فاصله درامد بزشك با برستار دو برابر هست نه هزار برابر مانند ايران
سلام : 1394/10/709:34:10،
27
16
موج عجیبی از اتهامات به کابینه روحانی میزنند اگه روحانی نتونه از پس این اتهامات بر بیاد پس چطور میتونه مملکت اداره کنه پس بهتر که کنار بره
مسعودنجاران : 1394/10/709:38:53،
36
27
کاری ندارم از راه حلال بدست اوردی یا از راه حرام.
ولی دمت گرم حداقل یک دفترچه بیمه سلامت دادی. اگر فرض بر این باشه که حتی ثروت شما از راه حلال نباشه که انشالله این طور نیست حداقل به فکر مردم هم بودی. نه مثل بعضی ها که خوردند و دزدیدند و فاتحه کشور رو خوندند و اونقدر پررو هستند که باز هم به فکر دزدی و چپاول ملت هستند.
هالو: 1394/10/709:39:03،
34
22
خدا داند. فعلا" كه همه وزرا و وكلاي مجلس ميگن ثروتشون حلاله و از رانت استفاده نكردن. البته درست ميگن، چون من كارمند از رانت دارم استفاده ميكنم و وضعيت حقوقيم اينه! تازه از شهريور ماه هم يارانه ام قطع شده! آره شما ها راست ميگين!!!!!!!!!!!
ب ز: 1394/10/709:40:16،
23
14
راست می گه حلاله
بنده خدا: 1394/10/709:41:05،
21
42
يه ضرب المثلي هست كه ميگن خلايق هرچه لايق البته ببخشيد اصلا قصد توهين به كسي را ندارم ايشان دكتر مملكت ما هستند دارند واسه مملكت ما زحمت ميكشند معلوم نيست چندين نفر را تاحالا معالجه كرده و سلامتي را بهشون برگردانده خداوند هم اجرش را ميدهد روزي رسان همه مخلوقات خداست اگر كسي لياقت چيزي را نداشته باشد حتي اگر از راه. حرام و دزدي هم بخواد ثروت جمع كند نميتواند به جايي برسد كار كاردن و زحمت كشيدن و بيدار بودن و اين چيزها به جسم نيست به عقل هست بايد با عقلمان كار كنيم
حشمت: 1394/10/714:40:42،
23
14
از افعال معکوس استفاده کردی؟؟؟؟؟
پزشک: 1394/10/709:43:19،
52
14
ایشان توضیح بدهند درمانگاه نور را از چه ارگانی و با چه قیمتی و چگونه خریدند ؟ تا ما هم معنی ثروت حلال را بفهمیم .
سپهر: 1394/10/709:47:03،
44
13
حضرت علی (ع) فرمود هیچ کاخی نیست که در کنار ان کوخی نباشد.
رضا: 1394/10/709:47:26،
30
11
اگه ادم خوبیه پس چرا وزیره و چولدار؟! ادم های خوب افسانه ست .البته راه دراوردن پول به سبک حلَ ال را بلد بوده حتما از نظر شرعی کسایی رو داره که واسش توضیح بده چه جوری میشه از راه حلَ ال در امد کردو البته با انعطاف به خرج بدی تا بتونی حلَ ال تحلیل کنی ترکی بخونید شاید به جائی برسی .
احمدپور: 1394/10/709:52:07،
22
44
کل خانواده من در دولت مردان اینو خیلی دوست دارن انسان شریفی است
.: 1394/10/710:03:33،
25
45
ملت بخیل و حسود که دارن الکی نظر می دن و نمی تونن موفقیت کسیو ببینن تاسف داره واقعا
اگاه: 1394/10/710:07:52،
32
42
خانم يا اقاي پرستار ، شما جايگاه خودتو نميدوني . درامد شما بايد بالاتر از حد فعلي باشه ولي مقايسه كردن كار خودت با پزشك از بي ظرفيتي شماست . در خود امريكا اگر متوسط درامد يك پزشك ٣٥٠ هزار دلار در سال باشه پرستار ٤٥ هزارتاست . اصل پزشكي تشخيصه . اگر پزشك اوردر نذاره كه شما بايد فقط مردن بيمار رو نگاه كنيد . ساختمان رو هم كارگراش ميسازن ولي پولش رو مهندس معمار و نقشه كش و ... ميبره . شما جو گير شدي
پرستار: 1394/10/710:28:20،
42
21
من دارم در مورد اختلاف حقوق پرستار و پزشک حرف میزنم نه مقایسه کار خودم با پزشک...
اختلاف تا این حر تعرفه ها چی؟؟؟
اموزش پرستار یه ساله چی؟؟؟
توهینشو چه جوری قبول کنم...
مگه دکترا تافته ی جدا بافته هستن که اختلاف درامد این قدر بالاس
ایرج: 1394/10/711:36:07،
23
17
اگه بقول شما همین نسبت یک هشتم درآمد یا حتی یک بیستم درآمد هم بین پزشکا و پرستارا یا دیگران بودن باز هم ما حرفی نداشتیم میگفتیم حقشونه!!!!
ایرج: 1394/10/711:39:00،
29
15
اگه بقول شما همین نسبت یک هشتم یا حتی یک بیستم تفاوت بین حقوق پزشکان و پرسناران یا بقیه مشاغل بود حرفی نبود میگفتیم حقشونه درس خوندن . ولی تفاوت یک به 100 یا حتی بیشتر را چطور میتونی توجیه کنی که حتی تو نظام سرمایه داری هم که خودت گفتی غیر طبیعیه!
جواب پرستار: 1394/10/714:03:55،
28
14
پرستار عزیز بسیاری از افراد متوجه صحبت بحق شما نیستند چون یا خودشون پزشکن یا از زمره آدمهایی هستند که با رانت خواری و.....سری از تو سرا درآوردند.فقط کسایی میتونند متوجه باشند که خودشون سختی کار پرسنل پرستاری را دیده و چشیده باشند.حق دارید.یه بخش شلوغ جراحی را میدند دست 4 نیروی پرستاری با 40 تا مریض!و توقع دارند با این درآمد کم مریضها را نازی هم بکنن.یک پرستار بعد 30 سال کار که البته اگه به اونجا برسه یا دیسک کمر شدید داره یا از استرس به یه سرطانی مبتلا شده را کی قدر میدونه. دست هیچ کس هم به جایی بند نیست به خاطر مافیای پزشکان!!!!
بهرام: 1394/10/813:40:10،
15
16
من نه پزشکم و نه پرستار
اما اين طرز صحبت پرستاران رو اصلا قبول ندارم و مطمين باشند تا زمانى که با اىن منطق جلو برن هيچوقت به خواسته هاشون نميرسن.
پرستاران عزيز تا زمانى که جهت دفاع از حق خودشون به جا اوردن دو جمله منطقى فقط کار خودشون رو با پزشکان متخصص مقايسه کنند به جايى نميرسن,
اصلا کلا مقايسه کردن درست نيست.
توى نود جامعه پزشکى هم درامدها يکدست نيست.
بسيارى از پزشکان عمومى رو ديدم که با درامد 2-3 ميليون کار ميکنند
يا متخصصين اطفال , داخلى ,عفونى , طب کار و.... واسه ساعتى 35 هزارتومن ميان توى کلينيک هاى پايين شهر
به جاى مقايسه کردن ( که نشانه ضعف در برابر پزشکان هست ) حقانيت کار خودتون رو اثبات کنيد
پاسخ بهرام: 1394/10/815:05:19،
20
14
حقانیت کار را شما بفرمایین چطور اثبات کنیم؟شما که نه پزشکین نه پرستار پس نمیتونین اینجا نظر سازنده بدین چون در بطن کار نیستین که بدونین چی میگذره.در ضمن مافیای پزشکان اجازه احقاق حق را به پرستاران نمیده. میدونی راهش چیه؟اعتصاب و ندادن سرویس خدمات به بیماران تا بلکه آقایون قدری بخود بیان
صادق: 1394/10/710:17:58،
26
34
واقعا انسان شریف و متواضعی است حتی الان با مشغله کاری زیاد در مقام وزارت در بیمارستان عمل جراحی و کار طبابت انجام می دهد. در خدمت به خلق خدا الگو است. خدا حفظش کند.
امیرحسین: 1394/10/710:19:48،
22
33
ایشون قبل اینکه وزیر بشن یه پاشون ایران بود یه پاشون آمریکا و جزو بهترین چشم پزشکان دنیان واقعا مرد بزرگیه که اومد و وزیر شد چون تو 4 سال وزارتش اگه به کار خودش ادامه میداد مطمینا خیلی بیشتر پول درمیاورد نوش جونش باشه
منصف: 1394/10/710:27:24،
22
35
آقای دکتر جزو سالمترین وبهترین وزیر بعد ازانقلاب است ودارای وجدان کاری نسبت به کاری که به ایشان محول شده است .درود به این بزرگ مرد ایرانی که باهمت وتلاش خودش به این مرحله اززندگی رسیده است وثروت حلال دراسلام وهمه جای دنیا اشکالی ندارد.
علی: 1394/10/710:36:18،
35
24
چه حلالی !!! مگه ما مهندسا کمتر از این پزشکا درس خوندیم خیلیم درسامون سختتره.هم لیسانس هم فوف رو در بهترین دانشگاههای کشور بخونیم بعد بیایم ماهی 2 تومان.مگه پزشکا کوه میکنن!! اصن درس نمیخونن همش تو بیمارستانن عملیه کارشون نه افتادنی نه مشروطی درس و امتحان ندارن بعد ادعاشونم میشه.نه مشکل جای دیگس چون سلامتی مردم دستشونه خوب بلدن مردومو سرکیسه کنن
امید: 1394/10/714:13:12،
25
16
دمت گرم دادا
یکی اینجا حرف حساب زد...چون سلامت مردم انحصاری افتاده دست یه تعداد کم!!!
م.ل.آ: 1394/10/710:44:44،
26
38
يكي از بهترين وزراي بعد از انقلاب هستند. كه خيلي كارهاي موثر انجام دادن نمونه اش در مورد داروهاي بيماران خاص
حامد: 1394/10/710:47:50،
22
41
اقا بابک درسته 30 تومن واسه 5 دقیقه زیاده ولی پول تخصص و تشخیصش رو میگیره شما تو 5 دقیقه تشخیص بده یه بیمار عمل میخواد یا با دارو خوب میشه یا چه دارویی لازمه من به جای 30 تومن 300 تومن بهت میدم .
بابک: 1394/10/711:13:28،
32
12
بقیه پزشکا در بقیه دنیا هم همین درس را خوندن همین تشخیص را میدهند اما پنجاه برابر متوسط جامعه درآمد ندارن یعنی جامعه غربی قانون داره اگه درآمد بالایی داشته باشی باید مالیات بالایی را به جامعه برگردونی چون این جامعه به تو امکان درآمد بالا داده.
جواد: 1394/10/714:02:20،
29
15
بنده خدا!
30 تومن واسه تخصصش میگیره؟!؟! کدوم تخصص؟ یارو 30 تومن از من گرفته دارو داده مریضیم بدتر شد. میرم پیشش میگه باشه 30 تومن دیگه بده یه داروی دیگه بنویسم. 30 تومن میگیره مینویسه آزمایش بعد 30 تومن دیگه میگیره آزمایش رو میخونه.
توی پزشگ لازم نیست 300 تومن به این اخوی بدی. تو بیا با یه ویزیت منو خوب کن من همین پول رو عوض بهت صدقه میدم.
مرد حسابی یکم خجالتم خوب چیزیه! خرج شما پزشکا رو مردم دارن میکشن و عوض پولی که دارن بهتون میدن خدمات خوب هم میخوان. عوض دستبوسی و تشکر از مردم حق ندارید برخورد بد انجام بدید.
ناصر: 1394/10/710:56:55،
22
16
خوب مالیات 9% و زکات و از همه مهمتر خمس رو میدی؟ از نظر شماها بعد از اینها ثروت میتونه حلال باشه! یا اینارو باید کارگر بدبخت بده؟
ایران ۱۸: 1394/10/711:31:48،
17
18
یعنی کسی خمس و زکات نده پولش حرومه؟!
یک پزشک: 1394/10/710:58:12،
41
18
بنده یه بار داخل سایت خود آقای دکتر هاشمی براش حساب و کتاب کردم که اگر در طول این سالیان بالاترین حجم ممکن بیمار و عمل هم داشته باشه باز هم به ۱۰۰۰ میلیارد نمیرسه. البته ناگفته نمونه که واردات کلیه تجهبزات چشم پزشکی از قبیل لنز ها و دستگاه ها رو ایشون انجام میدن. آیا اونا بدون رانت بوده؟
ویتس: 1394/10/714:35:48،
13
27
عزیزم...مشکل ما این هس که هر وقت تو زندگی یه نفر پیشرفت میکنه یا بهتر بگیم از عقلش درست استفاده میکنه فوری میگیم رانت و دزدی و.....آقا جون اگه ایشون کل واردات وسایل پزشکی رو همه به عهدشون باشه نمیخواد فوری بگی آقا زاده و.....یه بارم بپرس چقدر زحمت کشید که به اینجا رسیده...متاسفانه تو برهه ایی از زمان هسیم که هر کس موفق باشه و زندگی خوبی داشته باشه فوری بهش یه تهمت میزنیم و میگیم با یه خلافی به این جا رسیده....فقط باید بی پولی و هزار بدبختی داشته باشی تا از دید بقیه آدم خوبی باشی و پولت حلال باشه
Hamed: 1394/10/710:58:56،
19
37
درست کار تر از این مرد تو این دولت نیست. حیف از این انسانها کم پیدا میشه.یعنی نمیرارن به جایی برسن.درود به شرافتت
علی: 1394/10/710:59:52،
42
13
چطوری وارد دانشگاه شدید؟در صورتیکه افرادی بودند که خیلی با استعدادتر و باهوشتر از شما بودند و نه سهمیه داشتند و نه آقازاده بودند.سوال دوم:چه راحت تخصص گرفتید.اگر اینها رانت نیست پس چیه؟
رسول: 1394/10/711:13:40،
30
14
تو همی ترکیه همسایه اصلا مطب دکتر بیرون نمی بینی درامد دکتر 9000لیر و پرستار 6000لیر اوم مسولیت کلا با پزشکه که در صورت معالجه نادرست پدرشو در میارند به این خاطر اکثر دوست ندارند پزشک بشن طرف نتونسته بود که معلمی قبول بشه رفته دکتر شده اونوقت تو مملکت ما پزشکی یه کلاس شده اگه دکتر مجبور میشد سر بالی مریض تا خونه اش بره اونوقت تا این همه پولدار نمیشدند
آینده نگر: 1394/10/711:29:38،
38
15
دست همه پزشکهای با شرف درد نکنه ولی:
رتبه 1کنکور سراسری ریاضی بیشتر درس خونذه یا اون که رفته پزشکی؟

فقط فرق درآمدها در اینه که پزشکا اتحادیه قوی (نظام پزشکی)رو دارن که همه پزشک و معمولآ راس امورو:
1-هر موقع بخوان با فشار قیمتها روبه میزان کافی بالا میبرن.
2-اجازه نمیدن افرادی که تمایل دارند در رشته تخصصی ادامه دهند از حدی یبشتر شوذ، تاهمیشه تقاضا بیشر از عرضه باشد.
3- اگر در این اتحاذیه مصرف کننذگان (غیر پزشکها )هم عضو بودنداین اختلاف تا این حد بوجود نمیآمذ.
4-راستی اگرقیمت برق،آب،گاز،که هزاران انسان درتامین آن نقش دارند برای پزشکان 1000برابر خساب میشدخوب بود؟نگو که ازمهندس برق بیشتر درس خوندن. و........
ایران ۱۸: 1394/10/715:21:12،
22
32
بله عزیزم از مهندس برق بیشتر میخونن و بیشتر کار میکنن و بیشتر واحد پاس میکنن
دکتری عمومی ۲۸۰ واحد پاس میکنن شما چندتا واحد پاس میکنید؟
تا حالا شیفت شب رفتی بیمارستان؟ تا حالا توی یه محیط پراسترس کار کردی؟
شما اگه میتونی برو پزشکی قبول شو و انقدر درامد داشته باش

صنعت برق ما الان کجاس و علم پزشکیمون کجا؟
پاسخ ایرانی 18: 1394/10/717:21:01،
18
17
شما لطفا توضیح بفرمایین که چرا کشورهای پیشرفته دنیا مثه ما پزشکیشون مافیا نیست؟چرا ما فقط در این زمینه عقلمون کار کرده و فهمیدیم باید پزشکا را به غول ثروتمند در ایران تبدیل کنیم؟چون جزء کشورهای عقب مانده ایم .گرفتین حالا؟
!: 1394/10/811:16:11،
18
14
بنده 93 واحد کاردانی و
98 واحد کارشناسی و
کارشناسی ارشد و پایان نامه و .....
پاس کردم اونم واحدهای سخت یک رشته فنی به اون سنگینی
10 سال سابقه کار و فلان از شرکت پیمانکاری شروع کردم الان هم توی یکی از شرکت های دولتی استخدام قرار دادی هستم به قول آقایون جزو نوابغ این مملکت به حساب میام بعد از من هم خیلی با همین شرایط بنده و خیلی بهتر از من هستند ولی شرایط بسیار بدتری از من دارند
دریافتی من برجی 4 تومن نیست و توی زندگیم هم اندر خم یک کوچه ام اینها همش حرف عامی هست پزشک ها توی ایران .... می کنند والسلام
سعید: 1394/10/711:45:21،
41
17
چرا یه پزشک عمومی که 7 سال درس میخونه باید از یه دکترای رشته مهندسی که 13 سال درس میخونه بیشتر درآمد داشته باشه؟
یعنی کمترین مرحله پزشکی از بالاترین مرتبه مهندسی چند برابر در آمدش بیشتر باشه!!
این یعنی توزیع ناعادلانه ثروت، به همین راحتی.
والا کسی که دکترا گرفته تو رشته مهندسی دیگه مغزش پکیده. بخدا میتونسته پزشکی بخونه. خیلی ها علاقه ندارن. بهرحال مملکتم مهندس میخواد.
الان یه استاد تمام با 20 سال سابقه با حق ریاستش 8 تومن در ماه نداره. از صبح تا عصرم یا داره تدریس میکنه یا نامه میزنه یا جلسه.
مرتضی: 1394/10/712:38:56،
29
13
در پاسخ به اونایی که میگن درآمد دکترها باید بالا باشه باید بگم که در کشورهای پیشرفته مخصوصاً کشورهای اسکاندیناوی ، در آمد دکترها کمی بالاتر از سایر اقشار جامعه میباشد و در اصل اختلاف طبقاتی در پائین تر حد ممکن است و از لحاظ رفاه زندگی یک دکتر با یک فرد معمولی در جامعه زیاد تفاوتی نمیکند و در بعضی جاها احترامی را که برای کارگران بخش خدماتی مانند رفتگران قائلند از یک دکتر بیشتر است .مهم کم بودن اختلاف طبقاتی است که مسئول آن دولت است.کشوری مثل چین ده سال پیش از لحاظ اقتصادی و رفاه مردم وضعیت بدی داشت ولی الآن وضعشان بسیار بهتر شده و نزدیک به کشورهای اروپایی و در حال پیشرفت بیشتر هستند و این مسئله بدلیل خواست دولت و اراده آنها بوده است.
مهدی: 1394/10/712:39:47،
19
23
من این دکتر رو به نسبت همه ی مسئو لان بیشتر قبول دارم
ولی قبولی در پزشکی و بالاخص تخصص آن را از قصد سخت کرده اند تا دست زیاد نشه تا با کم بود متخصص هر مبلغی میخوان بگیرن و رقابت نباشه.
Amir: 1394/10/712:46:13،
31
12
آره حتما حلاله جناب وزیر هزینه جراحی و بیمارستان‌ی که از بیمار نکون بخت میگیری را که از روی اجبار پرداخت میکنه شما حلال میدونی؟ من نمیدونم چزا یک عده میگن حق پزشک است درآمد بالا داشته باشه بر چه اساس و معرفی. چرا تو کشورهای پیشرفته این قانون وجود نداره؟
یسرا: 1394/10/713:35:32،
33
9
آخه عزیزم فقط مغز مردم ایران تونسته این مسئله را بفهمه که پزشکان درس خوندن و باید مردم را سرکیسه کنند.هیچ جای دنیا هنوز عقلشون نرسیده!!!!!!مسئله دیگه مافیای پزشکی حاکم بر سیستم هیچ وقت اجازه نمیده این مشکل حل بشه.چرا کمترین مهاجر را در قشر پزشکان میبینین؟ایران جای خوبی واسه تیغ زدن مردم بدبخته امیدوارم هر چی درمیارید بچه هاتون جای دیگه به باد بدهند که میدهند......
زکی: 1394/10/712:56:30،
23
16
ﭘﺰﺷﮑﺎﻥ ﺩﺭﺑﺎﺭﯼ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺷﺎﻩ ﻫﻢ ﻭﺿﻊ ﻣﺎﻟﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﯽ داشتند
محیا: 1394/10/713:19:31،
25
9
حالا چرا خودت را با پرستارها و ماماها مقایسه می کنی اون بیچاره ها که معمولا ثروتی ندارن
علی: 1394/10/713:32:51،
28
10
این بنده خدا بااین اوضاع نابسامانی که به عنوان نظام سلامت درست کرده کشور را ازهستی ساقط میکنه .فکر کرده بااین کارها وبرنامه های مندراوردی میتونه این نظام سلامت راسروسامان بده وبه اصطلاح سلامتی مردمو ارتقا بده .مصرف دارودرکشور بیدادمیکنه وبیماریها هرروز بیشترمیشه واین چرخه معیوب ادامه داره باتشکرازسایت خوب ایران جیب
فرهاد: 1394/10/713:42:44،
31
16
آقای وزیر به پرستاران و پزشکان توهین کردند.اگه پرسنل پرستاری و ماماها و ....در این بیمارستانها نباشند چطوری بستر واسه چاپیدن پزشکان فراهم بشه؟یکی اینو واسه مردم روشن کنه.انگار همه ملت هستند تا اینها ثروت اندوزی کنند و قصر بسازند.از بودجه این مملکت پولها فقط داره میره توی حلقوم پزشکها.بقیه هم نظاره گر و درمانده.آخه مملکت که نه استاد میخواد نه مهندس نه متخصص علوم انسانی و نه موسیقیدان و.......همه باید میرفتند پزشکی میخوندند.چه ایده هایی دارند بعضیا!!!!!!مملکت جهان سومی هستیم دیگه.....
ت : 1394/10/713:50:38،
25
16
از بیخ و بن حرام هست درس خونده زحمت کشیده اگر راست باشه و بدون رابطه باشه خوب باید با یه ادم عادی فرق کنه اما نه از فرش تا عرش اینجا داره یه اوضاعی میشه یکسری که اتصال به جاهایی دارن با مدرکهای حالا اصلی و اکثرا قلابی هر روز دارن ثروتمند تر میشن بقیه تو نون شبشون مشکل دارن امثال این اقا دکترن خوب باید از دیگران جلوتر باشه اما اون کارگر بیچاره هم باید حداقال زندگی براش فراهم باشه هیچ ادم زحمت کشیده ایی توقع نداره اندازه یه دکتر درامد داشته باشه اما نمیخواد برای شکم زن و بچش شرمنده هم باشه هر چند تو ایران اکثر وابستگان دولتی حتی دون پایه با رابطه به این ثروتها رسیدن نه با زحمت
ممد: 1394/10/714:37:37،
25
11
کاش بوعلی سینا زنده بود کاش پزشکان بجای حق ویزیت قدری برنج یا چند تخم مرغ میگرفتند نه اینکه برای 5 دقیقه ویزیت 40000 تومن .
علی م: 1394/10/713:56:00،
46
17
دوستانی که میگن به خاطر سخت بودن قبول شدن در رشته پزشکی حق پزشک است که حقوق بالایی داشته باشد لطفا توجه کنند که سختی قبولی در رشته پزشکی به دلیل رانت جامعه پزشکی است که اجازه نمیدهد پذیرش دانشکده های پزشکی بیشتر شود . یعنی عرضه را کم میکنند تا تقاضا همچنان بالا بماند و بتوانند گران فروشی کنند !!!
اگر مثل رشته های مهندسی و انسانی ، رشته پزشکی هم در هر روستایی دانشکده داشت الان رشته پزشکی جزو ذلیل ترین رشته ها بود .
عزیزان من رشته پزشکی جزو آسانترین و راحتترین رشته ها برای تحصیل است . چرا ؟ چون نیازی به استدلال و ابتکار ندارد . آموزش پزشکی به روش (تجربی) و ( استاد شاگردی ) است نه تحقیق و ابتکار . یک پزشک فقط میتواند در مسیر معلوماتی که از استاد خود فراگرفته و با استفاده از تجهیزاتی که توسط مهندسان ساخته شده طبابت کند و در این مسیر توان هیچگونه خلاقیتی را ندارد ...
رضا : 1394/10/809:56:09،
26
11
من كاملا با شما موافقم مافيا پزشكي و اين دكان پزشكي بايد دوباره نوشته شود و نه به دستان پزشكان
ehsan: 1394/10/713:58:36،
16
35
ایشان بسیار انسان بزرگی هستند قبل ازوزیر شدن هم برترین چشم پزشک ایران بودهم شهرت ایشان از کشورهای حوزه خلیج فارس برای عمل چشم به بیمارستان اومیامدندفقطبرای بهبود وضع درما ن پست گرفت شما دودولت قبل حتی یک مسکن وی انسولین داروخانه نداشت چه رسد به داروهای بیماران سرطانی هزینه های درمان بیمارستان دولتی هم که بیمار فقط ده درصد میپردازد پدر خانم من قبل از طرح تحول سلامت هزینه پرتو درمانی اش میشدیازدهونیم ملیون وما بعد از طرح تحول فقط هفتصد هزار تومان دادیم وضعیت تعمیرات بیمارستانهافرسودهراهم ببینید اگر یک نفر انسان خدمتگزار مردم باشد ایشان است
علی م: 1394/10/714:05:21،
33
14
متاسفانه در کشور ما هر جراح مغز و اعصابی خودش را با پرفسور دکتر سمیعی مقایسه میکند و فکر میکند درآمد او هم باید همسطح دکتر سمیعی باشد یا هر متخصص قلب ایرانی خودش را با دکتر محمد اوز ترکیه ای مقایسه میکند . من یکبار اتفاقی در محضر دکتر محمد اوز بودم باور کنید هیچ آثاری از غرور در وی مشاهده نمیشد . ولی یک دانشجوی پزشکی در ایران بلافاصله پس از اینکه اسمش را در لیست قبول شدگان دانشکده پزشکی میبیند ، خود را متعلق به طبقه بالای بالای جامعه میبیند و از عموم دوری میکند .
این ثروت زیاد اندوخته جامعه پزشکی یکی از بلایای اقتصاد ایران است چون این افراد توان سرمایه گذاری و سرمایه گردانی ندارند . و متاسفانه و باز هم متاسفانه در بعضی موارد باعث بلایای اخلاقی میشود . همین چند ماه پیش بود که یک پزشک متخصص به دلیل فساد اخلاقی در اردبیل به قتل رسید ...
دمت گرم: 1394/10/714:37:18،
23
14
مرسی علی م گل گفتی .از ماست که بر ماست
نورآوران: 1394/10/714:22:54،
28
17
سلام
بريدتوبيمارستانش عمل پلاك انجام ميده بدون مجوز 13 ميليون از هر نفر ميگيره نيروهاي جوان را جذب ميكنه وميفرسته بالا سر مريض راديواكتيوي اينا حلاله
حسن: 1394/10/714:34:39،
23
10
در آمد ایشون قانونیه . حلال بودنشو خداوند مشخص میکنه و صد البته قانون ما کجا و قانون کشوری مثل سوئد که در امدد پزشک و معلم برابره . ایا این پزشکان مالیات میپردازند؟ باز هم میگویم حلال بودن را خداوند میداند و بس . قانون ما نقص نداشت این در امد نبود .
گناه من چیست که با وجود استعداد از فقر پدر مهندس شدم با اینکه عاشق پزشکی بودم .
بهر حال عمر کوتاه است قبطه نخوریم و عاقبت به خیر شویم ایشالا
پاسخ حسن: 1394/10/715:06:40،
30
10
اول مهندسی شغل مهم و سختی است غبطه نخور چون اگه این مملکت لایقها را از نالایقین نمیشناسه دلیل کاستی و کمبود تو و امثال تو نیست. مهندسها اونم از دانشگاههای برتر خیلی هم استعداد و مغزشون بالاتر پزشکان است چون تا کسی درسای سخت دیفرانسیل و انتگرال و......نخونده باشه متوجه حرف من نیست.همینجور هم که میبینین دانشگاههای تاپ اروپا و آمریکا بچه های مهندسی را واسه ادامه تحصیل میقاپن اما در حیطه پزشکی اینگونه نیست
آریا: 1394/10/714:46:48،
30
15
ایهاالناس برید ببینید تو باقی ممالک مترقی دنیا انقدر اختلاف فاحش بین درآمد یک پزشک اولا با هم صنف خودش(اختلاف سرسام آور پزشکان باصطلاح متخصص با پزشکان عمومی که خط مقدم درمان اند)و درثانی با سایر مشاغل و پیشه ها نیست که هیچ بلکه در اکثریت قریب به اتفاق کشورهای صنعتی مهندسین علی الخصوص مهندسین فارغ التحصیل شاخه های تاپ مثل مکانیک و الکترونیک چون حقیقتا تخصصهای خالق تمدن نوین بشرند از وضع رفاهی بسیار بسیار خوبی برخوردارند نه مثل ایران که با یه دستمزد وزارت کاری مضحک جلوی هر کس و ناکسی باید گردن خم کنن!!!
ایران ۱۸: 1394/10/715:24:34،
17
36
آقای ایهااناس اونایی که توی اون سر دنیا خالق تمدن نوین بشری هستند توی شرکت های خصوصی کار میکنند نه دولتی!
شما هم بیا برو یا شرکت خصوصی بزن یا توی یه شرکت خصوصی کار کن و خالق تمدن نوین بشری بشو!!!
یا اگه میبنی داری اینجا حیف میشی برو اونجا خالق تمدن بشری بشو

شما نه میتونی خالق تمدن نوین بشری بشی نه پزشک
پاسخ ایران 18: 1394/10/715:34:21،
18
19
شما احتمالا از این ارزشی ها نیستین؟خیلی دوست داری انگار منفی بخوری
حمید 37: 1394/10/715:02:29،
35
16
این آقای وزیر محترم از وقتی اومده هرچی بودجه مملکت بوده در غالب کارانه کرده توجیب پزشکان محترم آخه کجای دنیا دیدی کارانه ماهیانه چند صد ملیونی به پزشک بدن یعنی اینقدر باید فرق باشد بین کسی که دکترای رشته مکانیک گرفته و کسی که پزشکی خونده مگه اون درس نخونده
بی طرف: 1394/10/715:22:27،
38
16
با سلام بیل گیتس رئیس ماکروسافت و همچنین رئیس فیسبوک تقریبا کل دارایشونو به امور خیریه میبخشن چون راه پول در آوردنو بلدن.... سوال اینجاست آقای وزیر اونا که مسلمون نیستن اون کارو کردن شما که هم مسلمونی و هم مالت حلاله پس باید بلد باشی ببخشی و دوباره از راه حلال درامد کسب کنی!!!!!
وحيد يوسفي: 1394/10/813:28:18،
21
11
حق ملت رو نخورند
كمك كردنشونو نخواستيم.
امیر: 1394/10/717:26:02،
30
12
این آقا با رانت جهاد سازندگی دستگاههای جدید چشم پزشکی رو وارد کشور کرد، دستش رو باید بوسید
اما بعد با همون رانت واردات اونا رو انحصاری کرد و به این ثروت رسید
اگه انحصار در کار نبود یک صدن این پول رو هم نداشت
على: 1394/10/803:17:43،
20
11
گل گفتى. اين ازهمه درست تره بقيه همه سر كارند
کارمند دانشگاه: 1394/10/718:27:18،
30
18
میتونین یه سری به دانشکده های گروه پزشکی بزنین و ببینین که درواقع این عزیزان بیشترین تلاشی که کردن برای درس خوندن و وارد دانشکده شدن فقط برای کنکور بوده (البته اگر سهمیه و بقیه چیزها درکارنباشه..) و بعد از آن دیگه درس خوندن تعطیل و فقط پاس کردن مهمه. مردمم براشون موش ازمایشگاهین اینقدر ادم میکشن تا یاد بگیرن(نمونشون بیمارستان های اموزشی کل کشور).
اميد: 1394/10/719:04:44،
31
17
در كشورهاي بيشرفه و شفاف از نظر درامد،هرجه درامد بيشتر باشه ماليات برداختي هم ضريب تساعدي ميخوره و به نقطه اي ميرسه كه از اون به بعد بايد حتي هفتاد درصد درامد را جهت ماليات برداخت كنيد ،دليل هم اينه كه فاصله درامدي بين أفراد توازن داشته باشه مثلا ي فردي كه خيابانها را تميز ميكنه شايد تحصيلات كم داشته باشه اما هشت ساعت يا بيشتر ،در روز كار ميكنه و حق داره به اندازه رفع نياز درامد كسب بكنه و نيز كارش هم به اندازه خودش مهمه .و اينكه همه مشاغل جه برستار و ...مكمل هم هستند كه اكر نبودند ،همين اقاي دكتر بايد تو اطاق عمل همه كارها را به تنهايي انجام ميدادند .بس جرا ميكوييد من با برستار و ماما فرق دارم .اكر تو كشور با قانون بوديد از ي حدي بيشتر مريض وزيت نميكرديد و جندين بيمارستان هم براي عمل كردن نميرفتيد جون هرجه بيشتر بول ميكرفتيد بايد درصد بيشتر انرا به اداره ماليات ميداديد.
وحيد يوسفي: 1394/10/719:49:18،
27
19
چه مغرور و از خودراضي.
درآمدم رو با يك پرستار مقايسه نكنيد.
باشه بهش ميگم مقايسه نكنه.
حرف حساب: 1394/10/720:45:49،
12
23
سلام به همگی. قبول کنید آدمهایی مثل ایشون به جای وقت گذاشتن پای اینترنت و ... سالها درس میخونن تا عمومی و بعد تخصص و فوق تخصص بگیرن. خیلی سخته. حقشونه به هر چی پول و ... هست برسن. نوش جونش. واقعا هم داره کار میکنه.
یکی: 1394/10/722:25:07،
15
23
1. چرا باید با یک پرستار که لیسانس دارد مقایسه شود در حالی که متخصص است.2.به قول دوستمون همین که برای کمک به مردم دستگاه وارد کرد دستش درد نکند.حتی اگر انحصاری کرد. 3. ایا درامد یک کارگر ساده با مدرک تحصیلی مثلا سیکل باید با درامد ایشان برابر باشد؟4. با ویتس هم کاملا موافقم



راستی اجازه هیچگونه توهینی به پرستاران را به خودم نمیدهم منظورم فقط از مقایسه بالا طول دوره تحصیل بود نه چیز دیگر چون از دقدقه های پرستاران و سختی کارشان بی خبر نیستم.
بهزاد تحریم: 1394/10/723:13:51،
15
22
ایشالا که حلاله.
رامبد: 1394/10/723:35:23،
21
14
آقای وزیر میشه بگید انحصار واردات دارو های خاص دسته کیه و چه نصبتی با شما داره؟
علیرضا: 1394/10/723:50:55،
27
11
این از اقتصاد بیمار ماست که پزشکا پول پارو میکنن خداییش میزان خروج پزشکا از کشور رو به نسبت مهندسا مقایسه کنید اصن قابل قیاس نیس چون هیچ جای دنیا به اندازه اینجا درآمد ندارن.چون جون مردم دستشونه و هر کار بخوان میکنن والا همه میدونن مهندسی که در دانشگاه های تاپ و خوب فوق یا دکترا میخونه هم اندازه یا حتی بیشتر و سختتر از اون خونده تا گرفته و اقتصاد بیمار ماست که توزیع ناعادلانه ثروت داره والا همه میدونن حداقل تمامی پولدارهای کره زمین مهندسین و افراد فنی و صنعتی هستن نه پزشکا.والا ما که هرکی از دوستای پزشکیمونو دیدیم که درسی نمیخوند همش تو بیمارستان بود تفریح و عشق و حال
سعید: 1394/10/800:36:53،
26
16
متاسفانه پزشکان متخصص که سطح اطلاعات برخی از آنان از یک پزشک عمومی حاذق کمتر است امروزه مشکل بزرگی برای جامعه شده اند سه دقیقه ویزیت 35000تومان حسابش را بکنید ساعتی بیش از یک میلیون تومان (معادل با حقوق یک ماه یک مهندس برق یا صنایع ویا .....)تازه این غیر از زدوبند با آزمایشگاهها وبیمارستانها جهت سرکیسه کردن افراد بیچاره ای که واقعا نمی دانند مریض هستند یا نه میباشند در طول چارده سال اخیر سه بار مرا برای عمل قلب وگوش ودیسک کمر فرستاده اند وهر با نیز با بی احترامی گفته اند که فرصت کمی برای بهبودی دارید اما هر سه با تشخیص درست نبوده (انشاء ا.....اشتباه بوده ونیتی در کار نداشته اند )
این در شرایطی است که پزشکان با پول بیت المال پزشک میشوند ودرابتدا وانتهای تحصیل قسم میخورند که برای پول کار نکنند.اما واقیت عمل چیز دیگری است
االبته بخش عمده ای نیز مردم مقصر هستند که هیچگونه اعتراضی نمی کنند
عاشق امریکا: 1394/10/802:58:27،
31
14
این اقای وزیر بهداشت ، اگر توانست بگه قبل از وزیر شدن اخرین بار که در مورد چشم پزشکی و فرصت مطالعاتی در کدام
کنگره شرکت کرده ودر مورد اخرین تحولات در معالجه اگاهی یافته کی بوده ؟
تا قبل از وزیر شدن که مشغول ساخت وساز کلینیک چشم پزشکی خودشان بودند ، و با درامد های سرشارشان در ستاد
انتخاباتی کلید دار فعالیت شدید میکردند و هزینه ها را پرداخت میکردند ، و الا در کتاب سیاست انقلاب نامی از ایشان نبود
حالا از جهاد چطور به وزارت رسید خود جای سوال است ، و این ثروتی که اعلام نموده فقط انهایی است که بنام خودشان است ، در حلال بودنش که خدا باید قضاوت کند ، ولی در عملکردشان مردم میتوانند قضاوت کنند ،
دعا کنید خرداد96 برسد که تا ان تاریخ باید به خاطر جماعت بنفش بسوزیم و بسازیم ، خدا نگذرد از قوم نادان که سفره مردم را هر روز کوچکتر و کوچکتر میکنند تا جایی که مردم به علت گرانی حاضر به تحمل درد هستند و،،،،
دقت: 1394/10/806:36:54،
16
25
مشکل از ماست که یک با سواد هم که وزیر شده نمی توانیم تحمل کنیم ایشان قبلا پول در اورده نه حالا . اگر مشکل درامد پزشکان است که مافیا و باندی با هم هستند و هر قدر گفتند .وقتی مریض شدی باید بدهی. رفع مشکل در دراز مدت با رقابت و اجازه کار به پزشکان جدید است که فعلا تعهد 3 برابر کار بدون ایجاد مطب از انها گرفته می شود برای اینکه بازار پزشکان قدیمی خراب نشود.
ایرانی: 1394/10/806:48:43،
20
15
به هر حال هیچ دارایی در این دنیا ماندنی نیست بله در این لحظه شما صاحب ثروت هستید ولی آیا مطمئنید این لحظه چقدر دوام دارد؟ پس همیشه متواضع باشید نه حسرت دارایی دیگران را بخورید نه خودتان را وقف مال اندوزی کنید از زندگی لذت ببرید دست همنوعان خود را بگیرید کردار نیک داشته باشید تلاش کنید و امیدوار باشید به شرطی که هر لحظه به ارتقا خود فکر کنید و درجا نزنید مطمئن باشید یزدان پاک تلاش شمارا بی نتیجه نخواهد گذاشت مطمئن باشید
ابشار: 1394/10/810:40:52،
17
22
سلام اقای وزیراز یک خانواده پولداراست. پدر ایشون دکتر داروهای گیاهی هستند وچند داروخانه گیاهی در مشهد و فریمان دارند.
چند نکته چند حرف: 1394/10/821:39:25،
17
15
ظاهرا تو مملکت ما یه چیزی برای بعضی ها خوب جا نیفتاده.... انتقاد رو دلیل بر حسادت میدونن مثلا اگر مردم میگن چرا درامد پزشکان زیاد است پزشکان فکر می کنند داره بهشون حسادت میشه... در صورتی که قشر تحصیل کرده ما واقعا حسادت نمی کنند .. از تبعیض به فریاد اومدن... حرف مردم این نیست چرا وزارت بهداشت طرح داره و به دانشجو های کادر درمان (پزشک پرستار و ماما و روان شناس ) پول میده بلکه حرف سر اینه که چرا تو گروه های دیگه حتی تا مقطع دکترا چنینچیزی نیست و گروه گروه بیکارن....بحث مردم سر این نیست چرا به اونها دادین و به ما ندادین.... بحث سر اینه که برای ما هم کار فراهم کنید...ما هم انسانیم حق زندگی داریم حق داریم تشکیل خانواده بدیم ... نه اینکه از یک طرف سرکوفت خانواده را بخوریم ازیک طرف سرخورده جامعه بشیم ...از یک طرف از سوی بی سواد ها تحقیر بشیم و زیر دست اونها قرار بگیریم....و از یک سو به صرف داشت
چند نکته چند حرف: 1394/10/821:52:16،
18
17
از یک سو به صرف یاد گرفتن کار مفت و مسلم بدون گرفتن وجهی برای کارفرما کار کمیم....حرف من و دوستان من اینه اقای وزیر ... اقای رییس جمهور اقای نماینده .... اقایی که تو این مملکت کاری از دستت بر میاد ... حق جوونای این مملکت این نیست .... اگه وزارت بهداشت میتونه برای فارغ التحصیلاش بی تجربش کاربا حقوق جور کنه .... چرا باید یه مهندس مفت کار کنه.... مملکت امکانات نداره.. ؟ در پایان اقای وزیری که میگی ثروت من حلاله....اقای وزیر حلال از دید خودتونه....اقای وزیر یعنی شما تو یه رقابت برابر وارد دانشگاه شدید..؟ ایا شما هیچ سهمیه ای نداشتید..؟ ایا شما بدون سهمیه تخصص قبول شدید..؟ ایا شما از هیچ مریضی تو کلینیکتون مبلغ اضافه ای نگرفتید..؟ ایا شما اصلا مریضی بی بضاعت رو تو کلینیک نور رایگان ویزیت کردید...؟ مسما جواب همه سوالات نه هست...و مثل همه که دروغ می گویند شما هم دروغ می گویید ....
دکی: 1394/10/1215:50:06،
13
12
اقا میدونی چیه،هر کی ناراحته به خاطر اینکه خودش نتونسته پزشک بشه .نوش جونشون درامد بالاشون
ايراني وطن پرست: 1395/4/908:53:57،
16
22
آقاي وزير بهداشت در عرض اين چند سال وضعيت مالي تقريبا صفر به اين ثروت افسانه اي رسيدند.امکان ندارد کسي از راه مشروع و حلال در اين مدت اندک اين چنين ثروتي را بدست آورد.حال به فرض حلال بودن ، چگونه مسلماني است که حداقل قسمتي از اين ثروت را صرف امور بينوايان نمي کند.حال آنکه ما ورزشکاران ،هنرمندان و دانشمندان خارجي را که مسلمان نيستند را شاهديم در راه خيريه کارها انجام ميدهند. اين آقاي وزير زورش به دانشجويان پزشکي ميرسد که آنان را استثمار مي کند.خودش مشخص نيست که از چه طريقي به اين مقام دست يافته است.

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل