کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نامه 205 نماینده مجلس به دکتر حسن روحانی


کد خبر : ۱۸۳۲۵یکشنبه، ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵:۱۷۴۶۹۵ بازدید

بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به دکتر روحانی، رئیس جمهوری خواهان جلوگیری از واردات کالاهایی شده‌اند که امکان تولید نمونه ...

بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به دکتر روحانی، رئیس جمهوری خواهان جلوگیری از واردات کالاهایی شده‌اند که امکان تولید نمونه مشابه آنها در ایران وجود دارد.

در این نامه که در جلسه امروز یکشنبه 6 دی‌ماه مجلس ایران قرائت شد، نمایندگان بر ضرورت تلاش برای خروج از رکود "عمیق و بی سابقه" که بر اقتصاد ایران حاکم شده، تاکید کرده‌اند.

بعضی از کارشناسان اقتصادی نسبت به احتمال افزایش بی رویه واردات کالا به ایران در صورت لغو تحریم‌های اقتصادی و مالی ابراز نگرانی کرده‌اند.

علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد و دارایی ، حدود یک ماه و نیم پیش با تاکید بر کنترل بی رویه واردات گفته بود که "نباید بگذاریم در دوران پسا تحریم با واردات کالاهای بی رویه فرصت های ما تبدیل به تهدید شود."

او همچنین گفته بود که باید به کارگیری سیاست‌های درست در زمینه صادرات، درآمدهای ایران افزایش یابد به طوری که دولت و کشور از وابستگی به نفت خارج شود.

مقام معظم رهبری نیز در مهرماه در نامه ای خطاب به دکتر روحانی نوشت: "به تقویت تولید ملی توجه ویژه صورت گیرد و نیز مراقبت فرمائید كه وضعیت پس از برداشته شدن تحریم‌ها، به واردات بی‌رویه نینجامد، و بخصوص از وارد كردن هرگونه مواد مصرفی از آمریكا جدا پرهیز شود."



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها