کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واريز وجوه سپرده 44 هزار نفر از سپرده‌گذاران موسسه میزان


کد خبر : ۱۸۲۹۲یکشنبه، ۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳:۲۹۲۵۹۸ بازدید

بانك صادرات ايران با صدور اطلاعيه شماره 5 از واريز وجوه سپرده، حدود 44 هزار نفر از سپرده‌گذاران موسسه در حال تسويه ميزان خبر داد.

بانك صادرات ايران با صدور اطلاعيه شماره 5 از واريز وجوه سپرده، حدود 44 هزار نفر از سپرده‌گذاران موسسه در حال تسويه ميزان خبر داد.

اين بانك با صدور پنجمين اطلاعيه خود در زمينه موسسه در حال تسويه ميزان اعلام کرد: با تلاش بي‌وقفه همه دست‌اندركاران، بخش ديگري از دارايي‌هاي ثابت و جاري (اعتباري) تعاوني میزان توسط هيات‌هاي محترم كارشناسان املاك و مالي اعتباري ارزيابي و آماده انتقال به بانك شد و در نتيجه امكان پرداخت سپرده حدود ٤٤ هزار نفر از سپرده‌گذاران كه تا مبلغ 200 ميليون ريال سپرده دارند و همچنين پرداخت سپرده‌هاي مشترك و حقوقي تا مبلغ 200 ميليون ريال فراهم شده است. 

در ادامه اطلاعيه آمده است: با توجه به تدابير اتخاذ شده، ارزيابي دارايي‌ها با جديت در دستور كار قرار دارد و همچنان كه قبلا اعلام شد بلافاصله پس از انتقال دارايي‌ها، سپرده ساير سپرده‌گذاران محترم نيز تعيين تكليف خواهد شد. بديهي است هرچه سرعت ارزيابي و انتقال دارايي‌ها توسط كارشناسان و هيات تسويه بيشتر باشد، پرداخت‌ها بدون وقفه در بانك صادرات ايران انجام خواهد شد. بنابراين از آنجا كه سپرده‌هاي تا مبلغ ٢٠٠ ميليون ريال امروز واريز مي‌شود سپرده‌گذاران بر اساس آخرين شماره كد ملي که شرح آن در جدول مربوطه در سایت این بانک در دسترس است با در دست داشتن اسناد و مداركي كه دلالت بر سپرده‌گذار بودن ايشان در تعاوني ميزان دارد و مورد تاييد هيات محترم تسويه تعاوني مذكور است و قبلا در باجه‌هاي بانك صادرات ايران در شعب تعاوني ميزان يا شعب بانك صادرات ايران اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند به شعب قبلي تعاوني ميزان كه در اختيار اين بانك قرار گرفته اند مراجعه کنند. این اطلاعیه می‌افزاید: وجوه اشخاص حقيقي و حقوقي كه سپرده آنها وثيقه تسهيلات دريافتي توسط خودشان يا اشخاص ثالث است و ضمانت تسهيلات را کرده‌اند (دارندگان تعهد مستقيم و غيرمستقيم) در اين مرحله واريز نمي‌شود و اين افراد براي تعيين تكليف باید به واحد‌هاي تعاوني در حال تسويه ميزان واقع در ميدان جانباز شهر مشهد مقدس مراجعه و نسبت به تعيين تكليف تعهدات مربوطه اقدام کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها