کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

Xperia C جدیدترین گوشی دو سیم‌کارته سونی


کد خبر : ۱۸۲۸یکشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۶:۴۳۵۹۸۷ بازدید

سونی موبایل از عرضه تلفن هوشمند Xperia C در منطقه خاور میانه و آفریقا خبر داد.Xperia C تلفن هوشمندی دو سیم‌کارته و مبتنی بر آندرويد است که برای بهبود تجربه سرگرمی و تصویربرداری طراحی شده است.
Xperia C جدیدترین گوشی دو سیم‌کارته سونیXperia C جدیدترین گوشی دو سیم‌کارته سونی

Xperia Cاز هفته نخست نوامبر و در فروشگاه‌های معتبر در دسترس‌است. «رودیگر اودنباخ» قائم مقام خاور میانه و آفریقای Sony Mobile Communications AB گفت: یک عکس ارزش هزار کلمه دارد. Xperia C از تخصص و اجزایی که نماد تضمین کیفیت دوربین‌های پیشرو سونی هستند بهره می‌گیرد، تا بهترین کیفیت ممکن مشاهده و تصویربرداری در رده خود را به شما ارائه کند.

وی افزود: این تلفن هوشمند همچنین با ارائه امکان انعطاف‌پذیری از طریق دو سیم‌کارت به نیاز افراد پرمشغله‌ای که در آن واحد چند کار را با هم انجام می‌دهند، پاسخ می‌گوید. این تلفن هوشمند دو سیم‌کارته صفحه نمایش بزرگ پنج اینچی qHD با رزولوشن صفحه ۵۴۰ در۹۶۰ پیکسلی را برای تصاویری واضح، پر طراوت و روشن ارائه می‌کند.

Xperia C با استفاده از همان تخصص و اجزای مشابه با دوربین‌های پیشرو Sony ساخته شده است. این تلفن هوشمند با دوربین هشت مگاپیکسلی همراه با Exmor R،که به کاربر اجازه می‌دهد تا عکس‌هایی خاص را حتی در شرایط چالش برانگیز نوری بگیرد، ارائه می‌شود. مدیریت آسان تماس‌ها، تعویض بین سیم‌کارت‌ها تنها با یک لمس ساده یا به صورت خودکار از طریق تنظیمات از پیش انجام شده، عملکرد «تصویربرداری از خود»، راهنمای صوتی هوشمند و روتوش چهره برای پرتره‌هایی بی‌نقص و پردازشگر چهار هسته‌ای برای عملکرد فوق سریع، مرور وب سریع‌تر و عملکردهای چند وظیفه‌ای بهبودیافته از قابلیت‌های این گوشی به شمار می‌آید.از مشخصات کلیدی Xperia C می‌توان به صفحه نمایش پنج اینچی، پردازشگر چهار هسته‌ای 2/1 گیگاهرتزی MediaTek MT6589، رم یک گیگابایتی، چهار گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش تا ۳۲ گیگابایت، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل با فلاش LED، حسگر Exmor R، ‌دو سیم‌کارت نسل سوم+نسل دوم (3G + 2G) با حالت آماده به کار دوگانه و(Android 4.2 (Jelly Bean اشاره کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها