کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

انتخاب یک شاسی‌بلند در محدوده 200 میلیون تومان

کدخبر:۱۸۲۲۹پنجشنبه، ۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷:۱۷۱۴۶۹۲ بازدید

بازار خودروهای شاسی‌بلند با آمدن فصل سرما داغ‌تر از قبل شده است، اگرچه این نوع خودروها در همه فصول سال بیشتر از هر خودروی دیگری در بازار ...

بازار خودروهای شاسی‌بلند با آمدن فصل سرما داغ‌تر از قبل شده است، اگرچه این نوع خودروها در همه فصول سال بیشتر از هر خودروی دیگری در بازار ایران با اقبال روبه‌رو هستند. خودروهایی که البته همانند دهه 90 میلادی زمخت نبوده و حالا رنگ و روی شهری‌تری به خود گرفته‌اند شاید بهتر است بگوییم کاربرد suvها همانند گذشته نبوده و بیشتر از اینکه در بیابان تردد کنند در آسفالت‌های شهر و جاده تردد دارند، اما هنوز هم ویژگی‌هایی دارند که آنها را به‌خصوص در فصل سرما جذاب‌تر از دیگر خودروها نشان می‌دهد. در این گزارش به سراغ سه خودروی سایز متوسط در کلاس شاسی‌بلند‌ها رفته‌ایم. خودروهایی که انتخاب را برای خریداران سخت می‌کنند؛ چراکه هریک از آنها داشته‌هایی دارند که خریدار را به سمت خود می‌کشاند. این سه خودرو شامل تویوتا روفور، میتسوبیشی اوتلندر و هیوندای سانتافه می‌شوند.
 

qo4ks9l05qpzg92sk4va.jpg


442rgh0x09kxot4ov8oo.png

میتسوبیشی اوتلندر

 

mtz6w3w2492xr8aofwl.jpg

 

از آن دسته خودروهایی است که ظاهرشان به دل برخی‌ها می‌نشیند و به دل برخی دیگر نه، اما خاصیت میتسوبیشی، خاص بودن آن است این را به‌راحتی می‌توان در طراحی خودروهایی چون پاجرو و اوتلندر مشاهده کرد. در مورد طراحی اوتلندر بهتر است سخن نگوییم؛ چراکه این خودرو از نظر ظاهری بسیار جذاب است، اما برخی دیگر کاملا این حرف را نقض می‌کنند. این خودرو از موتوری با حجم 2400 سی‌سی بهره می‌برد موتوری که قادر به تولید 167 اسب‌بخار قدرت است. انتقال قدرت در این خودرو از طریق یک گیربکس cvt که قابلیت تعویض دنده به‌صورت دستی را نیز دارد انجام می‌گیرد.

شاید به جرات می‌توان گفت که یکی از جذاب‌ترین بخش‌های راندن با اوتلندر همین تعویض دنده به‌صورت دستی است البته این مورد برای همه خودروها امروزه به امری عادی بدل شده و تقریبا همه خودروها از آن بهره می‌برند، اما نکته جذاب پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان اوتلندر است که می‌تواند رانندگی جذابی را برای شما رقم بزند شاید به جرات بتوان گفت که تنها suv این کلاس در رده قیمتی 200 میلیون تومان اوتلندر باشد که این شیفتر‌ها را دارد این شیفتر‌ها بیشتر در خودروهای سواری دیده می‌شوند و میتسوبیشی هم برای اوتلندر و هم برای برادر کوچک‌ترش یعنی asx نیز این پدال‌های پشت فرمان را در نظر گرفته است؛ اگرچه گیربکس‌های cvt گزینه جذابی برای لذت بردن از رانندگی اسپورت نیستند اما اقتصادی‌تر بوده و در پایین آوردن مصرف سوخت نیز موثر هستند.کابین این خودرو نیز با کیفیت بوده و پوشیده از چرم است، به‌طوری‌که تمامی قطعات داشبورد و رودری‌ها، همه و همه چرمی هستند صندلی‌های راحت و البته کابینی جادار نیز آسایش خوبی را برای سرنشینان به همراه دارد اوتلندر در مسیرهای لغزنده عملکردی مناسب از خود نشان می‌دهد، اما همانند دیگر شاسی‌بلند‌های این کلاس برای مسیرهای آفرود ساخته نشده است. لذت راندن با این خودرو نیز در نوع خود مثال زدنی است این در حالی است که اوتلندر از استهلاک پایینی برخوردار بوده و خودرویی اقتصادی به حساب می‌آید. شاید بازار ایران برای این خودرو، کم‌لطفی‌های زیادی داشته است؛ چراکه آنطور که باید مردم به آن روی خوش نشان نداده‌اند و همانند همتاهای ژاپنی خود پرفروش نیست. اما خودروهای میتسوبیشی همیشه خریداران خاص خود را دارند.شتاب‌گیری در این خودرو به‌رغم داشتن گیربکس cvt و داشتن وزن زیاد خوب بوده و صفر تا صد را در 10.5 ثانیه طی می‌کند. به‌طور کلی می‌توان به اوتلندر از نظر فنی نمره خوبی داد به‌خصوص اینکه نمونه‌های 7 نفره آن نیز می‌تواند یک گزینه مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت باشد. 
 

442rgh0x09kxot4ov8oo.png


هیوندای سانتافه


p91omypp43s70jye7jif.jpg


یکی از جذاب‌ترین‌های این کلاس از نظر ظاهری است. اغلب کارشناسان هم به این موضوع اذعان دارند که سانتافه به واقع یک خودرو زیباست.همین زیبایی هم یکی از عوامل تاثیرگذار در پرفروش بودن این خودرو است. خودرویی که از زمان حضور خود در بازار ایران در دو نسل این کلاس را در تسخیر خود در آورد. سانتافه از یک موتور 2.4 لیتری بهره می‌برد، موتوری که قادر به تولید 190 اسب‌بخار قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور است. انتقال قدرت در این خودرو توسط یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک انجام می‌گیرد.سانتافه با وزن 1640 کیلوگرم از شتاب‌گیری خوبی برخوردار است به‌نحوی‌که صفر تا 100 را در مدت زمان 9 ثانیه می‌پیماید.

طراحی کابین سانتافه نیز همانند ظاهرش جذاب و زیباست، اما مواد به کار رفته درون کابین همانند دو رقیب ژاپنی با کیفیت نبوده و در سطح پایین‌تری نسبت به آنها قرار دارد، اما در عوض سانتافه از انبوهی از آپشن‌ها سود می‌برد که قابل‌قیاس با دو خودروی دیگر نیست. این در حالی است که از نظر سواری نمی‌توان لقب جذاب را به آن داد اگرچه سانتافه از هر نظر شما را راضی نگه می‌دارد، اما از نظر کیفیت سواری، خودرو توانمندی نیست به‌خصوص اینکه قطعات به کار رفته در سیستم تعلیق به‌خوبی نشان از شهری بودن این خودرو دارند. سانتافه در مسیرهای ناهموار به‌طور یقین ناتوان است؛ چراکه اگر زیر بندی محکمی هم داشت باز هم فاصله کم سپر‌ها تا زمین برای این خودرو مشکل‌ساز می‌شد. عملکرد گیربکس این خودرو مناسب است، اما همانند روفور بدون اشتباه نیست. مصرف سوخت آن نیز چیزی بیشتر از کاتالوگ خودرو است، اما برای راندن در شهر یک خودرو شاسی‌بلند مناسب تلقی می‌شود به‌خصوص اینکه سانتافه همچون پول نقد است و تا اراده کنید به فروش می‌رسد آن هم با کمترین افت. سانتافه نیز در تیپ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود که نمونه‌های 7 نفره نیز در آنها وجود دارد حتی می‌توان نمونه‌های تک دیفرانسیل را نیز خریداری کرد. 


442rgh0x09kxot4ov8oo.png

تویوتا RAV4
 

sdvbzsyo5l2ivciwc1.jpg


خودرویی پرفروش که در بازار با اقبال خوبی همراه است. سواری این خودرو به واقع جذاب است. خودرویی که اگرچه چهره‌ای قابل توجه ندارد و در میان مردم به عنوان خودرویی زیبا شناخته نمی‌شود، اما از نظر فنی می‌توان به آن نمره بالایی داد. تویوتا روفور از موتوری به حجم 2500 سی‌سی بهره می‌برد؛ موتوری که قادر است 177 اسب‌بخار قدرت و 233 نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل کند. گیربکسی که به واقع یکی از بهترین‌ها در کلاس خود بوده و با کمترین تاخیر دنده‌ها را تعویض می‌کند و به‌خوبی به پدال گاز عکس‌العمل نشان می‌دهد، اما این گیربکس کاملا بی‌عیب نبوده و مشکل بزرگش این است که برای حرکت دادن اهرم تعویض دنده به دنده‌عقب هیچ گونه قفلی وجود ندارد.

به زبان ساده‌تر این‌طور باید گفت که همه خودروهای اتوماتیک هنگامی که در حالت d یا حتی n هستند باید با فشردن پدال ترمز اهرم دنده را در حالت r یا دنده عقب قرار داد این در حالی است که روفور از این قاعده مستثنا بوده و همین امر باعث می‌شود تا حتی هنگامی که خودرو در حال حرکت به جلو است بتوان اهرم تعویض دنده را در حالت دنده عقب قرار داد که البته آسیب زیادی به گیربکس وارد می‌شود و حتی ممکن است که گیربکس خرد شده یا قفل شود. لازم به ذکر است که در برخی خودرو‌های اتوماتیک با فشردن کلید یا اهرمی که روی اهرم تعویض دنده وجود دارد می‌توان آن را در دنده عقب قرار داد و نیاز به ترمز کردن ندارد به هر ترتیب برای جلوگیری از هر گونه اشتباهی شرکت‌های خودروساز قفلی برای دنده عقب لحاظ می‌کنند که در تویوتا rave4 این مورد وجود ندارد، اما این نکته را فراموش نکنید که گیربکس روفور به‌خوبی انتقال قدرت را انجام می‌دهد و این خودرو را در این کلاس به یکی از پرشتاب‌ترین‌ها در میان رقبایش بدل ساخته است.

روفور در درون کابین داشبوردی پوشیده از چرم دارد؛ داشبوردی که البته بی‌شباهت به تویوتا کرولا نیست و البته جذابیت فراوانی دارد به‌خصوص اینکه متفاوت‌تر از دیگر خودروهای موجود در بازار است.صندلی‌های خودرو به‌خوبی راننده و سرنشینان را در بر گرفته و از راحتی زیادی برخوردارند. فرمان خودرو نرم بوده و راندن با آن به‌خصوص در مسیرهای طولانی سخت نمی‌کند. ترمز‌ها عملکرد خوبی داشته و به‌خوبی پاسخگوی وزن 1600کیلوگرمی روفور هستند. در هنگام راندن با این خودرو متوجه خواهید شد که سواری آن بیش از آنچه تصور می‌کردید جذاب است. در مسیرهای لغزنده هم این خودروی شهری تویوتا عملکرد خوبی دارد، اما همیشه باید مراقب سراشیبی‌ها بود؛ چراکه سیستم‌های پایداری قادر به ثابت نگه داشتن این خودرو بعد از ترمز کردن نخواهند بود. روی هم رفته می‌توان به این خودروی 5 نفره نه چندان زیبا نمره خوبی داد؛ چراکه لذت راندن با آن در این کلاس و در بازار ایران ستودنی است.این خودرو در تیپ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود که از نظر فنی کاملا یکسان بوده و تنها تفاوت آنها در آپشن‌های آنها خلاصه می‌شود.

5iuc9bb9t23h07g4mde.jpg

در پایان باید گفت که هر یک این خودروها گزینه های مناسبی برای خرید هستند چراکه هیوندای سانتافه از امکانات بسیار زیاد و البته ظاهری زیبا برخوردار است و در بازار نیز خودرویی با اقبال فراوان است. در سوی دیگر میتسوبیشی اوتلندر با چهره ای خاص و البته کیفیتی بالا در انتظار شماست اما تویوتا روفور با امکانات نه چندان زیاد اما سواری خیلی خوب همه چیز را برای رانندگی لذت بخش فراهم کرده است.دو خودروی ژاپنی از نظر کیفیت سواری برای خریداران سنگ تمام گذاشته‌اند و هیوندای سانتافه نیز برای خریداران انبوهی از امکانات رفاهی را به همراه دارد حال انتخاب باشماست.

* عمادالدین جعفری

همراه مکانیک



دیدگاه ها

TOYOTA COROLA 2015: 1394/10/323:00:11،
263
56
بی شکّ انتخاب فقط ژاپنی،،،،اگه تویوتا باشه که بهتر.
خودم: 1394/10/323:03:06،
98
121
200 داشته باشم خودم میدونم چی بخرم لازم به یادآوری نیست ممنون
معین: 1394/10/400:00:09،
116
52
بین این ۳ تا هرچند همشون از یه سری لحاظ تاپ و عالی هستن اما به عقیده من به ترتیب الویت :
اول تویوتا راو۴ هست. ( آدم لذت میبره از رانندگی بی دردسر )
دوم میتسوبیشی هست
و در آخر سانتافه
رضا: 1394/10/400:30:24،
92
12
اگه پول باشه بهتره ...
فرهاد: 1394/10/400:42:09،
63
96
به عنوان کسی که هر سه این خودروها رو داشتم بهترین گزینه خرید تواین رنج قیمت سورنتو میدونم چون واقعا از هر سه این خودروها بالاتر چه از لحاظ سواری چه از لحاظ زیبایی و اپشن ها
ali: 1394/10/402:09:18،
90
17
تویوتا که حرف نداره اما تو یه ردن بنظرم زیبایی سانتافه مشهوده!
BEHZAD.DAKA: 1394/10/403:27:37،
87
16
ماشینای کره ای بسیار پیشرفت کردن هم طراحی و هم موتور و آپشن . ولی از نظر کیفیت هنوز کامل نشدن . من خودم النترا دارم از همه نظر خوبه ولی کیفتش قطعاتش یکم کمه ولی هر چی هست صدتایه ماشینای داخله.

به نظرم تو این لیست میتسوپیشی خوبه فقط به خاطر کیفیتش .
و اگرم می خوایید کره ای بگیرید فقط سورنتو 2016 بگیرید واقعا تو کره ایها تکه
@-@: 1394/10/408:02:25،
89
16
هیچکدوم بیشتر از 80 تومن تو عراق و افغانستان نیست
آرش: 1394/10/410:32:43،
48
35
اصلا این ای ایکس 35 و سانتافه شاسی نیستن که! اگه ای ایکس 35 شاسیه پس ال 90 هم شاسیه!!!!
شاسی فقط پرادو و لندکروزر
کوکی: 1394/10/411:01:20،
92
23
اگه ممکنه در محدوده 800میلیون بزارید.چون 200 میلیون رو که همه دارن.صحبت از میلیارد بکن.
جمع کنید این بساط مسخرتون رو.مردم نون شب ندارن بخورن.
A: 1394/10/411:35:10،
58
8
هرسه خودرومناطق ازاد100تومان به امیدازادی.
مهدی: 1394/10/411:46:32،
43
8
بهتر است قیمت جهانی و قیمت این خودرو ها در مناطق آزاد تجاری را اعلام کنید و توضیح بدهید چرا مردم ایران به بهانه وجود شرکتهایی همچون سایپا و ایران خودرو که کارشان مونتاژ خودروی چینی و فروش چند برابر به ملت است ، باید این خودروهای روز را با قیمت دو تا سه برابر قیمت آنها بخریم ؟
چرا باید مصرف کننده داخلی ، توسط دولت ایران تحریم باشد ؟!
مهدی: 1394/10/411:49:27،
47
12
قیمت سانتافه فول 2015 در مناطق آزاد تجاری ایران و کشورهای همسایه ، حدود 80 میلیون است .
علی: 1394/10/416:32:22،
21
8
اگر سوار آمبولانس های میتسوبیشی ساخته شده در 40 سال پیش بشوید، معنی کیفیت رو درک میکنید. هنوز هم انبوهی از این آمبولانس ها سالم و سرحال در وزارت بداشت در حال خدمت رسانی هستند (البته نه در تهران و شهرهای بزرگ)، بدون اینکه در این سالها تعمیرات اساسی شده باشند.
بازار آزاد: 1394/10/423:10:53،
24
10
بجای این قبیل مطالب یه آموزش بزارین که مردم یاد بگیرن با پراید تو جاده ها چطور خودشونو به کشتن ندن
موهاوی: 1394/10/423:48:50،
20
17
شک نکنید فقط موهاوی 8 سیلندر
Automan: 1394/10/508:56:09،
21
10
متاسفم برای آقای جعفری که بدون کوچکترین دانش فنی به خودشون اجازه نوشتن مطالب کارشناسی فنی خودرو میدن. (و جالبه که همیشه هم قربانی مقالات ایشان برند تویوتاست!!)
جناب دکتر!! گیربکس های امروزی و ازجمله در RAV4 کامپیوتر کنترل کننده یا ECT دارند و هوشمند هستند و مثل گیربکسهای هیدرولیکی 40 سال پیش نیستند که اگر اشتباهاً در حرکت به جلو ، دنده عقب میزدی گیربکس خورد میشد. شما توی سرعت 120 کیلومتر بزن دنده عقب.....کامپیوتر گیربکس فقط به شما هشدار صوتی میده و درخواست تغییر شیفتر به حالت Dمیکنه!!! تنها حالتی که گیربکس بطور مکانیکی قفل میشه حالت P هستش که یک ضامن مکانیکی خروجی گیربکس رو قفل میکنه....
ممنون میشم شما فقط از وضعیت دلالی در نمایشگاههای عباس آباد بنویسید....
احسان: 1394/10/323:23:13،
65
16
اوتلندر حتی از راو4 هم بهتره اول اینکه ارزونتره دوم اینکه بزرگتر و جادارتره در واقع اندازه پرادوئه 7 نفرس سوم اینکه گیربکس cvtداره چهارم اینکه سیستم صوتی حرفه ای راکفورد داره پنجم اینکه تو نمونه های 2016 داره تبدیل میشه به یه suvلوکس حتی چوبکاری داخل اتاق داره ششم اینکه قیافه اش خاص تر و قشنگتره نمونه طوسی رنگش بخصوص خیلی زیباس فضاییه هفتم اینکه ماشین خاص تر و تک تریه به نسبت راو4 که این روزا زیاد شده ...و در پایان درست به همون اندازه تویوتا ژاپنی و با کیفیت تره
امین: 1394/10/323:32:23،
55
11
اینا چیه بابا؟ یه وانت پراید با ۲۰ تومن بگیرید در رنگ های متنوع، ۱۸۰ تومن بذارید بانک، واسه حمل بار جای بیشتری داره عقبش ، جا پارک راحت پیدا میکنین ، آفرود هم میرن جدیدا باهاش. خخخخخخخ
محمد پارسا: 1394/10/323:35:35،
45
14
فقط هیوندای سانتافه ‏،‏ تو کشور های شرق آسیا و اروپا و آمریکا میشه با پس انداز یه سال یه خودرو خوب خرید ‏،‏ ولی تو ایران با پس انداز صد سال هم نمیشه یه خودرو درست و حسابی سوار شد
HAMID: 1394/10/323:42:21،
17
9
http://asbe-bokhar.com/
ویدئو مقایسه سانتافه و راو4 رو ببین
اونایی که ندیدن ببینن کلی کلیپ جذاب و باحال داره هرکی ندیده ببینه
کرگدن: 1394/10/323:59:05،
28
17
فقط تویوتا
زحمی: 1394/10/400:45:41،
69
12
مردم پول ندارن میفهمی !؟
ایرانجیب !؟
200 میلیون !؟
مردم نون شب ندارن مشتی :) کجایی!
وحید: 1394/10/408:24:47،
16
48
پس سانگ یانگ رکسون کو!!!!
محمد: 1394/10/401:15:00،
37
27
تويوتاوميتسوبيشي هردوگزينه ايده آل كيفيت كره اي خوب نيست
کرگدن: 1394/10/401:27:19،
25
18
بی شک تویوتا....
armin: 1394/10/401:44:27،
27
18
راو4 عشقست
خشایار: 1394/10/402:00:36،
22
39
چقدر زشته اون میتسوبیشیه به نظر من اول راو4 بعد سانتافه،، این زشتیه خودروهای میتسوبیشی باعث شده در ایران مورد استقبال قرار نگیرند
اشکان: 1394/10/402:10:09،
43
40
ما سال پیش به اصرار من تویوتا راو 4 گرفتیم . تو این یه سال که داشتیمش باید بگم اصلا ماشین راحتی نیست . بخصوص تو مسیرهای طولانی کلافه میکنه . یه بارم اتصالی سیستم ناویگیشن داشت که باعث شد کل مانیتور و آلارمای پشت آمپر از کار بیوفتن . از کیلومتر 18000 هم صدای زوزه ی آزار دهنده ای از گیربکسش میومد که با دو بار باز کردن گیربکس نتونستن درستش کنن خلاصه اینکه مجبور شدیم بفروشیمش
یکی از اقوام همزمان با ما سانتافه فول گرفته بود با وجود اینکه کارکرد سانتافه 30000 تا بود ولی کوچکترین مشکلی نداشته , از لحاظ راحت بودنم که اصلا قابل مقایسه نیستن
واقعا نسبت به تویوتا که برند مورد علاقمه بدبین شدم ...
حامد: 1394/10/509:10:25،
18
15
آره منم اینو شنیدم، به نظر من هم سانتافه یه چیز دیگه است
هانی: 1394/10/402:18:25،
19
21
روفور؟؟؟؟؟ آقای عمادالدین جعفری دقت بفرمائید > راو فور < rav 4
مجيد: 1394/10/402:49:55،
45
16
به به چه خوب ٢٠٠ ميليون تومن! منم ٢٠٠ ميليون دستم داشتم نميدونستم باهاش چيكار كنم الآن ميرم يه دونه از اينا ميخرم...!
مرد مؤمن بيا برو تو بازار ببين چه خبره ملت آه ندارن با ناله سودا كنن با اين وضع اقتصاد و دلار سر به فلك كشيده! تو اين دوره زمونه كى ميتونه كار بكنه پول در بياره از اينا بخره؟ غير از يه عده كه پول مفت در ميارن يا ارث پدرشون رو ميخورن كى داره كه بخره؟ تو مملكتى كه اقتصادش درست نيست پولدارهاش هم از راه حلال پولدار نميشن و فقط سر مردم كلاه ميذارن! همه دستشون تو جيب هم رفته ديگه.
البته كه يك در ميليون نفر هستن كسانى كه از راه درست پولدار شدن، اما ايرانجيب عزيز به جاى اين يك در ميليون به فكر باقى ملت باش كه دارن زير بار گرونى ها له ميشن. ممنون.
علیرضا: 1394/10/403:22:33،
40
54
دوستان اگر تجربه رانندگی با روفور و یا سانتافه دارید لطفا با ذکر دلیل راهنمایی کنید بد جوری بین خرید ایندو گیر کردم

روفور ++++++++
سانتافه -----------
آرمان یوسفی : 1394/10/411:51:34،
19
12
سلام دوست عزيز من تجربه رانندگی با هردوی این خودرو ها رو دارم سانتافه داخل کابین راحت تر و جادارتر وزیباتری نسبت به رافور داره صمن اینکه یه مقداری نرمتره نسبت به رافور رافور یکمی خشک تره نسبت به سانتافه که یه علتش هم سایز لاستیک سانتافه است که از رافور بزرگتره ولی افرود سانتافه خیلی صعیف تر از رافور یه دلیل دیگه خشکتر بودن رافور نسبت به سانتافه همینه...مصرف سوخت سانتافه نسبت به رافور بالاتره حداقل 15 درصد و نقطه صعف سانتافه هندلینگ ه اونه که اتفاقا هندلینگ رافور نقطه قوت اونه که تو متن بالاهم بش اشارهشدهدرمورد سواری خوب و از همه چیز مهمتر موتور رافوره که خیلی سرتراز ساتافه ست و وشتاب و کلا پرفورمانس بهتری نسبت سانتافه داره ولی خوب اگه سانتافه میخوای بخره به نظرم سورنتو 2016 بخر چون این نقطه صعف های که تو سانتافه هست رو بهبود دادن و فراموش نکن رافور و ساتافه جفتشون ماشین سال 2013 هستن ولی .
آرمان یوسفی : 1394/10/411:56:18،
17
11
ولی اگر قصد خرید رافور رو داری چند ماه دیگه صبر کن چون مدل جدیدش داره میاد هم طراحی زیباتری داره و هم ماشین بروز تریه در کل نظر خودم رافور ه البته مدل جدیدش 2016 -17 هش
علی: 1394/10/420:41:59،
14
10
سلام اگه بتونید سانتافه نیوفیس 2013 3.3L گیر بیارید فوق العاده هست شش سیلندره و تو این رنج قیمتی محشره یعنی پول سانتافه میدی سواری لکسوس میگیری من سری اول که اومد خریدم شتاب صفر تا صد 8.5 ثانیه داره،قطعات موتور هم یه قسمتی با آزرا و یه قسمت هم با سانتافه 3500 یکیه
رهگذر: 1394/10/509:05:31،
18
17
سانتافه از این دو تا سرتره این دیگه واضحه
آرام: 1394/10/403:44:16،
17
21
مقایسه ای کاملا غیر تخصصی و ابتدایی
محمد: 1394/10/407:22:47،
45
28
فقط ژاپنی را معمولا افرادی می گن که هیچ کدوم از خودروها را ندارن اصلا سوار هم نشدن من دوتا را داشتم اگه امتیازهای سه خودرو را در سایت های معتبر بررسی کنید ی بینید سانتافه 8.5 راوفور 7.5 و اوتلندر 6.9 گرفتن اون هم متخصصین امتیاز دادن
گذشت زمانی که می گفتیم فقط ژاپنی فروش سانتافه در همه بازارها از اوتلندر بیشتر بوده این یعنی اینکه علاوه بر امتیاز فنی رضایت مشتری هم داشته
پس لطفا دوستان بدون آگاهی و بدون حتی سوار شدن فقط نیان بگن فقط ژاپنی
علیرضا: 1394/10/410:56:07،
23
12
میشه این منابعی که این امیتاز ها را می دن معرفی کنید تا ماهم اطلاعات مان زیاد شود
با تشکر
حق: 1394/10/408:00:28،
29
16
هـمه چيز كه زيبايى نيست به نظر من كيفيت بهـتَر از ظاهـره
آرش: 1394/10/508:08:30،
13
11
تو ایران مردم ما برعکس فک میکنن
خان: 1394/10/408:07:42،
27
30
تویوتا RAV4 در کلاس ، میتسوبیشی اوتلندر و سانتافه نیست که بخواد باهاشون قیاس بشه .
سام: 1394/10/408:12:10،
37
14
خخخ این رو فقط تو خواب میبینم،با وضعی که دولت واسمون درست کرده فقط تو خواب اینا رو باید ببینیم
ف: 1394/10/408:35:11،
29
31
سلام
من تویوتا راو فور دارم بسیار راضیم و جالبه بدونید در جاره با رانندگی معمولی مصرف 7/7 در صد لیتر داشته سانتافه مصرف بسیار بالاتر و شتاب کمتری دارد.
نيما: 1395/12/2918:30:30،
1
0
سلام من چند پيش يه سانتافه داشتم قبلشم ميتسوبيشي
واقعاوقتي اين دو تا رو مقايسه مي كني سانتافه يه چيز ديگس ولي با اون
اطلاعاتي كه من دارم درباره ي راو فور واقعا انتخاب سختيه بين راو فور و سانتافه
حميد: 1394/10/408:43:26،
21
8
من ميخواستم يه ماشين تو رنج قيمت ١٦٠ تا ١٧٠ ميليون بخرم ولي يه چيز خيلي أعصابمو خرد ميكنه ، وقتي ميتونم با اين پول يه پورشه كاين توربو s مدل 2013 با كاركرد ٤٠هزار تو دبي بخرم
در حالي كه اين ماشين قيمتش ٩٠٠ تا ١ ميليارد تو اينجاست
ارش: 1394/10/408:51:14،
20
27
فقط اسبورتيج عشق است
بنده خدا: 1394/10/409:07:01،
12
15
در رابطه با شتاب مطئنم یک ثانیه حداقل بیشتر از مقدار ذکر شده هستش به خودرو بانک سر بزنید کلیپ راو4 داره! عمراً سانتافه با اون وزن و موتور 2400 بتونه 9 ثانیه 0 تا 100 بره!!!
آزرا با موتور 3 لیتر 10.07 ثانیه هستش این یکی دیگه بماند! هر چند از شاسی بلند انتظار شتابگیری مثل کوپه و سدان نمی رود!
amin: 1394/10/413:42:32،
18
13
شما درست میگی اما تو ماشینای کره ای شتابی که کارخونه اعلام میکنه زمین تا اسمون فرق داره.مثلا شتاب همین سانتافه که اعلام میکنه 9 ثانیس تو جاده ی صاف تایم گرفتیم شد 13 ثانیه.یعنی 4 ثانیه اختلاف.یا مثلا جنسیس کوپه رو میگه 6 اما دور و بر 8 ثانیه میزنه.
راو٤: 1394/10/409:16:59،
24
14
سلام
ما تابستون با راو٤ تا اربيل رفتيم
رانندگيش لذتي كه انتظارشو داشتم بهم نداد
مخصوصا تو ساده ترين دست انداز پدر ادمو درمياره
حسن: 1394/10/409:28:44،
15
13
سانتافه ١٧٦ ابسب بخاره نه ١٩٠
به سايت اسان موتور مراجعه كنيد
ایران: 1394/10/410:18:20،
20
15
دوستان اشتباه نکتید بهترین انتخاب ماشین کره ای و سورنتو
رضا: 1394/10/410:40:42،
20
10
خدایا!اگر اینها خودروساز هستند و چنین خوودروهای زیبا و با کیفیت
و ایمن با قیمت مناسب تولید می کنند ایا سزاوار است که ایرانخودرو
و سایپا را هم خودروساز بدانیم.!؟ایا جفا در حق شرکتهای فوق نیست که مدیران و مهندسان و کارگران انها فقط دغدغه خدمت به
مصرف کننده دارند را با شرکتهای بی مسولیت ایرانی یکی بدانیم.!؟
اظهار نظر با شما.!!
احمد: 1394/10/412:01:06،
17
10
ما ایرانیها کلا تب مصرف گرایی و چشم و هم چشمی وقتی سراغمان امد تبدیل به اپیدمی می شود.مثلا خرید اینهمه شاسی
بلند در شهرهایی که جای سوزن انداختن نیست چه توجیهی دارد!؟
شاید چند سالی یک بار طرف به کوه و صخره نرود ولی دنبال خرید
خودروی بزرگ و پرمصرف است.!!اگر در امریکا شاسی بلند فروش
زیادی دارد به خاطر این است که اتوبانها و خیابانهای ان کشور از
همه جا بیشتر و عریض تر هستند.
حجت: 1394/10/412:24:50،
17
27
همشونو داشتم ولی الان میگم فقط رنو کولیوس محشره
Gmc: 1394/10/413:39:46،
14
11
سانتافه عامه پسنده با سانتافه یکی از دوستان یه مسافرت دو روزه رفتیم چنگی به دل نمیزنه ولی اونایی که تجربه هم ژاپنی و هم کره ای دارن هنوز ژاپنی رو میپسندن امریکایی هم که دور از دسترس هست اگه فورد اج اینجا بود یا فولکس تیگوان المانی نتیجه چیز دیگری بود
وحيد يوسفي: 1394/10/413:58:16،
20
15
فقط سانتافه
عالي
امتحانشو پس داده
از نظر فني عالي.
هومن: 1394/10/414:46:46،
15
11
به نظر من اوتلندر خیلی از سانتافه قشنگ تر شده تویوتا راو 4 هم فیست لیفت شده مدل 2016 و خیلی زیبا شده کره فقط روی طراحی کار میکنه و ماشیناش داره از شکل ماشین خارج میشه و حالت فضایی پیدا میکنه و خیلیم زیاد شده ب خاطر اینکه مردم اطلاعات ندارن تو خرید خودرو ،ماشین باید اصیل باشه ولی در کل ماشینای کره ای هم خوبن ولی نباید با ماشینای ژاپن مقایسه بشن چون نه خوش دستن به اندازه خودروهای ژاپنی ونه راحت و نه کیفیتشون ب حد ژاپن میرسه و نه سابقه ژاپنو دارن فقط اپشن دارن، شرکت هیوندایی رو میتسوبیشی به این جا رسوند برین تاریخچه این شرکتو بخونین همین الانم بعد از چند سال خودروی هیوندایی آزرا داره از طرح عقب میتسوبیشی گالانت استفاده میکنه ،ب نظر من بین این سه خودرو انتخاب اوتلندر انتخابی خوبه و پشیمون نمیکنه کسی که این ماشینو بخره چون از همه لحاظ به جز اپشن برتری داره نسبت به رقبا
احمد: 1394/10/417:50:59،
24
10
طرف شاسی بلند می خرد انوقت میگه سواری اش خیلی خشکه.!
مگه مجبوری شاسی بلند بخری که کاربردش روزانه در شهر است و
سالی یه مسافرت بین شهری.!با وجود میلیونها خودرو در تهران و اگر
به جای این خودروهای پر مصرف و درشت هیکل خودروهایی مثل پیکانتو و i20 و یاریس زیر پای مردم بود مسلما جای پارک بیشتر و ترافیک روانتری داشتیم.
كوروش: 1394/10/418:44:13،
15
15
ايرانجيب چرا سورنتو ٢٠١٦ رو نگفتي
تو اين رنج قيمت عاليه
علیرضا: 1394/10/420:59:02،
14
9
دوستان اگر کسی اطلاعات و تجربه رانندگی با سورنتو 2016 داره مطرح کنه
مهمان: 1394/10/913:20:18،
11
10
من بخواهم ماشین بخرم حداکثر تا محدوده نود میلیون تومان پول ماشین بدم لطفا برای خرید خودرو تا محدوده نود میلیون تومان مطلب بگذارید
علی: 1394/10/915:57:32،
18
12
رنو کولیوس ماشین ارزنده ایست قابل مقایسه با این اسباب بازی ها ی کره ای نیست
فخو: 1394/10/1022:29:22،
14
9
رنو پر استهلاک است
h.hه: 1394/10/1614:45:52،
12
11
ما تا 2 ماه پیش راو 4 2014داشتیم بسیار خشک و پر عیب و هزینه بود ترمز در سرعت بالا مشکل داشت .صندوق عقبهم کلا هیچی....سانتافته ای ایکس 45 خیلی بهتره ژاپن ابنارو واسه بازی درست کرده
کیوان: 1395/9/701:08:22،
2
3
سانتافه ۲۰۱۲ یا وراکروز بهترین سواری رو دارند

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل