کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زمان رونمایی از گزارش رشد اقتصادی کشور فرا رسید


کد خبر : ۱۸۰۶۶شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۶۱۴۹۹ بازدید

با توجه به اینکه گزارش رشد اقتصادی شش ماهه اول 93 در دوم دی و رشد اقتصادی کل سال 93 در 27 خرداد ماه منتشر شد، هفته جاری هفته ...

با توجه به اینکه گزارش رشد اقتصادی شش ماهه اول 93 در دوم دی و رشد اقتصادی کل سال 93 در 27 خرداد ماه منتشر شد، هفته جاری هفته رونمایی از گزارش رشد اقتصادی کشور در شش ماه اول امسال است.

 نهمین ماه سال رو به اتمام است و معمولا در چنین روزهایی گزارش رشد اقتصادی شش ماهه اول منتشر می‌شود.

دوم دی ماه 93 بانک مرکزی در خروجی سایت خود گزارش 21 صفحه‌ای رشد اقتصادی را قرار داد که براساس آن رشد اقتصادی شش ماهه اول سال (93) به 4 درصد رسیده بود. 

همچنین گزارش رشد اقتصادی کل سال گذشته هم در 27 خرداد ماه به مرحله انتشار عمومی رسید.

این دو نمونه تاریخی بیانگر آن است که اکنون باید گزارش رشد اقتصادی شش ماهه اول امسال توسط معاونت اقتصادی بانک مرکزی قطعا آماده شده باشد.

رئیس کل بانک مرکزی هفته گذشته در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا بانک مرکزی گزارش رشد اقتصادی شش ماهه اول امسال را منتشر می‌‌کند، گفت: اگر گزارش رشد اقتصادی آماده شود، انشاالله منتشر می‌کنیم.

به گزارش فارس، بنابراین هفته جاری، هفته رونمایی از وضعیت اقتصادی کشور در شش ماهه اول امسال است. با توجه به اینکه در حوزه معاونت اقتصادی بانک مرکزی مشکلی در حوزه نیروی انسانی و نرم‌افزاری به وجود نیامده، به طور طبیعی و با توجه به انتشار گزارش‌های رشد اقتصادی کشور در 27 خرداد 94 و دوم دی ماه 93، در طول هفته جاری باید رشد از گزارش رشد اقتصادی رونمایی شود.

در این بین با توجه به رکود سنگین حاکم بر اقتصاد انتظارها برای رشد شش ماهه سال چندان خوشبینانه نیست، اما باید دید دولتی‌ها حاضرند آمار شش ماهه رشد را اعلام کنند یا گزارش 6ماهه بانک مرکزی نیز به سرنوشت گزارش 3 ماهه دچار شده و سر به مهر به بایگانی می‌رود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها