کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دستورالعمل کارت اعتباری خرید ابلاغ شد/ حداکثر 10 میلیون


کد خبر : ۱۸۰۱۴پنجشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶:۳۰۳۷۳۹ بازدید

بانک مرکزی دستورالعمل کارت اعتباری مرابحه ویژه خرید کالای ایرانی و کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان را به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.

بانک مرکزی دستورالعمل کارت اعتباری مرابحه ویژه خرید کالای ایرانی و کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان را به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.

دستورالعمل راهبري کارت اعتباري مرابحه (کام) در ۵۱ ماده تهیه و با محور‌های صدور کارت، پذیرش کارت، تسویه با پذیرنده، تسویه با دارنده کارت، اعتبار سنجی، تعهدات بانک مرکزی، طرح ویژه خرید کالاهای ایرانی و کارت اعتباري رفاه اجتماعي ایرانيان (کارا کارت) به شبکه بانکی ابلاغ شد.

بر اساس این دستورالعمل، در صورتي که از کارت اعتباري مرابحه براي خرید کالاهاي ایرانی استفاده شود، درصدي از مبلغ فروش نقدي کالا به عنوان تخفيف به دارنده کارت بازگردانده شده تا نرخ موثر تسهيلات اعطایی به دارنده کارت به حداکثر ۱۲ درصد معيار سالانه برسد.

حداکثر اعتبار قابل تخصيص به هر نفر در مجموعه نظام بانکی، بر اساس کد ملی معادل یکصد ميليون ریال در اقساطی حداکثر ۱۲ ماهه است و موسسات اعتباري می‌توانند بر مبناي شاخص‌هاي اعتبار سنجی و بنا به درخواست مشتریان حقيقی و یا درخواست اشخاص حقوقی براي کارکنان متقاضی آنها، نسبت به صدور کارت اعتباري مرابحه اقدام کنند.

برای مشاهده متن کامل ابلاغیه اینجا را کلیک کنید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها