کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیا آیفون 6S سریع تر از بهترین های اندروید است؟


کد خبر : ۱۷۹۸۴چهارشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶:۱۹۵۴۰۹ بازدید

در این روزها، دیگر می توان گفت، همه گوشی های هوشمند، به ماشین های کوچک پر قدرت و سریع تبدیل شده اند؛ اما بسیاری از کاربران هنوز هم ...
آیا آیفون 6S سریع تر از بهترین های اندروید است؟آیا آیفون 6S سریع تر از بهترین های اندروید است؟

در این روزها، دیگر می توان گفت، همه گوشی های هوشمند، به ماشین های کوچک پر قدرت و سریع  تبدیل شده اند؛ اما بسیاری از کاربران هنوز هم به دنبال سریع ترین گوشی های هوشمند هستند و حال می توان نتیجه مقایسه پنج گوشی هوشمند برتر در بازار را در این ویدئو جذاب مشاهده کرد.

به گزارش تابناک، این ویدئو که مستقیم توسط وب سایت Techradar تهیه شده، بهترین گوشی هوشمندی را ـ که اکنون در بازار قابل تهیه هستند ـ در کنار هم مقایسه می کند تا بهتر دریابیم کدام یک سریع از بقیه است.

در این مقایسه گوشی های هوشمند iPhone 6S، Galaxy S6، LG G4، Lumia 950 و Sony Xperia Z5 مقایسه شده اند و نتایج در نهایت کاملا مشخص است.

این مقایسه با ده اپلیکیشن متفاوت از جمله اینستاگرام، بازی آسفالت 8، Netflix، Spotify و مانند آن صورت گرفته است. هر کدام از گوشی های هوشمند با این نرم افزارها مقایسه می شوند تا بهترین نتیجه در مورد کش کردن و اجرای برنامه های در پشت صحنه به دست آید.

در این آزمایش آیفون اس با بهترین زمان برای بوت شدن – با زمانی در حد 13 ثانیه – سریع ترین گوشی هوشمند بوده است. سپس سامسونگ Galaxy S6 با 16 ثانیه بعد از آیفون قرار گرفته و ال جی G4 با 28 ثانیه در رده سوم. مکان چهارم نیز در اختیار لومیا 950 با 35 ثانیه قرار گرفته و در آخرین رتبه نیز گوشی Xperia Z5 قرار دارد که بوت آن 42 ثانیه به طول انجامیده است.

ویدئوی زیر نشان می دهد، سرانجام کدام یک از این هوشمندها سریع ترین هوشمند حال حاضر بازار هستند.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها