کانال تلگرام ایران جیب
کیان برنا
زینگ
فروشگاه اینترنتی مدیسه
نیسان
تاپیک شاپ

تحول در بازار خودروهای سبک و سنگین با ورود FAW به ایران

کدخبر:۱۷۸۸۹یکشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷:۵۵۱۰۴۱۰ بازدید

بعد از توافقات هسته ای ایران و ایجاد تغییرات جدید در اقتصاد کشور در سال 2015 ، برندهای مهم وارداتی اتومبیل در سراسر جهان برای تصاحب ...

بعد از توافقات هسته ای ایران و ایجاد تغییرات جدید در اقتصاد کشور در سال 2015 ،  برندهای  مهم وارداتی اتومبیل در سراسر جهان برای تصاحب سهم بازار خودرو در ایران به رقابت پرداختند. برند FAW نیز با شروع  تغییرات اقتصادی ایران از همان ابتدا روند رو به جلو خود را برای تصاحب فرصت های جدید و پیشی گرفتن از رقبا در پیش گرفت.

FAW به عنوان اولین شرکت تحت نظر جمهوری چین با  60 سال سابقه، با  بینشی مبتنی بر ارائه ی کیفیت برتر و خدمات مفید، همواره در پی تسخیر بازارهای جهانی بوده و اکنون  ایران را به عنوان یک انتخاب استراتژیک مناسب برای حضور خود برگزیده است. به طوری که ورود دو  برند B50  و J6  توسط شرکت اف ای دبلیو در بازار ایران برای اولین بار در میان برندهای اتومبیل منجر به  ایجاد یک رقابت هوشمندانه در خاورمیانه شده است.


i0kps184zqx05bsuh7.jpg

برند J6 از سری خودروهای سنگین (تراکتور) FAW با پایبندی به محیط زیست، استفاده از فناوری های پیشرو و پاسخگویی کامل به نیازهای بازار توانست در سال گذشته جایگاه اول را به خود اختصاص دهد و  در تیرماه گذشته به بالاترین میزان فروش دست یابد. از جمله مزیت¬های رقابتی که باعث شهرت J6 در بازار گردیده است، می¬توان به مصرف سوخت فوق¬العاده پایین، کیفیت کاملا متفاوت در مقایسه با سایر محصولات چینی و بهره¬مندی از محور انتقال بی¬نقص ( ZF ، تکنولوژی آلمانی) اشاره کرد. 

موضوع دیگری که موجب استقبال از اف ای دبلیو و J6 شده است،  ارائه¬ی خدمات  ویژه پس از فروش و ارتباط نزدیک با مشتری است که در قالب برگزاری ایونت¬های (رویداد یا مراسم) خاص انجام می شود و طی آن مشکلات، نیازها و بازخوردهای تعداد زیادی از مشتریان تعیین می گردد.
 

pghv7gt1zbcy5i5h1wb.jpg


با در پیش گرفتن این روند و همکاری به عنوان اسپانسر تیم فوتبال تراکتورسازی، FAW توانسته است جایگاه خود را به عنوان تولیدکننده محصولات باکیفیت در ایران تثبیت کند. به طوری که با تولید سواری B50 موجب تغییر و تحول در بازار اتومبیل های اندازه متوسط در ایران شده و به گفته ی کارشناسان داخلی، هم¬اکنون B50 به عنوان یک محرک در  بازار اتومبیل اندازه متوسط در ایران شناخته می¬شود.

علاوه بر سازماندهی در بازار اتومبیل چین و حضور در بازار جهانی، اف ای دبلیو  می کوشد با تکیه بر سه اصل کیفیت محصول، بازاریابی دقیق و تعهد به مشتری، خود را به عنوان یک برند تخصصی  خلاق و پیشگام در صنعت تکنولوژی در بازار ایران مطرح کند. 

این در حالی است که با برآورده شدن نیاز مشتریان از طریق تولیدات مختلف همچنان جنگ بر ای تصاحب سهم بازار در ایران به شکل متحد شدن شرکت های مختلف با یکدیگر شدت پیدا کرده است. 

* مجله ماشین




دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
X22
ایرانسل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها
نگین خودرو

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

آسایشگاه خیریه
آژانس مسافرتی عصر پرواز
آژانس گردشگری مفید
سکه ثامن
تورآنتالیا