کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

Gear S2 سامسونگ وارد ایران شد


کد خبر : ۱۷۸۵۷یکشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵:۴۳۳۹۱۵ بازدید

جدیدترین ساعت هوشمند شرکت سامسونگ بالاخره به بازار ایران هم رسید. ساعت Gear S2 با استفاده از لبه گردان و دکمه ‏های «خانه» و ...
Gear S2 سامسونگ وارد ایران شدGear S2 سامسونگ وارد ایران شد

جدیدترین ساعت هوشمند شرکت سامسونگ بالاخره به بازار ایران هم رسید. ساعت Gear S2 با استفاده از لبه گردان و دکمه ‏های «خانه» و «بازگشت»، به کاربران کمک می‏کند تا به ‏راحتی و بدون اینکه نیاز باشد با انگشت تمام صفحه ظریف ساعت را لمس کنند، به اعلان ‏ها و نرم ‏افزارهای کاربردی دسترسی داشته باشند.

ساعت هوشمند جدید این شرکت در دو نسخه متفاوت Gear S2 و Gear S2 Classic عرضه می‏شود. ساعتGear S2 Classic برای کاربرانی مناسب است که طراحی کلاسیک و بند چرمی را بیشتر می ‏پسندند. در حالی ‏که ساعت Gear S2 برای آن دسته از کاربرانی که طراحی مدرن، مینی ‏مال و امروزی را دوست دارند، طراحی شده است. این ساعت هوشمند با بدنه ‏ای به قطر تنها 11.4 میلی‏متر، طرح سبک و جمع ‏و ‏جوری دارد. صفحه ‏نمایش 1.2 اینچی این دستگاه با دقت 360 در 360 و برابر 302 نقطه در اینچ قابلیت دیدی بسیار واضح دارد. همچنین، آخرین نسخه سیستم ‏عامل تایزن و پردازنده دو هسته ‏ای بهینه ‏سازی‏ شده یک گیگا‏هرتزی نیز موجب می‏شود Gear S2 کارها را آسان‏تر و بهتر انجام دهد. در کنار اینها، کاربران می‏توانند با استفاده از اعلان ‏های «در یک نگاه» (at-a-glance)، به تقویم، پست الکترونیکی و اخبار دسترسی داشته باشند و حتی پیامک ‏های مهم را نیز مستقیما از روی مچ دست خود ارسال کنند.

این ساعت از بلوتوث پشتیبانی می‏کند و با دستگاه ‏های مختلف اندرویدی سازگار است. همچنین قابلیت اتصال به سیستم ‏عامل iOS هم به‌زودی در این ساعت مهیا خواهد شد. ساعت Gear S2 به ‏صورت خودکار تمام فعالیت ‏های جسمانی کاربر را در طول شبانه‏ روز رصد کرده و روند آن را در یک نگاه به کاربر نشان می‏دهد. اندازه ‏گیری ضربان قلب در هر 10دقیقه و ثبت این اطلاعات باعث می‏ شود کاربر توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشد. همچنین به‏ روزرسانی ‏ها و یادآوری‏ های دستگاه، می‏تواند انگیزه کاربران را برای رسیدن به اهداف سلامتی خود تقویت کند.

همکاری نزدیک سامسونگ با تولیدکنندگان دیگر برای طراحی و تولید نماهای صفحه و بندهای جدید برای ساعت باعث می‏شود کاربران بتوانند تنوع را در انتخاب ساعت مورد ‏نظر حفظ کنند. به این صورت که بسته به زمان و مکان، کاربران می ‏توانند تنها با یک کلیک بند ساعت را تعویض کنند یا نمای صفحه را برای تجربه ‏ای بهتر از Gear S2 تغییر دهند. ساعت Gear S2 در دو مدل Dark Gray با بند خاکستری تیره، Silver با بند سفید و همچنین سامسونگ Gear S2 Classic در مدل Black با بند چرمی وارد بازار شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها