کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چه کسی یاهو را خواهد خرید؟


کد خبر : ۱۷۷۳۲یکشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳:۲۵۱۸۷۶ بازدید

​بر اساس اطلاعات به دست آمده از وال‌استریت ژورنال، اعضای هیات مدیره یاهو چندین نشست در هفته آتی برگزار خواهند کرد تا درباره آینده و ...
چه کسی یاهو را خواهد خرید؟چه کسی یاهو را خواهد خرید؟

یاهو به زودی پرچم تسلیم خود را که به رنگ بنفش است بلند خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از وال‌استریت ژورنال، اعضای هیات مدیره یاهو چندین نشست در هفته آتی برگزار خواهند کرد تا درباره آینده و سرنوشت شرکت یاهو تصمیم‌گیری کنند.

آیا می‌دانید چه برنامه‌ها و گزینه‌های روی میز است؟ فروش هسته‌های مرکزی کسب‌وکار یاهو نظیر سایت‌هایی که برند یاهو را با خود حمل می‌کنند مثل فلیکر و تامبلر.
به هر حال آنچه همچنان به عنوان پرسش اصلی باقی می‌ماند این است که آیا کسی پیشنهادی جدی برای خرید کسب‌وکارهای یاهو خواهد داشت؟

سهام یاهو طی چند دهه گذشته بارها تلاش کرده‌است خود را ثابت نگه دارد و جلو برود. اما تا کنون در برابر گوگل و فیسبوک بازی را باخته‌است.فعالان بازار سهام و تحلیل‌گران طی چند مدت اخیر بارها به این شرکت هشدار داده‌اند که بهتر است هر چه سریع‌تر کسب‌وکارهای هسته‌ای خود را به فروش برساند.زمزمه‌های بسیاری نیز در مورد اخراج مدیرعامل این شرکت به گوش می‌رسد. ماریسا میر مدیرعامل شرکت یاهو سه‌سال و نیم است که در منصب مشغول به کار است.

حالا اگر یاهو تصمیم بگیرد کسب‌وکارهای اصلی خود را به فروش برساند، آیا کسی وجود دارد که تمایلی به خرید داشته باشد؟

ابتدا به نظر مسخره می‌َآید؛ اما به محض اینکه این خبر منتشر شد ارزش سهام شرکت در روز چهارشنبه 6درصد افزایش داشت.

علی‌بابا اصلی‌ترین گزینه برای خرید کسب‌وکارهای یاهو است. جک ما رئیس علی‌بابا نیز در این باره ابراز تمایل کرده‌است. این شرکت تا کنون رسانه‌های دیگری نظیر یوتیوبِ چین را نیز خریداری کرده‌است.

مایکروسافت نیز در سال 2008 پیشنهاداتی برای یاهو داشت که از طرف شرکت بنفش‌ها رد شد اما اکنون این احتمال وجود دارد که این شرکت دوباره پا پیش بگذارد. توئیتر نیز دیگر گزینه احتمالی برای خرید کسب‌وکارهای یاهو است.به هر حال آنچه همچنان به عنوان پرسش اصلی باقی می‌ماند این است که آیا کسی پیشنهادی جدی برای خرید کسب‌وکارهای یاهو خواهد داشت؟



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها