کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

چالش‌های خودروی جدید ساندرو در پارس‌خودرو

کدخبر:۱۷۶۶۲جمعه، ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸:۴۷۱۰۶۷۲ بازدید

خط تولید ساندرو، محصول رنو فرانسه در ایران در حالی شهریور امسال افتتاح شد که تاکنون تنها 270 دستگاه از این محصول در کشور تولید شده و ...
چالش‌های خودروی جدید ساندرو در پارس‌خودرو

خط تولید ساندرو، محصول رنو فرانسه در ایران در حالی شهریور امسال افتتاح شد که تاکنون تنها 270 دستگاه از این محصول در کشور تولید شده و مشکل تأمین اعتبار برای واردات قطعات، دلیل اصلی پایین بودن تولید این خودرو است.

 ساندرو یکی از محصولات شرکت رنو است که خط تولید آن در نخستین روز پاییز افتتاح شد.

به گفته پیمان کارگر، مدیرعامل رنو پارس، قیمت دنده دستی این خودرو بین 40 تا 43 میلیون تومان و ساندرو دنده اتوماتیک نیز بین 47 تا 49 میلیون تومان تعیین شده است.

مراسم افتتاح خط تولید این خودرو با حضور صالحی نیا، معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت با میزان داخلی سازی 34 درصدی برگزار و قرار شد این محصول به زودی به بازار عرضه شود.

این در حالی بود که ساندرو در اسفند 92 رونمایی شده بود و در آن زمان مدنی مدیر عامل وقت سایپا اعلام کرد که تولید این خودرو با 50 درصد داخلی سازی آغاز خواهد شد.

اردیبهشت امسال نیز ناصر آقامحمدی، مدیرعامل پارس خودرو گفته بود: تولید آزمایشی ساندرو در حال انجام بوده و این خودرو از شهریور ماه عرضه خواهد شد.

با این وجود طبق آمار وزارت صنعت از ابتدای سال تا کنون تنها 270 دستگاه ساندرو با موتور 1600 سی‌سی در شرکت پارس خودرو تولید شده و به این ترتیب نمی‌توان گفت که این محصول به تولید انبوه رسیده است.

گفته می‌شود دلیل پایین بودن تولید ساندرو، مشکل تأمین مالی سایپا برای واردات قطعات این محصول است و در عین حال بحث‌هایی مبنی بر بالا بودن قیمت تمام شده این خودرو نسبت به قیمت‌های اعلام شده برای فروش آن مطرح است که باید دید در نهایت، تولید ساندرو چه سرنوشتی خواهد داشت و آیا محصول سال 2008 رنو که حال دیگر خودرویی قدیمی محسوب می‌شود و باز هم سهمی از بازار خودرو ایران را در اختیار فرانسوی‌ها قرار خواهد داد؟

 

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

غمگسار: 1394/9/1308:44:05،
221
29
خب بهتر.خدارو شکر.زشت بدترکیب گران !
نیما: 1394/9/1314:04:52،
61
19
"مدیر عامل وقت سایپا اعلام کرد که تولید این خودرو با 50 درصد داخلی سازی آغاز خواهد شد."

خوب معلومه " به اسم خارجی " چی دست ملت می رسه = چینی درجه 4 یا 5
خوشگل پسند: 1394/9/1314:15:26،
73
25
بدریخت ترین ماشینی که تا حالا دیدم!
حسن: 1394/9/1315:16:13،
61
22
فنی منیش رو نمیدونم ولی خداییش زشته.
دهه شصتی: 1394/9/1315:23:11،
47
21
خدا آخر عاقبت همتونا بخیر کنه . من آینده ای نمیبینم خدا رحم کنه به ملت ..
اسفندیار: 1394/9/1317:01:01،
49
24
ی آشغال از رده خارج دیگه فرانسوی این لگن مال سال 2008
وحیددد: 1394/9/1317:06:32،
31
13
نمیدونم چه اسراریه که کشور ما به دنبال همکاری و خرید خودروهای فرانسویه که نسبتا هم استحلاک بالایی دارند و هم ظاهر زشتی و قیمت بالایی.دیدیم که وقتی فروش خودروها به ایران قطع شد شرکت پژو داشت ورشکسته میشد.اما خودروهای ژاپن واقعا امتحان خودشون رو پس دادن و بیشتر کشورهای با ارزش پول پایین و قدرت خرید کم از خودروهای ژاپنی و یا کره ای استفاده میکنن
آرش: 1394/9/1321:24:58،
17
29
دوستان شما تیبا و پارس سوار شید!!! اصلا سمت رنو نیاید که خز میشه
علی: 1394/9/1409:43:06،
14
18
این لگن سازا هرگز از گذشته ننگین خود درس نمی‌گیرن! تا سالها از تولید یک خودرو در سطح جهانی نگذشته باشه غیرممکنه آنرا تولید کنند
مهدي: 1394/9/1308:57:51،
94
20
بازهم يه بهانه برا گرون كردن خوب عيب نداره گرون كنيد تا كسي نخره اصن قيمتشو بكنيد ٧٠ميليون
خشی: 1394/9/1316:58:49،
34
15
این حرفها اعتبار ندارد فردا همه باز می ریم صف . بی اتحاد و سست هستیم. تمام
معلم: 1394/9/1309:10:27،
50
17
یا دامد کارمندان دولت و و... خیلی پایین است و ظلم می کنید یا واقعا هزینه تولید بالا است چه خبره 42 میلیون!!!!!!!!!!!!!!
آرش: 1394/9/1316:04:55،
19
12
كلا به دليل پايين بودن ميزان توليد نا خالص داخلي در آمد اكثريت آحاد جامعه پايين هست و دليل احساس گراني تمامي اشيا اينه
مگه ميشه همه چي گرون باشه... ملك ماشين لوازم خانگي فرش خورد و خوراك مسافرت هتل
مشكل درآمد هست نه گراني
b vb: 1394/9/1309:15:48،
67
14
یا چینی، یا قدیمی، یا داخلی عهد عتیق!!

اونم از بلیط هواپیما... دلمون به 1 کیش یا مشهد خوش بود..

هیچ جا اینطوری نیست..

خدایا خودت شاهد این وضعیت باش..
صابر: 1394/9/1309:18:08،
44
19
همیشه یه ماشین پوکیده برای ما قیمتش بالا تمام میشه ولی موقع صادرات نمیدونم چرا با 1.10 قیمت صادر میشه
سیامک: 1394/9/1309:18:42،
63
15
بدلیل ظاهر زشت و تکنولوژی قدیمی و قیمت کاملا بی مورد این پروژه صد در صد شکست خورده است.
ناشناس: 1394/9/1309:23:58،
50
17

بازم ماشین از رده خارج
بازم ظلم به ملت
و باز هم ....

این قصه ادامه دارد و همه ی عواقب آن متوجه کسانی است که حماسه ای در صف های خرید خودروی با وام 25 ملیون تومنی آفریدند

نه تنها در مورد آلودگی هوا،در مصرف گاز و برق و ... بلکه در مورد همین صفهای خرید خودرو با وام به نسلهای بعد چه خواهیم گفت نمی دانم....
مهدی: 1394/9/1309:25:26،
33
17
آقا برید خودتونو سیاه کنید اگه همین یه خودروی چینی بی کیفیت پر سود بود که تاحالا1000بار به تولید انبوه رسیده بود.چون ساندرو یکم با کیفیت هست و تودنیا یکم طرفدار داره ویه ذره استاندارد هست (هرچندکه مدل قدیمه)حال نمیکنید تولیدش کنید.دلتون که برا مردم نسوخته ، فقط به فکر منافع خودتونید.
ناشناس: 1394/9/1400:42:21،
17
18
کیفیت کجا بود دوست عزیز خودروی 2008 الان از رده خارجه اگه به طرز تفکر شما بود الان پیکان رو باید با کیفیت ترین ماشین الان کرد. از طرفی شما بنز کلاس اس رو بده سایپا یه لگنی از توش در میاره که بیا و بین. بعدش بببینم تو کدوم دنیا طرف داره؟ کمپانی داچیا ال نود و مشتقاتشو برای قشر بسیار کم درامد ساختن یعنی تو اون دنیایی که شما میگی مردمش از زور بی پولی طرفدارشن. میخوایی ببینی واقعا چه خبره ببین برند رنو از سرش تا تهش با تمامی مدلهای روزش چند تا تو آمریکای شمالی فروخته؟ ببین با وجود تویوتا و جنرال موتورز و ... اصلا صرف میکنه بار کشتی بکنند بفرستند آمریکای شمالی.
خریدار: 1394/9/1309:30:37،
37
12
تحریم ها برداشته میشود و قطعات هم به وفور پیدا میشود در ماههای اینده ولی قیمت ها باید پایین بیاد
وحید: 1394/9/1309:31:58،
31
23
واقعا چرا مدل جدیدشو نمیارن؟
ایرانی: 1394/9/1316:30:55،
22
12
چون قدیمیشو دو برابر قیمت میفروشن به همین سادگی
معین سلطانی: 1394/9/1309:40:31،
43
14
ملت دارن ۲۰۱۶ سوار میشن کمپانیهای ما تو مونتاژ ۲۰۰۸ موندن* خدا به داد بچه هامون برسه
امین: 1394/9/1309:47:34،
45
16
از زشتی برای خودش عجوبه ای هست! باید قبول کنیم که این دوتا لگن مونتاژ کن دیگه به ته خط رسیدن! یه ماشین از رده خارج 10 هزار دلاری را نمی توانند بصورت سودآور با قیمت 49 م قیمت فروش عرضه کنند! این نشان دهنده ساختارهای بیمار این دو بنگاه ... و وجود بخشهایی در این دو هست که بدون اینکه ارزش افزوده ای ایجاد کنند منابع را می بلعند! ساده بگم: چه بخور بخوریه اونجا!
مسلم: 1394/9/1309:57:58،
40
25
جمعش کن این خودرو را میخره 43 ملیون تا 49ملیون حالم ازش بهم میخوره اخه این قیافه داره شکل تیبا هاچ بک شده نفرت دارم از شرکت خودرو سازان به جای این خودرو سوزوکی ویتارا مدل 86میخرم 52ملیون حالشو ببر
مراد: 1394/9/1310:02:00،
28
13
يك اسباب بازي ديگرامد توليد اين توهين به ملت ايرانه
Matin: 1394/9/1310:03:11،
26
15
خسته نباشید یه ماشین سال 2008 رو هم نمی تونید مونتاژ کنید چینیا رو می بینی سه سال از مدت تاسیسشون گذشته عین نقل و نبات ماشین می دن بیرون از لگنهای شما هم با کیفیت ترن
امیر: 1394/9/1310:06:24،
37
15
یک خودروی ارزان و در عین حال دموده از خودروی درجه سه اروپا را
نمی توانید تولید کنید بیخود اسم خودتان را خودروساز گذاشته اید
و منابع کشور را هم هدر می دهید. واردات خودرو هم به نفع اقتصاد
کشور و هم مردم است.
سهرابی: 1394/9/1310:17:42،
30
20
206 هم خوشگل تره هم ارزون تر
راز: 1394/9/1321:28:29،
12
13
واقعا برا ملت متاسفم که هنوز 206 و پژو پارسو ماشین میدونن ..زانتیا اگه تولید میشد همه با کله به 70 ت هم میخریدن...چیزی که برا ملت ما اهمیت نداره فنی و ایمنیه
mohsen: 1394/9/1310:24:22،
25
16
بابا این خفت و خواری تا کی ما تا کی باید با دنیا قهر باشیم و ماشینهای از رده خارج مونتاژ کنیم.ما چیمون از کره کمتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیر: 1394/9/1310:27:46،
32
12
خودروی روز بیارین.
خجالت بکشین!
سهیل: 1394/9/1310:33:06،
27
16
قضیه تندر خیلی جالبه ! وانتش که تقریبا هم قیمت صندوقدارش هست ، حالا هاج بکش چند میلیون هم گرونتر ، خدا داند وقتی بیاد دلال های خودرساز ( قطعه پیچ سفت کن) چقدر هم قیمتش رو ببرن بالا!
یاشار: 1394/9/1310:42:03،
29
25
رنو و در کل صنعت فرانسه تو دنیا زبانزده. یکی از همکاران 4 ساله یه ال 90 دست دوم گرفته با وجود کارکرد 120000000 هنوز تا حالا غیر از بنزین و لنت و تعویض کل موتور و گیربکس و سیستم تعلیق هزینه ای نداشته.
آلبالو: 1394/9/1310:43:18،
24
10
کسی با این قیمت نمی خره.
محکوم به شکسته
فیروز: 1394/9/1310:48:07،
22
30
ساندرو به زودی از نظر فروش جایگزین ال 90 و 206 میشه. چون رنو در ایران خیلی عامه پسند تر است و تعداد نمایندگی های آن هم از تویوتا بمراتب بیشتر است و بازار دست دوم بهتری هم دارد ولی در عوض، کیفیت نیسان پاترول به مراتب بالاتر از سانتافه است و درازمدت بهتر دوام می آورد. دیسک صفحه یک نیسان وانت مدل 1993 را پس از 12 سال عوض کردند،جالب اینجاست که مالک این ماشین صاحب یکی از نمایندگی های ایران خودرو بود!
علی: 1394/9/1310:55:58،
26
13
ماشین موتور۱۶۰۰ سی سی ۴۹ ملیون چه خبره
آرش: 1394/9/1321:26:49،
19
19
شما ازونایی که پارس ای ال ایکس رو خدا میدونه
کیارش: 1394/9/1311:00:30،
29
17
برای‌یک‌هاچبک‌کردن‌ باید ۶ میلیون بکشن روش ، برای یک خودرو از رده خارج دنیا !
خدایا مگر چه گناهی کردیم ،که گرفتار این بی رحم ها شدیم ؟؟!
sasi: 1394/9/1311:01:44،
22
21
اگه پول برا تامين اعتبار واردات قطعه ندارن ميتونن يه شبه ده ميليون گرونش کنن و از جيب مردم درارن.
محمد: 1394/9/1311:18:49،
27
17
بهتره تعطیل بشه نمی ارزه با این قیمت اون هم با ترمز کاسه ای عقب
سامانخان: 1394/9/1311:19:51،
26
17
آهاااان تا یه نیمچه احساس کردن مردم به این ال۹۰ اعتماد دارن و ممکنه هاچ بکشو خوب بخرن سریعا سرشون گیج رفت
لیفان۱۵۰۰ با دنده اتومات cvt. نیمه شاسی شهری طراحی به روز کلاچ و فرمون برقی و سانروف دو حالته که جدیدترین مدلش یعنی ۲۰۱۶ قلمبه از چین میاد همه روش میکشن و میخورن تازه. میشه ۵۱میلیون اونوقت ال۹۰ واسه ۱۵ سال پیش هاچ بک میشه با ترمز کاسه ای با داشبورد کامیون۱۹۲۱ باز صرف نداره که بیارن و بسازن
اصن صرف شما یعنی چند برابر؟نمیصرفه خوب توروخدا جمع کنید برید بخدا راضی به ضرر شما نیسیم برید همونجا که تیمور رفت
ممد: 1394/9/1313:30:55،
16
18
اول میگی گیربکس CVT بعد میگی کلاچ برقی ؟؟؟
چند چندی با خودت دادا ؟
بعدم چینی ها توی کیفیت عمرا به گرد پای امثال اینها نمی رسند, وگرنه اشکودا و داچیا و ... ورشکسته شده بودند و بازار اروپای شرقی رو ماشین های چینی گرفته بودند.
بنده خدا: 1394/9/1311:20:10،
25
15
چی ! قیمت نهایی بالا ست تولید نمی صرفه !!!!!!!!!
خوب برادر من پا شدی رفتی مدل پایینتر آوردی اونوقت سی کا دی هستش در وافع با 30% قیمت واقعی پاتون در میاد اونوقت 49 میلیون نمی صرفه !!!!!!
بابا شما دیگه کی هستید ! مدیریت برم !
الكسيس: 1394/9/1311:41:32،
32
13
شبيه تخم مرغ أب پز هست
زيتون: 1394/9/1311:50:25،
25
14
خوب يعني چي ? وقتي ميگوييد گرانتر از اين مبلغ درميايد خوب مدل 2016 را به نصف اين قيمت وارد كنيد ده درصد هم سود بكشيد تحويل مردم بدهيد يعني با قيم سي ميليون تومان هم شما راضي هم ما راضي ولي شما ميخواهيد چند سره بار بزنيد و خوشبختانه زمستان ظلمتان فرارسيده است.
شاهین: 1394/9/1311:51:57،
25
16
با این ظاهر زشت و قیمت بالا بعیده بدونم سهمی از بازار بگیره
البته همیشه یه اصل وجود داره اینکه دلال ها و بنگاهی ها ماشین های سری اولی رو ثبت نام میکنن که بعدا با قیمت بالاتر و سود بیشتر بفروشن
ولی بعیده که استقبالی ازش بشه
123: 1394/9/1311:57:30،
30
10
یکی از بدبختی های گرانی دلار همین بالا رفتن قیمت تمام شده یک
کالا و در نتیجه پایین رفتن قدرت خرید مردم و باعث رکود در بازار میشود
من نمی دانم چه کسی برای اقتصاد ایران برنامه ریزی می کند اقاجان مردم پول ندارند نو مانی فولوس خلاص حالا هی خودرو جدید 2008 تولید کنید چه کسی می خواهد بخرد دیگه اگر ماشین با شرایط بلند
مدت نفروشید کارخانه تعطیل باید طوری باشد که یک نفر یک مقدار از
درامد ماهیانه خود را بابت قسط ماشین بدهد والا کسی نمی تواند
یک جا بابت یک ماشین از رده خارج 47 میلیون یک جا بدهد از کجا بیاورد
شاه: 1394/9/1312:05:16،
17
22
برای ال لاستیک چی بگیرم رودستون15/65/195 رودستون15/60/205
آرتا: 1394/9/1321:26:23،
10
18
195 بهتره
مرگ بر فرانسه: 1394/9/1312:06:14،
15
18
آپشن زیاد و کیفیت داشته باشه خوبه نه مثل ال90 ایرانخودرو که آشغاله.
مجید: 1394/9/1312:08:18،
28
11
خوب والا ماشین از رده خارج میارن تو ایران خط تولیدشو راه اندازی میکنند اولش یک قیمتی روش میزارن پس از تولید حساب رانتخوارها حق حساب بگیران رشوه بگیران پاداشهای انچنانی به یکدیگر را حساب نمی کنند،بعد میگن با این قیمت صرف ممکنه ،خوب معلوم صرف نمیکنه،تا زمانی که همه چیز انحصاری پدر اختیار دولت باشد همین است ،فقط دودش به چشم ملت میرود
افشین: 1394/9/1312:15:23،
27
16
اول اینکه رومانی نه فرانسه
دوم این خودرو سال 2013 از تولید خارج شده و سه ساله مدل جدیدش تولید میشه .
حالا مونتاژ این خودروی خارج از رده چرا اینقدر سخته خدا می داند .
میراژ: 1394/9/1321:25:49،
19
12
اگه این از رده خارجه 405 و پارس چین؟
ت ح ر ی م: 1394/9/1312:16:22،
15
15
خط تولیدش بیشتر از یک ساله افتتاح شده، و اون موقع هم مشکلش به خاطر همین مسئله که اینجا اومده بود، که اونم آخرش برمیگرده به مسئله تحریمها.
این مطلب تازه ای نیست و از اولم به همین خاطر به تولید انبوه نرسید.
(بندگان خدا خیلی خیلی واسه خط تولید این خودرو هزینه کردن، به همین خاطر دوساله در تلاشن تا به نتیجه برسن.)
تحریمممممممممممم: 1394/9/1312:33:36،
26
10
این ماشین به هیچ وجه اینقدر نمی ارزد

خدا سرنگون کنه شما و حامیان بی وجدان شما رو که خون مردم رو مکیدید با این صنعت فاسدتون
بابا: 1394/9/1312:34:35،
30
17
تو رو به خدا ازین آشغالا نسازین برید یه خودروی روز دنیا از کمپانی های خوب بیارید آخه رنو به این زشتی و مزخرفی ؟
خ: 1394/9/1312:36:09،
21
10
43 میلیون؟؟!!!! :|
امید: 1394/9/1312:42:59،
32
25
من اگه جای خودرو سازهای بزرگ بودم ایران رو به عنوان بازار انتخاب نمیکردم اول اینکه نه ما ایرانی ها شعور استفاده از ماشین های مد روز و پیشرفته رو داریم و ن فرهنگ شو داریم دوم اینکه اینقدر اوضاع اقتصاد و بازار ایران افتضاحه ک اصلا موقعیت سرمایه گذاری نیست مردم فعلا گرفتاریهایی بسار بزرگتر از خودرو دارن
"ادب مرد به ز دولت اوست": 1394/9/1317:03:23،
16
17
خصوصیات خودت رو با مردم یکی نکن.

جالبه، اون کسایی که باهات موافقن و مطابق نظرت، خودشون رو انقدر کوچیک میدونن، حتما انتظار دارن که ماشینایی بهتر از دنا و سمند و پراید و ساندرا و ... براشون تولید کنن!!!
منتقد: 1394/9/1312:49:07،
21
20

پس ایرانجیب خوابیده که نظراتو تایید نمیکنه

یعنی از حدود 3400 بازدید یکی نظر نداده

سایتامون امنطوریه از خودروسازی چه انتظاری داشته باشیم ؟؟؟
مهدی: 1394/9/1313:07:03،
25
25
خودمونیم
ایرانجیب خیلی از نظرهارو تایید نکردی ها

به کسی چیزی نمیگم
بین خودمون میمونه
یه بیننده: 1394/9/1312:50:19،
33
12
فوق العاده زشت این شرکت ها اصلا نمیدونن خلاقیت چیه بابا الان تو سال 2016 هستیم نکنین...
علی: 1394/9/1313:06:17،
29
18
این همه چالش واسه خودرو ، در حالیکه طبقه متوسط جامعه حتی واسه خرج روزانه خود دچار مشکل هستند،کشوری که در شرایط اقتصادی بسیار بد قرار داره نباید خودرو حرف اول مردم باشه و این همه واردات خودرو و مونتاژ کاری معنی و مفهوم نخواهد داشت
ALi: 1394/9/1313:16:08،
22
18
ماشین قدیمی داچیا این قیمت ! این داچیا تندر و ساندرو خیلی ارزش داشته باشن 25 تومنه
آرتا: 1394/9/1321:25:21،
16
17
در اون صورت 206 باید بشه 20 ت
زيتون: 1394/9/1313:32:32،
19
17
اين نظر يكي از خوانندگان در مورد سورن بود كپي پيست كردي اينجا چي را ثابت كني با نظر غير كارشناسي از حقيقت امر دور ميشويم.
زيتون: 1394/9/1313:39:40،
21
12
دلار از فردا تو كانال 3500 و اواخر ماه تو كانال 3300 با لغو تحريم ها عملا شوك دلار داريم كه دولت به زور عرضه كم دلار ميخواهد دلار را بالا نگاه دارد تا اين چندماه از فروش دلار ريال جمع كند. پس قيمت دلار از لحاظ اقتصادي هرچه ارزان باشد به نفع توليد هم طبق دلايل گراني خودرو در بالا اشاره شد ميباشد. پس دولت تدبير و اميد ارزانش كن حالشو ببيريم. گول سيف و نعمت زاده را نخور اينها سودشونو كه جمع كنند ميروند جايي كه خاوري رفت.
احمد: 1394/9/1313:40:09،
19
17
به به!!!!!!!!!!!!
من که خیلی خوشم امد . حتما دو سه تاشو میخرم !!!!!!!
انقدر شیفته اش شدم که شاید 10 تا هم بخرم !!!!!!!!
خواب مدیران سایپا در شب عقد قرار داد !!!!!!
بهزاد تحریم: 1394/9/1316:27:53،
21
18
اینا که خودشون برا تولیدش اینهمه مشکل دارن، خب نسازن. والا به خدا. چرا مردمو میخوان گرفتار بکنن؟ برین سراغ رنو 5، ژیان، همون قدیمیا.
amin: 1394/9/1316:32:21،
15
17
عین همین متنتو تو نظرات درباره ماکسیما خوندم.اومدی برا ساندرو ام کپی کردی متنو. چیه جیلی خریدی داری تبلیغ میکنی؟یا حالت خوب نیس
ali: 1394/9/1318:13:26،
12
16
وقتی یه سوناتا تو بازار هست 59 تومان مجبور نیستیم این لگن و سوار شیم این باید هم قیمت تیبا می بود .
ماشین باز: 1394/9/1318:26:29،
15
12
من نمیدونم اگه واردات از کشورهای صاحب صنعت خودرو با قیمتهای معقول جهانی به ضرر به اصطلاح خودروسازان داخلیه ، پس واردات خودرو های بی هویت و بی کیفیت چینی به نفع چه کسانیه ؟ شاید به نفع اعضای اتاق بازرگانی ایران و چین باشه . البته اونها هم زحمت کشایی هستن واسه خودشون . شاید حقشونه .
فرهاد: 1394/9/1319:00:54،
21
10
سالی نزدیک به 25000 کشته جاده ای محصول خودروسازهای داخلی. حواستون باشه بیش از جنگ جهانی آدم کشتید تمام سیاسیونی که به اسم حمایت از صنایع داخلی واشتغال از این کارخانه هایی که خط تولیدشون آلوده به خون است حمایت کردن تو این جنایت سهیم هستند
نوید: 1394/9/1319:12:51،
13
16
دوست دارم مدل جدید ساندرو رو تو سایت ببینید.فقط نمیدونم این خودروسازا چرا دنبال عقب مونده هان.آخه لامذهب مردم هم آدمن چرا جدیدشو مونتاژ نمیکنید?
بهزاد تحریم: 1394/9/1322:32:54،
17
14
ای بابا نوید جان، این کارو بکنن که ما پررو میشیم. اونوقت زیاده خواه میشیم و هی چیزای جدیدی طلب میکنیم. بعدشم، اگه حساب کنی این ماشینا الان برا ما ماشین روزه دیگه. یه حساب سرانگشتی بکنی میبینی که درست میگم. روزی که پژو 405 _ که یه روزی ماشین روز اروپا بود_ تو ایران تولید شد فکر میکنم 10 سالی از تولیدش تو اروپا گذشته بود. الانم این ساندرو یه ماشین روزه حساب میشه، اگه اونجوری حساب کنی......
!!!: 1394/9/1408:30:04،
16
17
اين همون ال نوده كه چراغ و سپرش عوض شده و صندوق عقب نداره!!!

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
پانی پی
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار