کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

سومین نامه سرگشاده زیباکلام خطاب به روحانی

کدخبر:۱۷۶۰سه شنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷:۲۸۹۳۷۷ بازدید

من در اين نامه به آقاي روحاني نوشتم كه خواستار عدم برگزاري اين مراسم شويد .
سومین نامه سرگشاده زیباکلام خطاب به روحانی

به گزارش افکارنیوز ، چندي پيش صادق زیباکلام براي سومین بار نامه سرگشاده اي خطاب به رییس‌جمهور نوشت و نکاتی را پیرامون ۱۳ آبان یادآور شد.استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در این نامه تاكيد كرده بود در جهت آشتی با دنیا و تنش‌زدایی با غرب و بالاخص با آمریکا دست‌کم امسال مراسم ۱۳ آبان برگزار نشود. 

این تحلیلگر مسایل سیاسی شعار مرگ بر امريكا و آتش زدن پرچم اين كشور را مغایر با سیاست‌های آشتی‌جویانه آن دولت خوانده و از رييس جمهور خواسته بود به‌ واسطه پاسداری از منافع ملی کشور و هم ادای احترام به همه ایرانیانی که با این رفتارها مخالف هستند، رسما اعلام كند که اعضای دولت در هیچ مراسمی به‌مناسبت ۱۳ آبان شرکت نخواهند کرد. 

برگزاري باشكوه مراسم روز ۱۳ آبان و حضور چهره هاي دولتي در اين مراسم سبب شد تا افكار نيوز  گفتگويي با وي ترتيب دهد: 

شما با انتشار نامه اي از دولت خواستيد كه امسال مراسم ۱۳ آبان برگزار نشوددليل شما براي برگزار نشدن اين مراسم چه بود؟ 
شما دروغگو هستيد! من در اين نامه به آقاي روحاني نوشتم كه به واسطه احترام به مردم ايران و كساني كه به شما راي داده اند و همچنين افرادي كه با برگزاري مراسمهاي اين چنيني و شعار مرگ بر امريكا مخالف هستند و به پاسداري ار منافع كشور خود و كابينه تان در اين مراسم شركت نكنيد و صراحتا از آنجايي كه آتش زدن پرچم كشورها توهين به ملت يك كشور است خواستار عدم برگزاري اين مراسم شويد

شما ارتباطي بين عدم برگزاري مراسم ۱۳ آبان با پاسداري از منافع ملي مي بينيد؟
بله؛‌ براي اينكه ظرف ۳۴ سال گذشته هيچ منافعي از استمرار اين شعار براي كشور ايجاد نشده است. از طرفداران شعار مرگ بر امريكا ميخواهم كه يك مورد فقط يك مورد نشان بدهند كه شعار مرگ بر امريكا و اصرار به استمرار اين شعار براي منافع ملي سود داشته است! اما من دو جين مورد را عنوان مي كنم كه اين شعار تيشه به ريشه منافع ملي زده است و در عين حال معتقدم وقتي شما مي خواهيد تنش زدايي بكنيد و از طرف مقابل انتظار داريد كه لحن خود را تغيير بدهد بايد اين شعار را حذف كنيد اما دليل استمرار اين شعار اين است كه به نفع خيلي ها نيست اين شعار قطع شود.

اما در زمان رژیم گذشته مردم مرگ بر آمریکا نمی گفتند ولی باز هم آمریکایی علیه مصدق کودتا کردند ، قانون کاپیتالاسیون تصویب کردند و سفارتخانه خود در تهران را مرکز جاسوسی از مردم ایران کردند. به شاه مخلوع ایران پناه دادند و از او در کشتار مردم ایران حمایت کردند.
شما در نامه خود برگزاري اين مراسمها را مغاير با سياستهاي آشتي جويانه امريكا تلقي كرده ايد،‌ چطور مي گوييد كه دولت امريكا در پي آشتي با ايران است در حالي كه امريكايي ها به ايراني ها توهين مي كنند عليه ايران بيلبوردهاي تبليغاتي منتشر مي كنند و فيلمهاي ضد ايراني مي سازند ، معاون وزیر خارجه آمریکا به ایران توهین می کند ؟ 


برخي جريانات در امريكا هستند كه به چيزي غير از محو كامل جمهوري اسلامي ايران رضايت نمي دهند، جمهوري خواهان تندرو،‌ برخي رهبران اسرائيلي،‌ سلطنت طلبها و دشمنان انقلاب در داخل و خارج اينگونه هستند. اما اگر بگويي كه همه ملت امريكا همه جريانات و همه شخصيتهاي امريكايي چنين رويكردي به ايران دارند اشتباه محض است. اما ما چرا مي خواهيم حقايق را تحريف كنيم و آن اندك مخالفان جمهوري اسلامي ايران را پررنگ نشان بدهيم؟ چرا صدا و سيما اصرار دارد كه در اين رابطه دروغ بگويد؟ چرا كه براي توجيه به شعار مرگ بر امريكا چنين رويكردي را پيش گرفته ايم . خيلي حقايق را به مردم نمي گوييم تا دشمني با امريكا تا حد ممكن براي مردم جا بيفتد و به دشمني با امريكا مشروعيت ببخشيم. هر روز كه مي گذرد فروش شعار مرگ بر امريكا به عنوان كالا براي ايران سختتر مي شود چرا كه هر چه زمان مي گذرد اقشار بيشتري از جامعه، ‌تحصيلكرده ها و نسلهاي بعد از انقلاب از امريكا ستيزي فاصله مي گيرند و از اينكه خواهان مرگ كشورها شوند دور مي شوند و پس از مدتي ايدئولوژي امريكا ستيزي خريداري نخواهد داشت. زماني كه شما پرچم امريكا را آتش مي زنيد و خواستار مرگ اين كشور هستيد نبايد انتظار داشته باشيد كه از سوي امريكا سبد گل و چك بگيريد. 

وقتی آمریکایی به ملت ایران توهین می کنند، جاسوسی می کنند ، از منافقین که دستشان به خون مردم بی گناه آلوده است حمایت می کند چرا مردم ایران باید به آنها سبد گل بدهند؟ به هرحال اين مراسم بسيار باشكوه برگزار شد نظر شما در مورد مراسم ۱۳ آبان امسال چه بود؟ 

مراسم امروز يك راهپيمايي حكومتي بود؛‌ حكومت سعي دارد از ابزارهاي در دسترس خود استفاده كرده با تعطيل كردن مدارس و ادارات برخي را به سمت سفارت امريكا در خيابان طالقاني سوق بدهند. ولي اگر واقعا مي خواهيم ببينيم چه تعداد از مردم ايران خواهان امريكا ستيزي هستند همين روزها يك زماني را مشخص كنيم و بگوييم هر كسي كه مخالف استمرار دشمني با امريكا است در بيابانهاي اطراف بهشت زهرا جمع شود و در عين حال حكومت نيز تضمين كند كه كسي را دستگير نكرده و فتنه گر ننامد و همچنين امنيت مردم را هم فراهم كند در اين صورت است كه مشخص مي شود چه مقدار از مردم خواهان امريكا ستيزي هستند. 


شما کدام اداره دولتی را سراغ دارید که روز ۱۳ آبان تعطیل شده باشد ، آن را نام ببرید . حضور دانش آموزان هم به روال همه ساله حضور داشتند آن هم چند مدرسه محدود ، اما با توجه به حضور چند وزیر دولت ، تا چه حد دولت آقاي روحاني را در برگزاري اين مراسم موثر مي دانيد؟
به هيچ وجه دولت را مسئول برگزاري مراسم ۱۳ آبان نمي دانم اما از اينكه برخي مسئولين دولتي با ناديده گرفتن ۱۹ ميليون راي مردم در اين مراسم شركت كردند متاسفم.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

kazeme: 1392/8/1413:57:15،
87
667
آقای زیبا کلام شما که از دانشجویان پیرو خط امام بودید چه شد حالا که نسیم مخالف می وزد تغییر موضع داده اید؟!
وحیددد: 1392/8/1414:42:49،
64
188
اقای روحانی مردم به شما برای اصلاحات رای دادند ،نه اعتدال.تقاوت شما با اقای احمدی نژآد مثل تفاوت اوباما هست با بوش.اقای بوش رو بازی میکرد ولی اوباما با پنبه سر میبره
رادمهر : 1392/8/1414:49:06،
411
125
آقای کاظمی شما تندروها و به اصطلاح حزب اللهی ها هستید که حکایت یک بام و دو هوا هستید و به فکر منافع خودتونید
عراقی ها جوانان ما رو کشتند الان رفتید باهاشون دوست شدید و روابط حسنه دارید شدند برادر دینی تون کسی هم حرفی میزنه میگید مصلحت ایجاد میکنه
ولی من نمیدونم چرا این مصلحت برای آمریکا ایجاد نمیکنه ؟
مجتبی: 1392/8/1414:54:00،
308
39
شما ها هر وقت یاد گرفتید از روسیه خط نگیرید بیایید ادعا داشته باشید
بینی و بین الله بیاید راستشو به مردم بگید که چرا با امریکا دشمنید شاید مردم باهاتون همسو شدند
بگید که کی ازتون میخواد ما با امریکا رابطه نداشته باشیم
بگید که به جنگ و ... ربط نداره
بگید که ما الان مستعمره کدوم کشوریم
مردم: 1392/8/1415:35:20،
353
24
ميدونستي كشور چين وروسيه در اين 30 سال چقدر مارو به دليل دشمني با آمريكا چپاول كردن ميدونستي هزينه نيروگاه بوشهر از ده نيروگاه بخار در كشور بيشتر شده .ميدونستي روسيه وچين از كنار ايران وضع اقتصاديشون خوب شده نه نميدوني ويا نمي خواهي بدوني!!!
علی: 1392/8/1415:48:44،
361
147
از همین رای های مثبت یا منفی به این کامنتها می توان به واقعیات جامعه پی برد.ای کاش نظر اکثریت به واقع ارزش داشت.
با تشکر - زنده باد ایران.
هادی: 1392/8/1417:46:04،
194
32
الانم ایشون پیرو خط امامن نه مثل شما که پیرو خط منافع شخصی هستید
به خدا قسم اگه الان امام بودن نمیزاشتن حال و روز مردم اینطوری باشه
ارمانهای امام این نبود که مردمش در فقر زندگی کنن
شماها دارید از همه چی سواستفاده میکنید از نام امام،از مظلومیت مردم
ایرانی: 1392/8/1419:26:12،
149
215
مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسرائیل و طرفدارش ، مرگ بر وطن فروش و بنده های پول
kazeme: 1392/8/1422:49:27،
17
35
آقای رادمهر می خواستم منفی بدم اما چون از نظرت ناراحت نشدم مثبت دادم. من نه تندرو هستم نه حزب الهی. اما برادر شهید هستم.برادر جانباز هستم. سه تا از برادرهای دیگر من نظامی بودند که در جنگ حضور داشتند و هر سه بازنشسته شدند و چهارمی هم سال آخر جنگ ترک خدمت کرد و محاکمه و اخراج شد.
kazeme: 1392/8/1422:51:00،
19
30
سه نفر از خواهرهای من کارمند دولت هستند و در عرصه های فرهنگ و بهداشت به این کشور خدمت می کنند.اما خودم یه عمر بیکاری کشیدم. پیرو هیچ حزب و گروهی نیستم. با دیگر اعضای خانواده اصولاً اختلاف نظر دارم. جنگ که شد ما آواره شدیم. همه چیزمون رو از دست دادیم.
kazeme: 1392/8/1422:51:48،
60
16
فکر می کنم کمتر خانواده ای مثل ما پیدا بشه که اینقدر در مسیر تحرکات سیاسی این مملکت آسیب دیده باشه.من هرگز نگفتم با نظر آقای زیبا کلام موافقم یا مخالف. اما می گویم با آتش زدن پرچم کشورها مخالفم. با توهیم کردن مخالفم. با تهدید مخالفم. می خوام که گره مذاکرات باز بشه.
kazeme: 1392/8/1422:52:44،
60
19
با بی عدالتی مخالفم. از این نظام هیچ چیز عایدم نشده. با فرهنگ آمریکا و تاریخ این مملکت آشنا هستم. با تاریخ معاصر ایران آشنا هستم. اما حرف من این بود که آقای زیبا کلام از مبارزین خط امام هست. و من با برخی از عملکرد های امام مخالفم. این آقا چرا ابتدای انقلاب حمایت می کرد و سکوت کرده بود اما حالا مخالفت می کنه؟ حرف من این بود!
رادمهر : 1392/8/1508:51:54،
40
18
خانواده خود امام با همین جریانات مخالفن این انقلاب رو هاشمی انجام داد الان گذاشتنش تو انزوا نوه های امام رو تو شدید ترین فشارها گذاشتن سخنرانیهای اقا حسن رو قطع میکنن و ... امام تا زمانی برای این تندروها محترمه که به سودشون باشه
برادر های شما رو عراقی ها شهید کردند یا آمریکایی ها ؟
آمریکا تو رو بیکار کرده یا بی لیا قتی مسولان ؟
رادمهر : 1392/8/1508:54:32،
42
12
امام زمانی که مملکت رو تو خطر دید صلح کرد و توافق کرد مطمین باش اگر امام امروز زنده بود این اوضاع ما نبود گرفتار یه سری تند رو نمیشدیم تو باید با اونهایی دشمن باشی که هواپیماهای آمریکا رو تو طبس با موشک زد اومدند از اعتقادات من و تو سو استفاده کرد گفت اصحاب ابابیل زدنش
وطن پرست: 1392/8/1514:55:48،
25
14
فقط خواستم شجاعت در کلام اقاي زيباکلام رو تحسين کنم.مرحبا
رادمهر : 1392/8/1522:29:53،
20
13
حرف امام و شهدا از مابقی جداست دروود بر امام و تمامی شیر مردانی که بی ادعا جانشان رو تقدیم این مملکت کردند اینان تا ابد در تاریخ ایران جایگاه خودشون رو دارند
مردم: 1392/8/1413:57:26،
542
60
احسن به اقای زیبا کلام که واقعا زیبا گفتن
حرف مردم هم همینه
شما هنوز نتیجه مذاکرات معلوم نیست چرا میری میگی مرگ بر امریکا؟!!!
مخصوصا مردم ما که دارن به زور زندگی میکنن وپول در میارن
با این کارا فقط روزبروز ایران منزوی تر در دنیا میشه وسودشو کسانی میبرن که شکمشون سره نه مردم عادی
متین: 1392/8/1414:38:23،
259
39
عالی بود استاد زیبا کلام
انسان: 1392/8/1415:56:24،
28
253
حرف کدوم مردم مثل اینکه 13 آبانا امسال رو ندیدی
80 درصد مشکلالت و گرونی رو ما از داخل کشور می کشیم نه از تحریم که بخوایم دست دوستی با آمرکا بدیو تا وضع ما بهتر بشه
فریددددددددددد: 1392/8/1417:19:07،
176
23
حیف شد ایران جیب نظر سنجی رو برداشته ولی بیش از 90 درصد موافق رابطه با امریکا بودن
انسان: 1392/8/1420:10:08،
22
108
کدوم درصد، تا دیروز همه از دست دولت قبلی خسته شده بودند تا روحانی اومد و چند تا از سیاسی های سابق ازش طرفداری کردند همه بهش رای دادند، هنوز چند ماهی از انتخابش نگذشته که همین درصد ها مخالفشن، همین درصد ها میگن مشکل از داخله، همین درصد ها میگن .........
افرین: 1392/8/1414:00:02،
467
71
گل گفتی زیبا کلام 99 درصد مردم ایران همین نظر دارن
علي: 1392/8/1414:02:30،
253
34
حرف حق جواب نداره، اي كاش اكثريت مردم عزيزمون بيشتر اهل تفكر باشند تا تحت تاثير تبليغات يك طرفه رسانه ها. اينطوري مي تونيم اميدوار باشيم تا پيشرفت كنيم
علی: 1392/8/1414:03:04،
329
65
هر چی بدبختی میکشیم از همین مرگ برها و دشنام و بد وبیراه گفتن به کشورها وملتهای دیگه ست
تا زمانیکه با این روند پیش بریم فقط ایران رو منزوی تر و مردمش را بدبخت تر میکنیم
حسن رضا: 1392/8/1414:07:12،
304
35
وقتی ما میریم هر چی از دهنمون در میاد به کشورهای دیگه میگیم چه توقعی داریم اونها با ما خوب باشن و ارتباط برقرار کنن؟
35 ساله که با این روش رفتیم جلو و بجز پسرفت واسه مردم ایران چیز دیگه ای نصیبمون نشده
omid: 1392/8/1415:05:11،
210
36
پشرفت داشتیم مثال:
ماهوره چینی : امید
اورانویم ؟؟% = کشتار ملت
ماشین 18 سال پیش کره تولید میکنیم از 111 تا 141 بنا به درخواست و سلیقه مشتری مثلا مرگ سریع پراید مرگ با آتش و حیجان 405و...
رفاه مثل برق حتی آب یا همراه اول
تازه یک رکورد مهم هم داشتیم مدال طلای جهانی اونم تو رشته تورممم 42% البته دوستان تو رقم شکست نفسی کردن
عباس: 1392/8/1414:10:43،
228
32
اگه میخوان نظر واقعی مردم رو بدانن باید همینطور که میزارن اون اقلیت کشور بگن مرگ بر امریکا به بقیه مردم هم این اجازه رو بدن تا بگن که مردم ایران خواهان تنش زدایی با تمام کشورهای دنیاست و نمیخواهن از زنجیره ارتباط با دنیا جدا شوند
ساسان: 1392/8/1414:15:31،
235
86
این بی عدالتیه که نظر همه مردم ایران در رابطه با ارتباط با دیگر کشورها پرسیده نمیشه و نمیزارن مردم خودشون واسه خودشون تصمیم بگیرن
چطور زمانی که از تریبونها حرف میزنید همش از "ملت ایران" به اسم میارید ولی در عمل کار خودتان را میکنید و فقط به اقلیتها اجازه راهپیمایی میدهید!!!!
فریبرز: 1392/8/1414:19:33،
220
30
باید تمام مردم ازادانه نظرشون بدن و خودشون بگن که ما هم حق داریم ارتباط سازنده با تمام کشورها داشته باشیم امریکا و غیره هم ندارد
الان در دنیای امروزی کشوری موفق وپیشرفته است که با تمام دنیا ارتباط داشته باشد نه اینکه فحش و ناسزا بگوید و بی احترامی کند
رضا: 1392/8/1414:23:07،
139
40
خیلی آقایی//دمت گرم// اگه ما میخواهیم با دنیا معاشرت و دوستی کنیم باید از شعار دادن دست بکشیم
شهروز: 1392/8/1414:27:27،
201
32
ایا واقعا فرهنگ ایرانیان سزاور و شایسته بی احترامی و ناسازا گویی و بدگویی به کشورهای دیگه است؟!
حتما مردم ایران اینگونه فکر نمیکنن
پس این مردمانی که میرن و بی احترامی به کشورهای دیگه میکنن جز اقلیتهای ایران هستن و اینا هم چند حالت دارن:
از مردم عادی نیستن
از کسایین که منافعشون در تنش و بی احترامی
حبیبی: 1392/8/1414:50:28،
89
37
کسب و کار دولت تو همین مرگ بر .... گفتنهاست و ما محکوم به تحمل گرانی و بدبختی هستیم و زندگی میکنیم تا اخرت خود را بسازیم , ایا برای همین متولد شدیم ؟ این چه نکبتیست که بر سر ما امده , جمعش کن ......
promax: 1392/8/1417:08:15،
49
19
دوست عزیز بگو حکومت نه دولت.
رضا: 1392/8/1415:01:35،
107
27
با اقای ریبا کلام موافقم
آیت: 1392/8/1415:02:18،
28
226
زیبا کلام داره از اون ور تقویت میشه.
امید: 1392/8/1419:37:34،
34
16
کدوم ور
آیت: 1392/8/1415:03:35،
28
233
زیبا کلام داره از اون ور خط میگیره .. اینا همش توطئه است برای مخالفت با جمهوری اسلامی ایران
شهروند: 1392/8/1415:13:07،
179
21
اقا پسر این حرف همه مردمه ایرانه نه زیبا کلام
شما اقلیتها مردم احمق فرض کردید
ایشالا روزی میرسه که دست دشمنان واقعی مردم ایران که بیشترشون هم داخلین رو میشه ومطمئن باش خداوند همه چیو میبینه
دهه شصتی: 1392/8/1415:18:26،
82
23
تو از کی خط می گیری ؟
رادمهر : 1392/8/1419:45:34،
18
29
احمق نشو
ali: 1392/8/1507:46:53،
17
18
ایت توهم زده انگار هیچکس از اون ور خط نمیگیره هر کی مخالفشون حرف بزنه انگ جاسوسی و ... بهش میزنن
حسن: 1392/8/1415:07:47،
75
32
از این شرایط اسرائیل ها بهترین استفاده را بردن کاری که در 8سال قبل انجام می دادن من به این نتیجه رسیدم اینها یواشکی دمشان به دم اسرائیل ها وصله ما خبر نداریم و قیافه ضد صیهونیستی می گیرن
a.f: 1392/8/1415:22:34،
80
29
ملت ما احساسی هستند تا منطقی متوجه نیستند تا حالا هرچه مرگ بر آمریکا گفتیم دودش تو چشم خودمون رفته خودت را زیاد خسته نکن استاد و گرنه میشی دست نشانده ها از ما گفتن
ایمان: 1392/8/1415:23:18،
26
184
زیبا کلام رفتنیه...
سامان: 1392/8/1415:31:57،
144
59
اتفاقا شماها وکسانی که دارن به مردم خیانت میکنن رفتنین
حالا ببین کی گفتیم بترسید از خشم خفته مردم که اگه بیدار شه ...
علی: 1392/8/1511:24:42،
22
13
منظورت چیه،نکنه قصد سوقصد به جان ایشان رو دارید.خجالت بکشید.صدای ملت رو بشنوید قبل از این سیل ببردتون!
ب-م : 1392/8/1616:49:59،
19
17
سامان پس چرا این خشم بیدار نمیشه؟چون اینجا بیشتر دلالا و مفتخورا نظر میدن ونظر مردم ایران نیست
احمد: 1392/8/1415:33:45،
61
27
دستت درد نکنه استاد،ما بامید گذشته رو بذاریم کنار و منطقی رفتار بکنیم
reza: 1392/8/1415:36:08،
79
48
تشكر و سپاس از دكتر زيباكلام قهرمان و نترس
اکبر: 1392/8/1415:37:44،
83
32
کلا همون کسایی که به قالیباف و به خصوص جلیلی رای دادن رفتن راهپیمایی خیالتون راحت انسانهای فرهیخته که به روحانی رای دادن منزل تشریف داشتن
کبیر: 1392/8/1415:38:56،
103
27
وقتی در صداوسیما عنوان میکنید که آمریکایها به شاه که این همه خدمت کرد اونا تو آمریکا هم راهش ندادند! یعنی اعتراف میکنید که او خدمت کرده وخلاف گفته های شماست که شاه مملکت را به ویرانه ای تبدیل کرده بود؟؟؟
راستی من هم مثل دکتر زیبا کلام میپرسم میشه شما که مملکت آباد کردید آدرس اون آبادی کجاست !!!؟
Mehdi: 1392/8/1415:42:46،
147
28
آِيا شما نميبينيد يا خودتون را به نفهمي زديد!
آمار نظر سنجي اين سايت بالاي 90%تمايل مردم را به برقراري رابطه نشون ميده!
بالاي 30 ساله كه ميگيم مرگ بر فلان آيا اونا الان خار شدن يا ما؟!
عربي كه ايراني آدم حسابش نميكرد الان بالاترين توهينها را بما ميكنه و ما حق دفاع از خودمون را نداريم
رضا: 1392/8/1415:51:20،
25
170
آقاي زيباكلام فكر مي كنم ترسيدي وآدمهاي ترسو هم در اين مملكت جايي ندارند فقط باب يادآوري بگويم كه نه خانواده شهيد هستم نه كارمندم ونه تابحال از هيچ امكانات وتسهيلات دولتي استفاده نموده ام فقط بايد پاي آرمانها وغرور وايستاد تا هر ياوه گويي جرات اهانت نداشته باشد.
زیبا کلام مردمی: 1392/8/1416:21:35،
120
23
اتفاقا شما ترسیدید که بالای 90% مردم گفتن میخواهیم با کشورهای دیگه رابطه داشته باشیم
چیه 35 سال خوردید و مردم بدبخت کردید
بزارید مردم خودشون واسه خودشون تصمیم بگیرن
آرش: 1392/8/1417:37:43،
59
24
فقط آدمهای بی منطق و بی فکری مثل تو حرف از تعصب و غرور و تحجر و ...میزنند.توی بهترین دانشگاههای دنیا دارن سیاست درس میدن اونوقت تو حرف از قلدر بازی میزنی.در ثانی این قانون طبیعته که همیشه پیروزی از آن بهترینهاست.حالا اگه تو خیلی رگ غیرتت قلمبه شده برو یک کاری کن که کشورت پیشرفت کنه نه اینکه روز به روز خرابتر از قبل بشه
رادمهر : 1392/8/1419:48:31،
41
18
گفت توئ هتل یمکی ناخاسته رفت تو اتاق یه خانمی که شورت پاش بود طرف هم مثل این آقا رضا پابند اعتقاداتش بود فورا شرتش رو در آورد کشید سرش گفت موی سرم معلوم نباشه حجابم حفظ بشه
شماها از ارمان و غرور چی حالیتونه ؟
غرور اون زمانیه که تو دنیا افتخار داشته باشی
منصور: 1392/8/1421:23:09،
53
15
من رزمنده جانباز و... هستم از دولت هم هیچ چیزی نگرفته ام اصلا بستانکار نیستم چرا که به خاطر ملت جانبازی کرده ام و افتخار می کنم با ملت هستم.آقای زیبا کلام حرف دل بسسیاری از مردم ایران زده است.
ب-م : 1392/8/1615:56:09،
16
14
زیبا کلام مردمی 70 سال پیش مردم فلسطین برای رفاهشون خواستن انگلیس قیمشون بشه و حالا 65 ساله آواره هستن
ب-م : 1392/8/1616:02:50،
15
44
آقای رادمهر غرور هم تو تسلیم شدن به ابرقدرتها نیست که اگر بود عربستان-پاکستان-ترکمنستان-مصر-تونس-آرزانتین و.....باید پرافتخارترین و آبادترین کشورها بودن
Mehdi: 1392/8/1415:53:35،
63
29
وقتي در حال حاضر نظر رهبرمونم اينه كه نبايد جلوي پاي تيم مذاكره سنگ بندازيم و اونام بچه هاي همين سرزمينند نميدونم چرا يه سري آدم احمق سعي در خراب كردن همه چي دارند
انسان: 1392/8/1415:57:12،
20
118
حرف کدوم مردم مثل اینکه 13 آبانا امسال رو ندیدی
80 درصد مشکلالت و گرونی رو ما از داخل کشور می کشیم نه از تحریم که بخوایم دست دوستی با آمرکا بدیو تا وضع ما بهتر بشه
رضا : 1392/8/1416:11:13،
100
30
تا زمانی که این تندرویها و این آدمهای تندرو که منفعتشون در شعار مرگ بر این و اون هست وجود داره نه وضع مملکت درست ميشه نه منافع ملی کشور تامین خواهد شد
ب-م: 1392/8/1616:11:21،
38
16
به همه برچسب تندرو بزنین به سازشکارا هم برچسب فرهیخته و روشنفکر-عجب رسمیه رسم زمونه-دوران خاتمیو تداعی میکنه آدم آزاده ولی از ترسه اینکه مبادا بر چسب تحجر-افراط و تندرو بخوره نمیتونه حرفشو بگه
ایرانی: 1392/8/1416:26:12،
93
50
علی اقا اینجا سایت اقتصادیه و بیشتر دلالها و کسانی که غرور ملی شون فقط پولشونه نه چیز دیگه.
ایرانی : 1392/8/1416:56:07،
105
99
ایران جیب چرا مرگ بر امریکا را در ادامه حذف کردی مگه چه ضرری به تو میزنه ، بازم حذف کن مرگ بر امریکا ، مرگ بر قفس ، مرگ بر حقوق بی بشر ، مرگ بر امریکا
ایرانی : 1392/8/1416:56:08،
103
115
ایران جیب چرا مرگ بر امریکا را در ادامه حذف کردی مگه چه ضرری به تو میزنه ، بازم حذف کن مرگ بر امریکا ، مرگ بر قفس ، مرگ بر حقوق بی بشر ، مرگ بر امریکا
ایرانی: 1392/8/1416:28:19،
94
37
حرف حساب جواب نداره، 34 سال مرگ بر آمریکا نه نون برا ما داشت نه آب، کاری به سیاست امریکا نداریم ولی آتش زدن پرچم یه کشور کار بسیار زشت و زننده هست!
اسماعیلی: 1392/8/1417:03:44،
46
15
.اقای زیبا کلام اگه مرگ بر امریکا نباشه این مفت خورها از گرسنگی ضعف میارن تعداد متکدی ها زیاد میشه چون اینها تا حالا نون مفت خوردند کارگر نیستند.
مصطفی: 1392/8/1417:06:56،
38
15
افرین بر شما اقای زیبا کلام حرف دل ما را گفتید.شعار مرگ بر این و ان شعار افراطیون درمانده ایست که معنای دیپلماسی و تعامل با دنیا را نمیفهمند .ما به امریکا و مردم ان احترام میگذاریم.این شعار عده قلیلی از مردم است که از بیسوادی و تحجر شان نشات میگیرد.با این طرز رفتار هر چه کشور منزوی تر و مردم فقیر تر خواهند شد.
ح: 1392/8/1417:11:40،
44
21
تمام اين مرگ گفتن ها دکان بازيه يراي پرکردن جيب تندروهاي داخلي.مردم عزيز ايران هيچ وقت موافق جنگ،کشتار و پرچم سوزاندن نيستند.تاريخ آينده، اثبات خواهد کرد که پشت پرده چه خيانتهايي به مملکتمون از طرف اين تندروها شده است.
هاشم: 1392/8/1417:13:41،
37
16
سلام اگر این همه حق حساب به روسیه و چین قراره بدهیم که در همه جا از ما دفاع کنند بهتر نبود که کنار میامدیم و به گفته اقای زیبا کلام دولت اگر راست میگویید فرا خوان ملی بگذارد چون در دولت ناب محمدی باید عقاید ازاد باشند.
دمت گرم زیبا کلام.
ر: 1392/8/1417:33:50،
56
19
براي سلامتي امام زمان صلوات
Mehdi: 1392/8/1417:54:22،
51
17
ما فقط بلديم نماد فروهر بندازيم گردنمون و بگيم چند هزار سال تمدن داريم
فرهنگ و تمدن يعني توهين؟! فرهنگ يعني آتش زدن پرچم يه كشور كه نشانه عزت و غرور يه ملته؟!
دوستان اگه پرچم كشور ما را آتش بزنند دل شما به درد نمياد؟
به خاطر پرچممون بود كه دسته گلهاي اين مملكت تو چنگ پرپر شدند!
بياييد عاقلانه مهرمون را به كشورمون نشون بديم

علی: 1392/8/1421:26:05،
37
16
ضمن موافقت با نظر شما یاد آوری می کنم که احمد خاتمی در نماز جمعه این هفته، سابفه تمدن ایران را 1400 سال اعلام کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ب-م : 1392/8/1617:00:02،
41
14
فرهنگ یعنی در جنگ جهانی دوم 1 میلیون از 10 میلیون جمعیت ایران به خاطر قحطی بمیرن که عاملش انگلیس بود و حالا عده ای حقوق بگیر لژ فراماسونری با شعار فرهیختگی به افکار مردم و اخبار جهت میدن به طوری که میخواهیم برای استعمارگران دسته گل سفارش بدیم متاسفم برای این روشنفکری و افتخار میکنم به برچسب تندرویی بخوانید ایستادگی بر حقانیت
مهدی: 1392/8/1418:11:44،
16
32
ایران جیب انقد بحث های سیاسی که سر بازدید کننده هاتو درد میاره نزار تو سایت یه چیزی بنویس ادم یکم اروم شه
حسن: 1392/8/1418:20:42،
44
46
با صحبتهای آقای زیبات کلام موافق هستم ، به اعتقاد من مدام نفرین کردن و مرگ بر این و آن گفتن کار افراد ضعیف و ناتوان است . اگر دقت کنید پیر زنها ، پیرمردها بعضا به دلیل ناتوانی نفرین می کنند .
ArTi: 1392/8/1418:34:29،
60
19
درود بر صادق زیبا کلام با متن زیبا و صادقش که نشات گرفته از فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانیست.
درگیر: 1392/8/1418:47:19،
34
72
مهدی خوشم اومد حرف حق رو زدی
واقعا اگه یه کشوری پرچم ایران رو آتیش بزنه چیکار میکنیم
همون روز رو روز تظاهرات علیه همون کشور میدونیم.
احمدرضا: 1392/8/1419:15:50،
14
67
خوشم مياد كه سياست مدار قهاري هستيد،حتي به يدونه إز سؤالا درست و حسابي جواب نداديد
اشكان: 1392/8/1419:21:56،
17
48
رئيس جمهور و مجلس و همه سياست مدارهاي أمريكا ميان ضد ايران صحبت يمكنن بعد شما ميكيد اين كروه اندك
هاشم: 1392/8/1419:45:15،
45
23
شیرمادرت حلالت باد.....
123: 1392/8/1420:16:34،
26
39
مشکل مملکت ما دقیقا همان افرادی هستند که خودشون رو به خواب زدند .وضعیت فعلی نتیجه ندانم کاری انهاست .هر زمان هم که مخالفتی با انها شد یا مردم خس و خاشاک بودند یا انگار نه انگار که این گروه در انتخابات بی رقیب هستند باز هم همان گروه انحصاری می خواهد دیکته بگوید.
انسان: 1392/8/1420:17:51،
27
12
ما یه خورده باید واقع بین باشیم نه اینکه بخوایم بگیم مرگ بر آمریکا و پرچمش رو آتیش بزنیم نه اینکه خیلی زود باور کنیم این مشکلات و تورم گرونی ها فقط به خاطر تحریم ها دوست نبودن با آمریکاست. شاید چند درصد به خاطر تورم باشه ولی خیلی ها هم از وضع سوء استفاده میکنن و از آب گل آلود ماهی میگیرن..............
حمید: 1392/8/1420:25:20،
22
18
اشکان جان - سیاست مدارهای امریکا ضد ایران صحبت نمیکنن بلکه ضد حکومت ایران صحبت میکنن -به همون دلیل که سیاستمداران ایران ضد طالبان صحبت میکنند -این صحبتها بیشتر مخالفت با نوع سیستم ضد حقوق بشری حکومتهاست تا مردم یک کشور -
ب-م: 1392/8/1617:07:36،
41
11
آره داریم میبینیم حقوق بشر آمریکارو-جک نگین توروخدا
علی: 1392/8/1421:47:15،
21
18
امریکا مثل روسیه......یا چین ........نیست که همیشه باکشورهایی ارتباط دارند که از نظر سیاسی شبیه خودشان هستند وبجای پیشرفت پسرفت کردند اما رابطه با امریکا را در کشورهای دیگر میبینیم .............
سارا: 1392/8/1422:17:57،
17
16
دقیقا درست گفتند بیایید با دنیا اشتی کنیم دست از فحاشی و توهین به ملل دیگه برداریم.دشمنی با امریکا صددرصد به ضرر ایران و مردم مظلومه.پیشرفت ما در گرو اشتی با امریکاست.
رضا: 1392/8/1508:27:46،
19
11
درسته كه به ضرر مردمه ولي به سود بعضيا كه هست
پرویز: 1392/8/1422:46:50،
24
15
آقای زیباکلام واقعا"راست می گویند مامی توانیم به نسبت لیاقتمان ازآمریکاسودیا زیان ببینیم زیانی که ازکشورهای همسایه وچین ،روسیه دیده ایم بسیاربیشتراززیان آمریکا بوده است .
بهتراست یک نظرسنجی دربین مردم دررابطه باآمریکا برگزارشود.
update: 1392/8/1507:50:13،
38
17
دروووووووود استاد حرف دل مردم و زدی
علي: 1392/8/1507:57:44،
15
13
به نظر بنده يك بار امتحاني چند سال رابطه با امريكا برقرار كنند اگر تغييري رويه اي در رويكرد امريكا بوجود نيامد دوباره قطع روابط كنند
رضا: 1392/8/1508:26:37،
21
17
همه خوب ميدونن كه رييس جمهور و دولت توي اين مملكت هيچكارس و راي گيري هم براي دلخوش كنك مردمه
مالك: 1392/8/1508:36:12،
19
18
اگه جمهوري اسلامي با ايالات متحده رابطه داشته باشه ،آيا بهانه اي براي اين همه اشتباهات واين همه ندانم كاري واين همه فساد وظام ميماند ؟پس اين جرمها وتقصيرها بايد به گردن كي بندازن؟ پس مردم را چطو رگيج وسرگردان بكنند؟ پس مردم را چطور سرگرم بكنند ؟هنر ي بهتر ازين هنر را سراغ داريد؟نبايد شفافيت وجود داشته باشد بايد همه جا تاريك باشد...
سیامک: 1392/8/1509:42:14،
24
12
مفهوم دمکراسی همینه یعنی هر کسی هر اظهار نظری دارد بیان کنه .../// پس نظرات همه قابل احترام است ..../// پس بیایم همیشه به نظرات هم احترام بگذاریم حتی اگر شما شخص شما را می گویم ای همو طن...///
زال الدین: 1392/8/1511:10:53،
23
18
درود بر زیبا کمال زیبا خصال
علی: 1392/8/1512:29:49،
18
17
اگه به این چیزا باشه که روسیه خیلی بیشتر از امریکا لیاقت این شعار رو داره
یک ایرانی: 1392/8/1514:00:33،
17
13
نمی دانم این مرگ چه صیغه ای بودکه از ابتدای زندگیمون تو گوشمون کردند.یک بار نگفتیم مرگ بر هرچه صفت بد.والله ما هرچه که از بچگی به خاطرش مرگ گفتیم که تو رفتار مدیریت ها وحتی بعضی مردم خودمون هم دیدیم.فرقش این بود که اونا اسماً اجنبی بودند وتوقعی بشون نبود اما ما ومسئولینمون نمادهای جهان اسلامی هستیم.
یک ایرانی: 1392/8/1514:02:50،
15
23
وقتی درکشوری پرچم خودش که نام خداوند هم برآن بود در انتخابات 88 زیر دست وپا ها دیده می شد(چرا که وسیله تبلیغ یک جناح سیاسی شده بود)آتش زدن پرچم کشورهای دیگر برایش آسان است.متاسفم!!
kazeme: 1392/8/1520:42:57،
49
17
این مذاکرات به نتیجه نمی رسد. چون تمام اقدامات موجود بخشی از سناریوی از پیش تعریف شده در خارج از کشور است. آمدن و رفتن افراد هم بخشی از این سناریو است. از ابتدا اشخاص عالیرتبه در این کشور بیرون از مملکت به مقام می رسیده اند. آمریکا و انگلیس خودشان دارند اعتراف می کنند که آنها شاه و حتی رهبران سیاسی کشورها را تعیین می کنند.
kazeme: 1392/8/1520:43:52،
14
19
جنگ در خاورمیانه گریزناپذیر است. خاورمیانه بیشترین استعداد برای بروز جنگ و فجایع انسانی را دارد. همه این موارد فقط به دلیل وجود ذخایر غنی و بیکران نفت و موقعیت ژئواستراتژیک کشور ها در این منطقه است.جابجا شدن حکومت ها و به قدرت رسیدن افراد فرصت طلب در کشوری مانند ایران هم بخشی از این بازی است.
kazeme: 1392/8/1520:45:22،
16
14
تمام کسانی که در این کشور با یکدیگر رقابت کرده و مقابله می کنند همه دست نشانده آمریکا هستند. آمریکا می توانست در یک اقدام بسیار کوچک نظامی تمام ایران را از شمال تا جنوب تصرف کند اما این کار را بر خلاف منافع خود می دید.کسانی که با شاه مخالفت می کردند، دست نشانده شوروی بودند.
kazeme: 1392/8/1520:46:14،
11
16
آمریکا در ایران علیه مردم ایران جاسوسی نمی کرد بلکه تمامی تحرکات اتحاد جماهیر شوروی رو شدیداً زیر نظر داشت و این موضوع در فرایند جنگ سرد برای شوروی یک فاجعه به حساب می آمد. و شاه از این اقدامات آمریکا بهره مند می شد. تمامی افرادی که انقلاب را به راه انداختند همه در خدمت سرویس های اطلاعاتی اروپایی بودند.
kazeme: 1392/8/1520:50:18،
12
12
چطور می شود باور کرد که انگلیس، فرانسه، شوروی و آمریکا با ورود هواپیمای ایرفرانس حامل نیروهای انقلابی به ایران مخالف بودند و نتوانستند با آن مقابله کنند. مشکل از آنجایی شروع شد که همه معادلات در ایران پس از انقلاب به یکباره دگرگون شد.خیلی از وعده هایی که به کشورهای خارجی داده شده بود
kazeme: 1392/8/1520:52:40،
18
12
به فراموشی سپرده شد و از آن جا بود که خصومت ها شروع شد و با اشغال سفارت آمریکا در تهران به توصیۀ شوروی شدت یافت. کسانی که امروز می خواهند با شیرجه زدن خود را به آغوش آمریکا بیندازند ، همان کسانی هستند که یک عمر در این مملکت خفقان ایجاد کرده و میخ اقتدار خود را در زمین این مملکت کوبیدند.
M K: 1392/8/1715:18:09،
20
16
****** نظر سنجی ******
با سخنان زیبا کلام

موافق +

مخالف -

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل