کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سیف : شرایط کنونی ارز طبیعی است


کد خبر : ۱۷۵۹۵سه شنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱:۰۹۳۰۸۰ بازدید

دیروز قیمت دلار اگرچه نسبت به ارقام ثبت‌شده روز یکشنبه کمتر بود اما نسبت به اول صبح دیروز افزایش قیمت را در پیش گرفت. قیمت هر دلار آمریکا ...

دیروز قیمت دلار اگرچه نسبت به ارقام ثبت‌شده روز یکشنبه کمتر بود اما نسبت به اول صبح دیروز افزایش قیمت را در پیش گرفت. قیمت هر دلار آمریکا که در جریان معاملات روز یکشنبه به سه‌هزارو 690 تومان هم رسیده بود، دیروز روي سه‌هزارو 650 ایستاد. این رقم نسبت به زمان بسته‌شدن بازار ارز در روز یکشنبه حدود هفت تومان افزایش قیمت دارد.

مصطفی قدرتی، معامله‌گر ارز و سکه در گفت‌وگو با «شرق» فرایند حرکتی این ارز عمده را این‌گونه شرح می‌دهد: صبح دیروز دلار با قیمت سه‌هزارو ٦٣٠ تومان معامله شد و تا سه‌هزارو ٦٥٠ تومان پیش رفت. پایان معاملات دلار هم در بازار دیروز با همین نرخ بود. رئیس کل بانک مرکزی در اظهارنظری می‌گوید: همه نوسانات بازار ارز تحت نظر است و امیدواریم به‌زودی در بازار ارز به وضع تعادل برسیم. 

به گفته ولی‌الله سیف، قیمت ارز در سال گذشته به دلیل تقاضای فصلی، به سه‌هزارو ٦٠٠ تومان افزایش یافت اما در پایان سال با کاهش مواجه شد، بنابراین شرایط فعلی بازار ارز طبیعی است. 

قدرتی، در توصیف بازار سکه و طلا می‌گوید: نوسان سکه در حد چهار ‌هزار تومان بود و کمترین نرخ هر سکه طرح جدید ٩٠٧‌ هزار تومان و بالاترین نرخ آن ٩١١ ‌هزار تومان بود. این سکه در جریان معاملات صبح، هفت ‌هزار تومان حباب مثبت داشت که حباب آن در اواخر بازار به صورت کامل تخلیه شد. قیمت اونس جهانی طلا هم اندکی افزایش یافت و از هزارو ٥٧ دلار به هزارو ٦٣ دلار افزایش یافت. 


              14xutl2sffkar3xugh3.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها