کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

تبریز، پیشتاز طراحی و نقش‌آفرینی میدان‌های مهم کشور

کدخبر:۱۷۵۸۱دوشنبه، ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳:۵۷۴۱۵۴ بازدید

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش تاریخی میدان‌های شهری گفت: بازخوانی نقشه تبریز در دوره قاجار نشان می‌دهد که میدان‌های این ...
تبریز، پیشتاز طراحی و نقش‌آفرینی میدان‌های مهم کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش تاریخی میدان‌های شهری گفت: بازخوانی نقشه تبریز در دوره قاجار نشان می‌دهد که میدان‌های این شهر، در بر گیرنده بخش عمده‌ای از فعالیت‌های ارتباطی و شهری از قبیل کارکردهای عمومی، نظامی و محلی بوده است.

محمدسعید ایزدی در آیین گرامیداشت روز جهانی شهرسازی در تبریز با بیان این مطلب، اضافه کرد: میدان تاریخی صاحب‌الامر تبریز از اولین فضاهای شهری ایران است که امروز، نیاز به باز زنده‌سازی دارد. با احیای این میدان مهم کشورمان، می‌توانیم تاریخ افتخارآمیز شهر تبریز را به آیندگان انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه فضای شهری می‌توانند محرک توسعه باشد، گفت: تبریز پیشتاز طراحی و نقش‌آفرینی میدان‌های مهم ایران بوده و در دوره معاصر نیز، محدوده‌های تربیت و ولیعصر، از اولین محورهای پیاده شهری بوده‌اند که نقش تعیین‌کننده در حیات اجتماعی شهر داشته‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نام‌گذاری مناسبت‌های مرتبط با شهر و شهرسازی از قبیل روز جهانی اسکان بشر، روز شهرهای جهانی و روز جهانی شهرسازی، گفت: واژه کلیدی و مشترک این مناسبت‌ها، دو مفهوم مهم بازآفرینی شهری و فضاهای عمومی است؛ در واقع، این مناسبت‌ها، بهانه‌هایی هستند برای هماهنگی سیاست‌ گروه‌های مختلفی که در حوزه‌های شهری فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: انتخاب این دو واژه، باید حساست ما را در مفهوم‌ و جایگاه‌ برنامه‌های شهری بیشتر کند.

ایزدی با اشاره به اهمیت فضاهای عمومی در شهرها گفت: فضاهای عمومی، عرصه‌هایی برای تعامل و پیوند اجتماعی افراد است. در واقع، رخدادهای شهر و عملکردهای مذهبی و سیاسی آن، همواره در فضاهای عمومی شهرها، بررسی و تبیین می‌شوند. افزایش ارزش املاک، ارتقای فعالیت‌های خرده فروشی و بهبود ایمنی و امنیت از دستاورهای مهم توجه به فضاهای عمومی خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که متاسفانه فضاهای شهری ما، تا حدود زیادی از این مفهوم اجتماعی فاصله گرفته‌اند، گفت: این نقص مهم ایجاب می‌کند رویه‌های شهرسازی، در راستای احیا و باززنده‌سازی میادین مهم و ایجاد فضاهای جدید، تدوین شوند.

وی «میدان» را مهم‌ترین نمود فضاهای عمومی شهرها خواند و گفت: در مجموعه فضاهای عمومی، میدان نقش ویژه و حساسی دارد. میدان یک شهر، نقش ویژه در روح و روان انسان دارد و همه خصوصیات مهم شهر را در برگرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: از دموکراسی یونان گرفته تا تاریخ ایرانیان و حتی رخدادهای سال‌های اخیر کشورهای عربی، همواره کانون تحولات تاریخی بوده است.

همراه مکانیک



دیدگاه ها

بختیار: 1394/9/911:44:24،
262
32
با اینکه تبریزی نیستم ولی واقعا شهرسازی عالی دارن دستشون درد نکنه
تهراني: 1394/9/913:04:33،
185
27
من يک دامغاني و بيش از 40ساله تهرانم. در سفري که در تعطيلات تابستان امسال به تبريز و اروميه و سمت آذربايجان داشتم تازه متوجه شدم که سمت آذربايجان واقعآ طبيعت زيبا و بکري دارد و مهمتر از آن مردم نجيب و شريف و مهرباني که هرکسي را مجذوب ادب و برخورد خودشون ميکنند. ضمنا اروميه و مخصوصا تبريز پيشرفتهاي خوبي در شهرسازي داشته اند.
جنوبی: 1394/9/914:55:23،
33
72
بله
با اون همه وزیر و سفیر در دولت باید بودجه مملکت را به اون سمت جاری کنند
وحيد يوسفي: 1394/9/916:35:08،
17
90
هيچ جا تهران نميشه
برج ميلاد نمونه بهترين برج و زيباترين برج كه در هيچ جاي ايران ديده نشده
پارك آب و آتش و پارك جوانمردان به عنوان بهترين پاركهاي تهران
درياچه خليج فارس
خيابان ولي عصر بهترين خيابان تهران
و .........
بهترين شهر ايران
تهران
پاسخ به وحيد يوسفي: 1394/9/918:59:42،
25
7
داداش، آلودگی هوا ش رو یادت رفت بگی...!
ترک دانا : 1394/9/922:28:22،
20
20
خوشا تبریز و فرهنگ زیر صفر رانندگی اش !!!
تشریف بیارین تبریز متوجه حرف من میشین !
حقیقت تلخ: 1394/9/923:59:21،
14
24
از هرچی بگذریم از مردمای با فرهنگش ! نمیشه گذشت !!



خخخخخ
فریدصفاتی: 1394/9/911:44:50،
201
53
هربرگ تاریخ پرافتخارایران زمین راورق میزنیم اولین نامی که به آن برخود می کنیم نام آذربایجان وگل سرسبدش تبریز است ////////////////////// (زنده باد ایران پاینده واستوار بادآذرآبادگان (آذربایجان)ایران)
sara hoseini: 1394/9/911:49:26،
184
69
ایران وملت وتاریخش بیش ازآنکه به تهران واصفهان و....بدهکار باشد به تبریزوآذربایجان بدهکاراست اگرآذری ها وجانفشانی آنها نبود امروز ایران هم به این شکل ونقشه نبود هرکاری برایشان بکنیم کم است
عطا: 1394/9/912:01:49،
100
63

فکر کنم تبریز به اندازه کافی سهمش رو از امکانات و توسعه یافتگی گرفته. البته من اصلا قصد جسارت و نژادپرستی ندارم. شهر و مردم خوبی دارن اما ای کاش یک دهم امکانات و رفاه اونجا رو برای خوزستان فراهم میکردن که همه میدونن کل درآمد ایران رو تامین میکنه ولی هیچ توجهی بهش نمیشه و حتی آب آشامیدنی مناسبی هم ندارن. همچنین بقیه استانهای محروم. فرقی نمیکنه همه انسان و ایرانی هستیم. ما هم امکانات و رفاه میخوایم
Amir: 1394/9/912:11:05،
81
65
من نمیدونم اون افرادی که دیسلایک زدن فازشون چیه شما حقیقت را گفتید و نمیشه از حقیقت فرار کرد بعنوان یک تورک تبریزی ازتون ممنونم دوست گرامی
ایرانی: 1394/9/912:17:44،
60
103
تبریز شهر قشنگیه منم دوستش دارم اما شما کی دست از این پارازیت اندازیتون ور می دارین ؟ چقدر تاریخ خوندی که اینجوری ادعا می کنی ؟ تو اصلا چند تا از شهرهای ایران رو دیدی ؟ اگه کمی اهل مطالعه باشی می دونی که جای جای این کشور به گردن بقیه ی مردم کشور حق دارن . حالا از مرورگر بیا بیرون دوباره این صفحه رو باز کن هی تا دلت می خواد منفی بزن .
آتیلا: 1394/9/912:20:15،
90
51
دوست عزیز ترک صحیح است نه آذری که ساخته و پرداخته و یادگارمنحوس رضا شاه و انگلیس استعمارگر است شما دیگر دامن نزنید
علی: 1394/9/912:24:24،
113
17

من به آذربایجان احترام می ذارم چون کسروی داشته ، شهریار داشته ، خاقانی داشته ، نظامی گنجوی داشته ، روحی انارجانی داشته ، پروین اعتصامی داشته اما اگه کمی ادعا و تعصب رو کنار بزاری می بینی که همه ی این کشور پر از افتخار بوده.
پاسخ ايراني: 1394/9/913:19:53،
74
31
ايراني عزيز خودت اصالتأ کجايي هستي؟؟؟؟ ميشه نظر بچه گانه نديد لطفأ!!!!!!!!
من بچه آذربايجانم و در تهران زندگي ميکنم. مگه نمي بيني که نصف بيشتر تهران مخصوصآ بازاريها آذري هستند؟؟؟مگه نمي بيني که تو کوچه و خيابونهاي پايتخت اکثرأ آذري صحبت مي کنند؟؟
ایرانی: 1394/9/913:52:59،
39
78
نطر بچه گانه ؟!!! دست از این توهم و سفسطه بازی وردارید کلا شما در توهم غیر مستند غرق شدید فکر می کنید جهان و منطومه ی شمسی به شما بدهکاره !!! این نشانه ی پیشرفت نیست برادر پسرفت و عقب ماندگیه . بنده هم تهران زندگی می کنم موافقم که بیشتر جمعیت تهران مهاجرین شهرهای آذربایجان هستند اما اینکه اکثر مردم تهران ترکی صحبت می کنند از اون دروغ های شاخداره .ارزش های انسانی در تفکر شماها جاشو به قوم گرایی عقب مانده داده .صحبت از تاریخ می شه می شید تاریخ دان و بهترین تاریخ ماله ترکه!! ، صحبت زبان می شه می شید زبان دان و بهترین زبان ترکی !!، صحبت از پیشرفت می شه می شید پیشرفته ترین مردم دنیا!! ، صحبت از تمدن می شه ادعای متمدن ترین آدم ها رو دارید!! کلا در توهم هستید .
جليل: 1394/9/918:26:37،
36
10
طبق اخرين سرشماري كشور حدود ٣١ درصد جمعيت استان تهران ترك زبان هستن
رضا: 1394/9/920:33:20،
15
14
ترك مربوط به مغولستان و اسياي ميانه ميشود نه اذربايجان ايران و تركيه. مردم اين مناطق ترك زبان هستن نه ترك نژاد. كافيست نگاهي به چهره هموطنان ترك زبان و مردم تركيه بيندازيم و با چهره مغولها،تاتارها،اويغورها،ازبكها و قرقيزها مقايسه كنيم. كوچكترين شباهتي وجود ندارد. مردم اذربايجان و تركيه ترك نژاد نيستند.حالا هركسي ميخواهد من را بخاطر گفتن حقايق تاريخي به هرچه متهم كند اشكالي ندارد. واقعيت را كه نمي تواند عوض كند.
جواب به رضا: 1394/9/1010:59:54،
10
7
دلیل اصلی عدم شباهت قیافه ترکان غربی به ترکان شرقی قرارگیری ترکان غربی در اروپا و جنگهاو مهاجرتها و ... فیمابین در طول قرنها بوده که باعث تغییراتی از نظر ظاهری بین مردمان ترکستان شرقی با ترکستان غربی (ترکیه و آزربایجان و بلغارستان و..) گردیده است.
ش: 1394/9/912:05:45،
60
53
انشااله که آذری ها و به خصوص تبریزی ها قدر خودشون رو بدونن و با تعصبات بی جا تیشه به ریشه خودشون نزنند
Irani: 1394/9/912:24:21،
61
98
بله آذریها خیلی غیور هستند.ولی بادیدن فیلم صدا زدن نام خلیج عربی در ورزشگاه تبریز نظرم عوض شد.
آراز: 1394/9/917:45:53،
36
13
ایرانی عزیز ایا بعداز دیدن اون فیلمی که گفتید از خودتون پرسیدید که چرا این شعار داده میشه؟
من به شما میگم: وقتی که حدود 30 هزار نفر یکساعت مدام به ترکها توهین میکردتد و نیروی انتظامی هیچ عکس العملی نشون نمیداد اونوقت بود که ما ترکها که زبان فارسیمون ضعیف بود و نمیتونستیم بنابر ادبیاتمون جواب اون توهینها را بدهیم مجبور شدیم جهت ساکت کردن توهینها ان شعار را بدهیم که خوشبختانه با دخالت نیروی انتظامی بازدارنده هم شد البته نیروی انتظامی به مصلحت سیاسی وارد موضوع نشد نه بخاطر توهینها
جليل: 1394/9/918:34:43،
12
10
من فيلم نديدم ولي اگه كسي هم به ترك زبانها توهين كرده باشه پاسخش خليج... نيست. فارس در اينجا يعني ايران،نه قوم فارس(كه اصلا وجود نداره) يا زبان فارسي
بابک: 1394/9/912:38:34،
29
54
پول نفت و همه ی مسئولین هم که همشهری هستند !!!!!
بعد ادعا هم دارند و از بقیه ایران طلبکارند .
لرستان: 1394/9/913:28:42،
34
111
با كدوم بودجه ساخته ميشه؟؟؟؟
از بودجه ساير استانهاي كشور ميگيرن تبريز درست ميكنن.
به زودي آه مردم ساير استانها تبديل به زلزله شده و تبريز را ويران ميكند.
منصف باش: 1394/9/913:45:05،
78
14
لر عزيز حالا چي شده که براي هموطنانمان دعاي زلزله مي کني؟ انصاف داشه باش برادر لر من. اين کار تو چه معني داره؟
Altay: 1394/9/913:47:48،
63
20
آخه عزیز دلم طرحهای عمرانی در تبریز با بودجه شهرداری تامین میشه.. اگه بودجه میدادن که نمیدهند این مترو تبریز که داره میپوسه که تا حالا تموم شده بود جیگر طلا.
leader: 1394/9/914:27:30،
51
6
لرستان عزیز من بعنوان یک تبریزی برای همه هموطنان مخصوصا شما آرزوی سلامتی می کنم. شما مثل اینکه از بودجه خبر نداری دوست من ! یه سرچ ساده بزن و بودجه و میزان سرمایه گزاری و طرح های دولتی استان های اصفهان و مرکزی و سمنان رو هم ببین. و جمعیت و وسعت شهریشون رو با 50 سال قبل با آذربایجان و کردستان و خوزستان مقایسه کن و دوباره نظر بده.
مبین: 1394/9/914:36:47،
16
19
حرف شما کاملا صحیح میباشد متاسفانه جریان مالی کشور به سمت کلان شهرها بیشتر است
و از بودجه جاری و نان شب سایر استانها کاسته و خرج بودجه عمرانی کلان شهرا میشود.
در تمام دنیا اختلاف بین ساختار وسرمایه شهرها وجود دارد ولی این اختلاف در کشور ما بسیار زیاد و ناجوانمردانه میباشد.
احسان: 1394/9/918:26:13،
12
18
من موندم اون دوستامون كه ميگن هزينه ساختن تبريز با بودجه شهرداريه،در مورد تيم تراكتور هم اين نظرو دارن يا حقيقتو قبول ميكنن كه بيخودي اين تيمو نظامي اعلام كردن و به ناحق بازيكناي سربازو مجاني به جبار ميفرستن تراكتور؟؟؟تو كدوووم جنگ با تراكتور جنگيدن؟؟بابا اون تانكه نه تراكتور
123: 1394/9/913:54:51،
29
14
دوباره یکی از یجا تعریف کرد جو همه را گرفت یخورده جنبه داشته
باشین
محمد: 1394/9/914:15:38،
33
10
بد خواهان این مرز و بوم چه راحت میتونند کرد و لر و عرب و گیلک و مازنی و.... به جان هم بیندازند تا زمانی که ما اینطوری با هم صحبت می کنیم
Z: 1394/9/914:17:57،
43
7
من هم از تماشای تبریز زیبا لذت می برم.
اما اگر دریاچه ارومیه کاملا خشک شود و طوفان نمکی به پا خیزد، آیا باز هم جای زندگی خواهد بود؟
امیدوارم که هرگز آن روز نرسد ولی شواهد چیز دیگری می گوید و دولت هم هیچ کاری نمی کند.
ایرانی: 1394/9/914:26:29،
49
7
والله بعنوان یک تبریزی میگم که اینجوری هم که مقاله میگه نیست تمام میدانهای شهررا بخاطر حل مشکل ترافیک ازبین بردند وروگذروزیر گذردرست کردند فضای سبز وپارک بسیار کمه آسفالت خیابوناش ضایع هستش ولی انصافا شهردارفعلی نسبت به شهردار قبلی خیلی بهتره
علی م : 1394/9/914:28:26،
49
6
تبریز و ارومیه به علت نزدیکی به ترکیه ، ارمنستان و آذربایجان و قرار گرفتن در مسیر جاده قدیم ابریشم و جاده سنتو و داشتن باغات وسیع ( البته در قدیم ) همواره در مسیر ترقی از لحاظ فرهنگ و تجارت بوده است . چاپخانه های قدیمی این شهر که بعضا توسط نوادگان موسسین آنها هنوز هم دایر هستند نشانه علاقه افراد این گوشه از ایران زمین به فرهنگ و ادب است . تاثیر فرهنگ آذربایجان بر فرهنگ ترکیه عثمانی هم بر کسی پوشیده نیست . ولی هرجایی از این کره خاکی هم انسان خوب دارد و هم انسان بد . آن چه مهم است آن است که انسان در مسیر تکامل و تعالی عمر خود را سپری کند . به امید روزی که تمام اقوام این مرز و بوم با بهره گیری مساوی از امکانات خدادادی و تلاش و پشتکار در رفاه باشند .
پدرام: 1394/9/914:31:31،
43
13
با سلام
دوستان عزیز من اکثر شهرهای ایران رو دیدم الان در تبریز زندگی می کنم
مزیت اصلی شهر فقط تمیزی و امنیت آن نسبت به سایر کلان شهرها است ولی شهرسازی خوبی ندارد نه اتوبان داخل شهر دارد و نه کوچه خیابان های استاندارد. متن مقاله از واقعیت ها دور است. به نظر من شهرسازی فقط در تهران مشهد و اصفهان رعایت شده.
ملک ری: 1394/9/914:55:27،
12
8
بسیار بسیار بسیار امیدوار به پیشرفت روز افزون شهرها و استانهای کشورم بالاخص استانهای غربی که بیشترین مهاجر فرستی را به تهران دارند و نتیجتا پایان مهاجرتهای لجام گسیخته به تهران هستم!
حمید: 1394/9/915:04:24،
19
29
والله من که تابستونی به تبریز سفر کردم از دیدن این همه دستفروش در خیابان هایش شوکه شدم
تا دلت بخواد برج های بلند در خیابان ها و کوچه های باریک و تنگ داشت
فضای سبز هم که اصلا نداشت به نظر من اصفهان و شیراز قشنگ تره
علیفر: 1394/9/915:40:58،
37
10
من خودم بچه تبریز هستم ولی اگر خواهان پیشرفت جامعه مون هستیم بایستی هوای همدیگر رو داشته باشیم. خواستن پیشرفت دیگر هموطنان موجب پیشرفت خودمان میشه. و بزرگترین آفت کشنده قوم گرایی و چند دستگی ایجاد کردنه . همه انسانیم و کرامت داریم بنابر این هیچکس برتری نسبت به دیگران ندارد مگر تلاش و کوشش و ایمان درست.
فرید: 1394/9/917:38:29،
35
10
دوست عزیز لر،آذربایجان اینقدر منابع طبیعی(مثل مس سونگون و...)،کارخانجات(تراکتور سازی و...)و پتروشیمی و قطب پزشکی شمالغرب کشور(از کشور آذربایجان و استانهای کرد نشین هم مراجعه داره)و هزار و یک صنعت و تولیدات دیگر داره که بتونه بودجه خودشه در بیاره.مطمعن باش از بودجه آذربایجان به بقیه استانها داده میشه.
ايراني: 1394/9/917:57:34،
8
20
دوست عزيزي كه ميگه"اذري ساخته رضاشاه هست" لطفا لينك زير رو ببين

https://fa.m.wikipedia.org/wiki/آذربایجان_(ایران)
آراز: 1394/9/918:46:14،
13
10
دوست عزیز در لینکی که داده اید گفته که در فارسی میانه و فارسی باستان و ارمنی و .... به این نام گفته میشه . پس خود ترکها اذری نمیگن و اذربایجان هم در زبان فارسی تلفظ میشده که در زمان رضاشاه هم که زبان رسمی را فارسی اعلام کرد اذربایجان جا افتاد و عمومیت پیدا کرد.
به آراز: 1394/9/1007:47:19،
9
10
روحی انارجانی زاده ی تبریز بوده برو رساله ی روحی انارجانی رو بخون تا دست از جعل تاریخ و دروغ گویی برداری البته اگه به دنبال یافتن حقیقت هستی . تاتی بقایای همون زبان پهلوی آذربایجان بوده که شما در حال نابودیش هستید تا برای هویت سازی و جعل تاریخ مشکلی نداشته باشید. جالب اینه که تاتی به لری و کردی شباهت داره. هزار سال ادبیات پارسی که بخش مهمی از اون هم سروده پردازان زاده ی آذربایجان بودن بد جوری سد راه هویت سازی شما شده.
آراز: 1394/9/918:19:01،
35
14
من نمیدونم که چرا بعضیا با پیشرفت تبریز اینجور مخالفند خبلی هم از ته دلشون نفرین میکنند و بد میگن. واقعا اینقدر تبریز ناراحتتنون کرده؟ اصلا تبریز خیلی بده و شهرهای شما خیلی هم زیبا و پیشرفته . واسه ما تبریزیا اصلا مهم نیست و ناراحتم نمیشیم. انشالله همه پیشرفت کنند
ایرانی: 1394/9/919:58:20،
11
11
هیچکسی با پیشرفت تبریز مخالف نیست من یکی که مخلص همه ی هم میهنان تبریزی و آذربایجانی هستم . من به شخصه با قوم پرستی به قیمت توهین به بقیه ی مردم ایران شدیدا مخالفم . شما به هر دلیل الان ترکی زبان مادریتون هست من هم به اون احترام می زارم کما اینکه به زبان مادری اعراب ایرانی هم احترام می زارم اما متاسفانه رفتار قوم گرایانه ی افراطی که در ادبیات امروز جهان به اون نژاد پرستی نامیده می شه در بعضی از هم میهنان آذری دیده می شه . طرف می گه نگید آذربایجانی بگیدترک !!! خب ترک سمبل چه چیزیه ؟ کسانی که ترکی حرف می زنند ؟ یا نژادی به نام ترک ؟ ما اصلا نژادی به نام ترک و کرد و لر و عرب و ... در جهان نداریم . وقتی طرف می خواد یک نژاد به اسم ترک معرفی کنه و روش مانور بده اینجا حساسیت برانگیز می شه جالب اینه که همش هم بدون سند و مدرک ادعا می شه.
امیرحسین: 1394/9/919:11:00،
8
22
تموم بودجه ی ایران داره تو این شهر مصرف میشه بعد با بی چشم و رویی تمام اینا خیلی وقتا به ایران و ایرانی توهین میکنن
Amir: 1394/9/919:12:46،
17
7
سردبیر ایرانجیب جان منظورم از qoca tebriz یعنی تبریز پیر بود که تایید نکردی اینکار نشانه بیسوادی شماهاست که هیچ اطلاعی نداری عزیزم میدونم مجوز نسر نمیدی فقط جهت اطلاع فقط یک چیز با خواندن نظرات ایرانی جماعت کاملا نوع دیدشون به تورکها مشخص شد واقعا جای ترحم دارید خوبکه هیچ چی نیستید تو کل دنیا.
حسن از تهران: 1394/9/1001:50:12،
18
8
تبریز به عنوان پایتخت جهانی فرش قطب موتور سازی ایران شهر شکلاتی با بهترین غذاها و مردم خونگرم و با فرهنگ نگینی است برای ایران و شهرهای ایران زنده باد ایران و ایرانی یاشاسین آذربایجان
جواب امیرحسین: 1394/9/1017:18:02،
12
7
قشنگ معلومه این آقا تهرانیه.خوبه بدونی بیشتر بودجه ایران میره تهران.بودجه استانهای آذربایجان+خوزستان+خراسان شمالی+اصفهان+شیراز+اراک و... همه و همه باید درصدی از بودجشونو بدن به استان محترم تهران.لا اقل شما دیگه چیزی نگو آخه...

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل