کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جلسه دوازدهم دادگاه بابک زنجانی چگونه گذشت؟


کد خبر : ۱۷۳۶۴شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹:۳۰۵۶۶۹ بازدید

قاضی صلواتی در حالی که بابک زنجانی قصد داشت در جلسه دوازدهم دادگاه مانند روال چند جلسه قبل ادامه دفاعیاتش را قرائت کند، متهم را با ...
جلسه دوازدهم دادگاه بابک زنجانی چگونه گذشت؟جلسه دوازدهم دادگاه بابک زنجانی چگونه گذشت؟

قاضی صلواتی در حالی که بابک زنجانی قصد داشت در جلسه دوازدهم دادگاه مانند روال چند جلسه قبل ادامه دفاعیاتش را قرائت کند، متهم را با پرسیدن سوالات متعدد غافلگیر کرد.

دوازدهمین جلسه محاکمه متهمان پرونده نفتی صبح امروز در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.

در ابتدای این جلسه قاضی صلواتی پس از قرائت تذکرات قانونی از زنجانی سوال کرد نحوه خرید بانک FIIB و افزایش سرمایه این بانک را توضیح دهد که متهم در پاسخ گفت: برای خرید بانکی به مالزی مراجعه کردیم و طبق بررسی‌های صورت گرفته به ما بانک FIIB را پیشنهاد دادند اما باید یک مجموعه بزرگ مانند یک بانک دیگر سهام‌دار آن می‌شد.

وی ادامه داد: برای این کار به تاجیکستان رفتم و مجموعه ارزش را خریداری کردم. مجموعه ارزش باید ۳ سال کار می‌کرد تا به سودآوری برسد و بعد تبدیل به بانک شود.

زنجانی افزود:‌ بعد از انجام کارهای اولیه از رئیس‌جمهور تاجیکستان اجازه گرفتیم و گفتیم می‌خواهیم در این کشور سرمایه‌گذاری کنیم. اجازه داده شد و ما سال ۸۸ شروع به سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی مجموعه‌های مختلف از جمله اتوبوسرانی شهری کردیم.

متهم اصلی پرونده نفتی اضافه کرد: بعد از اینکه اجازه دادند بانک کنت شکل بگیرد، به منطقه لاب وان رفتیم و بانک FIIB را خریدیم.

وی توضیح داد:‌ بانک FIIB را به ۴ میلیون دلار سرمایه اولیه خریداری کردم و پس از آن شروع به خرید ساختمان و راه‌اندازی‌های اولیه کردیم.

زنجانی افزود: اینکه می‌گویند این بانک فقط ۳ اتاق داشته درست نیست، چرا که بیش از ۴۰ اتاق دارد و منطقه لاب وان نیز یکی از امن‌ترین شهرهای مالزی است.

متهم اصلی پرونده نفتی توضیح داد: به محض شکل‌گیری سهام بانک را از ۴ میلیون دلار به ۱۰۴ میلیون دلار واریز شده افزایش دادیم و چون سهامدار، بانک کنت بود مجبور بودیم سرمایه کنت‌بانک تاجیکستان را هم افزایش دهیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها