کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران

آخرین خبرها از قطعه‌های دوم و سوم آزاد‌راه تهران-شمال

کدخبر:۱۷۳۰۷پنجشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷:۵۶۲۸۷۹ بازدید

مدیر طرح آزادراه تهران – شمال آخرین وضعیت پیگیری ساخت قطعات دوم و سوم این آزاد‌راه را تشریح کرد.

مدیر طرح آزادراه تهران – شمال آخرین وضعیت پیگیری ساخت قطعات دوم و سوم این آزاد‌راه را تشریح کرد.

عباس شیخی با بیان این‌که از چند ماه قبل کار بر روی قطعه دوم آزادراه تهران – شمال با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود، اظهار کرد: با توجه به نهایی شدن طرح نظری این پروژه انتظار داریم که کار عملی بر روی آن با سرعت بیشتری پیگیری شود و در زمان در نظر گرفته شده کار به بهره‌برداری نهایی برسد.

وی از تخمین سه تا 3.5 سال زمان مورد نیاز برای تکمیل قطعه دوم این آزاد‌راه سخن گفت و ادامه داد: در صورتی که مراحل اجرایی کار طبق برنامه آغاز شده و منابع اعتباری مورد نیاز تخصیص داده شود می‌توان انتظار داشت این قطعه حداکثر تا 3.5 سال آینده به بهره‌برداری نهایی برسد.

مدیر طرح آزادراه تهران – شمال با بیان این‌که بحث بر روی قطعه سوم پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، عنوان کرد: این قطعه نیاز به نهایی شدن در طرح‌های مطالعاتی و نظری پروژه دارد که احتمال می‌دهیم کار بر روی آن و نهایی شدن برنامه‌اش حدود هشت ماه زمان نیاز داشته باشد.

شیخی اضافه کرد: در صورتی که در جریان یک مزایده بین‌المللی شرکت مشاور و طراح این پروژه مشخص شده و برنامه آنها مورد تصویب قرار بگیرد می‌توان به استارت کار اجرایی بر روی آن امید داشت تا این قطعه نیز در زمانی کوتاه به بهره‌برداری نهایی برسد.

وی با اشاره به احتمال نهایی شدن یک کنسرسیوم در این قطعه از شرکت‌های داخلی و خارجی تاکید کرد: با توجه به این‌که کار بسیار حیاتی و مهم بوده و با توجه به پیچیدگی‌هایی که دارد نیاز به اجرایی کردن آن براساس دانش روز وجود دارد، تلاش می‌کنیم حضور خارجی‌ها نیز در کنار شرکت‌های ایرانی باشد تا بتوان فرآیند انتقال دانش را پیگیری کرد.

مدیر طرح آزادراه تهران – شمال درباره‌ی پیش‌بینی از زمان پایان یافتن کل کار اجرایی در این آزاد‌راه نیز توضیح داد: با توجه به طولانی بودن و البته پیچیدگی‌های خاصی که در این پروژه وجود دارد نمی‌توان به راحتی درباره زمان دقیق آن اظهارنظر کرد.

شیخی خاطر نشان کرد: البته با توجه به نگاه مثبتی که در وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان شکل گرفته کار با قدرت و سرعت بسیاری در دست اجراست و ما امید داریم در صورت پیگیری همین روند کار تا پیش از سال 1400 به بهره‌برداری نهایی برسد.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

بهلول عاقل: 1394/8/2809:01:12،
46
13
حتما می سازید!!
پیمان: 1394/8/2810:01:55،
88
11
این ازاد راه حالا حالاها ساخته نمیشه چون وجودش باعث شادی مردم میشه و حرام است!!!!!!!!
ایرانی : 1394/8/2810:12:08،
38
13
خیلی جالبه , مسولین هر دولت چهار سال فرصت دارند ولی طرح حداقل پنج‌ ساله میدن دولت بعدی هم اعلام میکنه طرح دولت قبل اشتباه بوده و همین شده که کشور به اینروز افتاده .
حامد تویو: 1394/8/2812:27:18،
26
9
3 یا 3.5 ساله یا 30 یا 35 ساله :))
ولی: 1394/8/2809:20:35،
75
11
بنیاد مستضعفانه یا بنیاد تیلیاردرها ؟
Aria: 1394/8/2809:54:11،
32
8
دمت گرم ...
خشایارشا: 1394/8/2809:24:23،
110
18
در زمان ساخت جاده چالوس توسط رضا شاه هنوز حتی وسیله ساده ایی مثل فرغون ساخته نشده بود
اما فقط با بیل و کلنگ کوه رو کندن و یکی از زیبا ترین جاده های خاورمیانه را ساخت
چون وقتی رضا شاه گفت (ج) جاده کشیدن
وقتی گفت (ر) راه آهن کشیدن
وطن دوست: 1394/8/2814:30:54،
45
12
كاش مي شد به جاي ژن اختلاس، ژن رضاشاه را به مديران فعلي تزريق كرد!!
شاهی: 1394/8/2809:27:52،
37
8
1400؟؟؟؟؟؟؟ آها. خسته نباشید. ایول بابا. باریکلا. تو میتونی
رضا: 1394/8/2809:46:56،
35
9
در این بیست سالی که روی ساخت این بزرگراه پول و هزینه کردید
و چیزی هم ساخته نشد صدها بزرگراه و پل و تونل زیرزمینی با شرایط بسیار پیچیده و صعب العبور در دنیا ساخته شده و ما هم
هر سال فقط داریم راجع به ساخت قطعات و مطالعات و .....گزارش
به مردم می دهیم و از بهره برداری خبری نیست.!!
Aria: 1394/8/2809:58:19،
39
8
بعضی ها هستند که توی این دنیا از هیچی خجالت نمیکشن...!! واقعا شرم آور بخدا...بعد از حدود سی سال که از آغاز این پروژه میگذره تازه برگشته میگه احتمالا سال 1400 میسازیمش....
رضا: 1394/8/2810:06:39،
55
9
من نمیدونم رضا شاه چطور نود سال پیش با بیل و کلنگ جاده چالوس را ساخت که آقایون بعد از این همه سال نتونستند با این تکنولوژی جدید این آزاد راه را کامل بسازند؟
ایرونی: 1394/8/2811:53:42،
24
9
باور کنید اگر تا به حال با پایه های بلند اقدام به ساخت پل کرده بودند از تهران تا شمال را رفت و برگشت پل کشیده بودند تا این همه تخریب جنگل و کوه و منابع طبیعی
.
.
.
ژاپنی ها تو دوره شاه گفتند ما ۵ ساله میسازیم در عوض ۵ سال فقط عوارض میگیریم
بهشون گفتند خوش اومدید ما از پول ها به شما نمیدیم
حالا ضعف مدیریت ببین چقدر هزینه درست کرده و .....
hamid: 1394/8/2816:01:12،
18
11
مدیر طرح آزادراه تهران – شمال ، معمولا پروژه ها در فاز صفر طرح مطالعاتی براشون انجام میشه نه پس از گذشت سال ها و در هنگاه فاز اجرایی ، لطفا درست مصاحبه کنید، همه به اندازه کافی از پیچیدگی طرح مطلع هستند، شما چه راهکارهایی برای تسریع عملیات اجرایی دارید.
رضا: 1394/8/2819:11:37،
30
8
شاهکارهای مهندسی وجاده سازی ایران جاده چالوس جاده هراز جاده فیروزکوه وراه اهن سراسری جنوب به شمال انهم درگذشته های دور افسوس الان جزاختلاس چیزی برای گفتن نداریم

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما