کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یارانه‌ بگیرها بیشتر از جمعیت کشورند!


کد خبر : ۱۷۱۱شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲:۰۳۲۸۸۶ بازدید

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه به 560 هزار ایرانی مقیم خارج یارانه پرداخت می کنیم به خانه ملت گفت: اتباع خارجی در داخل ایرانی که دارای شناسنامه جعلی هستند نیز یارانه دریافت می کنند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به نحوه شناسایی دهک های جامعه افزود: برای واجدین شرایط یا کسانی که واجد شرایط برای دریافت یارانه نیستند دو راهکار شناسایی از دهک های بالا به سمت دهک های پایین یا شناسایی دهک ها از پایین به بالا وجود دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دریافت یارانه نقدی به گونه ای در جامعه جا افتاده که حق همه مردم است در حالی که اینگونه نیست، ادامه داد: یارانه نقدی بیت المال نیست بلکه انفال است و بین این دو تفاوت وجود دارد.

وی افزود: شناسایی از بالا به پایین یعنی شناسایی افراد پردرآمد جامعه که نیازمند دریافت یارانه نقدی نیستند به طوری که مودیان مالیاتی، حقوق بگیران و کسانی که دارای خانه‌ها و دارندگان خودروهای لوکس قابل شناسایی خواهند بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: به عنوان مثال دارندگان املاک لوکس از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قابل شناسایی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه به 560 هزار ایرانی مقیم خارج یارانه پرداخت می کنیم به خانه ملت گفت: اتباع خارجی در داخل ایرانی که دارای شناسنامه جعلی هستند نیز یارانه دریافت می کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: حتی مقامات و مسئولان، استانداران و برخی وزرا و نمایندگان یارانه نقدی دریافت می کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به شناسایی دهک های جامعه از پایین به بالا تاکید کرد: تمام مشولان کمیته امداد، بهزیستی، دستگاه های خدماتی و کشاورزان غیرگندمی که به عنوان مثال دارای زمین های کمتر از یک هکتار برای شناسایی دهک های جامعه از پایین به بالا قابل شناسایی هستند.

وی افزود: آنچه که اهمیت دارد این است که حذف برخی از دریافت یارانه نقدی آغاز شود، حتی در اصلاحیه بودجه 92 مبنی بر حذف 30 درصد از دریافت یارانه نقدی پیشنهاد دادیم این رقم به 10 درصد کاهش یابد تا این طرح تنها آغاز شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: بر اساس آمار رسمی جمعیت آماری یارانه بگیران از جمعیت کشور بیشتر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها