کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

روحانی : روابط ایران و آمریکا می‌تواند عادی شود

کدخبر:۱۷۱۰۵پنجشنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹:۲۳۸۰۳۸ بازدید

رئیس‌جمهور در خصوص روابط ایران و ایالات متحده اظهار داشت: «یک روز این سفارت‌ها بازگشایی خواهد شد اما آنچه مهم است، نوع رفتار است. در این ...

رئیس‌جمهور در خصوص روابط ایران و ایالات متحده اظهار داشت: «یک روز این سفارت‌ها بازگشایی خواهد شد اما آنچه مهم است، نوع رفتار است. در این خصوص، کلید در دست آمریکایی‌هاست.»

دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با روزنامه آمریکایی «کوریرا دلا سرا» گفته است که برجام می‌تواند از تنش‌ها بین ایران و ایالات متحده کاسته و سرانجام به بازگشایی سفارت‌های دو کشور در تهران و واشنگتن بینجامد.

با این حال، به نوشته رویترز، روحانی از ایالات متحده انتظار دارد که پیش از عادی‌سازی روابط، از ایران عذرخواهی کند.

رویترز در گزارش خود از مصاحبه رئیس‌جمهور و به نقل از وی نوشته است: «شیوه پیاده‌سازی این توافق می‌تواند بر آینده تاثیر بگذارد. اگر به خوبی پیاده شود می‌تواند بنیاد تنش‌های کمتر با ایالات متحده را پایه گذارد و شرایط را برای ورود به دوران جدید مهیا سازد. اما اگر آمریکایی‌ها به سهم خود از برجام عمل نکنند، قطعا روابطمان به همان شکل سابق باقی می‌ماند.»

وی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال بازگشایی سفارت‌های ایران و آمریکا گفت: «یک روز این سفارت‌ها بازگشایی خواهد شد اما آنچه مهم است، نوع رفتار است. در این خصوص، کلید در دست آمریکایی‌هاست.»

روحانی ادامه داد: «اگر آنها سیاست خود را اصلاح کنند، اشتباهات 37 ساله گذشته را جبران کنند و از مردم ایران عذرخواهی کنند، شرایط تغییر کرده و اتفاقات خوبی می‌تواند بیفتد.»

این مصاحبه در جریان سفر رئیس‌جمهور به ایتالیا انجام شده است.

خبرگزاری فارس با انتشار این خبر نوشته که نمی‌تواند مستقلا روایت رویترز از مصاحبه رئیس‌جمهور با روزنامه ایتالیایی فوق‌الذکر را رد یا تائید کند.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

مصطفی: 1394/8/2119:17:27،
536
58
من از طرفشون عذرخواهی میکنم . ببخشید که دیوار سفارت بلند بود اذیت شدین.
اکبر: 1394/8/2120:17:46،
361
52
ما باید معذرت خواهی کنیم که سفارت اشغال کردیم چون سفارت حکم خاک ان کشور راداره ودرمورد کودتاه 28مرداد امریکا ترس نفوذ وافتادن ایران بدست شوروی راداشته گرنه یکی ازفشارهای امریکا به رژیم گذشته افزودن ازادیهای سیاسی بوده ولی چون شوروی درایران موفق نشد بعدها ازطریق افغانستان سعی کرد به خلیج فارس وابهای ازاد راه پیدا کند که خوشبختانه شکست خورد.
مرگ بر آمریکا : 1394/8/2120:30:53،
102
537
متأسفم برای کسایی که بیرون انداختن جاسوس های آمریکایی از سفارت که چه عرض کنم لانه جاسوسی رو می بینن ولی جنایت های آمریکا در قبال ایران مثل کشتن مسافران هواپیمای مسافربری یا هشت سال حمایت مستقیم آمریکا از صدام یا تحریم ها و هزار و یک جنایت بی شرمانه ی آمریکا رو نمی بینن.
وقتی می بینم که سردمدارای غربی دائما از منافع ملی شون صحبت می کنن و در طرف دیگه بعضی، حتی خون به ناحق ریخته شده ی هم وطنانشون رو هم نمی بینن تاسف می خورم.
ایرانی: 1394/8/2121:22:47،
236
33
پاسخ به مرگ بر آمریکا... این بازی خطرناک رو یه عده با حمله به سفارت آمریکا بدون در نظر گرفتن عواقبش شروع کردن!، سفارتخونه یعنی خاک اون کشور که این چیزها رو بعضیها نمیفهمن!، ژاپن به خاک آمریکا حمله کرد و 2 شهرش نابود شدن!، هر کی خربزه میخوره پای لرزش هم وای میسه!
رامین: 1394/8/2121:39:39،
58
288
سلام
بله این رابطه میتونه عادی بشه
البته ما شرمنده ایم که هواپیمای مسافربری اونا را با اینهمه مسافر بیگناه با موشک ساقط کردیم
شرمنده ایم که توی کشورشون کودتا کردیم
شرمنده ایم که از هیچ جنایت ضدبشری فروگذار نکردیم
شرمنده ایم که دانشمندشون را جلو چشم زن و بچه شون ترورکردیم
شرمنده ایم که با ۸ سال جنگ مملکتشون را به خاک سیاه نشوندیم
خیلی در حقشون ظلم کردیم
واقعا مرگ بر ایران حقمونه
ايراني: 1394/8/2121:49:27،
307
27
متاسفم براي شما دلواپسان تقلبي كه فقط ٤سال بعد از پايان جنگ جنايات صدام رو ناديده گرفتين و بدون گرفتن حتا يك دلار غرامت جنگي با عراق رابطه برقرار كردين(كويت تابحال 50 ميليارد دلار غرامت گرفته). اونجا خون شهيدان پايمال نشد!؟ روسيه خوبه!؟ پيمان گلستان،تركمانچاي،آخال فراموش شد!؟ فقط رابطه با امريكا بده!؟
از بیرجند: 1394/8/2121:55:22،
139
91
درود بر روحانی بزرگ
به "مرگ بر آمریکا": 1394/8/2122:07:23،
232
28
بر فرض که اینها جاسوس بودن باید از در و دیوار سفارت بالا رفت ؟ مثل آدم می گفتین کشور رو ترک کنند می دونی این کار احمقانه چندین میلیارد دلار خسارت روی دست کشور گذاشت ؟ می دونی چه تصوری از ایران در دنیا درست کرد ؟ در ضمن مادلین آلبرایت وزیر امور خارجه ی آمریکا یه خاطر کودتای 28 مرداد عذر خواهی کردو جا داره ما هم به خاطر حمله به سفارت آمریکا عذر خواهی کنیم.
علی: 1394/8/2122:26:29،
192
25
تا کی مردم باید تاوان سیاستهای غرب ستیزی و امریکا ستیزی را بدهند که 36 سال است این همه خسارت به کشور و مردم زده است ؟؟؟؟؟؟ چرا باید کشورهای ترکیه و ژاپن و کره جنوبی انقدر پیشرفت کنند ما نکنیم ؟؟؟؟؟؟؟ آقای روحانی مردم به شما رای ندادن امثال نعمت زاده را بیاورید که بخشنانمه برای جلوگیری از واردات از امریکا بدهد و از تابوت سازیهای داخلی حمایت کند.........همه کشورهای دنیا با هم و با امریکا رابطه دارند بر اساس منافع ملی و مردم خود مشکلی هم ندارند و تعامل می کنند.....نفوذ بهانه جدید است برای جلوگیری از تعامل و تنش زدایی با دنیا تا به سمت یک کره شمالی دوم پیش رویم.....
Amin: 1394/8/2123:43:32،
171
29
آقا يا خانم محترم مرگ بر آمريكا،
لطفا به تعداد منفي هايي كه نوشته شما گرفته دقت كنيد!!
دوست عزيز، هيچكس نميتونه با زور خواست و عقيدشو به مردم تحميل كنه. دوست من، حق با اكثريت هست. نميشه كه تا ابد با يه كشوري كه از همه لحاظ سر هست به نسبت بقيه كشور ها دعوا داشته باشيم يا ارتباطي نباشه.
نميشه كه تا ابد به اين تنش ها ادامه داد.
نوشته شما تعداد زيادي منفي گرفته. يعني اكثريت با گفته هاي شما مخالف هستن. به نظرم بهتره نظرمون رو تحميل نكنيم.
مهرداد: 1394/8/2200:05:08،
141
16
اقای مرگ بر امریکا برادر اگر به این حرفا بود که الان ژاپن باید دشمن سرسخت امریکا باشه چون بمب اتم انداختن تو کشورشون و هزاران ژاپنی را کشتن، ثانیا امریکا به هر دو طرف جنگ کمک کرد چون میخواست هر دو کشور تضعیف بشن و قدرتی در منطقه وجود نداشته باشه،
منطقه آزاد بانه: 1394/8/2200:22:54،
89
69
درود بر روحاني ، بزرگمرد تاريخ ايران
رکود تدبیر: 1394/8/2200:36:42،
22
113
اکبر@پس امریکا کودتای 28 مرداد رو برعلیه مصدق انجام داد چون دلش بحال ایران میسوخت که دست شوروی بیافته؟واقعا نابود کردی تحلیل رو با این حرف!!
مملکت باحال: 1394/8/2200:53:42،
134
22
دنیای امروز دنیای ارتباطات و تعاملات سازنده و دوطرفه است
مرگ بر فلان درود بر بهمان ناشی از عقب ماندگی فرهنگی و درماندگی سیاسی است
رابطه با آمریکا خواسته اکثریت مردم ایران است
اگر شک دارید نظرسنجی بگذارید
سامان : 1394/8/2201:06:34،
111
16
واقعا من نمیدونم چرا بعضی ها همش دنبال اینن که برا کشور های مختلف مرگ بخوان . به نظر من این نشانه ضعف او افراده. یعنی واقعا من میخام بدونم امریکا به ما بیشتر از ژاپنیها بدی کرده ؟ اگر نه پس چرا ژاپنیها هی نمیگن مرگ بر امریکا . به نظر من مرگ خواستن برای هیچ کس و هیچ ملتی کار درست و شایسته ای نیست .
ناشناس: 1394/8/2202:32:45،
21
97
سلام
متاسفانه اکثرا اینجا ی چیزی گرفتتشون که اگر یک دو حرفی آدمو میگرفت از اون بهتر بود.
عرض کنم که اگر فکر میکنید عادی سازی روابط با آمریکا، به فرض انجام، باعث میشه اقتصاد درست شه سخت در اشتباهید. اوضاع بدتر میشه که بهتر نمیشه.
برای مثال رجوع کنید به حافظتون همین چند ماه پیش که عده ای از هموطنان عزیز یک دلاری را گرفته بودند کنار هزاری تو خیابونا. چی شد؟ اومد پایین؟
توضیحات طولانی و در حوصله این کامنت نمیگنجه. خوش باشید.
حسین: 1394/8/2208:37:55،
20
19
کلا مذاکرات برای رفع تحریم نبود برای مذاکره با امریکا بود..ملتم خوش خیال که تحریمها رفع میشه و چول بلوکه شده بر میگرده
مرگ بر آمریکا: 1394/8/2208:57:54،
20
93
دوستان، به عرض بنده توجه نکردین.
گفتم چه طور تسخیر لانه جاسوسی رو که البته از نظر شما اشتباه بود رو می بینید و بزرگ می کنید اما جنایت های دیگه ی آمریکا ضد ایران رو نمی بینید.سوالم این هست که چرا خون شهدا و مردم بی گناه هواپیمای مسافربری رو فراموش کردید؟ من هم مثل شما یک ایرانی هستم و برام سواله که چرا مردم یک کشور باید اینقدر خوشبختی خودشون رو در دست کشوری استعمار گر ( البته استعمار گر نوین) می دونن و نه در دست خودشون..قبل از حمله آمریکا به عراق هم یکسری از عواقب توافق با آمریکا هشدار می دادن که به اونها هم طعنه ی دلواپس می زدن.اگر نوشتم مرگ بر آمریکا که قطعا دولت آمریکا شایسته ی مرگ است و نه مردم با فرهنگشون برای ظلم هایی است که در حق ایران و ایرانی انجام دادن و می دن.
شهرستانی!!!!: 1394/8/2210:40:27،
40
21
جواب مرگ بر آمریکا:

نقل می کنند در جهنم عقرب هایی هست که مردم از دستشون به افعی پناه می برند!!!! این است حکایت مردم و حاکمان ایران و آمریکا...
ایرانی: 1394/8/2210:41:35،
58
15
پاسخ به مرگ بر آمریکا... آقا چرا مطلب رو نمیگیری و حرف خودت رو دوباره تکرار میکنی؟، حمله به سفارتخونه که حکم خاک اون کشور رو داره و گروگانگیری 444 روزه دیپلماتها به اندازه کافی بزرگ هست و نیازی به بزرگتر کردش نیست!، اینکار رو بعضیها تو دنیا باب کردن و بعد از گذشت سالها باز نشون دادن چیزی از روابط متعارف بین الملل نمیدونن چون یکبار دیگه و این بار به سفارت انگلیس حمله کردن!، تاوان ندانم کاری بعضیها رو ملتشون پس میده!، درضمن رئیس جمهور آمریکا که حرف اول و آخر رو تو آمریکا میزنه منتخب مردم آمریکاست بر خلاف بعضی جاها پس مرگ بر دولت آمریکا گفتن یعنی مرگ بر مردم آمریکا که با آزادی کامل و بدون تقلب و... اون دولت و رئیس جمهور رو انتخاب کردن!، بابت ندانم کاریهاتون که بعد از گذشت 36 سال هنوز بهش افتخار میکنید و این کشور و مردم رو اینقدر توی دردسر انداخته از آمریکا انتقاد نکن!، جواب کلوخ انداز سنگه!
به "مرگ بر آمریکا": 1394/8/2211:52:21،
59
17
چطور هواپیمای مسافربری رو می بینی اما دهها هزار نفر از جوان های ما رو که همین برادران عراقی شهید کردن نمی بینی ؟؟؟؟؟؟؟؟
اکبر: 1394/8/2211:56:45،
32
14
درجواب اقا یاخانم رکودتدبیر باید بگم امریکا وهرکشوردیگه وحتی ما فکرمنافع خود هستند ودرکودتای 28مرداد مسله مقداری پیچیده است حتی این نیست که بامصدق مخالف بودندانها باتوجه به قدرت رسانه ای ونفوذی افزوده شده کمونیست درایران ترس از قدرت گرفتن انان داشتند حتی روحانیون انزمان هم به همین علت پشت مصدق را خالی کردند.
رکود تدبیر: 1394/8/2218:58:10،
9
19
اکبر@برادر من کلا شما تاریخ رو نخوندی؟یا بلد نیستی؟من تحقیر نمیکنم کسی رو شما تحقیر حساب نکن ندانستن عیب نیست...کلا مصدق تو اون قضیه ملی کردن صنعت نفت دست انگلیسها رو با ائتلاف با آیت الله کاشانی کوتاه کرد..واقعا موزی گری امریکاییها و به تخت نشاندن محمد رضا پهلوی رو اونزمان تعمیم بدیم به اینکه خطر کمونیسم معلومه تاریخ رو وارونه خواندیم..اگر واقعا حس نایونالیستی هم داشته باشیم در مورد لایحه کاپتالاسیون امریکا در ایران واقعا چی داری بگی؟منتظر جوابتون هستم
حمید: 1394/8/2219:28:27،
14
17
الان بزرگترین دشمن ایران داعش و کشورهای عرب منطقه و در راس اونا عربستان هست.نمیبینید مرتب برای ما شاخ و شونه میکشن!
علتش اونه که عربها به پشتیبانی و روابط خوب با آمریکا دلگرم هستن.
آیا اونها دست نشانده امریکا هستن؟
به نظر من که عربها دارن ازروابط با آمریکا و غرب حداکثر استفاده میکنن.
بهترین امکانات و تکنولوژی اونها را در اختیار گرفتن و از اونطرف به داعش هم کمک میکنن و بدترین کارنامه حقوق بشر هم دارن!
اکبر: 1394/8/2220:18:28،
13
17
درجواب اندوست گرامی رکود تدبیر باید بگم من ادعا ندارم درتاریخ مطالعات هدف مند وگسترده ای داشتم وادعا هم ندارم خیلی حالیم است ولی مقداری درمباحثی که علاقه ای داشتم مطالعه بیشتر ازطریق اینترنت داشتم مثلا همین اسناد طبقه بندی شده افشا شده امریکا ونیز روایتهای مختلف درمورد28مرداد وغیره وشخصا چیزی که دستگیرم شد این بود که امریکا نه کشته ومرده شاه بود ونه کشته مرده کس دیگه ودوران مصدق انها برداشتشان این بود که خطر قدرت ونفوذ حزب توده وکمونیسم زیاد است وازطرفی هم پشتیبانی روحانیت هم به همین علت ازادی بیقیدوبند مطبوعات (بخصوص مطبوعات چپ که بیشتر تحت نفوذ شوروی بودند) ازمصدق کم یامتوقف شدامریکا به کودتا کمک کرد وبشتر را من توصیه میکنم خود مطالعه کنید یاهرکدام ازدوستان که دوست دارند درزمینه بیشتر بدانند خود براحتی میتواند به منابع گوناگون دسترسی پیدا کنند وواقعیت را بخوانند.
سعيد ١: 1394/8/2320:38:46،
15
8
مگر ما بابت اشغال سفارت امريكا معذرت خواهى كرديم

تا جاى كه من يادمه وزير أمور خارجه امريكا خانم مادلين البرايت در دوران خاتمى بابت كودتاى ٢٨ مرداد از ايران معذرت خواهى كرد ولى متاسفانه ايران واكنش منطقى به اين اقدام انجام نداد،

همه مشكلات روابط خارجه ما با جهان متمدن ناشى از خوى استعمارگرى آنها نيست بلكه بسيار زياد آن متوجه انتخابهاى غلط ملت و دولت ايران بوده،
و اكنون نيز ايران است كه سياست خارجه مخالف همه قدرت هاى جهان دارد و به قول خودش مستقل است ، طبعا اين در جهت مخالف آب شنا كردن هزينه دارد،
Kia: 1394/8/2119:20:04،
314
69
سلام به امريكا
يعنى سلام بر خوشبختى
حالا اون خوشبختى هر چيزى ميتونه باشه
dadahamid: 1394/8/2120:23:36،
241
20
قوربونت برم خدا با اون عدالتت مثلا چي ميشد من بجاي مملكت گل وبلبل تو سانفرانسيسكو به دنيا ميومدم ها چي ميشد
معدودي از دلايل
خانواده دونفري هستيم كه هردو هم كارمنديم خداشاهده حقوقمون به يك هفته نميرسه
تا اخر عمر بايد قسط بديم(ديگه حالم بهم خورده خدايي)
تفريح سالم نداريم فقط مگه برينم 4تا بازار دور بزنيم
امنيت شغلي تعطيله
امنيت سرمايه گذاري تعطيله
به لباس پوشيدن زن مردم گير ميدن تو شهر خودت ميخواي بري نمايشگاه راه نميدن ميگن شلوارت تنگه
توسعه اقتصادي و ازادي كشكه
تمام پستها دست يه عده خاص هست كه ديگه نميگم كيا
از داشتن يه ماشين خوب يه جاده خوب فرهنگ رانندگي محروم
اگه پارتي و سهميه نداشته باشي بايد بري غاز بچروني


محمد: 1394/8/2119:22:49،
267
30
یکی از دلایل پیشرفت کره در صنعت روابط با امریکاست وگرنه هی با بدبین بودن به امریکا چیزی درست نمیشه فلسطین و لبنان و بحرین به ما چی باید از مسولین پرسید ایا شما که اینقدر سنگ فلسطین و لبنان رو به سینه میزنین تو 8 سال جنگ ذرهای به غیرت شون برخورد و از ایران حمایت کردن فلسطینی که هدایای مردم ایران رو ریختن تو خیابونو اتیش زدن خواهشا از این دایه مهربان تر از مادر بودن دست بردارید و به فکر ملت باشید
علی: 1394/8/2120:19:00،
38
217
ببخشید ولی داری چرت میگی. موفقیت هر کشوری به خاطر تلاش و کوشش مردم و مسءولین اون کشور هست نه رابطه با امریکا.چرا اکثر کشورهای عربی که رابطه خوبی با امریکا دارن پیشرفته نیستن درسته بعضی هاشون امکانات دارند ولی از خودشون نیست و کاملا وابسطه امریکان
به علی: 1394/8/2122:13:07،
116
19
رابطه با آمریکا لزوما باعث پیشرفت نمی شه اما دشمنی بی خودی قطعا باعث عقب ماندگی کشور می شه دست از این شعارها وردار.
عاشق امریکا: 1394/8/2200:53:58،
18
126
فکر میکنم با کامنت علی اقا که مردم این همه منفی دادن این کشور احتیاج به دشمن نداره ، داخل کشور ابن ملجم ها زیادند
زیاد ،
ایرن جیب و اهالی ایران جیب امروز متوجه شدم همه چشم براه امریکا هستید ، ولی بسی خیال واهی
منفی دادن به علی اقا نشان داد درک از ارزش های انقلاب را ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر نان دانه ایی 100هزار تومان شد مستحق اش هستید ، نوادگان هرمله به ایران مهاجرت کرده اند گویا ، چنان برخوردی
را ادمی با دشمن خونی اش نمیکند ، مگه ایشان بغیر از واقعیت چیز دیگری گفت جانسپاران امریکا همیشه از حقایق فرار میکنند ،اینهم تحفه جماعت بنفش ، گرانی ، ذلت ، خواری ، ترور شخصیتی ، بی احترامی ، فحش از وزیر ، بی ارزشی ،
نوش جانتان جماعت هفت رنگ بنفش ، منتظر شنیدن جیغ بنفشتان هستیم
مهرداد : 1394/8/2213:44:23،
26
15
36 سال دشمنی ایران آمریکا و داستان دیوار سفارت تنها برای مصرف داخلی ذهن مردم.... ایران هست 36 سال هست در خفا دولتمردان ایران و آمریکا عاشق همدیگرندتنها دولت ایران است که تامین کننده منافع آمریکا در اقتصاد وتحریک فروش سلاح به اعراب و نفت ارزان و مسبب اغتشاش در منطقه هست دولت ایرآن،ملت رو به دشمنی با آمریکا دعوت می کند کلا دولت ایران تامین کننده منافع آمریکا و آمریکا تامین کننده امنیت حاکمیت دولت ایران هست علت طولانی شدن جنگ ایران و عراق تنها به دلیل ترغیب خرید سلاح از شرکت های خارجی بود نه راه قدس از کربلا
pejman: 1394/8/2119:25:37،
467
47
روابط ایران با امریکا

خوبه++++
بده _ _ _ _
Reza: 1394/8/2119:29:05،
204
27
با کمکی که دکتر احمدی نژاد کرده به این کشور
وضع این مملکت تا 2 3 سال آینده به خودش خوبی نمیبینه

میدونی فقط یه تعداد انگشت شمار رو میبینم که فرق انبردست و دمباریک و نمیدونن اون موقع میان راجبه روحانی و دولتش جو سازی میکنن و دروغ دروغ که اینارو بد جلوه بدن

سختی که اینا دارن میکشن رو عشق و حالش رو احمد جون که 38 هزار میلیارد از صندوق بازنشسته ها گرفت و هنوز نداد

بد میان میگن بنده خدا پتو نداشته بکشه چقدر این بابا تواضع داشته
خدا شفا بده بعضیارو
علی: 1394/8/2119:29:31،
177
30
روزی رو تصور کنین که دلار 70 تومن باشه هرکشوری خواستین بتونین راحت برین همه جا مورد احترام قرار بگیریم ماشینای روز دنیارو با قیمت واقعی سوار بشیم نگران خرج زندگی و تحصیل و ازدواج نباشیم اینجا بهشت است نه بهشتی که هوری و درخت و نهر داشته باشه
اکبر: 1394/8/2120:11:11،
124
14
دلار یه وقتی 7تومان بود نه 70تومان
pejman: 1394/8/2119:30:37،
158
203
امریکا و سایر کشورهها به ایران بیشتر ضربه زدن _ _ _ _

یا

سوء مدیریت مدیران و دزدی ها و اختلاس ها ++++
ss: 1394/8/2120:20:30،
66
16
پژمان جون تست هوش گذاشتی ؟!
امین: 1394/8/2120:43:16،
108
23
معلوم میشه خیلی زرنگی عمدا

امریکا و سایر کشورهها به ایران بیشتر ضربه زدن _ _ _ _

یا

سوء مدیریت مدیران و دزدی ها و اختلاس ها ++++

اگه راست میگفتی سوء مدیریت رو بالا میذاشتی و آمریکا و سایر کشورها رو پایین اون موقع مردم حواسشون رو جمع میکردن رای درست میدادن .
وحیددد: 1394/8/2119:31:39،
357
37
من به عنوان یک ایرانی دوست دارم روابط با امریکا عادی شود +
من به عنوان یک ایرانی دوست ندارم روابط با امریکا عادی شود _
ppp: 1394/8/2120:05:24،
172
23
سلام دوستان من یه دهه هشتادیمم مگه عراق 8 سال به ما حمله نکرد پس چرا ما با امریکا مشکل داریم و عراقیا شدن برادر !!!
میشه یکی بگه چرا ؟؟؟
مرگ بر آمریکا: 1394/8/2121:34:31،
15
119
جواب به PPP
ببین رفیق، صدام.که.رئیس جمهور عراق بود یه دست نشانده بود از طرف آمریکایی ها و غرب و اونا هم همه.جور حمایت مالی و تسلیحاتی رو از صدام می کردن.
آخر کار هم وقتی نتونست ایران رو تصاحب کنه خودشون به عراق به بهانه ی اینکه عراق داره سلاح های شیمیایی درست می کنه حمله کردن و عراق رو غارت کردن در حالی که تو هشت سال جنایت عراق ضد ایران ساکت نشسته بودن و از عراق حمایت مالی می کردن. گفتم حمله آمریکا به عراق،
اون حمله هم بعد از یک توافق با عراق به همون بهانه ای که گفتم اتفاق افتاد.، مثل کاری که با ایران می خواستن بکنند.
عراق بازرسی از مراکز نظامیش رو اجازه داده بود ولی با تدبیر رهبر جلوی چنین عملی در مورد ایران گرفته شد.
پاسخ به PP: 1394/8/2122:22:40،
79
13
چون اینایی که رو سرت هستن ایرانی نیستن ..
جواب ppp: 1394/8/2122:59:52،
17
82
یکم فکر کنی میفهمی که ما با حزب بعث عراق که همون صدام لعنت الله علیه بود اشکال داشتیم
اگر هم یکم خاطرات جنگو خونده باشی بعضی از عراقی هایی که رودرروی ما بودن هم شیعه بودن
اما بهشون گفته بودن ما کافریم
شهید ابراهیم هادی بالای تپه ای اذان میگه و بعدش گروهی از دشمن تسلیم میشه و وقتی ازشون میپرسن چرا تسلیم شدین میگن ما فکر میکردیم شما دین ندارین
الان عراق دیگه بعث نداره
آمریکای جنایتکار همیشه آمار مارو به این حزب میداده
همین عملیات کربلای چهار رو آمریکایی ها شناسایی کردند و الان غواصای عزیزمپن رو دست بسته آوردن
پاسخ به جواب ppp: 1394/8/2208:25:46،
53
13
داداش شما احیانا جزو اصحاب کهف نبودی؟؟؟
آخه حرفایی میزنی که چند دهه است تاریخ مصرفشون گذشته!!!
البته شاید هنوز واسه بعضی قابل مصرف باشه.
عاشق امریکا: 1394/8/2213:14:45،
12
32
IQبعضی ها هنوز در حد اغازیان باقی مانده ، دلیل حمایت ایران از عراق ، اول حفظ امنیت شما مردم بنفش از دست داعش است ، و دوم حفظ عتبات عالیات که هر چه داریم از لطف و نظر انها به شیعیان داریم ، بروید مدافعین حرم را سرچ کنید
و ببینید چگونه جوانان شیرمرد ایرانی امنیت را در اماکن مقدسه هدایت و راهنمایی میکنند ،
به عاشق آمریکا: 1394/8/2217:47:58،
23
12
چرا تو نمی ری از عتبات دفاع کنی ؟ در ضمن آمریکا و اروپا و ژاپن که پیشرفت کردن عتبات عالیات داشتن ؟!!!!! پیشرفت هر کشوری نتیجه ی کار و تلاش مردمشه نه به دلیل نظر درگذشتگان چون معنی این جمله که گفتی شرک مطلقه.
توسعه: 1394/8/2119:33:50،
15
184
حمایت از تولید داخلی کشور و خودرو داخلی
نه غه ده ایی: 1394/8/2120:26:29،
90
11
معلومه از اون بنز سوار هایی هستی که یه پاشون تو امریکا و اروپاست همینان که نمیخان کشور سرو سامون بگیره هی دوس دارید از آب گل الود ماهی بگیرید
sam: 1394/8/2119:34:44،
31
225
به نظر من علاوه بر عذرخواهی رسمی آمریکا از دولت و مردم ایران باید کارهای ذیل را هم انجام دهد:
1 - خروج تمامی ناوگان و نیروهایش از خلیج فارس
2 - تعطیلی پادگانهایش در کشورهای منطقه خاورمیانه
3 - پرداخت غرامت به ایران بابت تحریم های سی و هفت ساله
4 - تعهد مبنی بر عدم دخالت در امور داخلی کشورهای منطقه
5 - پایان حمایت از رژیم صهیونیستی
6- احترام متقابل و همطرازی با ایران و نیز پذیرفتن ابرقدرتی آن در دنیا
و.....
مردم: 1394/8/2122:11:47،
105
16
ابر قدرتی ایران ؟؟؟؟؟؟؟ به چیمون ؟ به اختلاس های هزاران میلیاردی ؟ به رفاه مردم ؟ به اقتصادمون ؟ به روابط خوب با همسایه هامون؟ به منزوی نبودن در جهان ؟ به تحریم جهانی نبودنمون ؟ به رعایت نکردن حقوق بشرمون ؟ به کشته های تصادفاتمون ؟ به آمار طلاق در کشورمون ؟ به آمار زنان خیابانی ؟ به مستعمره ی چین نشدنمون و ......
Kia: 1394/8/2200:16:31،
58
19
همون اولى اگه انجام بشه خليج فارس تبديل به نا امن ترين اب دنيا ميشه چه برسه به بقيش
واقعیت: 1394/8/2200:35:17،
65
19
با ایران بجنگن و تصرفش کنن که هزینش کمتر در میاد!!!!!!!!

عاشق چشم و ابرومونن؟؟؟؟؟؟

یه جوری شرط میذاری که انگار آرزوی همگان رابطه با ایرانه...
ali: 1394/8/2219:19:14،
21
11
آفای سام یه چیزی زده. جدی نگیرین
sam: 1394/8/2219:53:42،
9
23
توهین نکن علی آقا! من نه چیزی زدم و نه مثل شما افراطی و بی ادب هستم.هدف من تنها اعتلای وطن عزیزمان است.مرگ بر آمریکای جهانخوار.
dadahamid: 1394/8/2311:21:54،
12
13
بزن کنار باد بیاد
میدونی ابرقدرت چیه
میدونی بعضیا با پول مردم ایران شرارت میکنن اسمشو گذاشتن مدافع قبرستون
بیزار: 1394/8/2119:38:48،
117
19
خوش به حال خودتان...بادلار3560تومانی مردم دیگر امیدی به هیچی ندارند وباهیچ دروغی دیگرازسوی تدبیر وامیدخوشحال نمیشن
سوشا : 1394/8/2119:42:26،
64
24
نفوذ؟! دشمن؟؟؟
مریم: 1394/8/2119:44:00،
128
25
خوب معلومه که باید عادی بشه.... تا کی باید عده ای تندرو برای همه مردم تصمیم بگیرن؟

از دشمنی با کشورهای دیگه هیچکس نفعی نمیبره مگر کاسبان تحریم
امیر: 1394/8/2119:45:47،
95
22
ایران انتظار دارد امریکا عذرخواهی کند.!!! انها که سفارت ما را اشغال نکردند که حالا بابت گشایش مجدد ان عذرخواهی کنند. گفتن سخنانی از این دست عملا به معنای سنگ بزرگ علامت نزدن
است و اینکه ما همچنان می خواهیم کشور را دور از معادلات سیاسی و اقتصادی دنیا اداره کنیم.
یه دو زاری وطن پرستی: 1394/8/2121:22:34،
15
47
ماهم که هواپیما مسافربری اونا رو توکشورشون منفجر نکردیم که...
الباقی بماند...
ممد: 1394/8/2123:01:49،
15
59
سفارت مهمه یا جون آدما؟؟؟؟
سفارت مهمه یا این همه جوونی که تو جنگ پرپر شدن؟؟
سفارت مهمه یا این مریضایی که تو این چند سال از درد نداشتن دارو مردند؟؟
متوجه شدین یا بازم بنویسم؟؟
پاسخ به ممد: 1394/8/2202:55:00،
51
12
ممد جان داداش اینایی که میگی همه درست، باید بخاطر این کارها پدرشون رو هم در بیاریم، ولی عزیز من ما هشتاد میلیون نفریم، بهتر نیست برای اینکه تصمیم بگیریم که چطور باشون برخورد کنیم، به اونها حمله کنیم یا ببخشیمشون، همه با هم تصمیم بگیریم، خوب عزیز من رفراندوم رو برای همچین روزهایی گذاشتند دیگه، اگه تو رفراندوم همه تصمیم گرفتیم با آمریکا برخورد کنیم، همه بخاطر احترام با نظر خودمون از دل و جان براش هزینه میکنیم، پس شما و اون عده اقلیت بگذارید خودمون تصمیم بگیریم
بهنام: 1394/8/2210:59:43،
24
11
یه دوزاری وطن پرستی

اصلاً تاحالا نشستی فکر کنی چی باعث شد که ناوگان پنجم آمریکا بیاد توی خلیج فارس مستقر بشه؟ که بعد اون فاجعه پیش بیاد؟ الباقیش بماند!
Porya: 1394/8/2119:48:51،
72
44
درود بر روحانی صلح طلب
Naji: 1394/8/2121:07:32،
26
67
شما از علت این اتفاق چی میدونی؟ آمریکایی‌ها یی که خودشون به دشمنی با ایران و ایرانی اعتراف میکنند، شما خودتون رو به خواب زدین ....
Porya: 1394/8/2121:41:57،
36
17
شما چی میدونی؟
در هر حال صلح بهتر از جنگه
ناک اوت: 1394/8/2119:52:37،
92
18
امریکا نمیخواد بیاد اگه بتونی چین و روسیه رو از مملکت خارج کنی بقیه کارها درست میشه و روابط با دنیا عادی میشه
شهروند: 1394/8/2120:02:06،
57
17
آخرش مانفهمیدیم با آمریکارابطه برقراربکنیم یانه؟؟؟؟
محمد: 1394/8/2120:36:38،
21
125
متاسفم که یه عده شرفشونو به امریکا میفروشن.حالا میفهمم چراازما حق توحش میگرفتن
علی: 1394/8/2211:56:18،
34
12
توی این 37 ساله معنی شرف رو فهمیدیم سری به آمارهای اختلاس بزن بعد شعار صد یه غاز بده
مهرداد: 1394/8/2120:40:57،
45
17
همش شعار پس کی محقق میشن این شعارا؟؟؟؟
حمید: 1394/8/2120:54:15،
101
20
توی این مملکت یک نفر برای 80 میلیون تصمیم میگیره ولی ایکاش تصمیم خوبی میگرفت از جمله اینکه کالای امریکا وارد نشود یعنی چی مگه ما بدهکار چین و روسیه هستیم که باید خیالشون رو با این جمله این بابا خاطر جمع کنیم . اقای عزیزی که بجای 80 میلیون نفر تصمیم میگیری اینو بدان مشاوران درپیتی داری
ی: 1394/8/2120:54:53،
33
14
کوریرا دلا سرا ایتالیایی است نه امریکایی نویسنده عزیز گرامی.
کریم: 1394/8/2121:12:15،
22
142
آقای رءیس جمهور نکند شما امریکایی شده اید.چرا از آنها حمایت میکنید؟؟
عجب!!روابط با شیطان بزرگ میتواند عادی شود؟؟
علی: 1394/8/2214:52:39،
19
14
عجب!! چطور کوکاکولای شیطان بزرگ و وینستون شیطان بزرگ تحت لیسانس شیطان بزرگ در ام القرای اسلامی ایران تولید می شه اما رابطه ی مستقیم حرامه ؟
مجيد: 1394/8/2122:00:27،
41
13
دوستان هيروشيما و ناكازاكى بزرگترين ضربه در تاريخ رو از امريكا خوردن كه هنوز اثرات اون ادامه داره اما آيا الآن با امريكا دشمن هستن؟ آيا اشتباهاتى كه دولت هاى گذشته در امريكا مرتكب شدن رو دولت امروزش بايد پاسخگو باشه؟ مگه ما پاسخ اشتباهات احمدى نژاد رو ميتونيم از روحانى بخوايم؟ مگه كشورهايى كه ما الآن با اونا تو يه جبهه هستيم در طول تاريخ به ما ضربه نزدن يا مگه عذر خواهى كردن؟
حالا همه اين مسايل به كنار، رابطه نداشتن با امريكا تو دنياى امروز يعنى اينكه مثل يه بانكى باشى كه با بانك مركزى در ارتباط نباشه! تا كى ميخواى نفت بفروشى مملكت بچرخونى؟ تا كى ميخواى از جيب بخورى؟ خيلى دوست دارم بدونم اگه نفت نداشتيم بازم با امريكا دشمن ميشديم و حرف از مقاومت ميزديم يا نه؟
علی: 1394/8/2122:05:52،
15
36
افغانستان بعد از اینکه امریکایها رفتند کشورشان چقدر خوشبخت شدند از اونا خوشبخت تر عراقیها اگر پاشون به ایران هم باز بشه ما هم از عراقی ها خوشبخت تر میشیم
علی: 1394/8/2122:14:39،
18
50
چقدر ساده لوحانه است که فکر کنید که آمریکایها آدم های خوبیند اگر بدونید که هشت سال جنگ کار عراقیها بود . آمریکایها هشت سال جنگ به تقاص گروگانگیری به ما تحمیل کردند هواپیما ایرباس یادتون نره دریغ از یه عذر خواهی کوچولو
ایرانی: 1394/8/2207:13:56،
25
12
چقدر صاده لوحانه است اگر بعضیها فکر کنند گروگانگیری دیپلماتها و اشغال سفارت باب کردن اونها بی جواب خواهند موند و ملت ایران تاوان ندانم کاری آنها رو پس نخواهد داد!، و بازی تاریخ چه خنده دار است وقتی طالبان، دیپلماتهای حکومتی رو کشت و اون حکومت نیروهایش رو در مرزهای غربی افغانستان به حالت آماده باش جنگی در آورد!
بهزاد: 1394/8/2212:07:09،
25
18
چرا سال 61 جنگو تموم نکردن ؟ چرا خسارت جنگ رو نگرفتن ؟ اینها هم کار آمریکا بود ؟ جوان های ما رو شیعیان عراقی پرپر می کردن یا آمریکایی ها ؟
رکود تدبیر: 1394/8/2122:17:13،
15
41
روحانی با منتقدین هم همینطوری صحبت میکنه ... با کافرین مدارا با دوستان خنجری!
بي خيال دنيا: 1394/8/2122:57:28،
44
15
به نظر من چين و روسيه دست كمي از امريكا ندارن توي بعضي از تحريماي ايرانم راي به ضرر ما دادن يادر طول تاريخ بسياري از اين برادران عرب ما به اين كشور تاختن
از نظر اقتصادي هم مستعمره چين عزيز هستيم من دفاع از رابطه با امريكا نميكنم خودمم جز خانواده شهدا هستم ولي بايد روابط با تمام كشورها عادي باشه چون به جز ضرر چيزي عايد كشور نميشه نظر ٨٠درصد مردم هم همين اي كاش يه رفراندوم براي رابطه با امريكا ميزاشتن
سامان: 1394/8/2123:29:28،
44
16
اقا چرا رفراندوم نمي زاريد براي رابطه با امريكا ..چرا يه نطر سنجي نمي كنيد..به خدا مردم خسته شدن..چرا از نظر سنجي مي ترسيد....چرا سران حكومت ما نمي بينن مردم چي مي خوان..فقط دارن زور مي گن..به خدا اين مردم يكبار بيشتر نمي خوان تو اين دنيا زندگي كنن..چرا عذابشون مي ديد..همش اون دنيا جواب داره......مردم گناه دارن.......
محمد: 1394/8/2123:40:07،
24
12
علی اقا نظر هر کس براش محترمه خوب از این بابت که تلاش مردم کره باعث پیشرفت شده درسته ولی انتقال تکنولوژی هم شرطه
شاهین: 1394/8/2123:49:29،
32
12
بهرحال کلید دست خودشونه میخوان ما تحریمشون کنیم و از بدختی نبود دارو بیماراشون بمیرن
صنعتشون فلج بشه
ارتباط مالیشون با کل دنیا قطع بشه
واحد پولشون بی ارزش بشه
اعتبار و حرمت مردمش در حد تروریست ها بشه

بازم خودشون میدونن ما این امریکایی های پدرسوخته
غلام: 1394/8/2200:02:04،
21
11
فکر تبعاتشو نکردی این حرفو زدی؟
حاجی م: 1394/8/2200:50:05،
49
17
تمام بدبختیهای ما از زمان تعرض به لانه جاسوسی به بعد صورت گرفته ای کاش این اتفاق هیچ وقت نمی افتاد
علی: 1394/8/2202:47:36،
18
47
آمریکا زمان گذشته ام عوضی بود ، ما میتونستیم زمان مصدق جههوری ایران بشیم با یک کودتا جلوشو گرفت دوم کاپیتولاسیون را از یاد نبرید بخدا بدترین ننگ بود برای شرف هر ایرانی.بخدا اگر خانه و زندگی و زن و بچه و تاهل وشغل نداشته باشیم بهتر از این که به امریکایی ها اعتماد کنید زمان رضا شاه مگر با کدوم از این کشور های غربی بد بود دیدید نتیجه اش رو کمتر از یک روز ایران رو تصرف کردن بخدا خیلی مشکلات داخل کشور هست ولی اینکه یکی از کشورها فکر درگیری با ایران رو به سرشون دیگه نمیزنه به تمام مشکلاتش می ارزه .آمریکاییها خیلی عوضیند اگر میتونستند به ایران حمله کنند تا حالا صد بار این کارو کرده بودند باور کنید خودمون که مثل عراق وافغانستان وتونس و لیبی و....... نیستیم به امریکا اجازه دخالت در کشورمون نمیدیم / نقشه برای سوریه داره که دو تکه بشه / عراق به سه کشورتبدیل بشه / برای ایران بالای پنج تکه / چرا ؟
علی: 1394/8/2203:25:52،
14
50
بعضی فکر می کنند اگر با امریکا رابطه باشه ایران میشه کره یا ژاپن ، همت و کوشش شون دست کم گرفتید الان چند تا کشورو بشماریم با امریکا رابطه خوبی دارند ولی بدبختند مثلا مکزیک کشورهایی مثل یونان ایتالیا اسپانیا کشورهایی که بلوک شرق بودند الان تو بغل امریکاند پس چرا وضعشون خوب نمیشه اگر امریکا وارد ایران بشه بخدا اسراییل هم نفوذ میکنه ( اسراییلی ها بیشتر از دو هزار سال پیش هم با مشکل داشته اند زمان کوروش کبیر ایرانیها وقتی قوم بنی اسراییل رو از بردگی واسارت نجات دادند فکر شو هم نمی کردند که همین قوم عوضی بعد از دویست سال پایه های حکومت هخامنشی رو سست کنند ،داستان استر و موردخای تو همین اینترنت بخونید تا بفهمید نفوذ یعنی چی ، زمان خشایارشا چنان نفوذی در دربار شاه انجام دادند توسط استر که فقط عاقبتش کشته شدن هفتاد هفت هزار ایرانی در خانه های خودشون توسط ارتش هخامنشی) این یعنی نفوذ
آریا: 1394/8/2213:37:12،
14
13
داداش.ما اگه یه روزی ازین وضعیت فلاکت بار فعلی به جایگاه الآن مکزیک یا همون کشورهای بلوک شرق مثل اکراین و اسلواکی و اسلوونی برسیم باس کلاهمون بندازیم بالا!!
هوشنگ: 1394/8/2215:13:25،
18
14
علی جون زیاد تو سایتهای بنیادگرا نچرخ برای سلامت عقلت خوب نیست.ایتالیا و اسپانیا و حتی یونان وضعشون از ما فوق العاده بهتره.یعنی با پاسپورتشون میشه کل دنیا رو بدون ویزا گشت.عضو اتحادیه اروپا هستند.عضو علی البدل شورای امنیت سازمان ملل هستند.حتی مکزیک هم وضعش چنان از ما بهتره که با پاسپورتش میشه بدون ویزا رفت اروپا 3 ماه موند! راجع به ماجرای استر و مردخای هم بگم که اصلا اینطوری که میگی نیست.استر همسر خشاریاشا بود و هامان وزیر خشایارشا میخواست یهودیان را قتل عام کنه که مردخای عموی استر توطئه را خنثی کرد و شاه دستور اعدام توطئه چیان را داد و همگی به دار آویخته شدند.تورات هم با اغراق فراوان تعداد این توطئه چیان را 70 هزارنفر گزارش کرده که کاملا معلومه اغراقه.اصلا این واقعه در هیچ جای دیگری هم گزارش نشده و کاملا پیداست یک دسیسه کوچک درباری بیش نبوده.اصلا سیاست هخامنشیان بر قتل عام و غارت نبود.
بهزاد تحریم: 1394/8/2223:15:19،
20
12
علی جان، بهتره همش به اخبار صدا و سیمای ایران توجه نکنی، بعضی وقتا سری به خبرگزاری های دیگع هم بزنی بد نیس. وقتی جملاتتو میخوندم حس کردم آقای حیاتی داره اخیار میگه.
علی : 1394/8/2303:22:40،
13
13
آقای هوشنگ بودن داخل اتحادیه اروپا یا اینکه هر جای اروپا بتوانی بری شخصیت میاره پس اینجوری هشتاد درصد مردم بی شخصیتند چون خارج این دایره پس اگر این خوبه چرا انگلیس وارد پول واحد اروپا نمیشه یه چیز جالب بهت میگم قول بهت این پول واحد تا دو یا سه سال دیگه زمین میخوره وخود اتحادیه اروپا حداکثر پنج سال از عمرش مونده . . . ویونان وایتالیا واسپانیا وکشورهای بلوک شرق از نرخ بیکاری از نرخ ناخالص درآمد کشورشون کمی مطالعه کن . . و دلتم به اینک بری به این کشورها خوش نکن خبری نیست برات شخصیت نمیارن انشا الله که کمبود شخصیت نداری
علی : 1394/8/2303:37:48،
12
11
آقا بهزاد تحریم اصلا فهمیدی من و هوشنگ راجع چی کلیک میکنیم بخدا اگه بفهمی استر ، کی بوده ، کدوم اخبار تلویزون ایران تا بحال درباره استر ومردخای حرف زده که فهمیدی من آقای حیاتی هستم ، بد نیست یکمی فکر کنی بعد کلیک کنی ، یکمی هم مطالعه کن.
بهزاد تحریم: 1394/8/2309:54:03،
17
11
شما از کجا میدونی مطالعه ی من چقدره؟ چرا فکر میکنی، شما و امثال شما عقل کل هستید؟ آقای عقل کل، خط فقر تو این مملکت رسیده به درآمد ماهیاه سه میلیون و پانصد هزار تومن، من نمیدونم شما کجای این خط هستید. این نتیجه یک عمر اشتباه تاریخی در دشمن تراشی های ما بوده. مگه کل دنیا به غیر از کره و ایران با آمریکا رابطه ندارن؟ سفارتخانه ندارن؟ خیلی هاشونم همیشه مثل سگ و گربه بودن با هم، ولی رابطه دارن. شما که از سایه ی خودت هم میترسی بهتره بشینی تو خونت تا مبادا سایتو ببینی. داستان های گذشته باید درس عبرت و چراغ راهمون باشه.
یا حق: 1394/8/2207:19:18،
52
16
آنچه مسلم است دشمن تراشی ابزاری است برای ایجاد فضای
امنیتی و سرکوب آزادی خواهی . البته کشور روسیه و چین که منافع زیادی در ایران دارند با همدستی عوامل داخلی مانع تراشی می کنند و مدام دولت را در تنگنا قرار می دهند . رابطه با یک کشور دلیل بر همراهی و هم سویی با سیاست های آن کشور نیست .

مگر روسیه و چین که در امریکا سفارت دارند و با هم مذاکره می کنند در همه امور توافق دارند؟!
رابطه دیپلماتیک با همه کشور ها امری ضروری است بخصوص آمریکا که نقش اول را در جهان دارد و در سازمان تجارت جهانی و بانک ها و صندوق بین الملل و ....... تصمیم گیرنده اصلی است .
بهنام: 1394/8/2209:21:52،
24
16
علی جان, ظاهرا کلا تعطیلی.... یه کم مطالعه بد نیست...مخصوصا در مورد علت حمله متفقین به ایران در جنگ جهانی دوم....
شهرستانی!!!!: 1394/8/2209:24:35،
34
16
در حال حاضر تنها دو کشور هستند که با آمریکا رابطه سیاسی ندارند. ایران و کره شمالی!!! تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل....
سعید: 1394/8/2208:39:10،
14
54
نه شرقی و نه غربی بلکه جمهوری اسلامی و بس برادران و خواهران ما بایستی روی پای خودمان بایستیم ومثل خیلی از کشورهای مستقل عمل کنیم
شهرستانی!!!!: 1394/8/2210:43:58،
19
11
سعید خان،

جسارتاً میشه بگی از نظر جغرافیایی "چین" و "روسیه" دقیقاً کاجا قرار می گیرند؟؟؟

طبق چیزی که نوشتی ظاهراً "جمهوری اسلامی چین" و جمهوری اسلامی روسیه" هم داریم و خبر نداشتیم....
مهدی: 1394/8/2212:08:25،
24
14
چقدر هم روی پای خودمون ایستادیم سری به بازار بزن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد چینی شده . الان مستعمره ی چین هستیم.
ایمان : 1394/8/2209:20:03،
28
20
هر کشوری با آمریکا رابطه برقرار کرده خیلی پیشرفت کرده مثل کره ، ترکیه وخیلی جاهایی دیگه از هر لحاظ اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و غیره.ما ایرانیها هیچ کشوری رو قبول نداریم به جز سوریه ،فلسطین ،لبنان وهر روز هم عقب مانده و پس رفت میکنیم خدا کنه با آمریکا هرچه زود رابطه برقرار بشه انشاءالله.
حمید: 1394/8/2209:22:05،
42
15
خداییش چن نفر از ما از خدامونه لاتاری برنده بشیم و بریم امریکا
بهنام: 1394/8/2210:45:36،
19
15
به همون اندازه افرادی که در آخرت دلشون میخواد از جهنم برن بهشت
بهزاد: 1394/8/2212:04:07،
20
17
من که هر سال ثبت نام می کنم متاسفانه تا حالا شانس نداشتم برنده بشم.
فرزاد: 1394/8/2209:47:08،
31
12
با درود
عده اي مدام با مطرح كردن اين موضوع كه ديپلماتهاي آمريكايي جاسوس بودن و تنها فكرشون خرابكاري و توطئه بوده ، از اشغال سفارت دفاع مي كنن . بالفرض مثال عقيده شما درست باشه . راه حلش آسون بود . براحتي مي تونستن همه ديپلماتها رو از كشور اخراج كنن . به نظرتون درسته از ديوار سفارت مردم بالا بريم ؟ يه لحظه فك كنين همچين اتفاقي واسه ديپلماتهاي ايراني توي يه كشور ديگه بيفته چقدر ناراحت و عصباني ميشيم . توي همه جاي دنيا رسمه . اگه كشور ميزبان از ديپلماتي ناراضي باشه مثلا بدليل اينكه ضوابط و شئونات ديپلماتيك رو رعايت نكرده ، 48 ساعت بهش فرصت ميدن خاك كشور ميزبان رو ترك كنه . كار ما درست نبود .
آریا: 1394/8/2213:33:15،
17
12
خیلی دوست دارم یه روزی پرده ها از روی کارهای جاری در سفارت کشور دوست و برادر روسیه کنار بره تا اونوقت ببینیم کی جاسوسه؟؟!
ناشناس: 1394/8/2209:50:23،
17
33
حواسمون باشه امریکا دلش به حالمون نسوخته فقط هدفش از پا انداختن ایرانه وایرانی مرگ بر امریکا.
بهزاد: 1394/8/2214:50:01،
17
11
بنده ی خدا 99 درصد مردم کره ی زمین نمی دونن ایران توی منظومه ی شمسی هست یا یکی از قمرهای نپتونه ، کی از این توهمات می خواین بیرون بیاین؟ مثلا ما چه هنری در دنیا داریم که آمریکا نگران از پا انداختن ماست ؟ کی از این جهالت آزاد می شید شماها .
بهزاد تحریم: 1394/8/2215:03:47،
16
12
باید کاری کنیم تا اونا از ما بترسن نه ما از اونا. وقتی اینجوری باشه، همیشه از ما تو دنیا بعنوان آدمای تروریست و وحشی یاد خواهد شد. بیشتر از سی ساله که تو معادلات جهانی هیچگونه جایگاهی نداریم. تا اسم ایران میاد، همه میترسن. چرا باید اینجوری باشه؟ با هزار جو بدبختی و خفت باهامون برخورد شده. باید صلابتمون رو احیا کنیم اونم فقط با ارائه چهره ای جدید از کشورمون، نه مثل کره شمالی .
رضا: 1394/8/2210:16:52،
34
13
اندونزی پرجمعیت ترین کشور اسلامی سال گذشته27 میلیارد دلار
با امریکا داد و ستد داشته و مالزی رقم باورنکردنی 43 میلیارد دلار
تجارت بازرگانی با امریکا داشته است.!!! ایا انها هم برای روابط با امریکا شرط گذاشته اند.!!؟در کشورهای فوق از نظر معیارهای اسلامی و تحکیم بنیاد خانواده از کشور ما بسیار جلوتر هستند و
هیچگاه هم از نفوذ امریکا اظهار نگرانی نکرده اند.!!
آریا: 1394/8/2213:31:38،
20
11
احسنت!انسان با خواندن اینچنین نظرات نغزی از اینکه هنوز در میان ساکنین این بلاد اندیشه کنندگانی هستند خشنود میشود.
این اوضاع دهشتناک اقتصادی امروز کشور ما کوچکترین ارتباطی با آموزه های شرع مقدس ندارد چون شما حتی اگر به سیره اولیاالله هم بنگرید خواهید دید که چقدر این بزرگان بر تامین معاش زندگی و مایحتاج امت اسلامی آنهم به بهترین شکل ممکن تاکید داشته اند و در بحث رابطه با دوست و دشمن بارها از عبارتی همچون لزوم سیاس و موقعیت شناس بودن مسلمان یا حتی وجوب تقیه در هنگام بحران سخن به میان آورده اند.نفوذ بلاشک فرهنگی بوده است و هست و خواهد بود اما بسط دادن این موضوع به مبادلات اقتصادی کار پسندیده ای نیست!
علی: 1394/8/2212:38:38،
11
16
آقای بهنام من به شما توهین کردم حالا من تعطیل ، شما اوپن / ما تو جنگ جهانی دوم کجای داستان بودیم که مثل آب خوردن ایران را اشغال کردند شما که اطلاعات تاریخیتون زیاد ما کجای داستان بودیم / اینجا خاور میانه ست نه شرق دور اینقدر باید قوی باشی تا نه عراق باشی ونه افغانستان .بدون که الان اگر در امنیت هستی فقط در قدرت موشکی ایرانه وگرنه این داعش وحشی یهودی تا بحال در ایران بود و ما حالا در حال جنگیدن با اونا بودیم مثل عراق ، افغانستان ، تونس سوریه ، مصر ، لیبی ، نیجریه ، بدنیست کمی اطلاعات روز منطقه رو داشته باشی . از نوع نوشتن جوابت معلومه خیلی سن وسالی نداری ، فقط بهت میگم تجربه ام از تو بیشتر ، کشور هایی چون آمریکا آلمان فرانسه انگلیس چین روسیه نه دنبال پیشرفت ما هستند نه عاشق چشم ابرو ما .
هوشنگ: 1394/8/2220:25:39،
17
14
عزیز من,چرا همه چی رو قاطی میکنی.منم قبول دارم که قدرت نظامی ما باعث شده داعش نکبت آدمخوار جرات نکنه به ما حمله کنه.داعش هم یهودی نیست و خواهشا حرفی رو نزن که هیچ سند و مدرکی جز لاطائلات صدا و سیمای باصطلاح ملی نداره.حرف ما اینه که این وسط ضدیت با آمریکا به نفع منافع ملی ما-به زبان ساده نفع اکثریت ملت ایران-هست یا کنار آمدن و داشتن یک سیاست معقول؟! همین سیاست در مورد عراق صدام هم اعمال میشد.عراق لانه تمام بدیها و مظهر شیطان و...تصویر میشد که بین ما و فتح بیت المقدس مانع شده است و صلح با اون اصلا ممکن نیست!! آخرش چه شد؟! صلح هم کردیم اونم با همون صدام 100 درجه بدتر از داعش.عزیز من بازیچه یک مشت تاجر خون آشام شده ای که نفعشون ایزوله شدن کشوره تا توش بدون حضور رقبای خارجی بتازند.همونهایی که خودشان و ایل تبارشان گرین کارت آمریکا را در جیب دارند!!
آریا: 1394/8/2213:18:59،
17
12
انشاالله هر چه زودتر نه تنها با امریکا که به هر وجه من الوجوه کدخدای دنیای فعلی ماست و رعایت حسن معاشرت با آن میتواند به پیشرفت و امنیت مملکت ما کمک شایانی کند بلکه با تمام بلاد عالم بتوانیم بسمت عادی سازی روابط با رعایت منافع هر دو طرف پیش برویم و باذن الله سایه شوم جنگ و ناامنی را برای همیشه از سر میهن آریایی مان دور ببینیم و اگر خدا خواهد بدین وسیله علاوه بر هزاران فایده ای که نصیب مملکت میشود شاید آقایان از قانون از رده خارج سربازی اجباری چشم پوشی کنند و بدین وسیله یکی از هزاران مشکل بغرنج مردان جوان جامعه حل گردد.
بهزاد تحریم: 1394/8/2214:57:56،
20
13
منافعی که در عدم رابطه با آمریکا برا بعضیها هست،تو رابطه با آمریکا نیست. اگه آمریکا نباشه، پس از کجا دشمن داشته باشیم؟ وقتی گورباچف طرحهای گلاسنوست و پروترویکا رو ارائه کرد به آمریکاییها گفت، من شمارو از داشتن بزرگترین دشمنتون محروم میکنم. میدونید این حرف یعنی چی؟ یعنی آمریکا یک عمر با ایجاد هراس از کمونیست تو دنیا هر کاری دلش خواست میکرد، ولی دیگه قرار نبود شوروی دشمن آمریکا باشه. البته فکر نکنید آمریکا عاشق چشم و ابروی ایرانه، اونا هم دنبال منافع ملیشونن برا همین سعی میکنن تو همه جای دنیا نفوذ داشته باشن. ما هم باید برای حفظ و گسترش منافع ملیمون با همه دنیا ارتباط داشته باشیم، البته ارتباطی دوطرفه، نه اینکه تحت سیطره ی کشوری باشیم. به امید داشتن اون روز .
رضا e: 1394/8/2215:23:40،
19
11
1- طبیعیه هرکشوری فقط به فکر منافع خودش .....به هیچ کشوری نباید اعتما کرد ولی با هیچ کشوری هم نباید کاملا قطع رابطه کرد

2- کاملا طبیعیه که سفارت هرکشوری در کشور دیگه تمام مسایل اقتصادی فرهنگی تجاری نظامی و .... زیرنظر داره ویا بعبارتی جاسوسی میکنه!!

3- اگه فکرکنیم فلان کشوربرای ما دلسوزه اشتباه محضه و ساده لوحیه ...لیبی افغانستان عراق سوریه شاهد این ماجراست . حتی خودمون هم تو سوریه برای منافعی که متصوریم درگیر شدیم...

4- اگه قراره کشوری رو دشمن بدونیم بنظر من انگلیس و روسیه مستحق ترند مخصوصا اولی
5- خودمون باید روی پای خودمون باشیم و عاشق ایرانمون باشیم و در مواجه با دنیا سیاست زیرکانه بین المللی را بکاربگیریم

6- هروقت به حقوق و وظایفمون واقف شدیم اونوقت خودبخود همه چیز درست میشه...مثل چیزای ساده : توی رانندگی ، اشغال نریختن ، نخریدن جنس بنجل (تا مجبور بشن کیفیت رو بالا ببرن) و ...
ترکمانچای: 1394/8/2216:43:24،
17
14
اگه قرار به معذرت خواهی باشد
اول باید روسیه بخاطر تمام تجاوزات وکشتار مردم ایران عذر خواهی کند
سپس تمام مناطق که از خاک ایران جدا کرده به مام وطن برگرداند.
اونوقت نوبت به آمریکا میرسد.
Naji: 1394/8/2217:35:56،
13
15
به جای مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر امپریالیسم آمریکا+++
مرگ بر آمریکای صهیونیستی_ _ _
مصطفی: 1394/8/2217:54:50،
18
13
حمله به سفارت آمریکا از اون ماجراهایی هست که اسنادش بعدا منتشر می شه . واقعیت اینه که در پایان حکومت پهلوی دوم ایران میلیاردها دلار در بانک های آمریکایی پول داشت و سیاست مداران امریکایی با وضع آشفته ی ایران طمع داشتن این پول رو بالا بکشن بنابراین دنبال بهانه ای بودن . بعضی ها می گن دولت آمریکا و سیا طراح حمله به سفارت آمریکا بودن حتی مرحوم امام هم از این قضیه خبر نداشتن و ایشون رو در مقابل کار انجام شده قرار دادن بعد از این حمله، آمریکا تمام ثروت ایران در آمریکا رو به عنوان خسارت بالا کشید و حکومت نوپایی که در ایران درست شده بود رو به عنوان یک نظامی که به هیچ یک از قوانین بین المللی متعهد نیست معرفی کرد.
ناشناس: 1394/8/2220:06:34،
8
21
امریکا باحمایت از از اسراییل وایجاد خط مقدم جنگ در بوجود اوردن اینهمه مشکل در منطقه میباشد.خط تدارک وایجاد حاشیه امن برای اسراییل اختلاف بین مسلمانها بین ما وامریکا هیچ رابطه ای وجود ندارد الا دست از حمایت اسراییل برداشتن مرگ بر امریکا .
علی: 1394/8/2302:17:54،
11
11
کسی که طرف آمریکا رو میگیره یک کمی انصاف بد نیست دولت آمریکا میگه هر کسی با ماست خوب وضد تروریست وهر کسی مخالف ما بد هست وخود تروریسته ، مثلا در یمن طرفدار دولت یمن است ومیگه این دولت قانونی است ومخافانش همه تروریستند ودقیقا در سوریه عکس این قضیه است دولت سوریه آدمکش و تروریست حساب میشه ومخالفانش همه انسان های صلح طلب اهل دموکراسی ، به این میگن دموکراسی امریکایی خوش بحالتون که از بالا خونه راحتید اجاره دادید ، یکمی فکر. یکمی انصاف ، یکمی وجدان ! ! ! !تعجب از این همه . . . . .
حق گو: 1394/8/2310:31:56،
18
13
موضوع طرفداری از آمریکا نیست همه کسانی که نظر دادند
معتقد به تعامل منطقی با دنیا در جهت حفظ منافع ملی است
چرا کج فهمی می کنید ؟!
محمد: 1394/9/912:39:51،
15
13
عزیزم موضع ایرانم برعکس اوناس

تو سوریه دولتش شرعیه

تو یمن نیست

نو از کجا مطمئنی کی درست میگه
دانيال: 1394/8/2309:18:39،
16
12
جريان هواپيما ارباس A300 ايران رو تمام دنيا ميدونن كه جريانش چي بود وقتي كه دو فروند هواپما شكاري خودمون زير بال اون ارباس پناه گرفته بودن واسه شناسايي منطقه كه رادار ناو گرفتشون و متوجه شدن و به جنگنده هاي ما اخطار دادن و پس از بي توجهي ابا شليك موشك حرارتي با توجه به قدرت مانور هواپيما نظامي و فرار به موقع متاسفانه هواپيماي مسافربري ومسافرين بي گناهشون قرباني اين حادثه شدن.....

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما