کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مدت تحویل خودرو در طرح جدید فروش اقساطی دو برابر شد


کد خبر : ۱۷۰۸۴چهارشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹:۰۷۱۵۸۶۰ بازدید

در سومین روز اجرای طرح فروش خودرو با تسهیلات بانکی، فروش تندر 90 پارس خودرو با تحویل 30 روزه به اتمام رسید و در قراردادهای جدید ...

در سومین روز اجرای طرح فروش خودرو با تسهیلات بانکی، فروش تندر 90 پارس خودرو با تحویل 30 روزه به اتمام رسید و در قراردادهای جدید، زمان تحویل این خودرو 60 روز تعیین می‌شود.

در سومین روز اجرای طرح فروش خودرو با تسهیلات بانکی در قالب بسته خروج از رکود،‌ مدت زمان تحویل تندر 90 از 30 روز به 60 روز تغییر کرده است.

قرار بود تحویل خودرو در قالب بسته خروج از رکود به صورت فوری انجام شود که حالا این مدت زمان به 60 روز افزایش یافته است.

ثبت نام برای فروش اقساطی تندر 90 در حالی انجام می‌شود که هم اکنون شرکت سایپا با مشکل تأخیر در تحویل تندر 90 های ثبت نام شده از قبل روبرو است و هم اکنون تحویل تندر 90 با موعد تحویل اردیبهشت 94 در حال انجام است. این مسئله احتمال تأخیر در تحویل به موقع خودروهای ثبت نام شده در طرح جدید دولت را نیز ایجاد می‌کند.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد خودروسازان برای اینکه سبد کاملی از محصولاتشان را ارائه کنند اقدام به ثبت نام برای فروش اکثر خودروهای خود کرده‌اند تا این بحث هم مطرح نشود که طرح خروج از رکود با هدف خالی کردن خودروهای انبار شده در پارکینگ خودروسازان اجرایی شده است.

عرضه خودرو با تسهیلات بانکی تا سقف 25 میلیون تومان از دو روز پیش در نمایندگی‌های ایران خودرو و سایپا آغاز شد. خودروسازان بابت عرضه خودرو در این طرح،هزینه جدیدی را تحت عنوان مالیات تسهیلات گنجانده و دریافت می‌کنند.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها