کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته بورس تهران


کد خبر : ۱۷۰۸۱چهارشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹:۱۱۱۳۷۰ بازدید

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات روز جاری با 11 واحد رشد به کار خود پایان داد.

 شاخص کل با رشد 11 واحدی در کانال 63 هزار واحدی ماندگار شد. این در حالی بود که در دقایق پایانی معاملات دماسنج تالار با 73 واحد کاهش به کانال 62 هزار واحدی سقوط کرد.

در همین راستا، بار دیگر با داد و ستد معاملات بلوکی شاخص بازار سرمایه به کانال 63 هزار واحدی بازگشت. گفتنی است، امروز در بازار سرمایه تعداد 360 میلیون سهم و اوراق بهادار به ارزش 702 میلیارد ریال در 30 هزار نوبت معاملاتی مورد داد و ستد قرار گرفت.

گفتنی است، شاخص کل هم‌وزنی با 19.80 واحد افزایش روی عدد 9748 واحد متوقف شد و همچنین شاخص قیمت وزنی ارزشی با رشد 4.39 واحدی روی عدد 24 هزار و 669 واحد ایستاد.

در همین راستا، نماد بانک صادرات و پلی اکریل بیشترین حجم معاملاتی را در روز جاری به نام خود رقم زدند.

لازم به ذکر است، نماد نفت و گاز پتروشیمی تامین با اعمال 45 واحد تاثیر مثبت و همچنین گسترش نفت و گاز پارسیان با 42 واحد تاثیر مثبت بر شاخص بازار سرمایه بیشترین اثردهی مثبت را داشتند و در مقابل نماد مخابرات ایران و بانک صادرات به ترتیب با اعمال 23 و 17 واحد اثردهی منفی مانع رشد بیشتر شاخص در روز جاری شده است.

براساس این گزارش؛ در بازار فرابورس نیز آی فکس با کاهش 4.10 واحدی روی عدد 706 واحد درجا زد.برهمین اساس، تعداد 105 میلیون برگ سهم به ارزش 973 میلیارد ریال در 13 هزار نوبت معاملاتی به فروش رسید.همچنین، نماد سهامی ذوب‌آهن اصفهان و پالایش نفت تهران مانع از رشد بیشتر آی فکس شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها