کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آمار رسمی فروش سایپا در طرح وام 25 میلیونی خودرو اعلام شد


کد خبر : ۱۷۰۶۲سه شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰:۰۲۳۰۸۶۱ بازدید

معاون بازازیابی سایپا با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از خرید خودروهای با طرح وام 25 میلیونی به عمل آمده است گفت: تا ظهر امروز ...
آمار رسمی فروش سایپا در طرح وام 25 میلیونی خودرو اعلام شدآمار رسمی فروش سایپا در طرح وام 25 میلیونی خودرو اعلام شد

 معاون بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از خرید خودروهای با طرح وام 25 میلیونی به عمل آمده است گفت: تا ظهر امروز (سه شنبه) 14 هزار و 377 خودرو گروه خودروسازی سایپا به فروش رفته است.

رضا تقی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: براساس آخرین آمار دریافتی از نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا از سراسر کشور، تا پایان روز نخست ثبت نام، تعداد متقاضیان تایید صلاحیت شده برای خرید خودرو به هشت هزار و 538 نفر رسید.

وی یادآورشد: هم اکنون شاهد ازدحام متقاضیان خرید در بسیاری از نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا هستیم و ظهر امروز (سه شنبه ) فروش ما از 14 هزار و 377 خودرو فراتر رفته است.

تقی زاده اظهارداشت: با آغاز فروش خودروهای این گروه، خودروهای تیبا و پراید سایپا بیشترین متقاضی را داشتند و تا ظهر امروز هفت هزار و 586 دستگاه پراید، 2 هزار و 816 دستگاه تیبا و 2 هزار و 430 دستگاه تندر90 در نمایندگی های این گروه در سراسر کشور به فروش رفته است.

معاون بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: تمام نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا باید با ارائه توضیحات کافی هرگونه ابهام مشتریان را برطرف تا آنان بتوانند به سهولت نسبت به خرید خودروهای مورد نظرشان اقدام کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها