کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مقاومت بازار اجاره در برابر کاهش قیمت


کد خبر : ۱۷۰۴۳سه شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷:۵۳۱۹۹۸ بازدید

براساس پیش‌بینی کار‌شناسان همه ساله نرخ اجاره بها درفصل پاییز روند کاهشی پیدا کرده ودر زمستان تا 10 درصد اجاره بها نسبت به تابستان ...

براساس پیش‌بینی کار‌شناسان همه ساله نرخ اجاره بها درفصل پاییز روند کاهشی پیدا کرده ودر زمستان تا 10 درصد اجاره بها نسبت به تابستان کاهش پیدا می‌کند. اما بررسی فایل‌های قطعی اجاره در سامانه بازار املاک ایران نشان می‌دهد هنوز کاهش قیمت‌های بازار اجاره در سال جاری آغاز نشده است. به طور مثال آپارتمانی ۱۳۵ متری در محله ستارخان ۱۱۰ میلیون تومان رهن کامل داده شده است که این نرخ مشابه نرخ تابستانی محله ستارخان است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در محدوده ونک نیز آپارتمانی دو خوابه با متراژ 78 متری، درهفته گذشته 100 میلیون رهن و 750 هزار تومان اجاره داده شد. در شرق تهران هم آپارتمانی 71 متری دو خوابه با اجاره بهای ماهانه یک میلیون و 200 هزار تومان و 20 میلیون رهن کامل اجاره داده شد. در محله دروس آپارتمانی ۷۵ متری، ۲۰ میلیون رهن و ۲ میلیون و 500 هزار تومان برای اجاره سپرده شده است. همچنین آپارتمانی ۶۸ متری در خیابان اشرفی اصفهانی ۷۳ میلیون برای اجاره سپرده شده است.

به گفته یکی از مشاوران املاک در غرب تهران، دراین محدوده نرخ اجاره بها کاهش یافته؛ اما این کاهش بسیار اندک است. این فعال بازار اجاره در منطقه جنت آباد معتقد است در ماه پایانی پاییز و اوایل زمستان کاهش نرخ اجاره بها تا ۱۰ درصد هم خواهد رسید. به اعتقاد وی، در این بازار هم فایل اجاره کاهش داشته و هم مستاجر به میزان بازار تابستانی نیست.

 

oipvcy8i5741e89yla.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها