کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رنو کولئوس تست شد + تصاویر


کد خبر : ۱۶۹۹شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲:۴۰۹۰۳۱ بازدید

جدیدترین محصول وارداتی پارس خودرو به نام «رنو کولئوس» توسط خبرنگاران در مرکز تست کارخانه سایپا کاشان، تست شد.

رنو کولئوس که پارس خودرویی‌ها پیش فروش آن را نیز پیش‌تر آغاز کرده‌اند، خودرویی شاسی‌بلند به حساب می‌آید و قرار است با قیمتی بالای 160میلیون تومان به دست مشتریان برسد. از دید خبرنگارانی که کولئوس را تست کردند، سواری و هندلینگ مناسب، نکته بارز این خودرو به شمار می‌رود و از نکات منفی آن نیز باید به شتاب نه‌چندان مناسبش اشاره کرد. کولئوس خودرویی دارای حجم موتور 2500 سی سی به حساب می‌آید و در سیکل ترکیبی، 5/9 لیتر بنزین می‌سوزاند و مصرف آن در شهر نیز بالای 10 لیتر گزارش شده است.

ظاهرا 150 دستگاه کولئوس توسط پارس‌خودرو پیش فروش شده و باید دید مشتریان با توجه به رکود بازار و همچنین کاهش توان مالی‌شان، چه استقبالی از این شاسی بلند فرانسوی خواهند کرد.

اما در حاشیه مراسم تست کولئوس، پارس خودرویی‌ها خبر از آمادگی خود برای تولید رنو ساندرو (B90) دادند. به گفته آنها، پارس خودرو در حال حاضر توانایی تولید ساندرو را دارد و تنها مشکل موجود، مشکلات و مسائل بین‌المللی (تحریم‌ها علیه ایران) است.

در واقع رنویی‌ها منتظر کاهش یا لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران هستند و به نظر می‌رسد به محض رخ دادن این اتفاق، فعالیت‌های قبلی خود را از سر گرفته و برنامه‌های جدیدشان از جمله تولید ساندرو را در ایران آغاز کنند. ساندرو مانند تندر، روی پلت فرم X90 ساخته شده و به نظر می‌رسد در صورت تولید در ایران، به رقیبی برای پژو 206 تبدیل شود. این خودرو البته پیش‌تر در سایر بازارهای رنو عرضه شده؛ اما هنوز به دست ایرانی‌ها نرسیده است.


fvbd5fexuwqfh2lq0y7o.jpg

0ywfvbpwjtu05ys3nh1a.jpg

z36bju265x2so9i7kiu.jpg

c6qwwyq61jx6qavuao4b.jpg

7adi56zo83e2goaxixqj.jpg
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها