کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

بازار خودرو در هفته‌ای که گذشت + قیمت روز

کدخبر:۱۶۹۱۷پنجشنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳:۴۷۹۵۶۶ بازدید

بازار خودرو کشور همچنان در رکود به‌سر می‌برد، رکودی که از سه ناحیه بر آن وارد شده و راه نفسش را تنگ کرده است.
بازار خودرو در هفته‌ای که گذشت + قیمت روز

بازار خودرو کشور همچنان در رکود به‌سر می‌برد، رکودی که از سه ناحیه بر آن وارد شده و راه نفسش را تنگ کرده است.

به گفته کارشناسان، بازار از سه رکود مختلف رنج می‌برد؛ اول، رکودی کلی که بر اقتصاد کشور حاکم است؛ دوم، رکود فصلی که همواره در پاییز سر و کله‌اش پیدا می‌شود و سوم، رکود ناشی از انتشار خبر پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی.

در این بین، رکود سوم از همه جدیدتر به حساب می‌‌آید و کارشناسان تاکید می‌کنند تاثیر نسبتا قابل‌توجهی بر روند خرید و فروش خودرو گذاشته است. حتی آن طور که برخی فعالان صنعت خودرو عنوان می‌کنند، اعلام خبر تسهیلات 25 میلیون تومانی، همان اندک فروش خودروسازان را نیز متوقف کرده است. به گفته آنها، بسیاری از مشتریان وقتی متوجه قصد دولت برای پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی شدند، خرید خودرو را عقب انداختند و از همین رو رکودی جدید و البته شاید مقطعی، به بازار تحمیل شد. این در حالی است که ظاهرا بانک مرکزی هنوز بر سر سازوکار پرداخت تسهیلات موردنظر به نتیجه قطعی و نهایی نرسیده و طبق آخرین اخبار، قرار است این تسهیلات فقط در اختیار مالکان خودروهای فرسوده قرار گیرد. اگر تصمیم بانک مرکزی در این مورد قطعی باشد، دیگر امکان استفاده از تسهیلات خودرو برای عموم مشتریان وجود ندارد.

این در شرایطی است که به گفته کارشناسان، محدود شدن پرداخت تسهیلات به مالکان خودروهای فرسوده، از میزان استقبال آن می‌کاهد؛ زیرا آنهایی که خودرو فرسوده دارند، بعید است زیر بار سود 17 میلیونی و قسط هفت ساله تسهیلات موردنظر بروند. هر چه هست باید منتظر ماند و دید تصمیم نهایی در مورد تسهیلات 25 میلیون تومانی چه خواهد بود و این تسهیلات در نهایت می‌تواند بازار خودرو را حداقل برای مدتی کوتاه از رکود نجات دهد. گفته شده بانک مرکزی احتمالا امروز سازوکار پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو را اعلام می‌کند که در این این صورت، می‌توان پیش‌بینی دقیق تری در مورد اثرگذاری آن بر بازار خودرو انجام داد.


افت سراتو، خیز تندر

آن‌طور که نمایشگاهداران خودرو پایتخت می‌گویند، در حال حاضر پژو 206 تیپ 5 با قیمتی برابر با 36 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که این موضوع از کاهش قیمت 100 هزار تومانی خودروی موردنظر در هفته‌جاری حکایت می‌کند. از سوی دیگر پژو 206 صندوقدار در مدل V8 که این هفته تغییر در قیمت آن ایجاد نشد، هم‌اکنون 36 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد. از بازار پژو 405 در مدل SLX TU5 خبر می‌رسد که این محصول با توجه به تثبیت قیمتش، در حال حاضر 29 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گفته فعالان بازار، پژوپارس سال نیز در حال حاضر با همان قیمت حدود 35 میلیون تومان و پژو پارس LX با قیمت 37.7 میلیون معامله می‌شود و دیگر محصول ایران خودرو به نام سمند EF7 نیز طی هفته جاری تغییر قیمتی خاصی را به خود ندیده و در حال حاضر حدود 29 میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد. این در شرایطی است که از بازار رانا خبر می‌رسد، این خودرو با توجه به افت قیمتش طی هفته جاری، هم اکنون 31 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رود.

فعالان بازار اما در مورد دنا نیز عنوان می‌کنند که این خودرو بدون هیچ تغییری، در حال حاضر با قیمت 41 میلیون و 500 هزار تومان قابل خرید و فروش است. از دنا که بگذریم، این هفته 200 هزار تومان از قیمت تیبا کاسته شد تا این خودرو کمی ارزانی را تجربه کند. به گفته نمایشگاهداران خودرو پایتخت، تیبا در مدل صندوقدار خود هم اکنون حدود 23 میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین برای خرید پراید در مدل 131 نیز باید 19 میلیون و 400 هزار تومان هزینه کرد که این موضوع از تثبیت قیمت خودرو موردنظر در هفته جاری حکایت می‌کند. با این حال اما قیمت پراید در مدل 111 افزایشی 200 هزار تومانی در این هفته داشته و با این حساب، خودرو موردنظر هم اکنون 20 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رود. اما از بازار سراتوهای مونتاژی سایپا نیز خبر می‌رسد که این خودروها طی هفته جاری کاهش قیمتی میلیونی را تجربه کرده‌اند. بر این اساس، سراتوی اتومات با عقبگردی 2 میلیون تومانی، هم اکنون 83.5 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و این در حالی است که مدل دنده‌ای آن 1 میلیون تومان ارزان شده است. به گفته فعالان بازار، سراتوی دنده‌ای هم اکنون با حدود 71 میلیون تومان قابل خرید است. سراتو جزو خودروهایی است که این روزها قیمتی پایین تر از کارخانه در بازار دارد.

سری هم به خانواده تندر-90 بزنیم که اعضای آن طی این هفته با تغییراتی در قیمت مواجه شدند. به گفته فعالان بازار قیمت تندر-90 در مدل‌های اتومات و پارس تندر و E2 تغییر کرده و اولی بالا رفته و دومی و سومی پایین آمده است. بر این اساس، پارس تندر در حال حاضر قیمتی برابر با 38 میلیون تومان دارد که این موضوع از کاهش قیمت 100 هزار تومانی آن طی هفته جاری حکایت می‌کند. این خودرو زمانی بالای 44 میلیون تومان به فروش می‌رسید، اما طی دو سه ماه گذشته با در پیش گرفتن روندی نزولی، قیمت آن به زیر 39 میلیون تومان افت کرده است. همچنین تندر مدل E2 نیز که طی هفته جاری 100 هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده، در حال حاضر 37 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رود. این خودرو نیز قبلا بالای 40 میلیون تومان قیمت داشت. از دیگر تندر تولیدی کشور یعنی مدل اتومات نیز خبر می‌رسد که این محصول طی هفته جاری با افزایش قیمت مواجه شده تا رفتاری خلاف هم خانواده هایش در پیش گرفته باشد. آن طور که نمایشگاهداران خودرو پایتخت می‌گویند، تندر-90 اتومات با توجه به افزایش قیمت 200 هزار تومانی اش، در حال حاضر 46.2 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این محصول که در ایران خودرو به تولید می‌رسد، نسبت به روزهای اوجش در بازار، 10 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده، چه آنکه آن زمان 57 میلیون تومان قیمت داشت.


نوبرانه های بازار

از تازه واردهای بازار خودرو کشورمان هم اکنون رنو کپچر 2016 با قیمت 109 میلیون تومان و لیفان X50 از شرکت کرمان موتور در هفته جاری با کاهش 500 هزار تومانی حدود 52 میلیون 500 هزار تومان به فروش میرسد .

* برای دیدن جدول کامل قیمت‌های خودرو به این صفحه بروید .

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

محمد: 1394/8/1409:38:56،
332
15
از عامل چهارم که تحریم خرید خودروهای صفر داخلیه صحبتی نشه ؟!
رضا: 1394/8/1410:46:30،
42
224
متاسفانه اینجا فضای مجازی هستش و آدم نمیتونه تشخیص بده که این کامنت ها که اکثرا مغرضانه و با لحن شدید هستش از چه فکر و سواد اقتصادی ای نشات میگیره.کمپین تحریم فقط یه اسم هستش.کامنت ها رو که میخونم احساس میکنم یه عده از دوستان هنوز به سنی نرسیدن که بخوان حتی گواهینامه رانندگی داشته باشن.زمانی که یه کالا توسط مردم تحریم میشه.فقط اون کالا و اون بخش دچار رکود میشه.ولی آیا الان قصاب کارش سکست؟بقال کارش سکست؟کفش فروش و و و...از نظر من یه عده از دوستان رکود ایجاد شده که تو همه بخش هاست رو دارن به کمپین موهومی ربط میدن.
جواب به رضا: 1394/8/1412:35:46،
161
15
این دوستانی که میخوان فعالیت کمپین رو ضعیف جلوه بدن بد نیست گوشه چشمشون رو به سمت چپ هر کامنت هم بندازن.نشانه تایید و عدم تایید کامنت هست.اینطور که پیداست اکثر مردم حتی اگه عضو کمپین هم نباشن از قیمت و کیفیت خودروهای داخلی ناراضین پس ناخداگاه هوادار کمپین به حساب میان با هر اندازه درک و فهم اقتصادی که داشته باشن.پس خودتون و مردم رو گول نزنید که بخواید فعالیت کمپین رو بی فایده جلوه بدید.
سعید: 1394/8/1414:04:22،
21
95
پاسخ به جواب رضا
همچین میگی فعالیت کمپین که هر کی ندونه فک میکنه شماها تا الان دست به چه کارای مهمی برای کمپین زدید!!!
ببینم تا حالا چند بار راهپیمایی کردید؟ چند بار سر میز مذاکره با دولت یا ایران خودرو و سایپا رفتید؟ اعلامیه چاپ کردید؟ برای پیروزی کمپین چقدر پول خرج کردید؟
نکنه فکر کردید به 4 تا کامنت گذاشتن میگن فعالیت؟؟؟؟
چشم پزشک : 1394/8/1414:24:57،
28
57
من با نظر آقا رضا موافق هستم. فقط در حیرتم که چرا اینهمه منفی گرفته‌اند؟ این آقا یک حرف منطقی زده است. ولی متاسفانه ما در کشوری زندگی میکنیم که کسی حرف منطقی را درک نمیکند.
حتی تعداد بیماران من و دیگر همکارانم نیز کاهش بسیار زیادی داشته است. آیا بیماران نیز پزشکان را تحریم کرده اند یا دیگر کسی بیمار نمیشود؟ من که فکر میکنم درآمد مردم به علت رکود اقتصادی بسیار کاهش یافته که حتی برای سلامت خودشان هم نمیتوانند هزینه کنند.
این روزها با هر کسی که حرف میزنم از کاهش درآمدش نسبت به یک سال گذشته مینالد. از کارگر و کاسب گرفته تا دکتر و مهندس.
حداقل یک سال قبل از راه اندازی کمپین پیش بینی کاهش قیمت خودرو به علت مذاکرات هسته‌ای شده بود و خیلی ها در سال گذشته سعی کردند خودرو خود را پیش از توافق به فروش رسانده و خودرو ارزانتری خرید نمایند تا کمتر ضرر کنند. در واقع مردم منتظر ورود خودروهای جدید هستند.
جواب به سعید: 1394/8/1415:35:03،
46
11
همینکه تو این اوضاع امنیتی حاکم از همین دنیای مجازی با تشکیل پیج هایی در فیسبوک و اینستگرام جرات بوجود آوردن موجی از همبستگی روداشتیم که الان خود مسئولین دارن بهش اعتراف میکنن خیلی حرفه.اگه اجازه بدن راهپیمایی هم برگزار میکنیم.تو واسه رفاه مردم کشورت چیکار کردی؟بادستمال انداختن و فروختن هموطنات جیبت رو پر کردی؟یا با جیب بابات شکم گنده کردی؟نیازی به میز مذاکرات هم نیست همینکه اخبار داخلی و خارجی رو دنبال کنی میفهمی چه خبره.ضمنا عرضه داشتیم تو نستیم یه همدلی بوجود بیاریم تو هم اگه میتونی و عرضه داری به ما بپیوند وگرنه حرف مفت نزن.اینجور که پیداست سنت خیلی پائینه بهتره مطالعت رو بیشتر کنی عزیزم
خیال کمپین: 1394/8/1421:09:22،
15
23
کمپین سیخی چن
همتون سه تا ماشین تو خونتونه دیگه نیاز ندارید چون قبلا خریداتون رو کردید.همون خریدا که باعث پر رو شدن خودروسازا شد.الان هم پولاتون تو بانکه و ترجیح میدید نو سازی نکنید.
جواب رضاو پزشک و...: 1394/8/1500:17:44،
13
7
این آقا رضا و دیگر هموطنان محدود که دارند کمپین تحلیل و بررسی میکنند جز اون دسته از آدم های هستند که فقط کلیات میبینند ی جورای به جز جلوی پاشون جای نمیبینند آقایان روشن فکر الان تو دنیا آموختن از نوزاد تو رحم مادر شروع کردند چه اشکالی داره اون عزیزی که هنوز گواهینامه نداره بفهمه که حق و حقوق شهروندی و مدنی ش چیه حتی اگر کودک خردسالم بیاد نظر بده و از کمپین با منطق و اصول دفاع کنه این یعنی ی گام به جلو برای آزاد اندیشی و پیشرفت جامعه
علی: 1394/8/1409:39:47،
200
10
مثل اینکه متوجه شدند با وام ۲۵ میلیونی هم مشکل تولید حل نمیشه مشکل قیمت بالا و کیفیت پایینه
elaheh: 1394/8/1413:17:15،
57
6
کیفیت پایین مشکل اصلی هست والا اکثر مردم پول خرید دارند... فقط هر کی صفرشو میخره توبه میکنه....
امین: 1394/8/1409:45:00،
43
170
قیمت ها نسبتا خوب و متعادل شده. اما مشکل کیفیته. دوستانی که میگن پراید 2 تومن پژو 8 تومن. کمری 40 تومن. اینا متاسفانه سواد اقتصادی ندارن. قیمت ها تغییری نمیکنه اما خواسته ما خودروی با کیفیت و متنوع هستش. لطفا با نظرای بی پایه و توهمی کمپینو به حاشیه نبرین
Rabolf: 1394/8/1420:18:28،
12
20
اینا همونایی هستن که دنبال آب و برق و اتوبوس مجانی هستن. اقتصاد کیلو چند ؟
007: 1394/8/1409:46:04،
156
9
قیمت باید به اندازه ارزش خودرو باشه نه دل بخواهی
اینا دارن دو برابر قیمت واقعی میفروشن

خدمات و کیفیت که ماشالله هیچی

فقط دو تا تیکه اهن پاره رو وصل کردن میگن خودرو

کیلویی چند حساب کردن؟؟؟!!!
خسرو: 1394/8/1409:51:12،
130
7
درود به شرفتون ک بعد از سالها تصمیم کرفتید دیگه لگن نخرید. بابا مگه ما از افغانها هم کمتریم ک ماشین ژاپنی و کره ای و... سوار میشن امیدوارم جون کارخونجات لگن سازی بالا نیاد شاید ما بتونیم نفس بکشیم به امید موفقیت
؟؟: 1394/8/1409:57:32،
106
6
فقط تحریم لگنهای صفر داخلی و خودروهای وارداتی

فقط آزادی
ملنگ: 1394/8/1410:00:36،
106
6
و کمپین هم در این کسادی بی اثره!!!!!

اثر کمپین تحریم خودرو از تمام عوامل بالا بیشتره
ایمان: 1394/8/1410:01:06،
71
7
هه..هه.. وام 25 تومنی برای مالکان خودروهای فرسوده..
حاشیه: 1394/8/1410:01:09،
74
6
بابا ماشین نمیخوایم...ولمون کن.
علي: 1394/8/1410:01:23،
68
7
عزيزان فريب وام 25 ميليوني نخوريد صددر صد به ضرر شماست و صد در صد به نفع اونهاست با هم متحد بشيم
رضا: 1394/8/1410:02:02،
53
7
خودرو بي كيفيت و مدل قديمي و قيمت بالا و مصرف سوخت زيادخوب منطقي به نظر ميرسه خريدار نداشته باسه
k: 1394/8/1410:02:03،
55
8
به گفته کارشناسان، بازار از سه رکود مختلف رنج می‌برد؛ اول، رکودی کلی که بر اقتصاد کشور حاکم است؛ دوم، رکود فصلی که همواره در پاییز سر و کله‌اش پیدا می‌شود و سوم، رکود ناشی از انتشار خبر پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی
اینها هنوز مردم و تصمیمشان را به حساب نمی اورند چرا؟
این مردم همیشه با زیرپا نهادن ارزش خود در صحنه بودن پس معلومه کسی برایشان ارزشی قائل نیست مانند دیروز...........
Ramin: 1394/8/1410:03:27،
54
7
فردا پس فردا یه حدیث در میارن هرکی خودرو بخره اون دنیا فلان میشه . بعد این عوام جو گیر به خاطر اجرش سف میکشه.فک میکنه سوابش ملیاردر شدنه


خریدخودرو ممنوع: 1394/8/1410:05:33،
63
7
تحریم تا ورشکستگی کامل فرغون سازها و صفر شدن تعرفه واردات خودرو

ایرانی مستحق بهترینهاست دگر اجازه نخواهیم داد چپاول گرها حقوقمان را پایمال کنند

ما لایق اون چیزی هستیم که مطالبه میکنیم کدام مردی حاضر میشه خون زن و بچه ها شو با فرغون بی کیفیت ولو ارزان عوض کند

دست به دست هم داده و با هم ریشه چپاول و رانت و دزدی و اختلاس می خشکانیم و ایرانی آزاد و آباد رو میسازیم

با تشکر از ایرانجیب که همراه مردم ایران
آریایی: 1394/8/1410:07:37،
55
7
تا زمانی که قیمت خودرو به سال قبل از 85 نرسد فقط تحریم خرید خودرو یک کلام.
شهروند: 1394/8/1410:08:15،
50
8
صنعت خودرو سازی هر اتفاقیم براش بیفته دیگه به دهه 80 و قبلش برنمیگرده مردم توجه داشته باشید خودرو دیگه ی وسیله سرمایه ای نیست مصرفیه اگر امروز خریدی فردا باید با ضرر بفروشی
برباد رفته: 1394/8/1410:13:23،
37
8
اشتباه میکنی ، رکود اولین عامل رکود میشه: تحرییییییییییییم
ali: 1394/8/1410:14:29،
11
40
اين مردم هميشه هم صدا ميشن اخرش دودش تو جشم خودشون ميره حالا ببينيد تجريه اينو ثابت كرده عزيزان
امیر : 1394/8/1410:16:04،
31
8
بی ربطه به موضوع
شب ها که همه صرافی ها بسته است قیمت دلار 3380 میشه روزها که باز میشه 3510 آخر سال هم مینگین را 3400 اعلام میشه
به امیر: 1394/8/1412:38:44،
8
10
به سایت صرافیها مراجعه کن این قیمتها حقیقی نیس
بابای چنگیز: 1394/8/1410:17:25،
25
9
خود خبرگزاری ها هم موندن چیکار کنن در بعضی موارد اختلاف 500 هزاری هست بین قیمتی که ایران جیب نوشته و قیمتی که عصر ایران نوشته.
مهدی: 1394/8/1410:22:34،
40
6
همچنان با همه تفاصیر خرید خودروی صفر تحریم تحریم
زنده باد کمپین نه به خودروی صفر
وحید: 1394/8/1410:25:12،
39
7
تحریم تا واقعی شدن قیمت ها و افزایش کیفیت
لولو: 1394/8/1410:26:34،
39
7
تحریم تاارتقاء کیفیت وکاهش قیمت وتضمین خدمات پس از فروش.
م 1: 1394/8/1410:29:22،
39
7
نمیخریم بزارماشیناشون گندیده شن ....فقط تحریم میکنیم
sata: 1394/8/1410:33:16،
47
7
نه تنها خودرو که حتی محصولات غذایی که بدون افزایش کیفیت حتی با تقلبات بسیار زیاد روانه بازار میشوند باید تحریم شوند یعنی باید تا انجا که ممکنه میزان مصرف رو پایین بیاوریم فقط در حد رفع حاجت از محصولات بهره ببریم شیر پرچرب اب معدنی اب لیمو سرکه که تماما دچار نقیصه در تولید و تقلبات سازمان یافته هستند باید از چرخه مصرف خارج شوند خودرو که جای خود دارد تحت هیچ شرایطی نباید خرید حتی اگر پراید و محصولات ویران خودرو را مجانی بدهند
k: 1394/8/1411:40:27،
28
6
در مراحل بعدی حسابمان را با انها هم صاف میکنیم مهم به راه افتادن اتحاد و عقل مردم دانستن این نکته است مه ما ارزش داریم مانند تمام دنیا شایسته بهترین اما اگر حتی یک نفر ارزش رو به هر مبلغی بفروشد در حق همه حتی نزدیکانش هم جفا کرده
amir: 1394/8/1410:58:52،
30
7
ادامه نظركارشناسان : !!!
و ركود چهارم تحريم خريدخودرو بي كيفيت و گران توسط مشتريان مظلوم و تحت انحصار !!!!
نماینگی ایرانخودرو بندرعباس : 1394/8/1411:07:13،
35
9
ازمن بشما نصیحت هیچ خبری نیست کمپین نفس ایرانخودرو رو گرفته کمپین دمت گرم----------- شرکت ژاپن و المان بیان جلو ------ مردم ایران باید اینا سوار شن
ماهان: 1394/8/1412:48:13،
20
7
نمایندگی ویران خودرو ماشین سالمم رو زده داغون کرده اخه به کی بگم؟ وای به حال اونایی که ماشین صفر میخرن....
علی: 1394/8/1413:01:38،
7
21
اقا رامین صف نه سفید فکر نه فک جوابش نه سوابش اول فارسی یاد بگیر بعد مطلب بنویس
ارش: 1394/8/1413:28:32،
17
7
بهبود کیفیت و قیمت واقعی و ارائه خودروهای روز دنیا خواسته مردم است پس به بیراهه نروید
علی: 1394/8/1413:29:34،
9
18
اقا رامین صف نه سف فکر نه فک ثوابش نه سوابش اول فارسی یاد بگیر بعد مطلب بنویس
هومن : 1394/8/1414:46:48،
19
8
مهم فارسی بلد بودن نیست بعضی اشتباه ها قابل اغماضه. مهم فهم و شعو ر یک ملته که بفهمند چه به سرشون اومده و چی داره میاد. باید جلو اشتباه های بزرگ رو گرفت دوست من
رضا: 1394/8/1416:41:14،
9
10
سراتو 2000 اتومات با 154 اسب بخار مثل جت راه میره وکم نمیاره فقط بعضی از اپشناش رو سایپا بی معرفت برداشته
Saman: 1394/8/1416:55:25،
12
11
خیلی جالبه بعضی ها میان چیزهایی مینویسن که بیشتر به شعار و فرافکنی و نا اگاهی شبیه تا نارضایتی و منطق، وقتی کسی انظار داره قیمت خودرو های خارجی 30 و 40 میلیون باشد و گمرکی 0 شود و قیمت خودروهای داخلی هم مفت معلومه هیچ اطلاعی از اقتصاد نداره،طرف اومده میگه تویتا کمری فول در خارج 40 ، 50 میلیونه و ما داریم 150 میلیون میگیریم! اخه چطور خودرو 30000 دلاری و با نرخ دلار 3500 تومن در ایران میشه 50 میلیون تومن(حتی با مالیات صفر)!!! من خودم از همه خودروهای داخلی ناراضیم هم کیفیت و هم قیمت ولی اینکه بیاییم و با اطلاعات نادرست هم خودمون رو و هم دیگران رو گمراه کنیم درست نیست
سعيد: 1394/8/1417:59:29،
15
8
اقا جان تو كل دنيا قيمت خودرو ٣٠/ نقد الباقى اقساط بدون بهره است إعلام كنن ماشينهاشون فروش ميره خودرو مصرفيه سرمايه نيست بايد از درامد خريده بشه نه از سرمايه والسلام
على: 1394/8/1418:09:25،
17
5
اقساط بدون سود بدن فروش ميره
بهزاد تحریم: 1394/8/1420:07:58،
18
6
اینجا محفلی برای ابراز عقیده های آکادمیک نیست، اینجا محلی برای ابراز درد دلهای مردمه. قرار نیست هر کی نظر میده گواهی نامه داشته باشه. این آقایون هم همه کار میکنن به جز تن دادن به خواسته ی مردم، پایین آوردن قیمتا.
كمان: 1394/8/1421:34:24،
7
8
عزيزان هموطن من چندكشور خارجي رو كه ازنزديك ديدم وتوي نمايندگي وبنگاه هاي خريدوفروش اتومبيل رو از نزديك ديدم هيچ كجاي دنيا مثل كشور عزيزمان نيست! درتركيه (آنكارا و استانبول و...)خريد خودروهاي مونتا‍ژ داخلي با نمونه وارداتي آن فقط تفاوت دربهاي بيمه وگارانتي است.در اتريش وآلمان هم همينطور .در آمريكا كمي متفاوت است وخريدار خودرو اگر براي اولين بار خريد كند اتومبيل هايي نظير بنز وبي ام دبليو و...بيست درصد به خريد اولي ها تخفيف ميدهند. تمام خودروهاي وارداتي به امريكا داراي پنج سال گارانتي ووارانتي(تعويض)هستند .شركت هاي واردكننده خودرو علاوه بر تعهد اخلاقي متعهد به بازخريد خودرو همان كارخانه خودشان هستند جالب است بدانيد در امريكا خودرو هايي نظير (پ‍ژو و سيتروين )فرانسوي ديده نمي شود .
افشین: 1394/8/1507:27:41،
8
8
کمپین کیلویی چند بازار اشباعه
شهرام: 1394/8/1609:30:15،
11
7
سلام
سراتوی مونتاژی نسبت به وارداتی با بازدیدی که من از نمایندگی وخودرو کردم موارد زیر رو البته درنوع تمام فولشون واتومات 2000شامل میشه:

سیستم ESPیا ضدلغزش حذف شده

سیستم کنترل هرزگردی چرخهاTCS

دنده پشت فرمانی حذف شده

سیستم استارت دکمهای حذف شده

ایربگ دروارداتی 10مونتاژی 2

ترمزهای عقب وارداتی دیسک مونتاژی کاسه ای

سانروف حذف شده

گرمکن صندلیهای جلو حذف شده

مه شکنهای زیرسپر حذف شده

رینگهای 17 اینچ 16 شده وزشتتر

کپسول اتشنشانی

شیشه های UV

پوشش چرم درها سردنده صندلیها فرمان

سیستم روشنایی اتوماتیک چراغها

درحالی که موارد ذکرشده حتی درمدل 2011 فول اتومات 2000شرکتی وجوددارنکه 5سال یا 150هزارتام گارانتی دارن

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل