کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

3 دروغ بزرگ پژو در آستانه سفر دکتر روحانی به فرانسه

کدخبر:۱۶۹۰۲پنجشنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۸:۴۷۶۲۴۴ بازدید

این روزها در حالی خبرهایی از احتمال امضای قرارداد پژو در سفر رئیس جمهور به فرانسه به گوش می‌رسد که بحث پرداخت خسارت از سوی فرانسوی‌ها ...

این روزها در حالی خبرهایی از احتمال امضای قرارداد پژو در سفر رئیس جمهور به فرانسه به گوش می‌رسد که بحث پرداخت خسارت از سوی فرانسوی‌ها به ایران تعیین تکلیف نشده و مدیران پژو همچنان به دروغ‌گویی‌ و ادعاهای بی پایه و اساس خود ادامه می‌دهند.

در حال حاضر صحبت‌هایی مبنی بر احتمال امضاء قرارداد بازگشت پژو به ایران و تولید محصولات این شرکت فرانسوی در کشورمان در قالب سفر هفته آینده روحانی به فرانسه مطرح است، این در حالی است که تاکنون ماهیت عملکرد و اظهار نظرهای مدیران پژو تغییری نسبت به قبل نداشته و همچنان به دروغ‌گویی و طرح ادعاهای بی‌پایه و اساس خود ادامه می‌دهند. از سویی خبرهایی در مورد مخالفت برخی اعضای کابینه دولت با امضای قرارداد پژو در مقطع فعلی به گوش می رسد و گفته می شود که این افراد سعی دارند امضای قرارداد را به زمانی بعد از انجام تغییرات در هیأت مدیره و مدیریت ایران خودرو موکول کنند.

در این میان کارشناسان و مدیران پژو تلاش‌های خود را برای نفوذ دوباره در بازار خودرو ایران متوقف نکرده‌اند و در عین حال به دروغ‌گویی و طرح ادعاهای بی پایه و اساس خود ادامه می‌دهند.


سکوت ایران خودرو در مقابل دروغ‌گویی مدیران پژو

ژان کریستف کمار، مدیر امور خاورمیانه و آفریقا و نایب رئیس مدیره گروه پژوسیتروئن اخیراً در گفت و گو با یک روزنامه اقتصادی مدافع بازگشت پژو به ایران، سه دروغ بزرگ و یک ادعای بی پایه و اساس را مطرح کرده است. هرچند شنیدن این اظهارات با سوابقی که فرانسوی ها در ایران از خود بر جای گذاشته‌اند، چندان تعجب آور نیست،اما تعجب آور این است که مدیران ایران خودرو نسبت به این ادعاها هیچ واکنشی نداشته و سکوت محض اختیار کرده‌اند.

یکی از مدیران سابق ایران خودرو در مورد بحث‌های مطرح شده از سوی مدیر فرانسوی و ادعاهای وی به خبرنگار فارس گفت: نایب رئیس مدیر گروه پژو سیتروئن ادعا کرده که ایران خودرو هیچگاه مطالبه‌ای در مورد افزایش کیفیت محصولات پژو نداشته است، این گفته کاملاً‌ دروغ است زیرا در دوره حضور پژو در ایران، مدیران ایران خودرو در کارگروه کیفیت مرتباً از شرکت پژو درخواست بهبود کیفیت تولیداتش را داشتند.


پژو به مطالبات ایران در مورد بهبود کیفیت محصولاتش توجهی نمی‌کرد

وی ادامه داد: این مطالبه در مورد کیفیت محصولاتی مانند پژو 405، پژو 206 و پژو پارس صورت گرفت و در کارگروه کیفیت که به صورت مداوم تشکیل جلسه می‌داد، از سوی ایران خودرو مطالبه می‌شد اما شرکت پژو هیچ توجهی به این مسئله نداشت.

وی تأکید کرد: گزارش مربوط به تمام قطعات بی‌کیفیت برگشتی از بازار و شکایات مشتریان نیز به طور مرتب از سوی کارشناسان ایران خودرو به پژو ارائه می‌شد، اما فرانسوی‌ها هیچ توجهی به این موضوع نداشتند.
 

 


این مدیر سابق ایران خودرو تصریح کرد: کارشناسان پژو قطعات بی‌کیفیت برگشتی از شبکه مصرف را قبول نمی‌کردند و رسیدگی به این مسئله را به گذشت زمان موکول می‌کردند و در واقع خودشان عامل بی‌کیفیتی محصولات بودند.

وی این سوال را مطرح کرد که آیا این موارد به معنی مطالبه کیفیت نیست؟

* 20 مرتبه درخواست ارائه محصولات جدید را به پژو ارائه کردیم ولی اهمیتی نداد

وی با اشاره به بخش دیگری از صحبت‌های کمار مبنی بر اینکه ایران خودرو هیچگاه از پژو درخواست ارائه محصول جدید نداشته است، گفت: در 10 تا 20 مقطع بزرگ، ایران خودرو از شرکت پژو درخواست ارائه محصولات جدید را داشت ولی واقعیت این بود که پژو هیچ ارزشی برای ارائه محصولات جدید به بازار ایران قائل نبود و به محصولات قدیمی خود اکتفا می‌کرد.


دروغ بزرگ فرانسوی‌ها درباره سرمایه‌گذاری در ایران

وی ادامه داد: نایب رئیس مدیر گروه پژو سیتروئن در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرده که ایران خودرو هیچگاه از ما نخواسته بود تا در ایران سرمایه‌گذاری کنیم، این در حالی است که ده‌ها بار این مطالبه از سوی ایران خودرو مطرح شد و در صورت‌جلسات نیز به صورت مکتوب ذکر شد که از آنها خواسته شد به صورت جوینت‌ونچر در ایران سرمایه‌گذاری کنند.

این مدیر سابق ایران خودرو با بیان اینکه شرکت پژو هیچگاه حاضر به سرمایه‌گذاری در ایران نشد، افزود: ادعای دیگری که کمار مطرح کرده این است که پژو، ایران خودرو را ایران خودرو کرد و شرکت پژو باعث شد که ایران خودرو رشد کند!

وی ادامه داد: این صحبت در حالی مطرح شده که چنین موضوعی واقعیت ندارد. هر چند ایران خودرو از دانش فنی پژو استفاده کرد، اما این طور نبود که این شرکت فرانسوی به صورت مطلق باعث رشد خودروساز ایرانی شود.


پژو همچنان به دنبال عرضه محصولات قدیمی خود به بازار ایران است

به گزارش فارس، کمار در بخش دیگری از صحبت‌های خود از برنامه‌ریزی برای عرضه سه محصول پژو شامل 301، 208 و 2008 خبر داده است. به این ترتیب پژو همچنان قصد دارد محصولات قدیمی خود را روانه بازار ایران کند، زیرا این سه محصول طی چند سال گذشته به تولید رسیده‌اند.

حال که فرانسوی‌ها بار دیگر برای بازگشت به بازار پر سود خودرو ایران دست و پا می‌زنند، برخورد قاطع با عملکرد قبلی پژو در ایران و اظهارنظرهای مدیران آن از اهمیت بالایی برخوردار است، اهمیتی که توجه ویژه مجلس، دولت و شخص رئیس جمهور را می طلبد.

 

همراه مکانیک



دیدگاه ها

امید: 1394/8/1401:35:45،
373
17
خاک بر سر ما کنن که هر کس بهمون خنجر میزنه بیشتر تحویلش میگیریم اخه پژو شد شرکت خودرو ساز و فرانسه هم شد کشور ,,,کشوری ک این همه به ما ظلم کرده باز باید به پاش بسوفتیم ک برگرد نمیدونم مگه ژاپن و المان چه مشکلی دارن ک باز میگید فرانسه
نان: 1394/8/1406:34:49،
268
10
تحریم ملت آنچنان اثر داشته که بزودی موجب تغییر در مدیریت خودرو سازی ها خواهد شد و وام ۲۵ ملیونی را با شکست مواجه کرده

ادامه تحریم تا اصلاح قیمتها و افزایش کیفیت
@-@: 1394/8/1406:38:57،
192
10
مشکل از خود ایران خودرو هست
خوب اگر راست میگوید و ریگی در کفش نداری از ورود مجدد ماشین های قدیمی فرانسوی پژو و رنو ممانعت به عمل بیارید
نخیر ایران خودرو و سایپا فقط به فکر سود بیشتر خودشون هستند چیزی که طی این 37 ساله به همه مردم ابران ثابت شده وگرنه بروید تویوتا یا هوندا ژاپنی یا کیا هیوندا کره ی وارد کنید البته به قیمت همه ما مشتری میشویم.
پس همچنان خودرو گران و تولید گذشته و زشت و بی ایمنی بخصوص ساخت فرانسه و چین رو نمیخررررررریم
تویوتا: 1394/8/1406:47:04،
142
10
چون ژاپن و المان نوفل لوشاتو و ایر فرانس ندارند
@-@: 1394/8/1406:56:43،
138
8
بدلیل ساخت و پاخت بسیار عالی فرانسوی ها طی این 30 ساله با خودرو سازان وطنی
بدلیل اینکه با این همه اختلاف اما هنوز ابرو ایران خودرو رو نبرده اند و قرار دادهای ظالمانه به نفع خودرو ساز رو رو نکرده اند
بدلیل اینکه پژو در بازار جهانی حرفی برای گفتن نداره و پس حقوق مصرف کننده ایرانی و جهانی براش اهمیتی نداره
بدلیل اینکه مدیران ژاپنی و آلمانی حتی برای سود بیشتر خود حاضر به بدنام شدن در اذهان عموم مردم ایران نشدند و حاضر به باج دهی به ایران خودرو و سایپا نشدند
هیچگاه یک خودرو ساز سطح اول جهان حاضر نمیشه بخاطر 4 تا مدیر بیاد دل یک بازار 80 میلیونی رو خون کنه اگر تویوتا کرولا در دنیا 60 میلیون تومان هست هیچگاه مدیران ژاپنی حاضر نمی شوند در ایران 129 م تومان باشد.
مهمترین علت انتخاب فرانسوی ها تضمین دادن به مدیران ایران خودرو و سایپاست تا بتوانند با گران فروشی هنوز پراید و پژو ال لگن تولید ک
شعبان: 1394/8/1407:22:02،
130
8
مجلس عروسی یکی از بزرگان بود و ملا نصرالدین را نیز دعوت کرده بودند .

وقتی می خواست وارد شود، در مقابل او دو درب وجود داشت با اعلانی بدین مضمون: از این درب عروس و داماد وارد می شوند و ازدرب دیگر دعوت شدگان.

ملا از درب دعوت شدگان وارد شد.

در انجا هم دو درب وجود داشت و اعلانی دیگر : از این درب دعوت شدگانی وارد می شوند که هدیه آورده اند و از درب دیگر دعوت شدگانی که هدیه نیاورده اند.

ملا طبعا از درب دومی وارد شد.

ناگهان خود را در کوچه دید،همان جایی که وارد شده بود. !!!

این داستان حکایت زندگی ماست.
رضا: 1394/8/1408:06:42،
101
8
اینجاش جالبه ::مدیران ایران خودرو در کارگروه کیفیت مرتباً از شرکت پژو درخواست بهبود کیفیت تولیداتش را داشتند......
HAMID: 1394/8/1408:30:35،
73
10
پژو تو خودتم خودروساز نیستی چه برسه به اینکه بخوای ایران خودرو رو خودروساز کنی
t: 1394/8/1410:39:59،
37
5
گزارش مربوط به تمام قطعات بی‌کیفیت برگشتی از بازار و شکایات مشتریان نیز به طور مرتب از سوی کارشناسان ایران خودرو به پژو ارائه می‌شد، اما فرانسوی‌ها هیچ توجهی به این موضوع نداشتند.
همه میدونن که تمام قطعات استفاده شده 206 از سال 90 ببعد یرانی و چینی هست.انتظار داری جنسی که ازشون خرید نکردین رو گارانتی کنن.
t: 1394/8/1410:46:18،
37
7
والا ما که بجز 206 تیپ 1 و سری های اول تیپ 2 خودروی وارداتی ندیدیم و همش ساخت کشور خراب شده خودمون بوده.وقتی ایرانخودرو میخواد خیلی زیاد سود کنه و از فروش تعداد بسیار بالای خودرو از مردم پول بخوره ،همین کارو میکنه خودروهای از رده خارج و رزون قیمت میسازه و با چندین برابر هزینه ساخت میفروشه.
دزدتر از اینا کسی وجود نداره
محمد: 1394/8/1412:27:27،
24
5
"""واقعیت این بود که پژو هیچ ارزشی برای ارائه محصولات جدید به بازار ایران قائل نبود و به محصولات قدیمی خود اکتفا می‌کرد."""

چشم مدیران خودرویی روشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پژو توجه نمیکرد چون مطمئن بود چه مدل جدید بده چه نده، ما هنوز هم 405 و پارس و 206 تولید میکنیم.
خب وقتی میتونه از محصول رده خارجش کسب درآمد بادآورده کنه، چرا مدل جدید بده؟؟؟؟؟

اما اگه ما مدیران لایق داشتیم، بجای التماس به پژو،
میرفتیم خودرو ارزان قیمت برندهای ژاپنی مثل سوزوکی یا آلمانی و ... رو با مدلهای بروز میساختیم تا پژو هم به رقابت و عرضه محصولات جدید ترغیب بشه

عیب از ما و مخصوصا مدیران خودروسازی ماست نه پژو!!!!!!!!
صادق: 1394/8/1412:32:15،
17
9
ماشین فقط ماشینهای کره ای،
ایران خودرو رو بدن هیوندا..سایپا رو بدید کیا
وسلام
کوروش: 1394/8/1414:44:42،
13
6
بعضیها فکر میکنند خارجیها هم مثل ما کارهاشون همینطوری الکی کشکیه مثلا شب میخوابند صبح بیدار میشن میگن بریم ایران سرمایه گزاری و الان همه دسته جمعی راه افتادند که بیان ایران اصلا این طوری نیست حساب کتاب میکنند با این شرایط براشون میصرفه یا نه و خیلیها مثل تویوتا و هوندا در ایران نبودند و شایدهم هنوز شرایط کشور ما جذاب نباشه خداییش همیشه اخر جوگیری هستیم
بهزاد: 1394/8/1416:27:44،
10
5
باید اسم این مقاله را میگذاشتید دروغ گوئی هزار باره خودرو سازها چون اگر این حرفهای مقام خودرو ساز درست باشد و فرانسوی ها انقدر بی اعتنائی و خرابکاری کرده باشند بورکینا فاسو هم دوباره باهاشون قرداد نمی بست پس معلومه یا ما از اون هم پائین تریم یا مقام خودرو ساز طبق عادت دروغ میگوید .
بهرام: 1394/8/1419:59:38،
11
5
ببين داداش معلومه هيچ شرکت ديگه اى حاضر نميشه از اسمش استفاده کنن و محصولات بى کيفيت به اسمش توليد کنن و وجهه خودش رو خراب کنه.
معلومه ايرانخودرو هم مجبوره با پژو کار کنه و الا شما فکر ميکنيد بنز يا تويوتا حاضره بياد تو ايران با اين کيفيت ضعيف و مديران الکى ماشين توليد کنه بعد با 3 برابر قيمت ايرانخودرو به مردم بفروشه.
نه ما محکوميم که با پژو کار کنيم
فرزند جانباز: 1394/8/1401:47:45،
69
13
بله ، میدونیم .اونها از قصد قطعات بی کیفیت به ایران میدادند چون که ما باهیچ شرکت دیگه ای قرارداد شراکت اصلی نداشتیم و تحریم بودیم بعد پژو به امید اینکه شریک آمریکاییش وعده داد ول کرد رفت گفت ایران به جهنم . فرانسوی ها کلا در طول تاریخ موزی بوده اند و دشمن واقعی ایران.
سیاوش: 1394/8/1401:48:20،
78
7
ما تا حالا از مدیران ایران خودرو دروغ شنیدیم . این بار هم حرف فرانسوی ها رو باور می کنیم نه ایران خودرویی ها
کوروش: 1394/8/1407:40:28،
34
6
تو چقدر باید ساده باشی که فکر کنی پژو رفتاری غیر از این با ما داشت.کشوری که از همه طرفها تحریم حتی کشور دوست و برادر روسیاه ببخشید روسیه
کوروش: 1394/8/1407:44:52،
40
9
مدیران و مسئولین ایران خودرو وسایپا بیشتر دنبال سفرهای خاجی بودند ببینید توی این چند سال چند نفر به المان و فرانسه سفر کردند ببینید چند نفر از ایران خودرو وسایپا بودند بعد این همه مدت یک دونه شاسی بلند نمی تونند بزنند ما باید از چین ماشین بخریم خاک بر سر همه به اصطلاح مدیران وکارشناسان
گوسفند زنده: 1394/8/1401:58:26،
64
10
ینی مدیران پژو دروغ می گن و مدیران ایران خودرو راست می گن؟
خیلی خنده داره.
در ضمن پژو 208 محصول روز پژو در اروپا است.
امّا نکته اینجاست که محصولات جدید بالای 15000 یورو قیمت دارن که کسی نمی تونه بخره، پس مجبورن محصولات قدیمی تولید کنن.
زارعی: 1394/8/1402:00:13،
87
6
اگر 208 و 2008 و 301 خودروی قدیمی محسوب میشه
پس 405 و 206 و پارس عتیقه هستن..
.
.
.خداییش فقط باید ورشکست بشین.
والسلام.
چاسب: 1394/8/1402:08:29،
44
7
بابا جلوي ما عوام الناس لاف مي زنن كه با تجار فرانسه و انگليس سختگيري مي كنن .اون روز تلويزيون فيلم مذاكره با انگليس رو نشون مي داد بعد مي گفت چون تو تحريمها ما رو تنها گذاشتن انگليسها براي مذاكره خيلي سختگيري براشون مي گيريم .بعد فيلمو كه پخش كردن طرف ايراني نيشش تا بنا گوشش باز بود اما طرف انگليسي خيلي جدي بود
محمد: 1394/8/1402:15:19،
29
8
(دروغ گو) رو باید با (دروغ ) جواب داد
(ایران خودرو) ( پژو فرانسه)
کرمانشاه: 1394/8/1402:16:08،
42
10
فقط ماشین جدید بیاددد
خسته شدیم از 206،405،پارس،تیبا،سمند،ال90
مردم ایران هم آدمند تنوع میخوان
محمد حسین طاهرخانی: 1394/8/1402:16:22،
41
11
فرانسوی شریک تجاری خوبی نبودند و نیستند و نخواهند بود در عوض آلمانی ها و ژاپنی ها شریک بسیار خوبی هستند
علی: 1394/8/1402:26:46،
30
7
امیدوارم بجای پژو و سیتروین , ایران خودرو با فولکس واگن آلمان و سایپا با فیات ایتالیا قرارداد همکاری امضا کنند و برای همیشه کمپانی پژو-سیتروین از بازار خودرو ایران بی نصیب بمونه, بعد از اونهمه اجحافی که در گذشته ازش دیدیم
علیرضا: 1394/8/1402:34:48،
36
10
ایران خودرو درس عبرت نمیگیره کرم از خود اقایون به اصطلاح خودرو سازه چند ساله پیش فرانسه کلی کیسه خون الوده به ویروس ایدزبه ایران فروخت .یه چیزی خوب فهمیدم واسه اقایون جان مال ملت ارزش نداره دنیا واخرتشون شده پول وقدرت
پلاسیده: 1394/8/1402:38:17،
30
7
خوب اگه اینطوریه که میگین خوب قراداد نبندید البته اگه راس میگین که فکر نکنم.
نادر: 1394/8/1402:54:56،
42
6
چرا با تویوتا قرداد نمیبندید. یادم رفت ژاپنی رشوه نمیده.
س.ش: 1394/8/1403:02:33،
26
8
ایکاش با خودروسازان ژاپن و آلمان وارد مذاکره میشدند و در نهایت کره
کاش مدیران ژاپنی به کمک,می آمدند . کاش دلسوزها بیشتر و بیخیالی برچیده میشد کاش...
احمد: 1394/8/1403:46:25،
27
6
پژو یا هر شرکت دیگری.اگه محصول بی کیفیت وگران عرضه کنند باید کا سه کوزشو جمع کنه بره.خودرو باید به قیمت واقعی در اختیار مردم شریف ایران قرار بگیرد.در غیر اینصورت از هیچ برندی استقبال نخواهیم کرد
حمید: 1394/8/1404:30:02،
30
8
قسم میخورم که حرفهای مدیر فرانسوی صحیح است و مدیران خودروی ایران به همین محصولات قدیمی راضی بودند و سودشان در همین بوده است وگرنه مدیران اروپایی دروغ نمیگویند ولی مدیران ایران خودرو سرتا پا دروغ هستند .
خسته: 1394/8/1405:23:00،
25
7
از ماست که بر ماست، چیزی که برای هر دو طرف مهمه فقط کسب سود بیشتره و مردم براشون اهمیتی ندارن.
ولی یادشون رفته که هر بازاری دست مشتریانش است، لذا تحریم پیروز است.
فرغون نمیخوایم: 1394/8/1405:28:58،
27
6
جالبه.نوش دارو بعد از مرگ سهراب.چرا الان یادتون افتاده به قول خودتون شفاف سازی کنید؟اینطور که از سخنان پیداست منظور از مدیر عامل سابق جناب آقای منطقی باشن که اون دوران خوب گردونرو به نفع خودشون چرخوندن.بافرض اینکه مطلب فوق صحت داشته باشه پس چرا باید از یه سوراخ دوبار گزیده شد؟این همه هیات آلمانی اومده ایران چرا سراغ خودروسازی آلمان نمیرید؟چرا سراغ تویوتا و هیوندای نمیرید اینا که جاشون رو در دل ایرانی ها پیدا کردن.چرا؟صرفه اقتصادی نداره براتدن؟بگید چون فرانسوی ها هم از جنس خودمونن میشه باهاشون جیبهامون رو پر کنیم و مردم رو بیچاره.
ازاد: 1394/8/1405:50:30،
36
7
تحریم ادامه دارد حتی اگر شب و روز برما پژو ببارد
کمپین: 1394/8/1406:08:53،
33
7
آره جون خودت. تا تونستین با هم ساخت و پاخت کردن حق مردم مظلوم ایران را ضایع کردین حالا دارین پته هم را میریزین رو اب. ما دیگه مردم چندسال قبل نیستیم بقول معروف: خودتونیییییییید
Crystal: 1394/8/1406:16:42،
26
8
شما برو با آمریکا هم مذاکره کن تا وقتی که قیمت ها واقعی نباشن ما به تحریم کردن خودمون ادامه میدیم !
تازه دنبال اینن که با پژو همکاری کنن !! نمیدونن که پست تر از پژو خودشه !
خاشاک: 1394/8/1406:27:14،
20
6
اگه این کارخانه فرقون سازی رو تعطیلش کنیدو این فرقونای صد سال پیشو مستقیم از فرانسه وارد کنید بهتره حداقلش اینه که مطمنیم قطعات همه فرانسویه نه ایرانی و چینی
بابک: 1394/8/1406:28:26،
21
9
خودرو های فرانسوی بی کیفیتند و بخاطر همین موضوع دنبال بازارهای دست سوم و رانتی مثل ایران می گردند که با پرداخت ر....
مجید: 1394/8/1407:25:05،
25
7
با سلام
آن زمانی که خودرو سازی تویوتا خودرو تولید میکرد با مصرف سوخت 6 تا 7لیتر در 100 کیلومتر
پژوه 405 مصرف سوختش بود 11 تا 12 لیتر بر ثانیه که متاسفانه مدیران ایران خودرو هم به انرژی این مملکت زیان وارد کردن و هم ماشین عتیقه فرانسوی ها را وارد کردن .
این هست مدیریت خودرو سازان
علي : 1394/8/1408:07:57،
23
7
اين حرفها چيه سرهم مي كنيد من يك پژو ٤٠٥ slx مدل ٩١ دارم يكي از كارمنداي شركتمون gli مدل ٨٢ اصلا خجالت ميكشم بگم منم پژو دارم صداي بسته شدن درهاي اون ماشين ١٣ سال كاركرده شرف داره به اين خودرو من/ كرم از خود درخته
شهرام: 1394/8/1408:18:23،
15
6
تا زمانی که خودرو دو تا سه برابر قیمت واقعی آن به مردم فروخته میشود هرگز نمیتوان توقع داشت شاهد کیفیت واستاندارد باشیم خودر سازان ایرنی ارزنترین وبی کیفیت ترین قطعات کپی شده توسط چین را خریداری مکنند دلیل آن کاملا مشخص است اولا با این نرخ دلار تولید خودرو با کیفیت بسیارگرانتراز اینها تمام میشود در نتیجه قدرت خرید آن برای خیلیها مقدور نیست دوما خودری با کیفیت سالها برای مصرف کننده کار خواهدکرد واین به معنای پایین آمدن فروش لوازم یدکی و خودرو است امروز تقریبا همه خانوادها یک خودرو دارند واین بازار در حال اشباه شدن است شما میبینید که هنوز هم خودروهای قدیمی به خاطر کیفیت بهتر بیشتر خریدار دارد کیفیت بیشتر یعنی افزایش عمر خودرو و قیمت آن و این به معنای فروش کمتر برای خودر ساز است
ناشناس: 1394/8/1408:24:36،
23
6
مطمئن باشید که طرف فرانسوی عین حقیقت را بیان کرده اصلا فر ض کنیم که پژو به دنبال بهبود کیفیت نبوده چرا شما خودرویی تولید کردید که کیفیت آن از کیفیت 30 سال پیش آن پایین تر است؟ آیا پژو به شما گفت که کیفیت خودروی او را پایین بیاورید؟ آیا همین شرکت پژو خودروی 206 رو که ماشین روز بود به شما نداد؟ ولی بعد از آن شما چکار کردید؟ چندین سال است که محصولات قدیمی را تولید می کنید
reza: 1394/8/1409:31:41،
17
6
پس نتیجه میگیریم فرانسوی ها دروغگو و دزد هستن.
خب اگه اینجوریه لزومی نداره دوباره با فرانسوی ها قرارداد ببندید.
یه مشت حرفای بچگانه.کله ماهیت مدیران و شرکت های تولید کننده داخلی برا مردم مشخصه پایین ترین کیفیت و نو آوری و بالاترین قیمت و سود.تازه حقوق مصرف کننده هم که تعطیل.
t: 1394/8/1410:28:49،
16
6
به نظرم با ایرانخودرو به شرکت پژو غرامت بده که با ساخت آشغال و چسبوندن لگوی پژو رووی آشغالهای ایرانی آبروی شرکت پژو رو برده
sam: 1394/8/1410:34:47،
24
8
تمام حرف های این مقام مجهول ایران خودرو دروغ محض است و این هم به این دلیل است که آنها مردم را یک مشت جاهل و نادان به حساب می آورند که به راحتی می توان آنها را گول زد و......این فرد اینقدر بی سواد و یا احیانا مغرض است که می گوید که پژو 208 و 301 و 2008 محصول قدیمی پژو هستند،در حالی که هر سه خودرو محصول روز پژو هستند.ثانیا به عنوان کسی که چندین سال در خودروسازی کار کردم قاطعانه می گویم که ایران خودرو هرگز و هرگز دنبال مونتاژ خودروهای جدید پژو نبوده است و آنهم به دلیل سودی است که از فروش 405 و 206 به دست می آورده است و از آنجایی که این مدل هاخارج از رده بوده اند دستش برای چپاندن هر نوع قطعه بی کیفیتی بر روی آنها کاملا باز بوده است.پژو قصد داشت که مدل 406 را به ایران بدهد ایران خودرو مخالفت کرد،قصد داشت مدل 407 و 307 را بدهد ایران خودرویی ها مخالفت کردند و.....این ها یک باند مافیایی هستند و..
دلخون: 1394/8/1411:04:11،
19
10
در مذاکرات هسته ای ، رفتار فرانسه طوری بود که انگار فرانسه سخنگوی رژیم صهیونیستی است هر چه صهیونیست ها می خواستند فرانسه در مذاکرات هسته ایی مطرح میکرد و اصرار داشتند که نظرات صهیونیست ها هم لحاظ شود . و از طرفی پژو طرف قرارداد خوب نبود به تعهدات خود پایبند نبود و خودروسازان و فراتر از آن مصرف کنندگان محصولات پژو را دست تنها گذاشت سبب شد که بازار با قطعات بی کیفیت چینی پر شود.
امروز چطور می توان بر چنین شریکی اعتماد کرد ؟
هومن: 1394/8/1413:24:30،
15
4
یکی نیست بیاد بگه اگه پژو دروغ گفته و توجه نکرده پس چرا دوباره رفتی قرار دادبستی؟برین بایه شرکت ژاپنی قرارداد ببندید٬اگه اونا هم با شما قرارداد نمیبندد کلا جمع کنید٬این همه با جون مردم بازی نکنید.ایران خودرو هم تو این مدت همش جنس چینی استفاده میکرده.
پسرشجاع: 1394/8/1415:33:18،
8
5
کی راست گفتن که بار دوشون باشه
پرهامک: 1394/8/1416:26:08،
9
5
نمیدونم جزییات مذاکرات ایران خودرو و پژو چی بود که تا گفتند افشا میکنیم، ایران خودرو کوتاه آمد.
ما مصرف کنندگان ایرانی بهتر میدانیم کدام خودروساز اهل دروغ، بنجل سازی و هوچی گریه!
محمد: 1394/8/1419:34:49،
10
5
همه اینها حرف مفته تا قیمت دلار پایین نیاد هیچ اتفاق خوبی نمیافته مثلا اومدیم پژو 208 اومد در حالی که اینجا تو منطقه ازاد 65 میلیون قیمت مدل پایه است حالا کدوم قشر مگر قشر مرفه میتونه بخره من کارمند میتونم بخرم ؟احمدی نژاد یک بار برا همیشه تیر خلاص رو به این کشور زد وسلام
امیر: 1394/8/1500:49:17،
9
4
شما رو بخدا قسم خرچی از پژو بد میگین بگین ولی نگین که بی اعتنا به مطالبات افزایش کیفیت ایران خودرو بوده. یعنی از 80 ملیون نفر جمعیت چندتاشون با دیدن اینهمه ظلم این باصطلاح خودروسازان باورشون میشه که از شرکت خارجی برای مردم خودشون افزایش کیفیت یا ارائه خودروهای روز رو مطالبه داشته باشن. اینها حتی بهد رفتن پژو هم روزبروز خون مردم رو توی شیشه می کنن این یه جمله رو ننویسین که کل مقاله میره زیر سوال.
طغرل خان: 1394/8/1501:00:32،
6
5
میشه بگین دقیقا شرکت پزو چه پیشرفتیو تو ایران خودرو گفته

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما