کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت قطعی آپارتمان در منطقه 10 تهران


کد خبر : ۱۶۸۸۶چهارشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸:۴۷۶۷۵۵ بازدید

منطقه 10، جزو 10 منطقه‌ای است که بیشترین خرید و فروش واحد‌های مسکونی در آن انجام می‌شود. این منطقه با بیش از 80 سال سابقه ...

منطقه 10، جزو 10 منطقه‌ای است که بیشترین خرید و فروش واحد‌های مسکونی در آن انجام می‌شود. این منطقه با بیش از 80 سال سابقه شکل‌گیری از شمال به خیابان آزادی از شرق به بزرگراه شهید نواب صفوی، از جنوب به خیابان قزوین و از غرب به خیابان شهیدان، هرمزگان و پادگان‌جی محدود می‌شود.این منطقه دارای 3 ناحیه خدمات شهری و 10 محله قدیمی است که شاخص‌ترین آنها محلات سلسبیل، بریانک، حسام الدین و قصرالدشت هستند.

این منطقه یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق تهران است. قدیمی‌ترین محلات منطقه به سال 1304 و جدید‌ترین محلات به سال 1353 برمی‌گردد. قیمت واحدهای مسکونی در این منطقه از زیر متری 2 میلیون تومان آغاز می‌شود و تا حدود 4میلیون تومان می‌رسد. بیشترآپارتمان‌های این منطقه عمربنای بالایی دارند این ویژگی به همراه فراوانی آپارتمان‌های متراژ پایین سبب شده بیشتر معاملات زیر 200 میلیون تومان دراین منطقه انجام شود به طور مثال آپارتمانی 53 متری در محله سلسبیل جنوبی که 13 سال قدمت دارد متری 2 میلیون و 750 هزار تومان به فروش رفت. آپارتمانی 38 متری در محله دامپزشکی که عمربنای آن 3سال است، متری 3 میلیون و 260 هزار تومان طی هفته گذشته به فروش رفت. همچنین در خیابان کمیل آپارتمانی 39 متری که عمر بنای آن 14 سال است به قیمت متری 2میلیون و 750هزار تومان به فروش رفت.در یکی از محله‌های این منطقه به نام تیموری، آپارتمانی 50 متری و کلید نخورده،متری 2 میلیون و 700 هزار تومان فروخته شد.

 

fbvtkt1dcbh8fvqx9s03.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها