کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پروازهای اربعین از 850 هزار تا 1.2 میلیون تومان قیمت خورد


کد خبر : ۱۶۸۶۷سه شنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰:۴۷۱۷۳۴ بازدید

در حالی نرخ پرواز بلیت تهران-نجف تهران سال گذشته بین 1.1 تا 2.25 میلیون تومان در نوسان بود که دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از تعیین ...

در حالی نرخ پرواز بلیت تهران-نجف تهران سال گذشته بین 1.1 تا 2.25 میلیون تومان در نوسان بود که دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از تعیین نرخ 950 هزار تومانی این مسیر توسط سازمان هواپیمایی کشوری از 5 تا 18 آذرماه امسال همزمان با ایام اربعین حسینی خبر داد.

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به این‌که سال گذشته بلیت پرواز تهران-نجف-تهران بین یک میلیون و 200 تا دو میلیون 200هزار در اختیار مردم قرار می‌گرفت، اظهار کرد:طی سال‌های اخیر در حق مردم اجحاف می‌شد و دلالان بلیت‌های این پرواز را با چند برابر قیمت واقعی می‌فروختند.

وی با اشاره به بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: بر اساس مصوبه این سازمان از تاریخ 5 آذرماه امسال تا 18 آذرماه قیمت پرواز تهران-نجف-تهران 950 هزار و تهران-بغداد-تهران 850 هزار تومان تعیین شد.

وی ادامه داد: همچنین بلیت پرواز مشهد-نجف-مشهد یک میلیون و 200 هزار تومان و مشهد-بغداد-مشهد نیز یک میلیون و 100 هزار تومان تعیین شد.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان این که سال گذشته نرخ پایه پروازهای تهران و مشهد به نجف و بغداد و بالعکس کمتر از این بود یادآور شد: فرودگاه های نجف و بغداد بیشترین عو ارض فرودگاهی و رویالیتی را دریافت می کنند چرا که مقامات عراقی می گویند به ازای هر تعداد صندلی پرواز که به این کشور انجام می شود باید شرکت های هواپیمایی عراقی نیز به ایران پرواز داشته باشند اما چون در این زمینه مشکل دارند از هر صندلی پروازی ایران 20 دلار دریافت می کنند.

سامانی همچنین گفت: بر اساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای یک طرفه به شهرهای نجف و بغداد 75 درصد نرخ یک بلیت دو سره دریافت می شود.

وی با اشاره به این که مردم می توانند از طریق دفاتر شرکت های هواپیمایی، سایت های این شرکت ها یا آژانس های مجوز دار بند الف اقدام به خرید بلیت کنند تاکید کرد مسافران در صورت مشاهده فروش بلیت توسط سایت های غیر مجاز و دلالان موضوع را به تعزیرات حکومتی برای پیگیری اطلاع دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها