کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

جزئیاتی کامل از وام 25 میلیونی خودرو

کدخبر:۱۶۸۵۸سه شنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹:۰۷۲۸۰۱۴ بازدید

عضو شورای سیاست‌گذاری خودرو با بیان اینکه وام 25 میلیون تومانی به خودروهای با میزان ساخت داخل بالای 40 درصد اختصاص ...

عضو شورای سیاست‌گذاری خودرو با بیان اینکه وام 25 میلیون تومانی به خودروهای با میزان ساخت داخل بالای 40 درصد اختصاص می‌یابد، گفت: در این طرح، صاحب خودرو می‌تواند پس از سه سال خودرو را به شخص دیگری بفروشد.

ساسان قربانی در گفت‌ و گو با فارس با تشریح جزئیات جدیدی از وام 25 میلیون تومانی خودرو، اظهار داشت: قرار است پرداخت وام 25 میلیون تومانی خودرو با سود 16 درصد از 15 آبان‌ماه یعنی سه روز دیگر آغاز شود که در این طرح، امکان اعطای وام به خودروهایی با ساخت داخل بالای 40 درصد وجود دارد و این خودروها بعد از سه سال امکان خرید و فروش دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار است این وام جهت حمایت از تولیدات داخلی پرداخت شود، در نتیجه پرداخت آن به خودروهای مونتاژی صورت نخواهد گرفت.


* مذاکره بر سر مکانیزم پرداخت سود تسهیلات

وی در پاسخ به این سؤال که در مورد مکانیزم پرداخت یارانه سود تسهیلات وام خودرو چه توافقی بین بانک مرکزی و خودروسازان شده است؟ گفت: یکی، دو مکانیزم در حال بحث است، ممکن است مکانیزم‌هایی بین بانک مرکزی و خودروسازان برای اعطای این تسهیلات با روش‌های مختلف در نظر گرفته شود.

قربانی تأکید کرد: مهم این است که سود وام خودرو برای مصرف‌کنندگان بیشتر از 16 درصد نباشد.


* پیش‌بینی استقبال شدید مردم از وام خودرو

وی در ادامه با بیان اینکه وام پرداختی بابت خرید خودرو دارای شرایط مناسبی است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این وام شدیداً مورد استقبال خریداران قرار گیرد.

وی ادامه داد: وام 25 میلیون تومانی خودرو اقساط حدود 450 هزار تومانی برای خریداران خواهد داشت که اگر این رقم امروز یک پنجم حقوق خریداران را شامل می‌شود، قطعاً در سال‌های آینده این سهم بسیار کمتر خواهد شد.

عضو شورای سیاست‌گذاری خودرو ادامه داد: در ایران که همواره با تورم زندگی می‌کنیم، پرداخت وام با سود بانکی 16 درصد یک مزیت برای خریداران خودرو خواهد بود.

وی با انتقاد از اعلام زودهنگام پرداخت وام خودرو، گفت: اعلام این خبر قبل از آنکه منابع مالی در اختیار صنعت قرار گیرد، صورت گرفت که ضربه سنگینی را به صنعت خودرو وارد کرد، زیرا برخی افراد که قصد خرید خودرو را داشتند فعلا‌ً دست نگه داشته‌اند.

 

همراه مکانیک



دیدگاه ها

saber: 1394/8/1209:14:21،
802
29
یک پنجم حقوق یعنی مردم ماهی 2/5م در میارن؟بیرد خودنون مسخره کنین.وایسا تا شدیدا مورد اسقبال قرار بگیره شب دراز است.
حاجی: 1394/8/1209:33:12،
296
25
اول اینکه اتلاف سرمایه است تولید این خودروها و فروششون به هر نحو.
دوم اینکه قیمت این خودروها همینه. اشغالن اما همین اشغالا رو با مواد اولیه می سازن که همین تموم می شه. کره ایه با 30تومن سوناتا می سازه می ده 60 ما با 20تومن پژو می سازیم می دیم 30.
سوم اینکه 25تومن سود بانکیش الان 416 تومنه. اونی که وام می گیره قطعا سود می کنه اما... سودش از راه ریخته شدن خون مردم توی جاده هاست و البته تورمی که یه پیرمرد روستایی رو شونش سنگینی می کنه.

اینا رو گفتم حق انتخاب با شماست.
مهم: 1394/8/1209:34:09،
56
411
لطفا شایعه پراکنی نکنید.و برای براندازی تولید ملی تلاش نکنید.وام 25 میلیون تومنی اونم با نرخ 16 درصد اون هم بدون ضامن یه فرصت طلائیه.فقط کافیه اون رو با وام مسکن که بازپرداخت 12 ساله داره و مبلغ سودی که باید پرداخت کنی مقایسه کنید.انتقال ندادن سند هم کار معقولی هستش.شما اگه مال ت رو بفروشی و 80 درصد پول خریدار بمونه به اسمش سند میزنی؟؟؟شما میتونی بجای پرداخت 35 تومن نقد واسه خرید ماشین با 10 تومن اینکار رو انجام بدی و 25 تومن بقیش رو تو هر کاری که سر رشته داری و واست درآمد زا هستش سرمایه گذاری کنی.اگه اهل کار باشی حداقل ماهی 1 میلیون تومن میتونی از همون سرمایه گذاریت کسب درآمد کنی در حالی که 500 تومن قسط میدید.بعد از 7 سال هم صاحب خودروتون هستید هم 25 میلیون پول نقد دارید.اگه تورم زیاد بود ارزش ماشینتون بالا میره و اگه تورم کم بود ارزش 25 تومنتون تو این 7 سال حفظ میشه.
مهدی: 1394/8/1209:34:20،
297
23
آخه کدوم بی عقلی با 2.5 تومن حقوق ماشین ایرانی می خره که هر روز هم تو نوبت نمایندگی باشه؟
سوال : 1394/8/1210:03:48،
29
197
کسی میدونه آیا باز پرداخت این وام 7 سال است یا حداکثر 7 سال؟
یعنی میشه مثلا 2 ساله هم قسط بندی بشه یا فقط باید 7 ساله باشه؟
reza: 1394/8/1210:38:40،
234
12
تولید ملی =دزدی ملی
دزدی از 80 میلیون ایرانی مظلوم که نه حقه انتخاب داره نه به جنس درجه یک دسترسی داره
کدام تولید ملی
خب اگه آقایون راس میگن و دلشون به حال ملت میسوزه تو بخش کشاورزی همچین وامهایی بدن که تو همه محصولات خود کفا میشیم.
متاسفم برای افرادی مثله شما با این تفکرات(براندازی تولید ملی)
بساط هر چی فساد دزدی خیانت به مردم باید جمع بشه.
شهروند: 1394/8/1210:39:56،
24
206
نمیدونم شما توو چه شهری زندگی میکنی که درآمد 2 میلیونی برات عجیب و زیاده. توی مشهد که اگه درآمدت از 3 میلیون کمتر باشه نمیتونی زندگی کنی و باید دست گدایی جلوی خونوادت دراز کنی. حالا اوضاع تهران که خیلی بدتره و برای یه زندگی ساده باید حداقل ماهی 5 میلیون دربیاری.
من که دارم توی یه محله معمولی زندگی میکنم ماهی فقط 1.5 میلیون اجاره یه آپارتمان فسقلی رو میدم. با اینکه بچه هم ندارم ولی وقتی درآمدم زیر 3 تومن میاد توو خرج خونه کم میارم. تازه خیر سرم تا حد مرگ صرفه جویی میکنم که شاید یه ذره پس انداز کنم ولی با این گرونی مگه میشه پس انداز کرد؟
درآمد بیشتر مردم کم نیست این اجاره ها و هزینه های زندگی خیلی زیاد و گرون و کمرشکنه.
زکی: 1394/8/1212:19:39،
140
12
قرار است این وام جهت حمایت از تولیدات داخلی پرداخت شود!!
حمایت از مردم کیلو چند
خودشون هم علنی اعلام میکنن که مردم کشکن! رو که نیس...
آلبالو: 1394/8/1212:32:48،
104
13
نگو وام خرید خودرو بگو وام خرید پراید تیبا ۴۰۵ و ۲۰۶ سمند رانا
یعنی قدیمی ترین و بنجل ترین محصولات فرغونسازا

بهیچوجه این وام مورد استقبال قرار نمی گیره

مگر از جونمونو پولمون سیر شدیم این عرابه های مرگ را بخریم ۵۰ ملیونم واسش بدیم
حسام: 1394/8/1213:11:20،
96
11
من 500 تومان در ماه حقوق میگیرم

ashkan: 1394/8/1213:53:21،
80
11
من ماهی 800 در میارم بدون بیمه و.....
1/5 مش میشه 400 آیا؟
مسئولین وضعشون خوبه یا فقط جلو چششون و میبینن
سوال : 1394/8/1214:41:47،
13
49
جالبه هیچکس جواب سوال منو نداد ظاهرا که کسی جواب رو نمیدونه.
حالا یه سوال دیگه دارم شماها که مهمترین مسئله وام یعنی مدت زمان بازپرداخت وام رو نمیدونید پس چرا الکی با نظراتتون مردم رو گمراه میکنید و میگید که این وام خوبه برید وام بگیرید یا این وام بده نگیرید؟؟؟؟؟؟
خیلی تفاوت بین وام 7 ساله و 2 سال است.
اگه باید حتما 7 ساله باشه گرفتنش احمقانه است ولی اگه بشه مثلا طی 2 سال بازپرداخت کرد برای خیلی ها خوبه چون سودش تقریبا 4 میلیون میشه.
کار به کمپین و تحریم و کیفیت خودروها ندارم. بحث الان سر وام هستش. پس لطفا مسائل رو قاطی نکنید چون همه از کیفیت بد ماشینها و قیمت زیادشون خبر دارن.
این وام برای همه خوب نیست ولی مثلا برای کاسبها که زیاد وام میگیرن و پول زیادی دستشون رد و بدل میشه با بازپرداخت 2یا 3 ساله بسته به شرایط میتونه خوب باشه.
حالا واقعا کسی نمیدونه وام 7 ساله است یا حداکثر 7 ساله؟
احلام: 1394/8/1214:45:18،
50
11
معلومه برنامه ریزی چقدر دقیفه. کارمند با فوق لیسانس کل دریافتیش 900 هرار هم نمیشه. گوینده مطلب بالا خوابه یکیه که نزدیکتره بیداش کنه.
سلام : 1394/8/1215:50:04،
58
10
هرکس بخره معلومه آدم بیفکریه
کاری با کمپین و این حرفا ندارم.کدوم آدم عاقلی حاضره بیاد کلی پول بده به یه ماشین که باید دائم دم نمایندگی و تعمیر گاه التماس کنه که تورو خدا لگنمو درست کنید!!!
والا اگر من باشم میرم یه ماشین مدل 92 به پایین کارکرده تر تمیز میگیرم هم افت قیمتشو کرده هم مشکلاتش خیلی خیلی خیلی خیلی کمتر از ماشین های صفر هست.
این بی وجدان ها باید با نخریدن ماشین صفر توسط مردم تنبیه شوند خواهشا گول وام و قرض و قوله رو نخورید اینا دلشون به حال مردم کم درآمد نسوخته اینا میخوان تا قبل از عید که ماشیناشون یک سال قدیمی میشه لگنارو بکنن تو پاچه ملت
داریا: 1394/8/1221:01:04،
12
10
دقت کردید کاربر" مهم " جرات نداره مستقیم نظر بده و همیشه در پاسخ به دیگران در افشانی میکنند!
می ترسه جواب دندان شکن بشنوه بیماری اعصاب بگیره...مثل کبک کله اش را کرده زیر برف...!!!
محمدرضا(پاسخ به مهم): 1394/8/1312:02:48،
16
12
من نمیدونم چی کاره ی این وامی و امید وارم وام با ماشیناش شکست بخوره
اما نمی خریم تا حالشون جا بیاد
تو هم دیگه شورشو در نیار آقای مثلا مهم
عارف : 1394/8/1313:18:37،
16
8
متاسفانه با اقدام خرید توسط قشر ندار وگرفتار و بی ماشین و نا آگاه سبب میشود که اتحاد مردمی خرید خودرو صفر ممنوع تا چند ماهی دیرتر به هدف خود برسد
مردم بدانند در مقابل ترفند دولت با اعطای وام 25میلیونی جهت تضعیف موقت کمپین مردمی هستند
چرا که با پیروزی کمپین مردمی، دولت با عدم دریافت باجگیری واردات خودرو و ایجاد صد کمپینی دیگرصدها برابر از خودرو سازها بیشتر متضرر می شود در واقع جنگ کمپین با خودرو مونتاژ،.. جنگ اقتصادی ملت با دولت است به همین دلیل دولت علی رغم شرایط بد اقتصادی اش دست به یک نوع خودکشی(وام کم بهره و بی ضمانت ) در مقابله با کمپین مردمی زده
سعید: 1394/8/1318:53:00،
22
9
در پاسخ به شهروند که گقت : تازه خیر سرم تا حد مرگ صرفه جویی میکنم. آقا شما اگه صرفه جو بودی ماهی 1/5 کرایه نمی دادی . من در مشهد قاسم آباد ماهی 500 اجاره می دم . در ضمن من و اکثر کسانی که من می شناسم به زور 1 میلیون درآمد دارن نمی دونم شما کجا زندگی می کنین که همه بالای سه میلیون درآمد دارن منظورت مشهد توی ایرانه یا کشورهای دیگر هم مشهد دارن؟
جمال: 1394/8/1416:14:09،
15
8
من که حقوقم ماهی 800هزار تومنه باید دوچرخه سوار بشم پس؟؟؟؟
این مزخرفات چیه آخه؟؟؟؟
اینجوری من اگه بخوام باید 55% حقوقمو بدم واسه یه لگن بقیش هم کرایه خونه و خرج خونه و .....
دزدی برم؟؟؟؟؟؟

آدم دردش میاد از اینکه: میگین یک پنجم حقوق خریدارانه وگرنه گور پدر منی که ماشین ندارم و نمیخوامم
محسن: 1394/8/1209:14:39،
295
19
من که شدیدا نمیخرم...
شما هم زور نزن آخه مردم نمیخرن...
ماشین صفر بخریم که هرروز بریم نمایندگی که ماشین خرابه...
اونا هم باز بدترش کنن...
آخه این چه کاریه...
همون دست دو میخریم و زیر بار منت شما هم نمیریم...
تازه 25 میلیون وام بگیریم که 42 میلیون پس بدیم...؟
به نظرم کار آدم عاقل نیست...
با تشکر...
رضا: 1394/8/1221:51:01،
24
9
خودرو رو بی خیال بشید و بچسبید به اوضاع وحشتناک مواد غذایی و لبنی و کشاورزی :
اسید بجاي ابليمو و وايتكس تو شير و جوش شيرين تو مرباها و مواد سمي تو روغن خوراكيها و کود شیمیایی و سموم تو میوه ها و....

آمار مرگ و میر و مریض در ایرانی ها بشدت زیاد شده
رضا: 1394/8/1221:52:18،
15
8
خودرو رو بی خیال بشید و بچسبید به اوضاع وحشتناک مواد غذایی و لبنی و کشاورزی :
اسید بجاي ابليمو و وايتكس تو شير و جوش شيرين تو مرباها و مواد سمي تو روغن خوراكيها و کود شیمیایی و سموم تو میوه ها و....

آمار مرگ و میر و مریض در ایرانی ها بشدت زیاد شده
سالار: 1394/8/1209:15:28،
281
18
میگن اگر یک سری انسانهای کم عقل نباشن عاقلها نمیتونن راحت زندگی کنن...
اطرافیانتون رو بیدار کنید از این نیرنگ...
رامین: 1394/8/1209:17:08،
279
18
پژو پارس تکنولوژی 25سال پیش و قطعه چینی به قیمت اوپتیما 2016میدن . اصلا خجالت تاسف نداره ؟
رضا: 1394/8/1209:17:46،
396
28
تحریم همچنان ادامه داره
بله+++++++++++

خیر-------------------------
سيامك: 1394/8/1209:18:04،
234
12
كيفيتشون كه بهتر نشده هنوز
بهتره اول كيفيت رو بهتر كنن به جاي وام
علی : 1394/8/1209:19:35،
144
14
***وی در ادامه با بیان اینکه وام پرداختی بابت خرید خودرو دارای شرایط مناسبی است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این وام شدیداً مورد استقبال خریداران قرار گیرد.***

مورد استقبال کسی قرار نمیگیره!!!!

what?: 1394/8/1209:19:52،
131
11
چی واسه خودش میگه یک پنجم حقوق انگار تو این مملکت نیست مگه چند درصد مردم حقوق بالای 2 میلیون میگیرن؟؟؟؟خداییش خیلی رو دارن!!
danesh: 1394/8/1210:58:34،
64
12
اینا همچنان فکر میکنن مردم هنوز هم نمیفهمن ....بابا یکی به اینا بگه اخبار دنیا رو ما میبینیم ...ما هم شعور داریم ... ما هم یه چیزای حالیمون هست ..
آرامش: 1394/8/1209:20:40،
34
105
اگر ماشین نیاز داری بخر اگر نه گوش به این حرف ها نده با آرامش زنگی کن
رضا : 1394/8/1209:20:53،
92
11
25 میلیون بگیریم یه تیبا بخریم بعد 50 میلیون پس بدیم تیبا چیه که 50 میلیون پول زحمت کشیدند بالای بدیم مردم چی فرض کردین؟؟
سهیل: 1394/8/1209:24:15،
28
111
این وام برای کسانی که ماشین ندارندو پول کافی برای خرید ماشین ندارندوام خوبیه. چون با4میلیون تومان میتوانند صاحب یک پراید صفر بشن و اقساطش رو هم که برای پراید ماهانه 300هزارتومنه پرداخت کنن. با 4روزکارکردن باماشین در آژانس اقساطش جور میشه. بنابراین از این وام استقبال میشه. ولی دولت بدلیل محدود بودن منابعش نهایتا تا پایان سال میتونه این وام رو بده.
داریا: 1394/8/1222:42:33،
23
9
یعنی تو این اوضاع داغون تو تونستی خرجی نداشته باشی و 4 میلیون پسانداز کنی با این اقتصاد داعون
آرش: 1394/8/1301:18:16،
14
21
بله من پس انداز کردم و میخرم چون لازم دارم. هرچند از مدیریت سیاسی و افتضاح خودروسازها حالم به هم میخوره....
خوب شد؟؟؟ میخواستی همینو بشنوی؟؟؟؟!!!!
علی: 1394/8/1209:26:10،
92
12
اولا اگه جوری که خودشون گفتن قسطش ماهی 497000 تومانه میشه سود 19 درصد پس در این مورد هم به مردم دروغ گفتن در ثانی زمانی ارزش داره که ماشین کیفیت داشته باشه نه اینکه سالی 360 روز ماشینت تو تعمیرگاه باشه.
-: 1394/8/1213:24:07،
19
17
علی آقا اگر خودتون سود حساب کردن بلد نیستید و به حرف بقیه هم اعتماد ندارید، excel یه تابع سود داره. میتونی توش بزنیو چک کنی!!
اگر هم بلد نیستی کافیه سرچ کنی «محاسبه قسط وام در کسل» یا «تابع PMT در اکسل».
اگر 7 سال یعنی 84 ماه بخوای 25 میلیون رو با سود سالانه 16 درصد قسط بدی، اگر قسط رو اول هر ماه بدی میشه 490018 و اگر آخر ماه بخوای قسط بدی میشه 496552 تومن.
اقتصاد : 1394/8/1214:04:12،
18
17
علی جان اگه محاسبه سود بلد نیستی بیخودی مردم رو گمراه نکن.
من خودم سود وام رو حساب کردم دقیقا 16 درصد شد.
علی: 1394/8/1309:34:10،
19
8
جناب اقتصاد شما نحوه به دست آوردن سود رو بگو ما هم بدونیم من اینجوری به دست آوردم
25000000+(25000000*30*43*16/100/365) میشه 39136986 که تقسیم بر 84 ماه ماهی 465916 تومان میشه
شهر خيام: 1394/8/1209:28:03،
61
12
وقتي ميگه ميشه بعد از سه سال خريد و فروش كرد
يعني اون ٣ سال اول دارن سود خودشونو ميگيرن
٧*١٢*٤٩٧،٠٠٠ = حدودأ سود كل وام تو ٧ سال
حالا هر كس كه ميخواد بعد ٣ سال بفروشه تا حالا كه سودشونو گرفتن و بعدشم مالك احتمالأ مجبوره كل وام رو يكجا تصفيه كنه
پاسخ: 1394/8/1211:26:32،
15
48
اولا هر وامی یک جا تسویه بشه سودش تا همون روز که تسویه میشه محاسبه میشه.نه اینکه کل سود 7 سال رو از شما بگیرن.اگه قراره تو 7 سال 16 تومن سود بدی توی 3 سال 6 تومن سود میدی.بعدشم خود شما میخوای ماشینت رو بفروشی.شرکت که شمارو مجبور نمیکنه.بعدشم اگه یه مصرف کننده باشی و ایرانخودرو هم همت کنه و ماشینه با کیفیت دست مشتریش بده فکر نکنم نیاز باشه که حالا حالا ها ماشینت رو بفروشی.بازم میگم به شخصه از ایرانخودرو و سایپا هم انتظار دارم.اون ها هم باید جنس با کیفیت به مردم بدن.
هادی: 1394/8/1209:30:05،
75
12
با این اوضاع ترافیک و نبود جای پارک ملت هنو میخوان ماشین اضافه کنن؟
امير: 1394/8/1209:32:05،
36
99
خيلي عالي شد ، به نظر من همينم از اثرات تحريمه و نتيجه داده ، منكه اين وام رو ميگيرم و ميخرم براي اينكه حداقل تا ٥ سال اينده قسط ماهي ٥٠٠ تومن ديگه هيچي نيست و اصلا فشار نمياره ، بعدشم اينايي كه هي ميگن كيفيت ،فكر ميكنن ما تو المان زندگي ميكنيم ، اقا ته ته صنعت ما همينه ، بهتر از اينم نميتونيم ماشين بسازيم ، والا براي كشور جهان سومي مثل ما براي همين ماشينا هم بايد كلاهمون رو بندازيم هوا ، هركي هم نميخواد يا پياده گز كنه يا ماشين خارجي بخره ...
محسن: 1394/8/1210:32:55،
25
66
شدیدا باهات موافقم
امین فروزنده: 1394/8/1212:56:08،
59
12
عزیز من, زمانی که ما صنعت مونتاژ خودرو وارد کشورمون شد کشور چین همه صنعتش تولید ابزار ساده بود یعنی چکش و انبردست , کشور کره جنوبی پنکه و اتو مونتاژ میکرد, مالزی ها هنوز رو درخت ها موز و کیوی میچیدن ! حالا شما بعد از 50 سال از داشتن کارخونه ایران خودرو میفرمایید ما ته صنعتمون همینه ... خیر جونم شما پتانسیل های صنعت رو نمیشناسی همین ایران خودرو اگه واقعا ساختار مدیریتیش اصلاح بشه و از دست دولت بیرون بیاد میشه توش خودروهایی ساخت که هیوندای رو بزاره تو جیبش !
ولی امان از دستایی که منافعشون تو غارت جیب ملته نه پیشرفت صنعت ملی.
بهشت: 1394/8/1213:37:15،
14
28
منم موافقم بعضيها فك ميكنن همه قدرت خريد ماشينه خارجي رو دارن...
همين ام وي ام اشغال كه مفتم نميرزه فلان قد قيمتشه، تازه كسي كه ماهي ٥٠٠ نميتونه بده ماهي ٢.٥ ميتونه بده؟؟؟!!! به نظر من از بي ماشيني بهتره واسه كسي كه قدرت خريده ماشين خارجي نداره خيلي هم خوبه...
بهزاد: 1394/8/1215:16:45،
27
10
اقای امین فروزنده از پاسخ منطقی شما لذت بردم.خدا شما و افرادی با تفکر مشابه را برای کشورم حفظ کنه
سعید: 1394/8/1215:51:56،
21
13
این بهشت و محسن و امیر هر سه تاتوش یه نفرن
دوستان دقت کنین بعضی از کامنت گذاران اینجا عمدا دارن تلاش کنن که نشون بدن این وام وامه خوبیه و دارن مردم رو تشویق به استفاده از وام و نهایتا خرید خودرو میکنن.
اگه دقت کنین میبین بعضی ها با اسمهای مختلف کامنتهای مختلف میذارن
تا جو بدن مراقب باشید و خودتون شخصا حساب کتاباتونو انجام بدید.
من شخصا فکر میکنم این وام وام خوبی نیس و اصلا قصد گرفتن این وامو ندارم.
علی: 1394/8/1218:00:13،
26
10
جیگرم جییییگرم جییییییییییییگرم
منم میرم ماشین و وام میگرم . بعد خودم و خونوادمو درگیر قبرستون و بیمارستون میکنم .
گاو که نیستم جیگرم (کلاه قرمزی 94)
تحریم خودرو: 1394/8/1221:33:10،
20
8
پس شما بگیر و حالش رو ببر حتما لیاقتت تو اینه که آشغال ایرانی سوار بشی.صبر میکنم ببینم همون هفته اول که دنده ماشینت جا نرفت بازم میای با افتخار بگی من میگیرم.یکم دندون رو جیگر بذار قول میدم درست میشه با این پولت میتونی یه خودروی خارجیه مناسب بخری.حالا خود دانی
محمد: 1394/8/1615:11:27،
16
7
من هنوز انقدر پولدار نشدم که جنس آشغال بخرم! (ضرب المثل انگلیسی)
علی: 1394/8/1209:32:24،
75
12
حقوق 90 درصد حقوق بگیرا زیر 1500 هستش که به زور به مخارج خورد وخوراک میرسه نه 2500. از قدیم گفتن سواره از پیاده خبر نداره همینه
سعید: 1394/8/1209:38:26،
21
68
قول میدم چنان استقبالی از این وام میشه که 120 هزار تا خودرو توی پارکینگ را دو ماهه صفر میکنند. یکم واقع بین باشید با این نرخ قیمت دلار و عوارض واردات کدوم ماشین خارجی زیر 50 تومن درمیاد که مردم بخرن. بالاخره با شرایط فعلی همه به این نتیجه میرسند که سمند 30 تومنی در ایران رقیب نداره . اگر 80 درصد هم وام 16 درصد بدن دیگه مطمئنا هیچ رقیب خارجی نخواهد داشت. ضمن اینکه کسانی که نیاز به خرید خودرو دارند نمیتونند 2حداقل سال صبر کنند تا شاید یک خودرو بهتر بیاد روی خط تولید تازه شاید..
رضا: 1394/8/1209:40:38،
62
7
من حقوق اداره کار می گیرم . با کلی بحث و مکافات خیلی بشه 900 بهم میدن . این قسط از نصفش هم زیادتره . شما خودت 2.5 می گیری ؟؟؟
aa: 1394/8/1209:46:18،
43
8
باش تا صبح دولتتون بدمد ای خودرو اندازان
محسن: 1394/8/1209:49:48،
16
49
ملت تا حالا میگفتن باید 42 میلیون پس بدی اینکه 38 میلیون تومنه این کاملا منطقیه بعد از هفت سال . البته قبول دارم کیفیت نداره ولی اگر این وام تداوم داشته باشه و در بلند مدت کیفیت بهبود پیدا کنه وام خوبی میتونه باشه
وحید@@@@: 1394/8/1209:51:41،
36
9
این شرایط خوبه به شرطی که بدون درصد باشه.نه اینکه سمند 45 ملیون

دربیاد.
با این شرایط تا بخواد قسط ماشین تموم بشه ماشین 2بار اوراقی شده.

البته تقصیر خودتونه که کیفیتو در حد صفر رسوندین.
اخبار: 1394/8/1209:52:39،
41
12
این وام بالای30درصد هستش .
رضا: 1394/8/1209:53:22،
37
8
ماشين از رده خارج با قيافه تكراري و بي كيفيت و قيمت 2 برابري را با وام بخريد مگه ميشه جنس بدرد نخور را قسطي خريد
شاهرخ: 1394/8/1209:53:47،
64
12
وام ازدواج 3 ميليون (با هزار دنگ و فنگ )
وام خودرو 25 ميليون( براحتي )
اينا به فكر ما هستن يا به فكر جيب خودشون
متاسفم
ماشين مهمه يا سرو سامان گرفتن دوتا جوان ...
علی: 1394/8/1210:39:43،
15
50
وام خونه رو هم بفرمایید که 80 تومنه.همیشه به نفع خودتون حرف نزنید.
همدل: 1394/8/1209:56:27،
29
10
با سلام خدمت همه دوستان
این آقایان دارن جوری القاء میکنن به همه که این وام شرایط رو خیلی بهتر میکنه و مورد استقبال قرار میگیره. یادشون رفته موقع تحریم تو کارخونشون هر جنس بی کیفیتی رو بستن رو ماشیناشونو دادن دست مردم.چرا چون مردم چاره ای نداشتن. اونم با چه قیمتهایی. و چه بلاهایی که سر این مردم نیومد. الان وقت تاوان پس دادنه. خودشون هم میدونن اگه مردم کوتاه نیان بعدش نوبت کمپین های دیگه است مثل مسکن و .... به خاطر همین دارن دست و پا میزنن. مردم دیگه فریب شمارو نمیخورن. به امید موفقیت(خواسته همه مردم خودروی باکیفیت.با قیمت مناسب)
من: 1394/8/1209:57:57،
38
10
این ماشینا هموناییه که 6 ماهه تو انباراشون زیر آفتاب و باد و بارون بوده هرکی دوس داره خب بگیره
ش: 1394/8/1209:58:03،
30
7
حالا هی تبلیغ کنید تا مردم گول بخورن.بخرن............برین خودتون گول بزنیین ....فکرکردین مردم هالون
علی: 1394/8/1209:58:49،
29
13
مطمئن باشید بنجل ترین ماشین ها را با این وام به مردم قالب خواهند کرد. مگر تا حالا این طور نبوده؟ با وام خودرو میشد از ایران خودرو فقط رانا و از سایپا پراید و تیبا گرفت ...
فقط فکر خودشان هستند نه فکر مردم.
صفر درجه: 1394/8/1210:04:05،
29
9
درسته استقبال میشه ولی چون این منابع وام خیلی محدوده بعد از چند ماه که پرداخت وام متوقف شد وارد رکودی به مراتب شدیدتر از رکود موجود میشم .
توی این مدت فقط افرادی که نقدینگی پایین دارند و شدیدا نیازمند ماشین خرید میکنن .
سعید: 1394/8/1216:05:48،
23
7
استقبال نمیشه عزیزم حاضرم باهات شرط ببندم
ali: 1394/8/1210:06:48،
27
12
اینها توهم زدن. مردم اگر ماهی 2/5 درامد داشتنی می اومدن آشغالهای شما رو بخرن اونم با قسط 7 ساله. طرف میاد ماهی 1 میلیون میده ماشین خارجی میخره. بعد یه مورد دیگه اینکه هیچ آدم عاقلی پیدا نمیشه ماشین 3 سال کارکرده رو بخره اونم اینکه باید 4 سال قسط اون رو بده. خوب چه کاریه میره یه ماشین دست دو بدون وام میخره. کلا از روی ....... حرف میزنن. فکر که نمیکنن

تحریم تحریم تحریم
ایرانی: 1394/8/1210:07:26،
24
12
وام یا هر ترفند دیگه ، نمی تونه تحریم رو بشکنه.

اول ارتقاء کیفیت ، دوم کاهش قیمت و دست آخر شکستن تحریم
پیشنهاد: 1394/8/1210:14:46،
21
21
آقا من میخواستم نقدی یک سمند بخرم حالا با وام اینا حساب کردم از پولم 25 تومن میزارم بانک که سودش تقریبا میشه به اندازه قسط وام اینا و سمند وام دار میخرم هم پولم تو بانکه هم ماشین خریدم
دوستان که تحریم میکنن رو این پیشنهاد فکر کنن شاید نظرشون عوض شد
علی: 1394/8/1210:29:45،
15
23
عزیز من حق انتخاب نداری! هر ماشینی که اونا گفتن باید بخری حالا شاید از شانس تو سمند هم جزو ماشین‌هایی باشه که تشخیص بدن با وام بفروشن
20: 1394/8/1211:21:19،
20
9
سود بانک همیشه انقد نمیمونه.
Hamid: 1394/8/1210:16:05،
25
8
همه ماشینا حدود یه سال تو انبار زیر افتاب و باران بودند یعنی کی برا این ماشینا پول میده
HK: 1394/8/1210:17:01،
38
12
جو سازی نکنید مردم استقبال نکرده اند
فقط اینها رو میگن تا بازارشون داغ بشه
نمدونند که " تحریم خرید خودرو " ادامه داره
تا بالابردن کیفیت و کاهش قیمت ها
اتحاد رمز پیروزی است
اقا : 1394/8/1210:20:55،
31
10
ماشین های تولید 94 که بدترین کیفیت رو دارن و تو انبار ها جمع شدن قراره با این وام فروخته بشن
مسعود: 1394/8/1210:20:55،
40
22
هر کس ماشین صفر خرید مسوولیت خط خطی شدنش را بپذیره
حسن: 1394/8/1210:36:55،
11
37
شما خط خطی کن.ما دوربین مدار بستمون همیشه روشنه.
فردا هم یه عکس خوشگل ازت تو صفحه حوادث همشهری میندازن.
کرمانشاه: 1394/8/1210:50:56،
39
9
دوست عزیز قرار نیست ماشین کسی خط خطی بشه ، ما با نخریدن بخودمون و مردم احترام میذاریم و با خط خطی نکردن به اونایی که خریدن ، اونا خودشون با رفتن چند باره به نمایندگی ها برا تعمییر تاوانشو پس میدن
علی: 1394/8/1210:52:26،
32
13
این کارها اصلا درست نیست. در شرایط فعلی خرید خودرو منطقی نیست حالا کسی که میخره خودش متضرر میشه. شاید هم کسی باشه مجبور بشه بخره بدون لحاظ جنبه‌های مالی.
علی: 1394/8/1211:18:28،
31
8
پاسخ به حسن : لابد هر جا میری دوربین مدار بسته تم می خوای با خودت ببری !
وحید: 1394/8/1217:35:23،
13
16
با این حرفت نشون دادی که اعضاء کمپین یک مشت بی پول و حسودن که چشم دیدن اموال مردم رو ندارند.
منم اول از شنیدن راه اندازی کمپین خوشحال شدم و طرفدارش شدم اما بعد از خوندن نظرات اعضا فهمیدم که هیچ کس حرف منطقی و درستی نمیزنه و الان با اینکه ماشینم رو فروختم و یه ماشین ارزون خریدم و منتظر ارزانی و ورود ماشینهای جدیدم اما یکی از مخالفان سرسخت کمپین هم هستم چون واقعا تحمل حرفاتون رو ندارم.
شما اعضاء کمپین اگه عرضه دارید چند تا نماینده عاقل انتخاب کنید که با دولت وارد مذاکره بشه تا شاید اوضاع درست بشه وگرنه با آسیب زدن به اموال مردم به جز تخریب چهره خودتون و مقابله دولت هیچی نصیبتون نمیشه.
مردم: 1394/8/1210:35:17،
24
9
چرا هزینه جنس اشغال و بی کیفیت رو مردم بدن؟؟؟!!!
همین وام و بدن به خوردو ساز سودشم خودش بده بجاش خودرو رو به اندازه وام دریافتی ارزونتر بده به مصرف کننده.....
مهدی: 1394/8/1210:36:29،
22
12
این یارو باحقوق خودش سنجیده مگه دولت فخیمه چقدر پایه حقوق کارگری گذاشته که دو نیم میلیون حقوق میشه
بویینگ: 1394/8/1210:41:36،
30
10
نمیخریم . ورشکستگی نزدیکه . ببین طرفداران این دو فرغون ساز هجوم اوردن کامنت میزارن نکنه ورشکست شن ملت دیگه بهشون پول مفت ندن . اگه کمپین بی نتیجه بود اینا هجوم نمیوردن که بخرین بخرین وام خوبه . ببینید اصلا هیچ وامی خوب نیست . تحریییییییییییییییییییییییییییم
reza111: 1394/8/1210:41:52،
22
10
بابای همین آقای قربانی از آن خانهای خونخوار بود

اینها بلدند چطوری مردم را در تنگنا قراردهند اگر حرفی می زند پس عملیاتی است چون اینها این مردم را خوب می شناسند.
مصطفی: 1394/8/1210:42:51،
23
10
فقط اینو میتونیم بگیم نزارید ایران خودرو اینطوری خون این مردم بی گناه رو توشیشه بریزند کیفیت خوب باشه یا بد قیمتشون خیلی بالاست بنده حقوق بگیرم بخدا نمیتونم این وام رو بگیرم خدا کنه اون روزی بیاد که مردم ماشینهاشونو رها کنن توخیابون که شهرداری جمع آوریشون کنه .مصطفی
Hamid: 1394/8/1210:43:11،
26
15
حالا بعد از گرفتن ماشین با وام ۲۵ میلیونی متوجه میشین کیفیت چیه ماشینی که حدود یه سالی زیر افتاب و باران بوده دیگه دیدن داره
se: 1394/8/1210:49:21،
19
8
شرایط وام 80 درصدی برای خرید خودرو خوبه هیچ وقت چنین وامی نمیدادن قبلا. مساله کیفیت ماشین هاست که پایینه وگرنه وام 80 درصدی 16 درصد عالیه.
اردلان: 1394/8/1210:52:04،
25
14
خوشحال شدم با این پول میتونم ماشین با کیفیت بخرم،نگو که اینا قصد داشتن با این وام پزو سمند و پرایدشون و به مردم قالب کنن
سیا: 1394/8/1210:58:08،
16
26
من که هر کاری میکنم نمیتونم ماشین بخرم و واقعنم احتیاج دارم به ماشین.
خو این فرصت خوبیه برام که حداقلش پراید مدل ۸۰ نخرمو ی ماشین صفر بخرم.
ولی کسی ک پول نقد داره این کارو نکنه بهتره بنظرم.در هر صورت من استقبال میکنم از این وام.
دستشونم درد نکنه.
مهدی: 1394/8/1211:00:53،
23
13
ماشین وامی بخریم کیفیت هم نداشته باشه ماهی 500 هزارهم قسط بدیم یه پیش حسابی هم از مابگیرن والا دیگه ظلم ازاین بالاتر ندیدیم
فرزاد: 1394/8/1211:09:36،
22
10
ماشینی که اگه مفت بدن هم من نمیخرم بعد برم 25 میلیون وام بگیرم که بخرم؟!!!
اینا کلا نبفهمن!!!
سینا: 1394/8/1212:36:48،
12
21
داداشه گل یه وامی گذاشتن واسه اینکه بتونن خودروهایه یا با کیفیت یا بی کیفیت یا اشغاله خودشونو بفروشن من فک میکنم مردم الان فهمه کافی دارن هرکی از نظره خودش منطقیه میخره هر کیم مشکل داره با وام نمیخره نیازی نیست سره این قضیه الکی بحث کنید چطور شما اینقد خودتونو کوچیک میکنید که در امده ماهی دو ملیون زیاده بابا اگه خودمون خودمونو محدود نکنیم خودمون خودمونو کوچیک نبینیم همه چیز درسست میشه هپهمه پیشرفت میکنیم ماهی 500پول نیس که فک کنید ماهی پنج ملیون قصد دارین اون موقع وقته بحثه الکی دارین ؟؟؟؟یا نه دنباله کاریید که بتونید قصدو بدین
مهدی: 1394/8/1211:48:56،
16
24
وام خوبی هستش البته برا کسی که می خواسته نقد بخره مغرضانه نظر ندید
کارمند: 1394/8/1211:49:33،
23
9
اخه مگه چند درصد کارمند و کارگران حقوقشون بالای2.5 میلیون هست که اقایون گفتند ما معادل 1.5 درصد حقوق ماهیانه یعنی 450 هزار تومان حساب کردیم که وام بدن
سعيد: 1394/8/1211:52:05،
24
9
يك پنجم حقوق؟حقوق كي؟واسه كي صحبت ميكنه اين بابا؟!!اينجا كجاست؟!!!من كيم؟!!
مشتی: 1394/8/1211:55:44،
23
10
اعلام زود هنگام ضربه نزده .دزدی شما و لگنای آشغلتون که به زور تا حالا به مردم بیچاره انداختین ضربه زده و مطمنا این جنبشی که شروع شده با این حیله ها نمیخابه تا مردم به اون چیزی که واقعا حقشونه برسن.آمین
حسن: 1394/8/1212:03:09،
17
9
اینقدر مردم رو گول نزنید به اصصلاح خودروساز وقتی خودروبدرد خور نیست کیفیت نداره گران قدیمی امار تصادفات اینقدر بالاست من وقتی 206یا ال90یا پرایدیا405میبینم حالم بهم میخوره همینطور ماشینهای چینی دیشب از ایران خودرو امده بود تلویزیون چه دروغهای میگفت نه وام میگیریم که خودم وخانوادم بدبخت کنم نه حتی اگر خودم پو ل داشته باشم اصلا خودرو نمیخرم وام خودرو تحریم تحریم ..... تحریم ........تحریم .........
فرجی: 1394/8/1212:05:17،
24
11
دوستان عزیز الآن فصلیه که هیچ کس ماشین نمیخره و اگر یک مدت دیگه با آژانس تردد کنید مطمئن باشید با این پولها میشه بهترین ها رو سوار شد خواهش میکنم نخرید بگذارید الان که همه چی داره خوب پیش میره اعتبار خودمون و جون و سلامتیه خانواده هامون رو ارزش قائل بشیم .
ناشناس: 1394/8/1212:24:15،
28
9
این بنده خدایی که میگه 450 هزار تومن یک پنجم حقوق مردم هست زحمت بکشه تحقیق کنه حقوق دریافتی یک کارگر ساده چقدر هست که این حرف رو میزنه . واقعاً متاسفم اینقدر تبعیض وجود دارد . اگر کمی به فکر حقوق این زحمت کش ها بودید این مشکلات براتون بوجود نمیومد.
sadegh: 1394/8/1212:48:32،
22
8
من هم شدیدا قصد وام گرفتم و تعویض ماشینم ندارم
مصطفی: 1394/8/1212:53:23،
15
24
همه مردم ایران بیاید هجوم ببریم و این وام رو.بگیریم و خودروی داخلی بخریم.
بعدش یه کمپین تشکیل بدیم بنام کمپین ندادن اقساط وام خودرو
هیچکس قسطشو نده
ببینیم چیکار میخوان بکنن..!
جواب: 1394/8/1214:07:20،
23
13
عزیزم فهمیدنش کاری نداره یا ماشینتو از چنگت درمیارن یا سفته هاتو میزارن اجرا تا بفهمی چیکار میتونن بکنن!!!
m@jid: 1394/8/1220:50:31،
12
10
وقتی کار به اونجا برسه یه روز میای بیرون میبینی جرثقیل زدن زیرشو بردن فروختن بد شما اونجا باید جریمه هم بدید
محمد: 1394/8/1212:56:47،
22
10
یکی پیداشه به این بنده خدا بگه تو واقعا از این مملکت و وضع مردم کارگر خبر نداری که میگی یک پنجم حقوق کارگر هستش پس معلومه همش به فکر جیب مبارکی که اصلا از مردم خبر نداری
حسام: 1394/8/1213:09:35،
26
12
هر ماه 500 تومان یعنی همه حقوق من

وام میخواهیم با سود صفر درصد



باهاش چه کالایی بخرم؟



خانه؟خودرو؟وام لوازم ضرروری؟
es: 1394/8/1213:21:50،
28
12
وام ازدواج 3 میلیون؟
وام خرید خوردو 25 میلیون؟
بیخیال بابا: 1394/8/1213:43:03،
27
9
کیفت ببرن بالا تهسیلات با سود 4درصد بشه شایییییییید بخریم..شایییید
جعفر: 1394/8/1214:09:16،
19
12
میدونید چرا برای ازدواج که اینهمه در اسلام تاکید شده از این وام ها نمیدهند
میدانید برای کشاورزی که شرایط مطلوبی ندارد و قوت مردمان هر کشوری ست از این وام ها نمیدهند

صنعت چی ایا میدانید
اشتغال چی ایا مدانید
قرض الحسنه چی ایا میدانید
.............
...............
خب معلومه چون سیاست سرمایه داری حکم میکند ضعفا از بین بروند . تمامی تلاش ها اتوماتیک وار حافظ قدرتمندان است
محمد: 1394/8/1215:20:24،
22
14
من امروز دارم میرم سمندی رو که ثبت نام کردم رو پس بدم چون رفیقم خریده واقعا اشغاله تو دوزی مخصوصا از پلاستیک زده دار و بی کیفیته کیفیت مونتاژ هم بسیار پایینه
بهزاد تحریم: 1394/8/1215:31:42،
23
10
اینکه نمیشه ماشینای مونتاژی خرید ، یعنی فقط قراره آشغالای مونده رو دستشون رو غالب کنن. خیلی نامردن
امین: 1394/8/1215:46:42،
16
10
206 مدل 11/89
واشر سرسیلندر. صفحه کلاچ وسیمش،پمپ بنزین،طبق سمت شاگرد،دسته موتور،چراغ جاو(خط خوردگی ) ، لاستیک،شمع، لنت،100 بار سوختن لامپ جلو این خرج ها رو بدون کوچکترین تصادفی انداخته.
نقی عاملی: 1394/8/1215:51:22،
20
9
کدام مسول باوجدانی چننین تصمیمی برای ملت بیچاره گرفته این آقایون یا ازوضع ملت خبر ندادن یا خودشونو زدن به خریت کجا حقوق 2/5میلیون تومانی میدن آدرس بدین حداقل توی شهرستان که چنین خبری نیست .امیدوارم این طرح شیطانی شما هم که برای سرکیسه کردن ملت ریختین شکست بخوره.
علی.ش: 1394/8/1215:53:20،
18
13
واقعا اگر نیاز ندارین به خودرو این وام نگیرین اگر نیاز شدید دارین به خودرو و پول بسیار اندک خوبه که استفاده کنین از این وام
خدا بخیر کنه حجم خودرو رو توی مشهد ازین به بعد
کارمند بانک: 1394/8/1216:02:16،
17
8
اگر هم مردم از این وام استقبال کنند، بانکها آنقدر نیروی انسانی در اختیار ندارندکه به متقاضیان این وام تسهیلات پرداخت کنند. کسی فکر اینجاشو نکرده . همین الان که مردم به بانکها هجوم نبردن چند ماه طول میکشه تا وام بگیرن. فکرشو بکن کلی متقاضی بیاد واسه خودرو و کالا . چه شود؟
کیا: 1394/8/1216:19:18،
15
10
خوش به دل خودت که انقدر وضعیت مالیت خوبه که فکر میکنی یک / پنجم حقوق ما میشه 450 هزار تومان شما نگاه خودت نکن که جزء قشر مرفع و بی درد جامعه هستی مگه پایه حقوقی اداره کار چنده مگه یه کارگر چند میگیره، بعدم این وامه به درد دو سال دیگه میخوره، چون ماشین های موجود که بدرد نمیخوره مفتشون گرونه
ناشناس: 1394/8/1216:48:35،
15
9
ما حاضریم ماشینایی را که در دوره انحصار و تحریم وخیانت به ما فروختین .را با وام 25 میلیون بدون کارمزد به خودتان پس بدیم
زیاد چونه نزنین نمیخریم ببین خوب توجه کن نمی خرشیم.
ZAMAN: 1394/8/1217:18:43،
17
8
سلام هموطنان عزیز هر جا مطلبی در مورد خودرو بوده این آقا یا خانم ، مـــــهـــــم هستش و تمام تلاش خودش را میکنه که وام 25 ملیونی خودرو را مطلوب نشان بده شک نکنید نفوذی هستش و فریب ان را نخورید .لطفا آشغال نخرید
عارف: 1394/8/1218:10:33،
15
11
1/5 حقوق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعاً که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
aghil: 1394/8/1219:27:47،
13
13
سوال منم همینه میشه وام ۷ساله رو مثلا دوساله تسویه کنی؟؟؟

m@jid: 1394/8/1220:42:48،
12
10
اگه استقبالم بشه من منتظر میمونم که بنجلاشونو به اونا بندازن بعد میخرم
توجه داشته باشید که یکسری از همین ماشین هایی که میخوان بدن سال آینده از رده تولید خارج میشن

حالا هر کی میخواد بخره بخره که زودتر نوبت ما بشه .....وقتی کسی منطق سرش نمیشه خوب نشه
شاید یه عده با این شرایط میتونن کنار بیان ..فقط میخواید بخرید زودتر
مهدی: 1394/8/1221:01:45،
11
8
با سلام
دوستان وقت کردید یه سر از سایت دیوار به قیمت خودرو تو مناطق ازاد مثل خوزستان بزنید ببینید با 40 میلون میتونید از محصولات هیوندا بخرید . پس چرا تو مناطق غیر ازاد اون ماشین رو باید بالای صد میلیون خرید . در اخرت انشاله همین مسولین پاسخگو باشند چون من در اونجا حلالشون نمیکنم....
تحریم خودرو: 1394/8/1221:25:02،
13
8
بجای این وام کیفیت خودروهاتون رو ببرید بالا نه جنس آشغال چینی بذارید روش بندازید به مردم.نمیگیریم آقا این وامم و سود16 درصدش هم پیشکش خودتون.
سامان: 1394/8/1221:31:42،
12
8
باز اگه کیفیت داشت یه چیزی . اونوقت اگه دوست داشتی وامو گرفتی خب باید سودشو بدی دیگه .
reza t: 1394/8/1221:55:11،
14
7
بیایین دست به دست هم دهیم تا زمان ورشکستگی کامل این خودروسازهای داخلی.فکر میکنین چرا بیشترین مرگ ومیر جاده ای رو داریم ،کسانیکه بفکر جان مردم نیستن مردم چرا بفکر پول اونا باشن......خدایا سایه ظالمین رو از سر مردم ایران بردار...آمین
مجيد : 1394/8/1222:40:03،
15
9
دوستان اگر اخبار ايرانجيب رو دنبال كنيد در اخبار خودرويي يكي از دوستان به نام مهم هميشه كامنت ميزاره و از صنعت خودرو دفاع ميكنه
دوستان مردم ديگه از اين ماشينا خسته شدن ماشيناي ٣٠سال پيش كه به كيفيت ٣٠سال پيشم توليد نميشه مردم رو عاصي كرده
خواهش ميكنم فقط براي يكبار اتحاد رو حفظ كنيد تا به اندك هدفي برسيم در بازار انحصاري خودرو راهي به جز تحريم نداريم وگرنه نوه ونتيجه هاي ما هم بايد پرايد و پژو ٤٠٥ بخرن البته از نوع چراغ جديد
Ali: 1394/8/1222:44:52،
12
13
منكه وام رو ميگيرم و ميخرم براي اينكه نميخوام تو سرما و زمستون كنار خيابون منت تاكسي رو بكشم و يخ بزنم ، كمپينيا هم نخرن و نگيرن وام رو و بشينن تا صبح دولتشون بدمد !! در ضمن لطفا شما ادامه بدين و بزنين تو سر هم ، منتها اگر ماشين ارزون شد كه چه بهتر دستتونم درد نكنه ، اون موقع هم بازم ميخرم ... كلا نميتونم بي ماشين باشم شرمنده
محمد: 1394/8/1223:34:59،
15
9
من بیست سال بدون خودرو نبوده ام و به دلیل بی کیفیت بودن خودرو یک سال است که ماشینم را فروخته ام واصلا قصد خرید ندارم و توان خریدن خودروی خارجی را ندارم
سالار: 1394/8/1308:53:45،
15
7
مردم دیگه گول نمیخورن .... حالا هی نقشه جدید پیاده کنین...
رامین: 1394/8/1311:22:41،
11
8
خداییش مردم و چی فرض کردین که صحبت از یک پنجم حقوق میکنین؟؟؟
این حقوقا رو ادمای از ما بهترون میگیرن که اونا هم هیچوقت نمیان این ماشینا رو بخرن
خودشون و زدن به کوچه علی چپ
اخه کدوم کارمند یا کارگر بیچاره بالای دو میلیون حقوق میگیره
اقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جان به خدا اگر من دو به بالا حقوق بگیرم هیچچوقت منتظر وامهای شما نمیمونم
اخه چرا مردم و مسخره خودتون کردین
حق گو : 1394/8/1313:11:27،
17
8
یکی نیست بگه اولا کی از این حقوقها میگیره ؟ دوما اونی که حقوق این طوری میگیره از این لگنها سوار نمی شه .
علی: 1394/8/1313:38:26،
16
7
دوستان من شغلم جوریه که اطلاع دارم از اهداف و عواقب این قضیه. اگه میتونید تحمل کنید اتحاد رو حفظ کنید و کسی احساس زرنگی نکنه بگه دیگران به درک من میخرم, پس به هیچ وجه این وام رو نگیرید یک سال تحمل کنید بعدش ماشین رو میارن دم در خونتون با التماس. این وام فاجعه س
علي: 1394/8/1314:07:08،
11
9
متاسفم واسه مردمي كه گول اين ترفندهاي شركت خودروساز را ميخورن
ساسان: 1394/8/1314:43:14،
17
7
سلام
ببخشید کجا حقوق 2250 هزارتومنی میدن من برم اونجا سر کار
تورو خدا بهم بگید
آراز: 1394/8/1320:27:31،
14
10
سلام به خدا انصاف نیست ما و خانوادمون آرزومون شده یه پراید ولی نمیتونیم
فاضل: 1394/8/1408:06:41،
13
7
یعنی همه 2500000 حقوق میگیرن نامردا به من 700000 میدن از فردا دیگه اینجا کار نمیکنم
هادي: 1394/8/1408:47:59،
16
9
اقا شك نكن انبار خودرو سازها پر شده از جنس بنجول اينا ميخوان با اين طرح ماشين هاشونو رد كنن بعد از اينكه انبار خالي شد بگن ااااااااخ اين طرح شكست خورد ديگه وام پرداخت نميشه وااااي!!!!!
از طرفي ماشيناشونو فروختن از طرفي ذهن مردم رو نسبت به فروش اصلاح كردن از طرفي تا اون زمان مردم مظلوم هممممه چي يادشون رفته.
تازه وقتي ميري ماشينو با وام 25 ميخري ميگن خب 20 درصد پرداخت كن واريز ميكني
خب 899000 تومن بابات بيمه ماشين بده
خب سالي 900000 تومن اضافه ميشه به اقساطت بابت بيمه بدنه
خب برو سفته بخر به مبلغ 40000000 تومن بده تموم جد و ابادت امضا كنن
خب برو 60000 تومن پول ناهار امروزمون رو واريز كن
خب برو 70000 تومن پول باك بنزين اوليه رو واريز كن بعد ميبيني باك فقط 10 ليتر داره
خب طرح لاستيك كومهو اومده برو 800000 تومن واريز كن
مهدی: 1394/8/1410:01:36،
11
10
آخ راست گفتی
مهدی: 1394/8/1409:13:14،
14
8
واقعا ماشین های داخلی بی کیفیت هستندوازهمان روز اول پر از ایراد.آیا واقعا این ایرادهارو نمی بینند یا اینکه براشون مهم نیست.
خودروی چینی خیلی باکیفیت تروزیباترهست.
علی رحمانی: 1394/8/1410:02:32،
11
7
دوستان وام 25 میلیونی با نرخ 16 درصد باز پرداخت آن ماهی 466هزارتومان می شود (7ساله) چند حرف وجود دارد یکی میگه450 تومان یکی میگه 495 تومان. خواهشا اعتماد نکنین همش دروغ هست وقتی وام رو دریافت کردین می بینین از 21 درصد هم گذشته است
حسین: 1394/8/1410:34:24،
11
7
وام خودرو خوبه ولی آیا خیابانها دیگر جای رانندگی است . آیا شرکتهای ماشین سازی بفکر جمع آوری ماشین های فرسوده هستن و چقدر از سود فروش شان را بابت تعمییر و احداث خیابانها می پردازن و چقدر هزینه برای تحقیق و توسعه و رقابت و عوض کردن حداقل شکل ماشینها می کنند.
نازنین: 1394/8/1411:24:40،
13
9
امیدوارم به جای لج بازی باهم ، یکم به شرایط همدیگه فکر کنیم و خودرو سازها هم خودشون رو جای ملت بزارن ... با یکم قناعت میشه همه چی خیلی خوب و خوش بشه
مجید: 1394/8/1415:04:20،
12
10
وا ا... نخرید تا بدونند مردم اگه بخواهند میتونند اوضاع را عوض کنند .
alikeshani: 1394/8/1518:22:52،
12
10
سلام خدمت هموطنانم.خیلی از نظرها از هر دو طرف درست بودندولی عزیزان اینها هدف از دادن وام نجات صنعت خودشون بوده.نه بخاطرکمک به خریداران محترم.پس به محض اینکه از بحران نجات پیدا کنند وام روبرچیده میکنند.هموطنان اگر ما به این کمپین بپیوندیم دورنباشد آن روزی که ماهم سوارماشینی شویم که به آن افتخار کنیم صبوری........
ایرانی: 1394/8/1421:11:04،
13
10
از دولت محترم خواهشمندیم حداقل خودروری داخلیمونو هم قیمت مردم عراق و سوریه بدن... ممنون
ابراهیم: 1394/8/1520:16:34،
14
8
اگه من ماهی دو ونیم میلیون درآمد داشتم چه خوب بود.من تعجب میکنم از اونایی که میگن حقوق دو و نیم عادیه.من جاهای مختلفی کار کردم ، به جرات بگم همه جا ۹۵ درصد پرسنلش حقوق زیر یه میلیون میگیرن.
ع: 1394/8/1608:55:33،
12
13
حالا ببینم دعوا نکنید میدونید قیمت یه 206 چند می افته حدود 53 ملیون مگه می صرفه ول کنید بابا
مخالف: 1394/8/1609:29:59،
12
12
اقا وام نیست این یک کلاهبرداری معقولانس ب نظرمن.
توروخداحمایت نکنین تا بدونن ماشیناشون ارزش این قیمت هارو نداره.
آخه کیلویی چند؟
جز آهن پارس؟
ریال: 1394/8/1610:34:26،
12
8
آخه مردهای مومن ویا بهتره نسبت به حرفتون دلسوزان ،مردم شما بیاین واردات خودرو هارو آزاد کنین گمرگ حداقل بشه بعد اسلا وام هم ندین بذارین مردم خودشون انتخاب کنن که از کدام یک از خودروها میخرن.البته اگه محصولاتتون فروش رفت که شما حق هستین ومردم ناحق ولی اگه محصولاتتون بفروش نرفت لطف کنیین خودتونو به خودروسازهای خارجی برسونین واگر اینم نتونستین در همون کارخونه تولید ملی رو گل بگیرین وبقول شما هزان نفر بیکار بشن وبرن تو خدمات پس از فروش همون خودروهای خارجی کارکنن و شما هم اگه به فکر مملکت وملت باشین یجای بهتر سرمایه گذاری میکنین واگر نخاستین دست از سر این ملت مظلوم تر مردم دنیا بکسید تا خودسون سر نوشت خودشونو رقم بزنن.....خطاب به خودروسازهای محترم
داود: 1394/8/1610:46:00،
14
12
من بندرعباس زندگی میکنم اینجا هوا بقدری گرم میشه که ماشین واقا واجبه ولی حاضر نیسم همچین وامی برای همچین ماشینهایی بگیرم خواهشا همه همکاری کنن تا اینقدر ار مردم سواستفاده نکنن
روح اله: 1394/8/1614:06:13،
11
12
میشه وام رو تو 4 یا 5 سال تسویه کرد یا اینکه فقط باید 7 ساله باشه
بیکار: 1394/8/1617:28:55،
13
10
با سلام واقعا چی بگم اکه اقتصاد مهمه فکری هم به حال ما بیکارا بکنین والله اخه ماهم تو اقتصاد سهیم هستیم غیر اینه دنیا سعی داره الودگی و ماشینها رو جمع کنن شما میخواین چیکار کنین با این وضع اب و هوایی ای کاش مسولین فکری به حال بیکاران باشن تا جیب مبارکشون صنعت خودروسازی را نگه میدارین چون سهمی دارین ازش همین.
رشید: 1394/8/1622:26:00،
13
10
25 میلیون باید 42 میلیون بدیم.خخخخخخخخخ
اصغر: 1394/8/1708:37:03،
12
11
با این ترفند دو گانه میخواهند هم خودروهای انباشته شده در پارکینگها را بفروش برسانند هم با توجه به سود بالای وام درامد بانکهارا افزایش دهند یعنی در هر حالت به فکر این ملت مظلوم نیستند
محمدرضا: 1394/8/1716:12:11،
14
10
از کی دادن وام شروع میشه
Ali: 1394/8/1721:33:45،
13
9
باسلام.این فقط ترفندی است تا دولت دلارهای تزریقی وطلبش از دو خودرو ساز تحت حمایت خودش را بگیره.دم همتون گرم که بانخریدن حمایت کردید.چندوقته داره تبلیغ مبکنه سراتو2000 اتومات تحویل فوری با40 میلیون وام بدون سود 24 ماهه.هر4ماه یک چک.جالبه بیشتر از یک ماهه بهرکدام از آگهی ها زنگ میزنم تاامروز 17آبان ماه میگن فقط یکدستگاه داریم!!!!!!!
امیر: 1394/8/1814:28:46،
16
9
وام ازدواج=3میلیون تومان
وام خودرو=25میلیون تومان
هه جالبه...
خدایار: 1394/8/1816:13:48،
12
9
امیدوارم مردم فهیم ایران از گرفتن وام خودرو که در دراز مدت به ضرر وام گیرنده تمام خواهد شد امتناع کنند و این حرکت تحریم یک اعتراض عمومی به
لگن سازان است
مجید: 1394/8/1819:55:12،
13
7
همینجوری ماشین بی کیفیت رو کم گرون میدادن حالا سود وام هم به آن اضافه شد.اساساً این طرح بیشتر به نفع خودرو ساز و بانک طراحی شده و آسایش مردم در آن کمترین جایی نداره.البته این نظر بندست.
یک هموطن: 1394/8/2310:23:11،
13
9
با سلام ضمن ارادت به همه انهایی که بدون حساب کتاب میرند دنبال این وام که باید بداند که وام 25میلونی در 7سال باید سودی بالغ بر 17میلیون تومان به جیب خودرو ساز ها بریزند آیا در کشور های اروپایی این چننین بی عدالتی های وجود دارد وام های صفردرصدی برای خرید خودرو می دهند خودرو ها با آن کیفیت بالا دستشان می ماند و ورشکست می شوند اگه دولت به فکرجان و مال مردم است به قیمت های خودرو های خارجی بدون گرفتن عوارض واردات یک نگاهی بکند و دنبال سود بردن چند تا وزیری که دارای شرکتهای قطعه سازی هستند نباشد مردم ما تحمل شان حدی دارد باتشکر

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما