کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فراخوان بانک صادرات برای سپرده‌گذاران موسسه میزان


کد خبر : ۱۶۸۳۵دوشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳:۴۷۲۶۲۸ بازدید

بانک صادرات در اطلاعیه ای اعلام کرد که سپرده گذاران موسسه میزان می توانند جهت انجام امور خود از روز شنبه 16 آبانماه به مدت 20 روز به ...

بانک صادرات در اطلاعیه ای اعلام کرد که سپرده گذاران موسسه میزان می توانند جهت انجام امور خود از روز شنبه 16 آبانماه به مدت 20 روز به شعب سابق این موسسه که در اختیار بانک صادرات قرار دارد مراجعه کنند.

بعد از انعقاد قراردادی در هفته گذشته که طی آن تمامی امور مربوط به موسسه منحل شده میزان به بانک صادرات واگذار شد، این بانک از امروز -دوشنبه- اجرای آن را آغاز کرد.

موسسه اعتباری میزان به دلیل بروز مشکلات مالی در سال گذشته و ادامه نابسامانی آن در سال جاری در نهایت منحل شد. این موسسه سپرده ای حدود 3300 میلیارد تومان از سپرده‌گذاران خود جذب کرده بود که در نهایت توانست این رقم را تا زمان انحلال به حدود 2600 میلیارد تومان کاهش داده و بخشی از آن را تسویه کند.

اما در شرایطی موسسه میزان در روزهای اخیر بعد از بحث و بررسی های انجام شده بین بانک مرکزی و سازمانهای مختلف به بانک صادرات واگذار و این بانک مسئول رسیدگی به تمامی امور آن شد که با شروع اجرای تعهدات بانک صادرات در مقابل میزان، سپرده‌گذارانی که اغلب آنها در گذشته بارها برای دریافت حقوق خود تجمع و اعتراض کرده بودند، می‌توانند برای انجام امور خود به شعب سابق این موسسه که در اختیار بانک صادرات قرار دارد مراجعه کنند.

مشروح این اطلاعیه به شرح زیر است:

1. بانک صادرات ایران در راستای ایفای رسالت های اجتماعی، مسئولیت حل و فصل مشکلات موسسه منحل شده میزان را برابر تفاهم نامه های منعقده فی مابین این بانک و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیات تسویه موسسه مزبور، به عهده گرفته و از اول وقت اداری روز دوشنبه مورخ یازدهم آبان 1394 نسبت به اجرای مفاد تفاهم نامه اقدام خواهد کرد.

٢. اینک که بانک صادرات ایران اراده خود را در راستای حل و فصل مشکلات موسسه مورد بحث قرار داده است، سپرده‌گذاران محترم موسسه موصوف می توانند به منظور تسریع و تسهیل امور از اول وقت اداری روز شنبه مورخ 16 آبان ماه سال جاری حداکثر به مدت ٢٠ روز با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک شناسایی نسبت به افتتاح حساب در شعب سابق موسسه میزان که در اختیار بانک صادرات ایران قرار گرفته، اقدام کنند.

٣. با عنایت به مهلت ٢٠ روزه مورد بحث مذکور در بند (2)از سپرده گذاران محترم در خواست می شود به تدریج در شعب سابق موسسه میزان که در اختیار بانک صادرات ایران قرار گرفته، مراجعه و از ازدحام در شعب یاد شده خودداری کنند.

٤. بانک صادرات ایران برابر با تفاهم نامه‌ها و پس از بررسی دقیق میزان دارایی و بدهی موسسه منحل شده میزان عندالاقتضاء نسبت به تعیین اصل و سود متعلقه هر یک از سپرده گذاران محترم اقدام و جدول واریز وجوه متعلقه شان را به حساب سپرده ای آنان از طریق ایمیل شخصی یا ارسال پیامک به اطلاع ایشان خواهد رساند.

٥. بانک صادرات ایران برابر تفاهم نامه های موصوف مدیریت دارایی ها و بدهی های موسسه منحل شده میزان را به عهده گرفته و به سپرده گذاران محترم اطمینان می دهد، به طور دقیق و بر اساس اصول حرفه ای بانکداری نسبت به انجام امور محوله و تا تعیین تکلیف سپرده گذاران عزیز پیگیری لازم را به عمل آورد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها