کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بزرگترین برندهای لوکس جهان در راه ایران


کد خبر : ۱۶۸۲۱دوشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸:۴۷۵۵۲۲ بازدید

گروه ال‌وی‌ام‌اچ بزرگترین و قویترین هلدینگ برندهای لوکس جهان به شمار می رود که برندهای مشهوری چون لویی‌ویتون، کریستین‌دیور ...
بزرگترین برندهای لوکس جهان در راه ایرانبزرگترین برندهای لوکس جهان در راه ایران

 گروه ال‌وی‌ام‌اچ بزرگترین و قویترین هلدینگ برندهای لوکس جهان به شمار می رود که برندهای مشهوری چون لویی‌ویتون، کریستین‌دیور، فندی، بولگاری، گیونچی، کنزو، مارک‌جاکوبز، دی‌کی‌ان‌وای و ده‌ها برند دیگر را در تملک خود دارد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویتر، این گروه از طریق شبکه فروشگاه‌های خرده‌فروشی کالای لوکس و آرایشی خود "سفورا" قصد ورود به بازار ایران را دارد.

شرکت فرانسوی سفورا که بیش از 2 هزار فروشگاه لوازم آرایشی را در سرتاسر جهان اداره می‌کند با باز کردن 7 فروشگاه در سال 2016 میلادی، فعالیت خود در بازار ایران را آغاز خواهد کرد.موسسه تحقیقات بازار یورومونیتورز حجم بازار لوازم آرایشی ایران را نزدیک به 4 میلیارد دلار برآورد کرده که دومین بازار خاورمیانه محسوب می‌شود. پیش‌بینی‌های این موسسه حاکی از تقریبا سه برابر شدن حجم بازار 80 میلیون نفری ایران تا سطح 10 میلیارد دلار ظرف مدت 5 سال آینده است.

اگر چه گروه ال‌وی‌ام‌اچ و سفورا در این زمینه سکوت کرده‌اند، اما یکی از منابع نزدیک به شریک ایرانی آنان اظهار کرده که مذاکرات در حال نهایی شدن است و در شروع کار 7 بوتیک در ایران افتتاح خواهد شد.هر چند برندهای لوازم آرایشی معروف اروپایی از دیرباز در ایران شناخته شده بوده و عرضه شده‌اند، اما رفع تحریم‌های تجاری و شروع ارتباط تجاری با غرب، شرکت‌های بزرگ را تشویق به فعالیت مستقیم در ایران کرده است.

چند مدیر گروه ال‌وی‌ام‌اچ در یکی دو ماه اخیر به ایران سفر کرده و برای بررسی فرصت‌های فعالیت تجاری قرار است مدیرانی از شرکت‌های لویی‌ویتون، کریستین دیور و بولگاری در ماه آینده به ایران بیایند.گروه تجاری فرانسوی دیگری که عرضه 80 برند لوکس را به عهده دارد، نیز در حال برنامه‌ریزی برای سفر در بهار سال آینده است.

در چند سال اخیر مراکز فروش لوکس به تدریج جای بازار سنتی و فروشگاه‌های پراکنده در سطح شهرها را گرفته‌اند. ایران کشوری با اقتصاد متکی به نفت و گاز، سه میلیون مصرف‌کننده ثروتمند دارد که مشتری عمده و دائمی کالاهای لوکس اروپایی هستند.بعضی تحلیلگران بر این اعتقاد هستند که برندهای لوکس از بازار موفقی در ایران برخوردار خواهند بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها