کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نسخه بتا ios9.2 منتشر شد


کد خبر : ۱۶۷۵۰شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳:۲۲۳۹۶۸ بازدید

هنوز زمان زیادی از عرضه نسخه 9.1 سیستم عامل جذاب اپل یعنی ios نگذشته است و هنوز بسیاری از کاربران اپل محصولات خود را به این نسخه ...

هنوز زمان زیادی از عرضه نسخه 9.1 سیستم عامل جذاب اپل یعنی ios نگذشته است و هنوز بسیاری از کاربران اپل محصولات خود را به این نسخه از ios بروزرسانی نکرده اند و یا هنوز این نسخه برای دستگاه آن ها منتشر نشده است که اپل به فکر نسخه9.2  سیستم عامل خود افتاده است و نسخه بتا آن را امروز در اختیار عموم قرار داده است.

این نسخه برای اولین بار چند روز پیش در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت و اکنون در اختیار همه ی کسانی است که برای نرم افزارهای بتای اپل ثبت نام کرده اند.

فقط این نکته را به یاد داشته باشید که به مانند قبل اگر شما خواهان نسخه بتا ios9.2 باشید به شما پیشنهاد اپدیت آن بر روی آیفون، آیپد و آیپادتان داده می شود و هنگامی که شما درخواست دریافت این نسخه را می دهید و سیستم خود را آپدیت می کنید دیگر به سادگی قادر نیستید که به نسخه های پیشین iOS بازگردید.

در این نسخه در حال حاظر تغییرات اندکی وجود دارد و تعدادی از باگ ها رفع شده است.البته به یاد داشته باشید که همانظور که اشاره شد iOS 9.1 کمتر از یک ماه است که در اختیار عموم قرار گرفته است و تا نسخه اصلی ios9.2 احتمالا چندین نسخه بتای دیگر را شاهد خواهیم بود.

* Gsmarena 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها