کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت موتور سنگین‌های شرکت کویرموتور / لیست آبان 94


کد خبر : ۱۶۷۲۴پنجشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱:۴۲۷۷۰۲۲ بازدید

شرکت کویر موتور اخیرا نمایندگی برندهای مختلف موتورسیکلت را در اختیار گرفته تا به عنوان اولین نماینده انحصاری این موتورسیکلت ها در ایران ...
قیمت موتور سنگین‌های شرکت کویرموتور / لیست آبان 94قیمت موتور سنگین‌های شرکت کویرموتور / لیست آبان 94

شرکت کویر موتور اخیرا نمایندگی برندهای مختلف موتورسیکلت را در اختیار گرفته تا به عنوان اولین نماینده انحصاری این موتورسیکلت ها در ایران، بتواند محصولات با کیفیت این برند را در اختیار مشتریان و دیگر فروشندگان قرار دهد .

در حالی که این روزها تحلیل بسیاری از فعالان بازار این است که با ورود نسل جدید این موتورها از برندهای متفاوت ژاپنی استقبال مشتریان از این موتورسیکلت ها و میزان عرضه و تقاضا احتمال افزایش قیمت این محصولات وجود دارد. به گفته یکی از کارشناسان فروش به این دلیل که موتورهای موجود در بازار ایران از برندهای متفرقه هستند و کیفیت بالایی ندارند، ورود موتورسیکلت از برندهای معتبر و با کیفیت عرضه شود، بازار را متحول خواهد کرد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که این محصولات به صورت اقساطی فروخته می‌شوند به طوری‌ که می‌توان 30 درصد از مبلغ اولیه را نقد و باقی را در اقساط 10 ماهه پرداخت کرد که این پرداخت بدون کارمزد است. یکی از دیگر از کارشناسان فروش این وسایل نقلیه گفت: در حال حاضر برخی از نمونه‌های برند کاواساکی در بازار عرضه و معامله شده‌اند اما برخی از جدیدترین مدل‌های آنها همچنان وارد نشده و در صورت تقاضای مشتریان واردات آنها صورت می‌گیرد.

اما این روزها بازار این موتورها بسیار داغ شده است. از آنجایی که برخی طرفداران این موتورسیکلت‌ها از این موتورها برای پیست‌ها و مسابقات استفاده می‌کنند، نیاز به موتورسیکلت‌هایی با حجم موتور بالای 250 سی‌سی است که البته برای خرید این موتورها متقاضیان باید مجوز داشته باشند. 

قیمت فروش برخی از موتورسیکلت‌ها با برندهای مختلف در ایران :

 

fx20o9x2bqg7b3uvrb.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها