کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کورس آلمـان و فرانـسه برای ورود به بازار ایـران


کد خبر : ۱۶۶۹۰چهارشنبه، ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹:۲۶۲۸۰۰ بازدید

یک روزنامه آلمانی نوشت آلمان و فرانسه در پی توافق هسته ای با ایران می کوشــند بهــره هر چه بیشــتری از بازارهای ایران به ...
کورس آلمـان و فرانـسه برای ورود به بازار ایـرانکورس آلمـان و فرانـسه برای ورود به بازار ایـران

یک روزنامه آلمانی نوشت آلمان و فرانسه در پی توافق هسته ای با ایران می کوشــند بهــره هر چه بیشــتری از بازارهای ایران به دست آورند.

روزنامــه آلمانــی دویچه ویترشــافت ناخریشــتن در گزارشــی نوشــت که هر کســی که از فــرودگاه بین المللی (امام خمینــی) وارد تهران شــود، صف طولانی برای بررســی ویزا را می بیند. در این صف بازرگانانــی را می بیند که می کوشند وارد بازار ایران شوند. برداشته شدن تحریم های ایران میتواند مرحله جدید برای همکاری اقتصادی این کشور با کشورهای اروپایی باشد.

در این بین شــرکت های فرانســوی به دقت پایان تحریم های ایران را پیگیری میکنند. همین چند هفته پیش بود که نمایندگانی از 150 شــرکت فرانسوی در هتلی در تهران با مقامات موسســات اقتصادی ایران دیــدار کردند. به عنوان مثال روزنامه »تهران تایمز« چاپ تهران در این مورد نوشــت که کنسرسیوم رنو پیش از تحریمها سالانه حدود 100 هزار دستگاه خودرو به ایران صادر می کرد و فرانســوی ها علاقه مندند که بار دیگر به این جایگاه برگردند. مقامات اقتصادی آلمان هم روابط اقتصــادی خوبی را با ایران پی می گیرند تا بتوانند به بازارهای این کشور وارد شوند. این روزنامه آلمانی نوشــت که مقامات ایرانی نگاه مثبتی به این تحولات دارند.

حسن روحانی رئیس جمهور ایران هم از ســرمایه گذاری غرب استقبال کرده و خواستار ایجاد شــرایط مناسبی برای سرمایه گذاری در کشور شده است وی نبود رقابت را دلیل انحصار،فساد و رکود اقتصادی دانسته است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها