کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پربیننده‌های بازار اجاره در شهر تهران + جدول


کد خبر : ۱۶۶۷۳چهارشنبه، ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳:۴۷۲۴۲۱ بازدید

هم‌اکنون پربیننده‌ترین فایل‌های اجاره آپارتمان در یکی از سایت‌های معروف معاملات مسکن، مربوط به آپارتمان‌هایی در شمال شهر تهران با ...

هم‌اکنون پربیننده‌ترین فایل‌های اجاره آپارتمان در یکی از سایت‌های معروف معاملات مسکن، مربوط به آپارتمان‌هایی در شمال شهر تهران با ویژگی‌های خاص است.

به گزارش دنیای‌اقتصاد، در این سایت که هر روز بیشترین حجم از آگهی‌های معاملات مسکن اعم از خرید وفروش، رهن و اجاره و پیش‌فروش در آن منتشر و به متقاضیان بازار مسکن معرفی می‌شود، هم‌اکنون ستون پربیننده‌ترین فایل‌ها مربوط به چند واحد مسکونی در مناطق شمالی پایتخت است که به‌صورت ریالی یا دلاری به متقاضیان بازار اجاره معرفی شده است. قرار گرفتن فایل‌های اجاره در صدر پربیننده‌ترین فایل‌های این سایت، نشان می‌دهد هم‌اکنون که بازار خریدوفروش مسکن در حالت رکودی به سر می‌برد و فایل‌های فروش مسکن بیننده‌های چندان زیادی ندارد، وضعیت بازار اجاره با رونق بیشتری همراه است.

اکثر قریب به اتفاق فایل‌های پربیننده در این سایت معروف، مربوط به آپارتمان‌های اجاره‌ای واقع در شمال شهر تهران است که اگر چه نمی‌توان با قطعیت اعلام کرد که دلیل این موضوع پرمتقاضی‌تر بودن بازار اجاره مسکن در مناطق شمالی نسبت به سایر مناطق شهر تهران است، اما چنین می‌توان استنباط کرد که هم اکنون آپارتمان‌های اجاره‌ای در مناطق شمالی پایتخت با جدیت بیشتری به دنبال اجاره واحد مورد نظر خود هستند. یکی از این فایل‌ها مربوط به واحدی 220 مترمربعی، 25 ساله به همراه پارکینگ است که با شرایط پرداخت ماهانه 3 میلیون و500 هزار تومان اجاره و 150 میلیون تومان ودیعه در ستون پربیننده‌های این سایت قرار گرفته است. در فایل دیگری از این ستون، آپارتمانی 237 متری در خیابان فرشته، بعد از خیابان صحرا، 12 ساله همراه با پارکینگ و انباری و بالکن و لابی مجلل به‌صورت مبله به متقاضیان خارجی بازار اجاره با اجاره بهای ماهانه 5 هزار دلار پیشنهاد شده است.

همچنین در خیابان نیاوران، پایین‌تر از سه‌راه یاسر آپارتمان دیگری با متراژ 210 مترمربع، 10 ساله به همراه پارکینگ و انباری، با اجاره ماهانه 7 میلیون تومان در برابر ودیعه 100 میلیون تومانی به بازار اجاره معرفی شده و در لیست پربیننده‌ترین فایل‌های بازدید شده در این سایت قرار گرفته است. در آخرین فایل پربیننده، آپارتمان 220 مترمربعی در خیابان فرشته، خیابان تختی، 8 ساله با اجاره بهای 3هزار دلاری در هر ماه، به متقاضیان بازار اجاره معرفی شده است که به‌طور قطع قصد موجر از تعیین اجاره‌بها به‌صورت دلاری جذب متقاضیان خارجی بوده است.
 

lz5on36sjdtt43b0pn5t.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها