کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

کیان برنا
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

هدف نعمت‌زاده از افزایش قیمت خودرو چه بود؟+جدول

کدخبر:۱۶۶۴چهارشنبه، ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴:۰۲۱۴۲۱۴ بازدید

اگرچه بازار خودرو هنوز به سخنان محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت واکنش چندانی نشان نداده است، اما به نظر می‌رسد در روزهای آتی، واکنش‌ها به افزایش قیمت خودرو در بازار بیشتر خواهد بود و خریدها رونق می‌گیرد.
هدف نعمت‌زاده از افزایش قیمت خودرو چه بود؟+جدول

بعد از آنکه وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری خود به صورت رسمی آغاز افزایش قیمت خودرو را آغاز کرد، اما بازار هنوز چندان واکنشی به افزایش قیمت خودرو نشان نداده و گویا مردم هنوز تصمیم به ورود به بازار را برای خرید نداشته‌اند.این در شرایطی است که برخی هدف نعمت‌زاده از اعلام رسمی افزایش قیمت خودرو را تلاش برای رونق بازار می‌دانند و معتقدند که وی، این کار را به صورت یک اقدام مقطعی برای رفع کمبود نقدینگی خودروسازان و به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید خودرو در کشور صورت داده است.در این میان، اما فعالان بازار خودرو می گویند که هنوز بازار واکنش چندانی به این تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان نداده و خریدها رونق نگرفته است، البته در این میان باید نگاهی هم به قدرت خرید مردم داشت.در مقابل خودروسازان معتقدند که اگرچه ممکن است در مقطعی کوتاه، قیمت خودرو افزایش یابد، اما به طور قطع با تداوم تولید و عرضه به بازار، قیمت خودرو تثبیت خواهد شد و حداقل تا اوایل سال آینده، قیمت‌ها تغییر نخواهند داشت.

هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو می گوید: با افزایش فروش، به طور قطع بخشی از نقدینگی مورد نیاز تولیدکنندگان خودرو در کشور تامین شده و آنها می توانند به تولید بیشتری بپردازند، ضمن اینکه وقتی تولید خودرو افزایش یابد، به طور قطع تثبیت قیمت نیز در راه خواهد بود.

وی می‌افزاید: هدف ما این است که با افزایش عرضه خودرو به بازار، اشتغال موجود را حفظ کرده و نقدینگی مورد نیاز خود را تامین کنیم؛ ضمن اینکه وقتی عرضه به بازار افزایش یابد، حتما قیمت خودرو نیز متعادل خواهد شد. البته هنوز هم اختلاف زیادی میان قیمت نمایندگی انواع خودروها با قیمت حاشیه بازار آنها وجود دارد که به نظر می رسد به دلیل کمبود عرضه برخی از انواع خودرو در بازار باشد، بنابراین می توان انتظار داشت که با افزایش تولید خودروسازان، قیمت حاشیه بازار نیز به قیمت نمایندگی نزدیک شود و حتی اگر افزایش قیمتی هم در نمایندگی رخ دهد، قیمت حاشیه بازار با تصمیم جدید برای افزایش، تغییر چندانی نخواهد داشت؛ چراکه در مقابل عرضه افزایش یافته و فاصله قیمت بازار و نمایندگی را به حداقل می رساند.
 

قیمت جدید انواع خودرو :

sqqvlr0fp0n3atohwkqg.png

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
Chaina Homelife

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

بخشنامه فروش دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU5 برای اولین بار منتشر شد - آبان 96 (ظرفیت محدود)
طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - آذر 96
رنو مگان جدید هفته آینده در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی می‌شود + حدود قیمت
شرایط جدید فروش فوری و پیش فروش محصولات پارس خودرو - آذر 96
طرح فروش نقدی پژو 207 اتوماتیک - آذر 96 (تعداد محدود)
شرایط فروش نقد و اقساط خودروهای شاسی‌بلند شرکت ایران خودرو - آذر 96
آغاز فروش فوری رنو کپچر 2017 - آذر 96 (تعداد محدود)
شرایط پیش فروش عمومی محصولات ایران خودرو (طرح فیروزه ای) + تخفیف خرید محصول ایرانی/ آذر 96
این خودرو دیگر سمند نیست
معرفی 7 خودروی جان‌سخت در ایران
طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو / آذر 96 + تخفیف در خرید محصول ایرانی
طرح جدید فروش فوری و قطعی محصولات ایران خودرو - آذر 96
سایپا- سیتروئن از اولین خودروی خود در ایران رونمایی می‌کند
جزئیات وام 140 میلیون تومانی مسکن
طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو ویژه بازنشستگان كشوری با اقساط 36 و 48 ماهه - آذر 96 (مرحله دوم)
آسایشگاه خیریه
تورآنتالیا
بلیط قطار