کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

بازدهی بیشتر تبلیغات اینترنتی نسبت به روش‌های سنتی

کدخبر:۱۶۵۸۰دوشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹:۴۷۱۰۹۶ بازدید

اگر نگاهی به در و دیوار شهرتان بیاندازید در سرتاسر شهر تعداد بسیار زیادی تابلو های تبلیغاتی ،آگهی ها و .....را میبینید اما با توجه به رشد هرچه ...

اگر نگاهی به در و دیوار شهرتان بیاندازید در سرتاسر شهر تعداد بسیار زیادی تابلو های تبلیغاتی ،آگهی ها و .....را میبینید اما با توجه به رشد هرچه سریعتر فن آوری این تبلیغات روز به روز  کارایی خود را از دست میدهند و تبلیغات اینترنتی جایگاه خود را پیدا کرده اند .


توانایی دسترسی به مخاطبان دسته‌بندی شده

کاربرانی که در اینترنت فعالیت میکنند و به طور خاص هدف کمپین های تبلیغاتی کسب‌وکارها هستند٬ قشر تحصیل‌کرده و آگاه‌تری نسبت به مردم عادی هستند. تغییر قشر هدف از مردم عادی به قشر تحصیل‌کرده و آگاه به طور کلی استراتژی‌های بازاریابی را تغییر میدهد. شما دیگر به افرادی که با تبلیغات ساده و صرفا جذاب به شمااعتماد میکنند طرف نیستید بلکه با گروهی در ارتباط هستید که بسیار سخت اعتماد میکنند و تغییر عادت‌های روزانه‌ی آنها کار بسیار سخت‌تری است.

مثال ساده‌ی یک این موضوع تفاوت میان مخاطبین خاص و عادی شرکت‌های تکنولوژی است. در صورتی که هدف شما مردم عادی باشند قطعا با تغییرات کوچک در چرخه تولید یا ارائه محصول میتوان آنها را راضی نگه داشت اما در برخورد با مخاطبین متخصص کار شرکت‌ها بسیار سخت‌تر است چون این افراد بسیار سخت‌ اعتماد میکنند و اعتماد آنها به معنای وفاداری به نام تجاری است که بسیار عمیق‌تر از وابستگی خریداران روزمره است.

تمرکز اصلی در بازاریابی اینترنتی بر روی افزایش وفاداری مشتریان فعلی و تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل است. افزایش وفاداری و تبدیل مشتریان تنها از طریق گسترش برند امکان پذیر است. بدین معنا که هرچه برند شرکت شناخته‌شده‌تر باشد و با نام بردن از شرکت تصور بهتری برای مشتریان ایجاد شود٬ امکان رشد کسب و کار شرکت بیشتر فراهم میشود.

تاثیرگذاری و نتیجه گیری سریع

برای بسیاری از شرکت‌ها مهم است که بتوانند نتیجه‌ی هزینه‌های خود را به صورت ملموس حس کنند. آنها انتظار دارند که هزینه های سنگینی که در بخش بازاریابی میکنند بازخورد مناسبی داشته باشد و سریعا بتوانند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند. سوالی که همیشه پس از کمپین‌های تبلیغاتی برای مدیران ایجاد میشود این است که٬ آیا این کمپین میتواند موفق باشد؟ آیا کمپین پیام درستی را به مشتریان منتقل کرده است؟

در بازاریابی کلاسیک٬ اندازه‌گیری موفقیت یا عدم موفقیت یک کمپین تبلیغاتی کار سختی است و تنها پس از چندین وقت و با مقایسه وضع پیشین با وضع حال میتوان نتیجه گرفت که آیا برنامه های موفق بوده است یا خیر. در حالی که در بازاریابی اینترنتی شما با دسترسی به ابزارهایی که اطلاعات را لحظه‌ای در اختیار شما قرار میدهند میتوانید٬ نقاط قوت و ضعف را در سریع‌ترین زمان شناسایی کنید و در صورت لزوم اقدامی به تغییر رویه کاری داشته باشید.

هزینه مناسب

بازاریابی اینترنتی برخلاف بازاریابی کلاسیک نیازی به سرمایه‌گذاری‌های سنگین ندارد.27 درصد بازاریاب‌های اینترنتی در آمریکا گزارش‌ داده‌اند که کمترین مقدار هزینه ی شرکت‌ آنها در مباحث بازاریابی ایمیلی و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بوده است.هر روزه تعداد بیشتری به سمت ابزارهای ارتباطی آنلاین مانند موبایل و شبکه‌های اجتماعی میروند و همین باعث میشود پیدا کردن کاربران و دسترسی پیدا کردن به علایق آنها کار بسیار ساده تری نسبت به بازاریابی آنلاین باشد.

قابل اندازه‌گیری

بازاریابی آنلاین این امکان را در اختیار مدیران قرار میدهد تا کوچک‌ترین تغییرات به به صورت عددی بررسی و ثبت کنند.مواردی مانند: تعداد کلیک٬ بازدیدکننده‌ها٬ ثبت‌نام٬ خریدهای آنلاین  قابل اندازه‌گیری هستند و میتوان براساس آن به موفقیت یا نقاط ضعف برنامه‌های بازاریابی خود پی برد.

همراه مکانیک



دیدگاه ها

زارعی: 1394/8/401:45:22،
16
7
کسب و کار اینترنتی یا حتی تبلیغات اینترنتی بالاترین بهره وری و سود دهی رو خواهند داشت.
و درسال های آینده اصلی ترین بیزنس خواهد بود که اشتغالزایی خوبی هم خواهر داشت.
برای فعالیت در این حوزه ، حتی همین امروز هم دیر است.

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

نتایج انتخابات ریاست جمهوری - 30 اردیبهشت 96 / نتایج شمارش آرا به تدریج اعلام خواهد شد
مکانیک به زبان ساده / عواقب تاخیر در تعویض تسمه ها
بیانیه حجت الاسلام رئیسی؛ بعد از اعلام نتیجه انتخابات
بازی خطرناک چری برای بازار ایران!
جدول شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو - خرداد 96
شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - خرداد 96
احتمال پیش‌فروش خودروی جدید پژو 2008 از سوم خردادماه
شرايط پيش‌فروش محصولات پارس‌خودرو به مناسبت آزادسازی خرمشهر
دور جدید پیش فروش خودروی جدید دنا پلاس - اردیبهشت 96
شرایط ویژه فروش نقدی و اقساطی خودروهای سراتو، چانگان و آریو - اردیبهشت و خرداد 96
تولید 2 خودروی سواری در کشور به صفر رسید
قیمت مدل‌های صفر پرفروش‌ترین خودروهای تولید داخل + جدول
شرايط فروش نقدی، اقساطی و ليزينگی محصولات شركت سايپا - خرداد 96
شرایط جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو - خردادماه 96
خودروهای روسی که به ایران می‌آیند، چه شکلی هستند؟
آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بازاریاب تجارت فردا
بلیط هواپیما