کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تداوم پیگیریها تا پیروزی 4 میلیارد دلاری ایران


کد خبر : ۱۶۵۷۲یکشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳:۴۵۲۵۰۷ بازدید

مدیرعامل بانک ملت می گوید: اميدوارم آهنگ پيروزيهاي مستمر اين بانك تا دريافت خسارت حدود ٤ ميليارد دلاري ثبت شده در مراجع قضايي ...
تداوم پیگیریها تا پیروزی 4 میلیارد دلاری ایرانتداوم پیگیریها تا پیروزی 4 میلیارد دلاری ایران

مدیرعامل بانک ملت می گوید: اميدوارم آهنگ پيروزيهاي مستمر اين بانك تا دريافت خسارت حدود 4 ميليارد دلاري ثبت شده در مراجع قضايي بريتانيا ادامه داشته و ابتوانیم با احقاق كامل حق خود ذره اي از تالمات بسيار فراوان وارده بر خود ناشي از وضع تحريم هاي اقتصادي ظالمانه و غير منصفانه را كاهش دهد.

به گزارش تابناک، در پیام علی رستگار مدیرعامل بانک ملت آمده است: «این جانب به عنوان مدير عامل بانك خوشحال هستم به اطلاع سهامداران، مديران و كاركنان بانك ملت از يكطرف و عموم ملت شهيدپرور ايران از طرف ديگر برسانم که دادگاه تجدید نظر انگلستان در روز ٢٣ اكتبر ٢٠١٥ ميلادي مصادف با اول آبان ١٣٩٤ رای خود را در مورد پرونده بانک ملت در مورد تحريم هاي اقتصادي بر عليه بانک بانک در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ میلادی را، صادر کرده است. 

رأي مزبور تصمیمی بسیار مهم در پرونده هاي مطروحه بانك ملت بر عليه خزانه داري بريتانيا می‌باشد و بالطبع تاثیر بسيار مثبتی بر اثبات ادعای خسارت حدود ٤ ميليارد دلاري بانک خواهد داشت. 

طبق این دادگاه تجديدنظر رأي دادگاه بدوي را در عدم الزام خزانه داري بريتانيا مبني بر ارائه اطلاعات و شواهد مثبته بر عليه بأنك را نقض كرده و در مقابل خزانه داری انگلستان را موظف به ارائه شواهد و اطلاعات بیشتری از شواهد و يا دلائل مثبته بر عليه بانك به دادگاه كرده است. 


تداوم پیگیریها تا پیروزی 4 میلیارد دلاری ایران

دادگاه تجدید نظر انگلستان همچنین درخواست فرجام خزانه داری انگلستان در مورد آزمون حقوقی مرتبط در مورد ارائه شواهد در این پرونده ناکام گذاشته و رد نموده است. 

مضافا آنكه درخواست تجديدنظر خزانه داري بريتانيا از دادگاه مزبور برای تجدید نظر از این حکم در دادگاه عالی‌ انگلستان نيز رد شده است. 

همچنین خوشحال خواهم شد كه اطلاع رساني نموده و أعلام دارم که دادگاه تجدید نظر خزانه داری بريتانيا را ملزم به پرداخت چندصد هزار پوند برای استرداد و جبران هزینه‌های حقوقی بانک در اين مرحله دانسته است. 

اميدوارم آهنگ پيروزيهاي مستمر اين بانك تا دريافت خسارت حدود ٤ ميليارد دلاري ثبت شده اين بانك در مراجع قضايي بريتانيا ادامه داشته و اين بانك بتواند با احقاق كامل حق خود ذره اي از تالمات بسيار فراوان وارده بر خود ناشي از وضع تحريم هاي اقتصادي ظالمانه و غير منصفانه را كاهش دهد.» 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها