کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهشت بساز بفروشان کدام استان‌ کشور است؟


کد خبر : ۱۶۵۰۲چهارشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱:۴۷۶۵۳۲ بازدید

بیشترین پروانه ساختمانی در بهار سال جاری از سوی شهرداری شهرستان های استان اصفهان صادر شده به طوری که تعداد این پروانه ها بالغ بر ...

بیشترین پروانه ساختمانی در بهار سال جاری از سوی شهرداری شهرستان های استان اصفهان صادر شده به طوری که تعداد این پروانه ها بالغ بر 4 هزار و 883 فقره است.

اطلاعات مرکز آمار ایران از پروانه های ساختمانی صادر شده در بهار سال جاری نشان می دهد بیشترین پروانه صادر شده به احداث ساختمان در شهرهای استان اصفهان تعلق داشت به طوری که شهرداری این شهرها 15درصد از کل پروانه های ساختمانی صادر شده در کشور را صادر کردند. همانطور که انتظار می رود شهروندان تهرانی پس از استان اصفهان، شاهد ساخت و ساز در کوچه و خیابان های شهرهای استان تهران خواهند بود چرا که حدود 10درصد از کل پروانه های صادر شده در کشور در این استان انجام گرفته است.  
 
تهران دومین استان در ساخت و ساز مسکن

در استان تهران سه هزار و 724 فقره پروانه ساختمانی صارد شده است که 60 درصد آن مربوط به کلانشهر پایتخت است. استان های شیراز و کرمان، از دیگر استان های پیشرو برای صدور پروانه ساختمانی در بهار سال جاری بوده اند. برای ساخت و ساز در پایتخت، دو هزار و 234 فقره پروانه ساختمانی از سوی شهرداری تهران در بهار سال جاری صادرشده كه نسبت به فصل گذشته حدود 7.6 و نسبت به فصل مشابه در سال 93 حدود 36.6 درصد کاهش داشته است. 
 
کمترین ساخت و ساز در البرز

کمترین پروانه صادر شده هم مربوط به استان البرز است به طوریکه در بهار امسال 220 فقره پروانه ساختمانی در این استان جدید صادر شده است. 
 
گزارش مرکز آمار از تعداد پروانه های صادر شده در نقاط شهری کشور(به جز تهران) در بهار سال جاری نشان می دهد 35 هزار و 695 فقره پروانه ساختمانی توسط شهرداری های کشور صادر شده که نسبت به فصل گذشته حدود 25.8 درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود 4.3 درصد افزایش داشته است. 


برای بزرگ نمایی روی تصویر کلیک کنید :




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها