کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اچ‌تی‌سی از رقیب آیفون 6S رونمایی کرد


کد خبر : ۱۶۴۸۳چهارشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲:۳۳۷۸۰۳ بازدید

شرکت اچ‌تی‌سی دیشب در جریان کنفرانسی رسمی در نیویورک از گوشی جدید خود با نام وان ای 9 (One A9) رونمایی کرد. این گوشی که مشخصاتی ...
اچ‌تی‌سی از رقیب آیفون 6S رونمایی کرداچ‌تی‌سی از رقیب آیفون 6S رونمایی کرد

شرکت اچ‌تی‌سی دیشب در جریان کنفرانسی رسمی در نیویورک از گوشی جدید خود با نام وان ای 9 (One A9) رونمایی کرد. این گوشی که مشخصاتی مشابه میان‌رده‌ها دارد، مجهز به بدنه‌ای فلزی و حسگر اثر انگشت نیز شده است.

Htc One A9 از وجود یک صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد این صفحه‌ی نمایش بیش از 67 درصد از مساحت پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. صفحه‌ی نمایش 5 اینچی مورد استفاده در این گوشی هوشمند از نوع امولد بوده و تراکم پیکسلی آن ۴۴۰ پیکسل در هر اینچ است. اچ تی سی پوشش گوریلا گلس ۴ را روی صفحه‌ی نمایش این گوشی هوشمند قرار داده تا آن را از گزند آسیب دور نگه دارد. ابعاد گوشی هوشمند جدید اچ تی سی ۱۴۵.۷۵ در ۷۰.۸ در ۷.۲۶ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۱۴۳ گرم است.

اچ تی سی در این گوشی هوشمند از تراشه‌ی 64 بیتی میان رده کوالکام یا همان اسنپدراگون 617 استفاده کرده است. این تراشه از وجود چهار هسته با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز بهره میبرد. اچ‌تی‌سی گوشی هوشمندش را در دو نسخه روانه ی بازار خواهد کرد. یکی از نسخه‌ها از وجود حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی بهره میبرد، در حالی که نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی از وجود حافظهی رم ۲ گیگابایتی بهره میبرد. در صورتی که کاربران به فضای بیشتری احتیاج داشته باشند، می‌توانند از کارت حافظه‌ی میکرو SD استفاده کنند.

اچ‌تی‌سی در پشت گوشی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و در جلو از یک سنسور ۴ مگاپیکسلی بهره گرفته است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند از وجود لرزش گیر اپتیکال بهره میبرد. این دوربین قادر است در محیط های کم نور تصاویر بسیار با کیفیتی را به ثبت برساند. این دوربین همچنین امکان ثبت تصاویر با فرمت RAW را دارد. اچ‌تی‌سی در دوربین سلفی به بهره‌گیری از فناوری اولترا پیکسل پایبند مانده است.

اچ‌تی‌سی برخلاف بسیاری از گوشیهای هوشمندش، بلندگوهای بوم ساند را از گوشی خود حذف کرده و این فناوری را به هدفون‌هایش انتقال داده است. اچ‌تی‌سی کوشی هوشمندش را با در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری کربنی روانه‌ی بازارخواهد کرد. این گوشی های هوشمند همراه با اشتراک ۶ ماهه‌ی گوگل موزیک در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

این گوشی به زودی با قیمت‌های مختلف وارد بازار خواهد شد. در آمریکا نسخه‌ی داراری 3 گیگابایت رم ای 9 با قیمت 400 دلار عرضه می‌شود و در نقطه‌ی مقابل این گوشی با قیمت عجیب ۴۳۰ پوند وارد بازار بریتانیا خواهد شد که معادل ۶۶۵ دلار است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها