کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افتتاح شعبه ایرتویا در شیراز / تصاویر


کد خبر : ۱۶۲۵۹سه شنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱:۴۷۹۹۰۰ بازدید

مراسم افتتاح شعبه تویوتا در شهر شیراز عصر روز پنج شنبه شانزدهم مهر ماه با حضور مدیران شرکت ایرتویا و چهره های برجسته استان ...

مراسم افتتاح شعبه تویوتا در شهر شیراز عصر روز پنج شنبه شانزدهم مهر ماه با حضور مدیران شرکت ایرتویا و چهره های برجسته استان فارس برگزار شد.

در آیین افتتاح رسمی این شعبه که با حضور بی نظیر مردم شیراز برگزار شد محصولاتی از تویوتا و لکسوس در فضایی مدرن و مطابق با آخرین استاندارد های تویوتای ژاپن  به دید عموم گذاشته شد. همچنین خودروی پیکاپ هایلوکس 2016  نیز به علاقه مندان معرفی شد. افتتاح این شعبه در راستای سیاست های توسعه شبکه فروش و ارائه خدمات هرچه بهتر در خصوص رضایت حال مشتریان و علاقه مندان به خودرو های تویوتا و لکسوس می باشد.

375ecab7gv06aa5jx.jpg

76rklkdhhbt6ewyxtrc.jpg

1.  شعبه شیراز با چه هدفی راه اندازی شد ؟
با توجه به موقعیت استراتژیک شهر شیراز در جنوب کشور به منظور ارزیابی دقیق تر از نیاز متقاضیان بالقوه و نظارت مستقیم بر عملکرد نمایندگی های مجاز در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در این خطه از میهن عزیزمان شعبه فارس راه اندازی  شده است.

2. طرح پس خرید چیست و آیا این طرح برای هموطنان شیرازی نیز قابل اجرا می باشد؟
این طرح که برای اولین بار در ایران اجرا می شود پاسخگوی دو نیاز اصلی بازار در شرایط فعلی است. نخست با تعیین اقساط کمتر، امکان تامین خودرو متقاضیان بیشتری فراهم می شود در ثانی این طرح با تضمین قیمت خرید آتی خودرو پاسخگوی نیاز متقاضیان در خصوص امنیت خرید و قطع انتظار کاهنده قیمت در سطحی معقول برای خودرو با دو سال کارکرد است. به عبارتی در دو گزینه محتمل در صورت کاهش بیش از حد قیمت خودرو شرکت حاضر به بازپس گیری آن با قیمت تعیین شده است اما در حالتی که قیمت از قیمت تعیین شده بالاتر باشد منافع حاصله متعلق به بهره بردار خواهد بود.
در فاز نخست که این طرح برای پرسنل سازمانها و شرکتهای معتبر اجرا می شود مایه خرسندی است ارائه دهنده این خدمت به هموطنان جنوب کشور باشیم.

3.  آیا توضیح بیشتری در مورد طرح پس خرید ارایه مینمایید
بر اساس این طرح که درآن منافع مشتری به عنوان شریک بلندمدت لحاظ شده است خودرو صفر کیلومتر، دارای گارانتی و با ارزش روز بازار برای مدت دو سال در اختیار وی قرار می گیرد. پرداخت های مشتری در این طرح بر دو محور هزینه بهره برداری و تعهد پرداخت ارزش آتی (قیمت تعیین شده خودرو برای دو سال دیگر) است که تعهد آتی با استرداد خودرو لغو می شود.  در مقایسه با روش های جایگزین نظیر لیزینگ در این طرح هم میزان اقساط پائین تر است و هم مشتری در خصوص کف ارزش آتی خودرو بیمه شده است. علاقمندان میتوانند اطلاعات دقیق و نحوه اجرا را با مراجعه به سایت شرکت http://www.arita.irtoya.com/ مشاهده نمایند.

4. آیا خودرو هایی که در تهران رونمایی می گردد همزمان در شهر شیراز هم عرضه خواهد شد؟
قطعا این اتفاق خواهد افتاد و حتی برای محصولات جدید مراسم رونمایی ویژه استان نیز طراحی می شود.

5. در حال حاضر چند نمایندگی خدمات پس از فروش آماده ارائه خدمات در این شهر هستند؟
در حال حاضر دو نمایندگی در سطح شهر شیراز آماده فروش و ارائه خدمات پس از فروش به اهالی محترم شهر شیراز و شهرستانهای اطراف بوده که با افتتاح شعبه شیراز امیدواریم کیفیت ارائه این خدمات بهبود یابد.

6. استقبال مردم استان فارس از محصولات تویوتا و لکسس را چگونه ارزیابی می کنید ؟
روشن است که پتانسیل منطقه جنوب کشور به ویژه استان فارس و شهر شیراز به واسطه عملکرد مناسب خودرو در شرایط اقلیمی و آشنایی دریرباز اهالی این منطقه با محصولات تویوتا بسیار بالا است و وظیفه ما این است که همپای کیفیت مطلوب خودروهای تویوتا و لکسس ارائه دهنده خدمات شایسته ای باشیم انشاءاله .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها