کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتشار جزئیات جدید از نسل نو هیوندای جنسیس کوپه


کد خبر : ۱۶۲۲۴یکشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴:۲۲۱۲۰۴۶ بازدید

در صورتی که شاسی و سیستم تعلیق با ظاهر و پیشرانه هماهنگ باشند، هیوندای جنسیس کوپه جدید می تواند رقیبی برای ب‌ام‌و ام 4، مرسدس ...

 در صورتی که شاسی و سیستم تعلیق با ظاهر و پیشرانه هماهنگ باشند، هیوندای جنسیس کوپه جدید می تواند رقیبی برای ب‌ام‌و ام 4، مرسدس بنز سی 63 ای‌ام‌جی کوپه و لکسس آرسی-اف باشد.

به تازگی اطلاعات جدیدی درباره نسل آینده هیوندای جنسیس کوپه منتشر شده که نشان 3.3T 8AT AWD به معنای پیشرانه 3.3 لیتری توربوشارژردار با همراهی جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک در آن دیده می شود. پیشرانه جدید هیوندای جنسیس کوپه می تواند نمونه ای شش سیلندر خورجینی تویین توربو باشد که بنابر شایعات پیشین توانایی تولید 480 اسب بخار نیرو را دارد.

این قدرتمندترین پیشرانه مورد استفاده در جنسیس کوپه خواهد بود و همچنین می توان ترمزهای قوی‌تر، سیستم تعلیق اسپرت و بدنه منحصر به فرد با نشان "N Performance" را انتظار داشت. از نظر ظاهر، هیوندای جنسیس کوپه جدید به نظر ترکیبی از جنسیس سدان بازطراحی شده و مدل کانسپت ویژن جی کوپه خواهد بود و اگر ظاهر آن شبیه به ویژن جی کوپه باشد خودرو اسپرت جذابی را می توان انتظار داشت. در صورتی که شاسی و سیستم تعلیق با ظاهر و پیشرانه هماهنگ باشند، هیوندای جنسیس کوپه جدید می تواند رقیبی برای ب‌ام‌و ام4، مرسدس بنز سی63 ای‌ام‌جی کوپه و لکسس آرسی-اف باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها