کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارائه وام‌های بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده


کد خبر : ۱۶۱۷۵شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۶:۴۷۳۵۷۹ بازدید

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: حقوق و مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 95، بیش از نرخ تورم افزایش ...

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: حقوق و مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 95، بیش از نرخ تورم افزایش خواهد یافت.

سیدتقی نوربخش در مراسم پیاده‌روی بزرگ بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی که صبح امروز در بوستان لاله برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش ما این است تا بتوانیم میزان حقوق و مستمری را افزایش دهیم.وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی در سال 92 و 93 به تدریج میزان حقوق بازنشستگان را 25 تا 15 درصد افزایش داد که البته همچنان این قشر از جامعه مشکلات فراوانی را دارند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با افزایش حقوق و ارائه خدمات درمانی بهتر می‌توانیم بخشی از مشکلات این جامعه را برطرف کنیم.وی افزود: از ماه آینده ارائه وام‌ها و تسهیلات بانکی به بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز می‌شود و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به بانک رفاه نسبت به دریافت مزایای خود اقدام کنند.

نوربخش درباره مسکن اجتماعی بازنشستگان و مستمری‌بگیران اظهار داشت: واگذاری مسکن به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.وی گفت: دیگر بازنشستگان برای درمان در بیمارستان‌های ملکی تأمین اجتماعی در صف‌های طولانی نمی‌ایستند و با تدابیر صورت گرفته بازنشستگان بدون صف به مراکز درمانی تأمین اجتماعی مراجعه خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: سازمان تأمین اجتماعی به میزان 3 هزار میلیارد تومان در ماه اندازه یارانه کل کشور مستمری پرداخت می‌کند.

وی گفت: قطعاً با تدابیر دولت تدبیر و امید ایران بزرگ‌ترین قدرت در منطقه را دارد و امن‌ترین کشور دنیا است و خواب اختلاف دولت تعبیر نخواهد شد.نوربخش یادآور شد: قطعاً در سال آینده بیش از نرخ تورم میزان حقوق و مستمری بازنشستگان افزایش خواهد یافت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها