کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طرح پس‌خرید محصولات تویوتا


کد خبر : ۱۶۰۵۷دوشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹:۴۷۱۹۸۰۳ بازدید

شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا ژاپن در ایران طرح فروشی را ارائه داده است که بسیار با صرفه تر از خرید لیزینگی می باشد.

شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا ژاپن در ایران طرح فروشی را ارائه داده است که بسیار با صرفه تر از خرید لیزینگی می باشد.


nfw9g6p5wduvz1qwx9nx.jpg

در طرح های فروش لیزینگی سنتی، با توجه به بالا بودن میزان وام، رقم اقساط ماهیانه بسیار بالا می باشد و امکان استفاده از تسهیلات، عملا برای بسیاری از علاقه مندان محیا نمی شود. این در حالیست که طرح پس خرید ایرتویا به شما انعطاف و آزادی عمل بیشتری برای خرید خودروی تویوتا، نسبت به روشهای سنتی خرید با استفاده از اقساط بلند مدت با مبالغ پایین تر می دهد.

اساس این طرح اطمینان شرکت نسبت به استحکام، دوام، قابلیت اطمینان و کارایی محصولات تویوتا می باشد که پس از انعقاد قرارداد با مبلغی باورنکردنی شما می توانید آخرین مدل از محصولات تویوتا را در اختیار داشته باشید و پس از 24 ماه می توانید خودروی خود را نگه دارید، خودروی خود را بروز کنید ویا در صورت عدم تمایل خودروی خود را پس دهید.

از طرفی این طرح کاملا متناسب با شرایط فعلی سازمانها و شرکتها می باشد. چرا که سازمانها و شرکتها می توانند براحتی و با پیش پرداختی مناسب به همراه اقساط ماهیانه بسیار مناسب، خودروهای سازمانی خود را تجهیز به خودروهایی با کیفیت از برترین خودرو ساز جهان نمایند! علاوه بر آن، سازمانها می توانند در صورت تمایل، مدیران خود را صاحب تویوتای خریداری شده نمایند؛ بدین ترتیب که در صورتیکه مدیران سازمان بخواهند مالک خودرو شوند، می توانند کل ارزش آتی خودرو را از ابتدا و به صورت اقساط ماهیانه بدون بهره پرداخت نموده و پس از پایان دوه تفاهم، خودرو مستقیما به نام ایشان خواهد بود.


از مزایای این طرح عبارتند از :

  • اقساط بلند مدت با بازپرداخت ماهیانه پایین.
  •  تضمین شدن ارزش آتی خودرو.
  •  امکان تعویض خودروی کارکرده با خودروی صفر تویوتا، هر دو سال یکبار.
  •  امکان واگذاری ارزش آتی خودرو به مدیران شرکتها و سازمانها.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح جذاب و متفاوت اینجا را کلیک کنید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها