کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یک پیش‌بینی عجیب از جلسه استیضاح آخوندی


کد خبر : ۱۶۰۵۶دوشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۲۱۶۷۶۰ بازدید

در فاصله 24 ساعت مانده به برگزاری جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی، رئیس‌جمهوری از عملکرد آخوندی حمایت و یکی از نمایندگان مجلس ...

در فاصله 24 ساعت مانده به برگزاری جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی، رئیس‌جمهوری از عملکرد آخوندی حمایت و یکی از نمایندگان مجلس پیش‌بینی عجیبی در این رابطه کرد.

دامنه تعریف و تمجید از عملکرد وزیر راه و شهرسازی همچنان در حال گسترش است، به‌طوریکه پس از حمایت روزدهنگام معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوبت به رئیس‌جمهوری رسید تا در جلسه هیئت دولت رویه حمایت دولتی‌ها از دومین وزیر راه و شهرسازی کشور تداوم یابد.

روحانی در جلسه عصر دیروز هیئت دولت  با بیان این‌که دولت انتظار دارد  نمایندگان محترم -مجلس- با رای مخالف به استیضاح آقای دکتر آخوندی زمینه ادامه خدمات ایشان را فراهم و دولت را در تحقق اولویت توسعه حمل ونقل وبهبود بخش مسکن یاری کنند، گفت: "عباس احمد آخوندی" وزیر راه و شهرسازی عضو پرتلاش و با برنامه هیات دولت بوده که به‌ویژه برای شرایط پس از برجام، مقدمات خوبی را در دعوت از سرمایه گذاران و مشارکت آنان در طرح های عمده حمل و نقل فراهم کرده است.

وی با بیان این‌که آخوندی شخصیت صاحبنظری است که علاوه بر نقش آفرینی در حوزه مسوولیت قانونی خود، در مباحث و تصمیمات دولت نقش فعالی ایفا کرده است، افزود: توسعه حمل‌ونقل ریلی، هوایی، جاده ای و بنادر و رونق مسکن از جمله اولویت های دولت هستند و اقدامات وزیر راه و شهرسازی در این باره ارزنده و قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: استیضاح را باید به فرصتی تبدیل کرد که با تشریح اقدامات این وزارتخانه، نمایندگان مجلس و جامعه را با خدمات قابل تقدیر وزارت راه و شهرسازی در شرایط محدودیت های شدید، آشناتر کرد.

از سوی دیگر حسین‌زاده یکی از نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها با بیان این‌که ارزیابی استیضاح وزیر راه و شهرسازی حاکی از آن است که آرای موافق به آخوند‌ی از روز رأی اعتماد‌ش هم بیشتر شود‌، گفت:  آخوند‌ی د‌ر د‌و سال مسئولیت خود‌ تلاش کرد‌ تا روند‌ عقلانی را بر حوزه معماری و شهرسازی حاکم کند‌ و سعی کرد‌ از ظرفیت بخش‌های خصوصی و غیرد‌ولتی د‌ر حوزه عمران استفاد‌ه‌های سازند‌ه و خوبی د‌اشته باشد‌.

به گزارش تسنیم، عباس احمد آخوندی مردادماه سال 92 با کسب 159 رای از 284 رای ماخوذه تصدی وزارت راه و شهرسازی را به دست آورد، حال باید منتظر ماند و دید در صورت برگزاری جلسه استیضاح آیا وی می‌تواند بیش از شمار رای اعتماد، آرای موافق را کسب کند یا با توجه به عملکرد ضعیف و مخالفان سرسختی که دارد، اتفاق دیگر بر خلاف پیش‌بینی موافقان عملکرد آخوندی روی می‌دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها