کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اظهارات جنجالی امروز یک نماینده علیه ظریف / پخش آنلاین


کد خبر : ۱۵۹۵۷چهارشنبه، ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷:۴۷۲۳۰۴۷ بازدید

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد که صبح امروز با داد و بيداد در صحن علني مجلس گفته بود «ظريف با اجازه چه کسي با اوباما دست داده ...

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد که صبح امروز با داد و بيداد در صحن علني مجلس گفته بود «ظريف با اجازه چه کسي با اوباما دست داده است؟»، بار ديگر در پايان جلسه علني درخواست نوبت تذکر کرد و گفت: دقيقا زماني که هزاران حاجي در منا آغوش مرگ افتادند آقاي ظريف هم در آغوش اوباما و وزير خارجه آمريکا افتاد! آقاي ظريف غلط زيادي کرده اگر به عنوان وزير خارجه چنين کاري کرده و دلش خواسته با رئيس جمهور آمريکا دست بدهد!

به گزارش خبرآنلاين، سخنان وي با تذکر محمدحسن ابوترابي فرد که رياست جلسه را بر عهده داشت، روبرو شد که ميکروفن وي را قطع کرده و خواستار رعايت شان وزير خارجه کشور شد. او با بيان اينکه در تذکرات بايد رعايت ادب شود، ادامه داد: شان وزير خارجه و يک مقام مسئول بايد رعايت بشود.

اما بيرانوند با وجود قطع ميکروفنش همچنان با داد و بيداد مي خواست به تذکر خود ادامه دهد که ابوترابي فرد مخالف کرد. اما فرياد برخي نمايندگان موافق با سخنان بيرانوند آنقدر ادامه يافت که نايب رئيس مجلس بار ديگر دستور باز شدن ميکروفن بيرانوند را داد. 
نماينده بروجرد هم در ادامه تذکرش با طرح اين ادعاکه ظريف از چارچوب وظايف خود و چارچوب هاي نظام خارج شده است، افزود: آقاي ظريف اگر به عنوان يک شخص، عطش روبوسي با اوباما را دارد، استعفا کرده و در خانه آنها بساط کند!

وي با لحن اهانت آميزي ادامه داد: آمريکا قصد ريشه کني ملت ايران را دارد، به اندازه يک جوجه خروس غيرت داشته باشيد! ملت غيور ايران اين رفتارها را نمي پسندند.

سخنان وي بار ديگر با واکنش ابوترابي فرد روبرو شد که خطاب به وي گفت: غيرت ديني، دفاع از انقلاب و خون شهدا در افرادي مثل آقاي ظريف، از بنده کمتر نيست. ممکن است تصميم به اقدامي گرفته باشند، ولي اين دليل نمي شود او را که نشان داده در خدمت امام و رهبري انقلاب بوده، با ادبياتي ناشايست مورد نقد قرار دهيم!

نايب رئيس مجلس در پايان گفت: ما خطوط قرمزي نسبت به آمريکا داريم و ملت ما جنايات آمريکا در نيم قرن گذشته را فراموش نمي کند. امروز چالش هاي ما در عربستان و يمن ناشي از سياست هاي مذبوحانه مخالف با منافع اسلام است که توسط آمريکا رقم مي خورد. قطعا مردم موضع قاطع نسبت به رفتار آمريکا دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها