کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وزارت صنعت خبر رسانه دولت را تکذیب کرد


کد خبر : ۱۵۹۱۴سه شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵:۴۷۳۶۴۷ بازدید

درحالی رسانه دولت در نشست گزینشی دیروز ایران خودرو، از اختصاص 200 میلیارد تومان یارانه به خودروسازان خبر داده بود که وزارت صنعت ...

درحالی رسانه دولت در نشست گزینشی دیروز ایران خودرو، از اختصاص 200 میلیارد تومان یارانه به خودروسازان خبر داده بود که وزارت صنعت امروز اعلام کرد: رئیس سازمان مدیریت اعلام نموده، 200 میلیارد تومان یارانه به بخش تولید پرداخت می شود نه فقط خودروسازان.

به گزارش تسنیم، روز گذشته محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به بازدید ایران خودرو رفت و پس از بازدید به گفتگو با خبرنگاران دولتی و تصویری پرداخت. در این نشست که دولت رسانه‌های دیگر را حذف کرده بود، نوبخت از اختصاص 200 میلیارد تومان یارانه به خودروسازان خبر داده بود که توسط خبرگزاری دولت منتشر شد و انعکاس وسیعی پیدا کرد.

حال پس از یک روز از انتشار این خبر، روابط عمومی وزارت صنعت، خبر رسانه دولت را اصلاح کرد و نوشت: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حاشیه بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو اعلام نموده است، 200 میلیارد تومان یارانه به بخش تولید پرداخت می شود که برخی رسانه ها به اشتباه آن را به خودروسازان اعلام کرده اند.

در توضیح مرکز روابط عمومی وزارت صنعت،معدن وتجارت آمده است: دکتر نوبخت در این برنامه تصریح کرده است، امروز با وزیر صنعت،معدن وتجارت توافق نامه ای را در راستای کمک به تولید و انتظاری که برای رشد تولید و رشد اقتصادی داریم، امضا کردیم که براساس آن مقرر شد که در اولین گام حداقل 200میلیارد تومان در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت دهیم تا برای اعطای یارانه تولید اقدام کند.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی همچنین افزود: این 200 میلیارد تومان در همین ماه در اختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار می گیرد تا با مدیریت ایشان توزیع شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها