کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در شرایط رکود بی‌سابقه صنعت خودرو کشور صورت گرفت


کد خبر : ۱۵۸۹۹دوشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶:۰۶۱۳۰۷۴ بازدید

در شرایطی که در سال جاری دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور دچار شدید‌ترین وضعیت رکود در میزان تولید و فروش خود طی سالیان اخیر ...

در شرایطی که در سال جاری دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور دچار شدید‌ترین وضعیت رکود در میزان تولید و فروش خود طی سالیان اخیر هستند، شرکت خودروسازی "ایران خودرو دیزل" مشغول اجرای یک پروژه بزرگ ساختمانی با مساحتی بالغ بر 3616 متر در قلب پایتخت است.

در شرایطی که در سال جاری دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور دچار شدید‌ترین وضعیت رکود در میزان تولید و فروش خود طی سالیان اخیر هستند، شرکت خودروسازی "ایران خودرو دیزل" مشغول اجرای یک پروژه بزرگ ساختمانی در قلب پایتخت است.

شرکت ایران خودرو دیزل در بلوار کشاورز تهران در حال احداث یک پارکینگ بزرگ طبقاتی در "21 طبقه" (9طبقه زیرزمین و 12 طبقه روی زمین) است و در حال حاضر مراحل گودبرداری مختص 9 طبقه زیرزمین این پارکینگ حد واسط خیابان‌های شوریده و سعید در بلوار کشاورز تهران در حال انجام است.

جالب اینکه این پارکینگ 21 طبقه در مساحتی بالغ بر 3 هزار و 616 متر با پلاک ثبتی 3745/863 توسط این شرکت بزرگ خودروساز در حال احداث است.

ساخت چنین پروژه عظیمی توسط ایران‌خودرو دیزل در حالیست که بنابر آخرین آمار رسمی، جمع زیان دو خودروساز بزرگ کشور صرفا در سال 91 رقمی معادل 900 میلیارد تومان بوده است.

خبرنگار تسنیم درباره جزئیات این خبر با مسئولان ایران خودرو دیزل تماس گرفت که پاسخ دادند، ایران خودرو دیزل چند ماه پیش این ملک را فروخته ولی چون هنوز سند ملکی منتقل نشده است، در تابلوی مقابل پروژه، کارفرما شرکت ایران خودرو دیزل عنوان شده است.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها